SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwacht sowieso een verrassend podium vandaag.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:53 schreef heywoodu het volgende:
Bjoerndalen en Fourcade voorlopig raus
De lichtgewichten zijn in het voordeel!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:54 schreef heywoodu het volgende:
Overigens zijn dit wel bijna de mooiste biatlonomstandigheden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle grote namen hebben gemist.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schieten gemist, nog opvallende missers?
Bjorndahlen 2, Fourcade 1 en laat weg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schieten gemist, nog opvallende missers?
Ik zag het netquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is de andere FourcadeMartin had 1 fout.
Nee dat is een schaatster.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:14 schreef Coelho het volgende:
OEB goud zou geweldig zijn...
Is onze Ireen trouwens ook een biatleet?
Die grap is pas 78 keer gemaakt. Welkom in het biathlontopic.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:14 schreef Coelho het volgende:
Is onze Ireen trouwens ook een biatleet?
Aantal gouden wordt wel erg lastigquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:19 schreef Coelho het volgende:
Als Ireen deze spelen op 5 medailles uitkomt en het doortrekt naar 2018, dan komt ze toch ook in de buurt van OEB op de all time medaillespiegel?
Hij raakte er wel 1 dus lijkt me welquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:21 schreef Szura het volgende:
Heeft ie wel op de goede schijven gemikt
Niet ver, maar wel een 20-25 seconden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:21 schreef Ambrosius het volgende:
Schakelde pas 10 minuten geleden in, Fourcade lag ver achter als ik de odds bekijk?
Dat heb ik dit jaar in de worldcup wel een keer gezien, dat iemand op de schijven van de baan ernaast schoot.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:21 schreef Szura het volgende:
Heeft ie wel op de goede schijven gemikt
Er was ooit een Noorse die dat op de OS deed.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat heb ik dit jaar in de worldcup wel een keer gezien, dat iemand op de schijven van de baan ernaast schoot.
Die is al voor Jacobellisquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:29 schreef Wombcat het volgende:
Had 'ie bijna nog dé fail van deze OWS.
Neuh, paar honderdsten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:30 schreef Zorro het volgende:
Zie ik nou dat de fransoos op duizendsten verloren heeft?
WHOOAAAAHHAAAHAAAAAHAAAAA![]()
![]()
Evengoed leukquote:
Als Fourcade er hier nog voorbij was gegaan was Jacobellis echt helemaal niks vergeleken met Svendsenquote:
Ik kijk al niet meer....bespaart een hoop ergernis over zoveel onwetendheid.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:09 schreef Szura het volgende:
Goed commentaar die herhaling van de NOS
Fourcade heeft het goud al binnen na de schietronde, Björndalen maakte 2 fouten, Moravec staat in hetzelfde rijtje als Fourcade/Svendsen/OEB. man man man.
En dan Stompie die nog roept dat een fotofinish zelden vertoond is in het biatlon
Jawel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:55 schreef franklop het volgende:
Niemand aan het kijken? Noorwegen op kop!
quote:
Zo gek is dat toch niet. Noorwegen heeft trouwens een lekker dagje vandaag, maken hun toernooi vandaag bijna helemaal goed.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:22 schreef -0- het volgende:
Zie ik het nou goed dat Noorwegen op weg is naar goud?
Ze liggen op kop ja, driekwart minuut voor de nummer twee.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:22 schreef -0- het volgende:
Zie ik het nou goed dat Noorwegen op weg is naar goud?
Een beetje, hoewel ze juist op de gemengde estafette wel altijd een gevaarlijke outsider zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:40 schreef truedestiny het volgende:
Italië is wel een verrassing of niet?
Vind ik ookquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:42 schreef Max23 het volgende:
Leuk voor Italië![]()
En vooral voor Dorothea Wierer:
[ afbeelding ]
hij liet ze gewoon voorgaan na de laatste schietrondequote:Op woensdag 19 februari 2014 16:45 schreef hhh38 het volgende:
Fourcade heeft gewoon een minuut langer gedaan over die laatste 2,5 kilometer dan die Slowaak, die had er echt geen zin meer in
Klopt, wie weet is ie nu fitter voor de mannen estafettequote:Op woensdag 19 februari 2014 16:48 schreef komrad het volgende:
[..]
hij liet ze gewoon voorgaan na de laatste schietronde
Doping.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:05 schreef Columbiafan het volgende:
Ik begrijp de Duitse coach niet, Sachenbacher die verreweg de sterkste Duitse atlete is niet in de estafette![]()
![]()
Gelukkig geen Duitse medaillewinnaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:57 schreef Spies het volgende:
Sachenbacher is dus inderdaad betrapt op doping.
Individueel 1 keer 4e ja, die estafette moet je daarvoor niet echt meetellen want daar zijn ook maar überhaupt een stuk of 10-12 landen die wat kunnenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:15 schreef Kazenbazen het volgende:
Was ook de enige die een logische gebruiker kon zijn. De anderen dames bakken er niet veel van en ze heeft al een dopingverleden.
Daarnaast heeft ze volgens mij niet heel veel gepresteerd dit jaar en nu ineens 2 keer 4e
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:38 schreef heywoodu het volgende:
Haha, in de aankondiging voor de rest van het programma vanmiddag een fragmentje van eerder op de OS
"DAS IST DER HAMMER, DAS IST SENSATIONELL!1! Evi Sachenbacher-Stehle!!"
Soort Hautacam 1996 van het skiën, wat een idioot was datquote:
Mühlegg was briljant, ja. Evenals Lazutina, Tchepalova, Danilova, Hoffmann enzovoorts enzovoorts.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Soort Hautacam 1996 van het skiën, wat een idioot was dat![]()
Boel bekende namen ook die ik als "recente" volger nog kenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Soort Hautacam 1996 van het skiën, wat een idioot was dat![]()
Het beeld zal toen ongetwijfeld wel beter zijn geweest dan wat je op youtube zietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:39 schreef Leatherface het volgende:
Wat me trouwens opvalt wanneer je die beelden van bijvoorbeeld SLC 2002 terugziet, is hoe vaag de beeldkwaliteit was destijds. Ontzettend dof en korrelig, vergeleken bij die ultrascherpe televisieregistraties van nu. En dat was nog maar twaalf jaar geleden.
Is in twaalf jaar de techniek zo verbeterd? Heeft dat te maken met Ultra-HD van tegenwoordig of is dat de omzetting naar YouTube die dat doet?
Het is niet alleen YouTube trouwens. Als je op de site van de NOS beelden terugkijkt van bijvoorbeeld sportevenementen uit 2008 (zoek bijvoorbeeld maar eens op de WK afstanden van dat jaar) zie je hetzelfde. Is dat het converteren naar internet dat de resolutie slechter maakt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het beeld zal toen ongetwijfeld wel beter zijn geweest dan wat je op youtube ziet
Alle atleten die naar huis gingen hadden hun competities er al opzitten dacht ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
Oekraïne is niet helemaal naar huis gegaan dus.
was er spraken dat het hele olympische team weg zou gaan dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
Oekraïne is niet helemaal naar huis gegaan dus.
Volgens mij niet en als kanshebber op goud zou ik ook niet vertrekken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:35 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
was er spraken dat het hele olympische team weg zou gaan dan?
Preuss was geen reserve hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vooral sneu voor zo'n jonge meid, die eigenlijk reserve was.
Of een gevalletje vergiftigd bloedquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een gevalletje ineenstorten, onverantwoord toch haar ziek te laten starten![]()
Preuss werd uit de individuele wedstrijd genomen en deed niet mee aan de massastart om bij de estafette weer te kunnen meedoen. Althans dat is wat de uitleg was van Gerald Honig voor het niet starten bij de massastartquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze is ingevallen voor Sachenbacher.
twitter:SkiNordique_net twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 15:53:38News rassurantes : Marie-Laure Brunet rien d'alarmant. Hypo et stress en cause ! reageer retweet
Yup....zie dopingtopic.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:59 schreef Szura het volgende:
Vervuilde voedingssupplementen of wat stond daar onder in beeld?
De teamspirit is niet meer wat het jarenlang geweest is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:01 schreef heywoodu het volgende:
En niemand die even naar Preuss loopt
Ze lijkt mentaal volledig ten onder te gaan aan de druk, zie je al de gehele OS. Jammer, maar misschien waren dit toch de spelen te vroegquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Zeker vandaag niet, je ziet het aan al die hoofden...maar wat de commentator al zei, het boeit toch niet wie het doet, al is het de waxer, iemand moet gewoon even Preuss een tik op de schouder komen geven.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De teamspirit is niet meer wat het jarenlang geweest is.
De pressesprecher is er nu bij.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker vandaag niet, je ziet het aan al die hoofden...maar wat de commentator al zei, het boeit toch niet wie het doet, al is het de waxer, iemand moet gewoon even Preuss een tik op de schouder komen geven.
En straks dus ook geen epische slotronde van Laura
Misschien wilde ze ff alleen zijn, weten wij toch nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Ging niet zo goed net bij het schieten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:08 schreef kamikazebanaan het volgende:
is Italië nou zo ver terug gevallen?
Pidrushnaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:17 schreef Dasjonny het volgende:
Komt ze goed weg.
Wie hebben ze eigenlijk als slotloopster?
Die schiet goed de laatste wedstrijden in ieder gevalquote:
Om goud lijkt het me belangrijker en dus ook spannender. Nog zeker niet beslist.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
strijd om zilver is vrij spannend
Nee minder dan ik dachtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, 11 seconden is niet veel.
5e.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:40 schreef hhh38 het volgende:
Domracheva stoomt nog even op naar de 4e plek. Ze hadden haar beter de eerste drie rondes ook kunnen laten doen.
Valt wel mee toch, volgens mij had iedereen neequote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rusland verpest even mijn nostradamus
Oekraine, Tsjechie en Noorwegen waren ook wel logisch..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, volgens mij had iedereen nee
Tsjechië zeker niet, daar zitten twee enorm zwakke schakels tussen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oekraine, Tsjechie en Noorwegen waren ook wel logisch..
Puskarcikova is toch wel ok?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tsjechië zeker niet, daar zitten twee enorm zwakke schakels tussen.
Niet vergeleken met dezelfde posities binnen bijvoorbeeld het Oekraïense, Franse, Noorse of Russische team.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Puskarcikova is toch wel ok?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:43 schreef heywoodu het volgende:
Eerste wintergoud voor Oekraïne sinds 1994
Wat een moment daarvoor.
Brunet, schijnbaar ziek begonnen aan de startquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:15 schreef No-P het volgende:
Ik kijk de herhaling terug. Wie lag daar op de grond.
Als ik het goed las kreeg ze "een hypo".quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:16 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Brunet, schijnbaar ziek begonnen aan de start
Mooi.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:43 schreef heywoodu het volgende:
Wat een moment daarvoor.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:43 schreef heywoodu het volgende:
Wat een moment daarvoor.
Yep, maar was al wel zwak aan het begin van de race volgens dit: http://www.leparisien.fr/(...)-02-2014-3611665.phpquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik het goed las kreeg ze "een hypo".
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:43 schreef heywoodu het volgende:
Wat een moment daarvoor.
Skardino is nog wel primaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:40 schreef hhh38 het volgende:
Domracheva stoomt nog even op naar de 4e plek. Ze hadden haar beter de eerste drie rondes ook kunnen laten doen.
Heel mooi inderdaadquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:43 schreef heywoodu het volgende:
Wat een moment daarvoor.
Ja, dat zag ik, vandaar mijn vraag.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:31 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Alexis BOEUF
Jean Guillaume BEATRIX
Simon DESTHIEUX
Martin FOURCADE
Is op het laatst vervangen, stond vanmorgen nog ipv Boeufquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:31 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Alexis BOEUF
Jean Guillaume BEATRIX
Simon DESTHIEUX
Martin FOURCADE
Hahaha, Duitsland 2de #Nostradamusquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik, vandaar mijn vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |