komt goed...ik neem ook iemand meequote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:52 schreef VixenFromHell het volgende:
Succes gridjuh!
Hier was het maar een zeer matige dag, een vervelende foldercombi die voor erg veel frustratie zorgde. En de stripjes zaten er heel losjes omheen, waardoor 1 stapel folders op de grond viel toen ik die uit de tas haalde
En dikke/zware boekjes, dat blijft me toch wel tegenvallen hoor zo'n bundel van die dingen. Zo sterk ben ik niet
Maar wel droog
Maar wat is de bedoeling nou precies van het gesprek dan? Wat wil je er nu nog mee bereiken? Ze zijn niet verplicht je een contract te geven, ze zijn je ook geen uitleg verschuldigd, en het feit dat iemand anders wel een vast contract heeft gekregen, daar kun jij natuurlijk nog steeds geen rechten aan ontlenen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:24 schreef gridjuh het volgende:
[..]
komt goed...ik neem ook iemand mee
Dit gesprek komt vanuit de manager zelf.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:37 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar wat is de bedoeling nou precies van het gesprek dan? Wat wil je er nu nog mee bereiken? Ze zijn niet verplicht je een contract te geven, ze zijn je ook geen uitleg verschuldigd, en het feit dat iemand anders wel een vast contract heeft gekregen, daar kun jij natuurlijk nog steeds geen rechten aan ontlenen.
Het komt puur omdat de vaste krachten nauwelijks aan hun uren komen, anders was er nog wel meer mogelijk geweest dan nu.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:04 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik vind het wel fijn dat ik de laatste tijd nog 'maar' twee soorten HAH op zaterdag heb.
Zijn er hier trouwens nog meer mensen die van hun TC te horen hebben gekregen dat ze als zaterdagpostbode door de week bijna niet meer ingezet mogen worden? Ik vind het wel jammer omdat ik voorlopig twee dagen extra zou kunnen worden per week, maar dat mag nu nog maar alleen als noodgeval. Ik dacht juist fijn extra verlof voor volgend jaar te kunnen opbouwen op die manier maar goed...
je bent niet de enige, maar wat kun je er tegen doen? Als je TC je toch inzet terwijl anderen in de min staan krijgt hij van de manager op zijn kop.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:09 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja klopt, dat zei mijn TC ook. Maar toch vind ik het erg lame!
Das heel vreemd.. Want ik ga de komende twee maanden omdat ik vrij ben vd uni structureel elke dinsdag en donderdag extra werken, want dan was er altijd wel werkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:04 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik vind het wel fijn dat ik de laatste tijd nog 'maar' twee soorten HAH op zaterdag heb.
Zijn er hier trouwens nog meer mensen die van hun TC te horen hebben gekregen dat ze als zaterdagpostbode door de week bijna niet meer ingezet mogen worden? Ik vind het wel jammer omdat ik voorlopig twee dagen extra zou kunnen worden per week, maar dat mag nu nog maar alleen als noodgeval. Ik dacht juist fijn extra verlof voor volgend jaar te kunnen opbouwen op die manier maar goed...
Ze zijn bij mij in de regio bezig om het hele plaatje rond te krijgen wie ze waar gaan plaatsen als eind van het jaar alle vbl'en in gebruik genomen zijn. Dus het was wel even spannend of ik dit jaar nog wel nodig was.quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:22 schreef posje het volgende:
Proficiat dudOr! Was het spannend voor je?
Laatste verlenging en dan gegarandeerd op straat, of laatste verlenging en daarna is het maar weer afwachten?quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zijn bij mij in de regio bezig om het hele plaatje rond te krijgen wie ze waar gaan plaatsen als eind van het jaar alle vbl'en in gebruik genomen zijn. Dus het was wel even spannend of ik dit jaar nog wel nodig was.
Laatste verlenging helaas. Maar ja in ieder geval tot het eind van het jaar nog inkomen.
Dat is nog niet bekend. Ik ga er vanuit dat het dan afgelopen is maar wil binnenkort een gesprek met de ketenmanager aangaan wat de mogelijkheden zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:52 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Laatste verlenging en dan gegarandeerd op straat, of laatste verlenging en daarna is het maar weer afwachten?
Gaan jullie ook mee naar Utrecht straks? Is Utrecht toch? Zoiets in de wandelgangen gehoord in elk geval.quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zijn bij mij in de regio bezig om het hele plaatje rond te krijgen wie ze waar gaan plaatsen als eind van het jaar alle vbl'en in gebruik genomen zijn. Dus het was wel even spannend of ik dit jaar nog wel nodig was.
Laatste verlenging helaas. Maar ja in ieder geval tot het eind van het jaar nog inkomen.
Klopt. Dan wordt ophalen heel erg lastig inderdaad.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:42 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Gaan jullie ook mee naar Utrecht straks? Is Utrecht toch? Zoiets in de wandelgangen gehoord in elk geval.
Ik vind het wel balen. Dan kan ik echt niet meer de post ophalenniet dat ik dat nu vaak deed, maar af en toe dus wel.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 februari 2014 04:58 schreef dud0r het volgende:
Mogguh
Gisteren te horen gekregen dat mijn contract verlengd wordt t/m 31-12![]()
Vragen staat toch altijd vrij?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:55 schreef gelestipjes het volgende:
:"is prima, wil je ook nog andere vragen vrij?"
quote:Gaan jullie ook mee naar Utrecht straks? Is Utrecht toch? Zoiets in de wandelgangen gehoord in elk geval.
Ik vind het wel balen. Dan kan ik echt niet meer de post ophalenniet dat ik dat nu vaak deed, maar af en toe dus wel.
Zeg maar gerust onmogelijkquote:Klopt. Dan wordt ophalen heel erg lastig inderdaad.
word vandaag overgemaakt, dus zal er morgen zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:27 schreef Rafierafie het volgende:
Zal het geld er nog voor het weekend zijn?
Ik hoop dat het er vrijdag of uiterlijk zaterdag is. Ik heb niet veel meer over
Melding komt meestal pas twee dagen later...quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:50 schreef Rafierafie het volgende:
Loonstrook staat sinds gisteren op mijnpostnl. Ik heb er alleen geen melding van gehad
Dinsdag hebben jullie de stempassen. En waarschijnlijk ben ik dinsdag bij jullie op de vestiging aangezien tc voorbereiden op vakantie is en die langharige befteckel kan geen rondjes gaan rijden of alles goed gaat als hij binnen moet zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:43 schreef Herfstblad het volgende:
Ik ben benieuwd of wij de stempassen ook hebben. Ik ga gewoon van wel uit, dan kan het alleen maar meevallen
Goed om te weten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dinsdag hebben jullie de stempassen. En waarschijnlijk ben ik dinsdag bij jullie op de vestiging aangezien tc voorbereiden op vakantie is en die langharige befteckel kan geen rondjes gaan rijden of alles goed gaat als hij binnen moet zijn.
Nee, nooit, daar ben ik te lieftallig voor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:41 schreef Parafernalia het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat mensen van je schrikken als je aan komt lopen?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:11 schreef posje het volgende:
Wat een gestress hè, met die stempassen. Ineens moet de post dan *dezelfde dag* bezorgd worden, alsof we het met andere post een weekje mogen opsparen. Vervolgens ligt die stempas een maand op het nachtkastje te verstoffen, maar al die vertraagde kaartjes aan oma die al lang niet meer jarig is, daar maakt niemand zich druk om. Net zoals dat er bij een aangekondigde audit ineens even van alles in orde wordt gemaakt. Dat vind ik wel eens jammer, dat kwaliteit alleen belangrijk is op de momenten waarop het gemeten wordt. Maar goed, zo is het leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |