Een beetje, hoewel ze juist op de gemengde estafette wel altijd een gevaarlijke outsider zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:40 schreef truedestiny het volgende:
Italië is wel een verrassing of niet?
Vind ik ookquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:42 schreef Max23 het volgende:
Leuk voor Italië![]()
En vooral voor Dorothea Wierer:
[ afbeelding ]
hij liet ze gewoon voorgaan na de laatste schietrondequote:Op woensdag 19 februari 2014 16:45 schreef hhh38 het volgende:
Fourcade heeft gewoon een minuut langer gedaan over die laatste 2,5 kilometer dan die Slowaak, die had er echt geen zin meer in
Klopt, wie weet is ie nu fitter voor de mannen estafettequote:Op woensdag 19 februari 2014 16:48 schreef komrad het volgende:
[..]
hij liet ze gewoon voorgaan na de laatste schietronde
Doping.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:05 schreef Columbiafan het volgende:
Ik begrijp de Duitse coach niet, Sachenbacher die verreweg de sterkste Duitse atlete is niet in de estafette![]()
![]()
Gelukkig geen Duitse medaillewinnaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:57 schreef Spies het volgende:
Sachenbacher is dus inderdaad betrapt op doping.
Individueel 1 keer 4e ja, die estafette moet je daarvoor niet echt meetellen want daar zijn ook maar überhaupt een stuk of 10-12 landen die wat kunnenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:15 schreef Kazenbazen het volgende:
Was ook de enige die een logische gebruiker kon zijn. De anderen dames bakken er niet veel van en ze heeft al een dopingverleden.
Daarnaast heeft ze volgens mij niet heel veel gepresteerd dit jaar en nu ineens 2 keer 4e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |