Volledig nieuw voor mij, en waarschijnlijk al die malloten die deze tune als ringtone hebbenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:26 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
De muziek van de Indische Waterlelies is niet gecomponeerd voor de Efteling. Het heet heet 'Afrikaan Beat' en is van Bert KaempfertIk ben in de war.
En dat er ook een formule 1 auto met berijder in verwerkt is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:20 schreef SuzukiSwift het volgende:
Dat de letters M en S verwerkt zijn in het logo van Michael Schumacher:
[ afbeelding ]
Om eerlijk te zijn kwam ik daar ook pas onlangs achter. Het heeft me nooit echt geïnteresseerd waar ze nou vandaan komen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:42 schreef Lovechild het volgende:
Euhm met het excuus dat de muziek me over het algemeen niet veel doet en ik me dus echt nooit in ze verdiept heb: ik heb eigenlijk deze week pas ontdekt dat The Rolling Stones Brits zijn![]()
![]()
Van The Beatles (de tegenhanger van de Stones destijds) had je ook nog nooit gehoord dan zekerquote:Op zondag 23 maart 2014 22:42 schreef Lovechild het volgende:
Euhm met het excuus dat de muziek me over het algemeen niet veel doet en ik me dus echt nooit in ze verdiept heb: ik heb eigenlijk deze week pas ontdekt dat The Rolling Stones Brits zijn![]()
![]()
Ik wíst dat die zou komenquote:Op zondag 23 maart 2014 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Van The Beatles (de tegenhanger van de Stones destijds) had je ook nog nooit gehoord dan zeker
Leuk! Hierdoor ontdek ik dus dat het poolshoogte is en niet polshoogte. Ik snapte al niet wat een pols er nou eigenlijk mee te maken hadquote:Op zondag 9 maart 2014 18:54 schreef Gwywen het volgende:
Gisteren bij het planetarium vertelden ze dat de Poolster altijd precies zoveel graden boven de horizon staat als de breedtegraad waar je op aarde bent. Dus in onze streken staat hij op 52 graden boven de horizon, op de Noordpool recht boven je en bij de evenaar aan de horizon.
"Zo konden zeelieden bepalen waar ze waren", vertelde de man. Vandaar, "poolshoogte nemen".
Umamiquote:Op maandag 24 maart 2014 11:17 schreef Ranjit het volgende:
Dat 'hartig' niet per sé 'gezond' betekent, maar een smaakaanduiding is zoals zoet en zuur.
Kwam ik rond mijn 25e achter
Dat waren The Monkeesquote:Op zondag 23 maart 2014 23:36 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik wíst dat die zou komen
Ik dacht dus dat ze de Amerikaanse tegenhanger waren.
Hoeveel kaas- en saucijzenbroodjes verder was dat?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:17 schreef Ranjit het volgende:
Dat 'hartig' niet per sé 'gezond' betekent, maar een smaakaanduiding is zoals zoet en zuur.
Kwam ik rond mijn 25e achter
Damn, ik dacht dat ze Australisch waren.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik had dat bij depeche mode dacht dat die uit amerika kwamen maar dat zijn dus ook britten.
Da's Crowded Housequote:Op maandag 24 maart 2014 12:41 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Damn, ik dacht dat ze Australisch waren.
quote:Op maandag 24 maart 2014 12:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoeveel kaas- en saucijzenbroodjes verder was dat?
De broeders Finn komen uit Nieuw-Zeeland. Dus Crowded House per definitie alszijnde Australisch betitelen, lijkt niet correct.quote:
Van Halen is ook een Amerikaanse band. Dat de broertjes uit NL komen verandert daar niets aanquote:Op maandag 24 maart 2014 21:28 schreef tinoburg het volgende:
[..]
De broeders Finn komen uit Nieuw-Zeeland. Dus Crowded House per definitie alszijnde Australisch betitelen, lijkt niet correct.
Ah. Die doen mij visueel zo aan The Beatles denken dat ik ze eerder Brits had ingeschatquote:
Waarom zou je Crowded House nou Australisch noemen?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Van Halen is ook een Amerikaanse band. Dat de broertjes uit NL komen verandert daar niets aan
Is het een troost als ik je zeg dat jij niet de enige bent die dat dachtquote:Op zondag 23 maart 2014 23:36 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik wíst dat die zou komen
Ik dacht dus dat ze de Amerikaanse tegenhanger waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |