Dan volg je het toch debiel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees alleen meeOWS / [SCHAATSEN] 10km heren, dinsdag 18-02-13 #3 Goed wisselen dit keer!
Houd opquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan volg je het toch debiel.
Doe dat dan niet joh, je vindt er toch niks aan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees alleen meeOWS / [SCHAATSEN] 10km heren, dinsdag 18-02-13 #3 Goed wisselen dit keer!
yyhsjmnsikask,fsdmdjkckcgjquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe dat dan niet joh, je vindt er toch niks aan?
Debiel.
Stiekem vindt je het gewoon leuk, je voert gewoon een act op.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
yyhsjmnsikask,fsdmdjkckcgj
Ik kan er niet meer tegen
Nee verdomme neequote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stiekem vindt je het gewoon leuk, je voert gewoon een act op.
Ik wist het![]()
![]()
rot op johquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is wel één van z'n treurigste acties ooit.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
yyhsjmnsikask,fsdmdjkckcgj
Ik kan er niet meer tegen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
vieze hommoquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
vieze hommo
zeg effe als dat is, dan zet ik het ook opquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:13 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga pas echt kijken vanaf de Nederlanders.
Het is al begonnen, ik antwoord even voor Stijn, want hij zit voor de buis gekluisterd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:13 schreef DonRaja het volgende:
Hoi Stijn, wanneer begint het schaatsen?
Nog 10 minuten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
zeg effe als dat is, dan zet ik het ook op
Haha jezus wat een doorzichtig excuusquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Als jullie het zo graag willen zet ik ook de TV aan.
Ok. Mooi, ik geef er leterlijk geen neuk om, maar heb toch mijn Belgische collega's even kunnen sarren. Heb ze in een meeting zojuist het principe van de medaillespiegel uitgelegd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is al begonnen, ik antwoord even voor Stijn, want hij zit voor de buis gekluisterd.
Het scheldwoord van vandaag is debiel. En eventueel randdebiel, graag hier rekening mee houden. AUB, BVD, MVG.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha jezus wat een doorzichtig excuus
Geef nou gewoon toe joh, droplul.
Is goed debiel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het scheldwoord van vandaag is debiel. En eventueel randdebiel, graag hier rekening mee houden. AUB, BVD, MVG.
Ik niet. Het is saai.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn vindt het schaatsen toch best leuk.
Begrijpelijk.
Het is een echte vriend.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stijn gedraagt zich extra debiel zodat iedereen mijn faal vergeet
Je kunt zelf ook piranhas eten. Maak ze klaar en eet ze voor je aquarium op, dan voelen jouw visjes dat jij hun back hebt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:18 schreef GGMM het volgende:
Overigens zag ik hierboven iemand het woord 'piranhas' noemen, dus ik dacht, tof cool. Die wil ik ook.
Blijkt dat die beesten goudvissen eten.
Reuze piranha's slaan goudvissen wel over, die hebben liever iets groters.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:18 schreef GGMM het volgende:
Overigens zag ik hierboven iemand het woord 'piranhas' noemen, dus ik dacht, tof cool. Die wil ik ook.
Blijkt dat die beesten goudvissen eten.
Die vis mag hij niet meer terugzetten. De plaatselijke stam eist dat ze de vis mogen opeten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Reuze piranha's slaan goudvissen wel over, die hebben liever iets groters.
[ afbeelding ]
Neuh ik kijk nog steeds ijshockey. Maar wel een leuke tipquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kijk het met Arabisch commentaar, dan is zelfs een gedrocht als Roda-NEC leuk.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die vis mag hij niet meer terugzetten. De plaatselijke stam eist dat ze de vis mogen opeten.
Die gasten zijn 10 kilometer lang enthousiast over iedere bocht en iedere wissel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh ik kijk nog steeds ijshockey. Maar wel een leuke tip
Ik heb een tijdlang elke nacht naar dat programma gekeken. Was wel een spannende periode uit mijn leven.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die aflevering heb ik toen gezien.
Net in de pauze van het ijshockey waren er beelden van het snowboarden, het commentaar daar van de Engelse commentatoren was ook geweldig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die gasten zijn 10 kilometer lang enthousiast over iedere bocht en iedere wissel.
Er was ook een tijdje een programma waarin ze zulke vissen met hun handen vingen uit gaten in de grond onder water, dat was een soort wedstrijd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een tijdlang elke nacht naar dat programma gekeken. Was wel een spannende periode uit mijn leven.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Als jullie het zo graag willen zet ik ook de TV aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |