abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136867773
En wegens medisch had ik een koffer voor mijzelf en een tas voor de baby :7

Het werd alleen toen we naar huis mochten twee keer lopen voor manlief, met al die zooi die toen weer mee terug moest _O- _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:49:32 #252
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136867775
K ben trouwens vannacht in m'n droom keigoed bevallen. Ik zat op m'n knieën op het ziekenhuisbed en ik voelde t hoofdje zakken dacht ik, dus toen voelde ik maar even zelf ( :') ) en omdat ik bang was dat de verloskundige de boel zou haasten en de ctg keigoed was wilde ik zelf wel eens zien wat er zou gebeuren als ik zachtjes mee zou persen. Dus ik persen met 1 hand voor m'n kruis (gebeurt er al wat?) en 1 hand op het bed. En zo een poosje door. Ongestoord. En toen heb ik zo even m'n eigen baby geboren laten worden en mocht vriend pas hulp halen toen het hoofdje eruit was en ik met de laatste perswee zo hopsa ook de rest naar buiten perste. :s)

Vet goed plan. maar niet heus! maar het was wel heel zen en bijzonder zo ongestoord en ongehaast
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:49:50 #253
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136867788
Met donker haar is talkpoeder minder charmant :')
doei
pi_136867811
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:45 schreef Vlindur het volgende:

[..]

En voor een derde wordt dat zeker als de oudste twee op bed liggen? :') -O-
Voor zaterdag :Y
als je vóór zaterdag gedoucht hebt elke week dan krijg je punten; bonuspunten als je dan ook je haar gewassen hebt!

En extra golden points als je het presteert eens per maand je wenkbrauwen bij te werken oid :+
:)
pi_136867852
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:49 schreef Bolletje... het volgende:
Met donker haar is talkpoeder minder charmant :')
ghehe, ja :D (en die spray moet je ook niet te enthousiast sprayen :P )

hij is ook voor na de geboorte :)
  Moderator dinsdag 18 februari 2014 @ 20:51:01 #256
5428 crew  miss_sly
pi_136867862
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:43 schreef mignonne het volgende:
ik was ook bloot ja, bij allebei. Ik vond het heerlijk, het voelde goed zo, heel natuurlijk ofzo.

En qua ziekenhuis-tas. ik had minder bij me maar dat zat hem vooral in volume, niet zozeer in items. Papieren voor de aangifte had ik bijvoorbeeld niet bij me, omdat je 3 werkdagen de tijd hebt om het kind aan te geven. Ik ken mezelf, dat raak ik kwijt :') (zwangerschapskaart is me ook nagestuurd door het ziekenhuis, beide keren :') :X op de verloskamer laten liggen...)

ik had zo even uit mn hoofd:

- dextro
- 3 setjes ondergoed (er stonden 5 op mn lijst, ik vond 3 al belahcelijk maar soit)
- joggingbroek en voedingsshirt voor na de bevalling
- toilettas (borstel, stiekjes, mascara, minishampoo/cremespoeling, deo, tandenborstel enz.)
- camera
- telefoon (jammer dat ik hem meenam onder de douche dus ik had er geen hol aan :') )
- slippers
- sokken (onder protest in de tas gegooid, niet gebruikt)
- een plastic zakje met "1e pakje" erop (en vulling ofcourse)
- een plastic zakje met "reservepakje" erop
- een jasje maat 56
- een sudokuboekje (niet aangeraakt)
- zwangerschapskaart

dat was het volgens mij.
We gingen voor een poliklinische bevalling, met als idee dat als ik moest blijven mn vriend altijd wat na kon brengen.
De pakjes had ik in zakjes bij elkaar gebonden, broekje jurkje rompertje vestje, sokjes en mutsje, omdat ik me al helmeaal voor me zag hoe mijn lieftallige wederhelft als een soort tazmanian devil op jacht zou gaan naar kleertjes door die tas heen :')
Zoiets was mijn tas ook, maar volgens mij had ik alleen een nachthemd voor erna en maar een setje kleertjes.
We waren zelfs vergeten dat wed e camera in de tas hadden zitten, tot de vpleegkundige, 30 seconden voor S geboren werd, ernaar vroeg zodat ze foto's kon maken :D ik ben echt gewoon helemaal vand e wereld geweest, had niets nodig, alleen B's hand om in te knijpen. En later had ik een prachtig meisje om naar te kijken, dus boek, telefoon, tijdschrift, allemaal niet gemist :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:51:07 #257
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136867871
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:49 schreef Vlindur het volgende:
En wegens medisch had ik een koffer voor mijzelf en een tas voor de baby :7

Het werd alleen toen we naar huis mochten twee keer lopen voor manlief, met al die zooi die toen weer mee terug moest _O- _O-
Hier ook medisch maar t past tot nu toe in 1 koffertje :D
doei
pi_136867904
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:49 schreef Kimpossible het volgende:
K ben trouwens vannacht in m'n droom keigoed bevallen. Ik zat op m'n knieën op het ziekenhuisbed en ik voelde t hoofdje zakken dacht ik, dus toen voelde ik maar even zelf ( :') ) en omdat ik bang was dat de verloskundige de boel zou haasten en de ctg keigoed was wilde ik zelf wel eens zien wat er zou gebeuren als ik zachtjes mee zou persen. Dus ik persen met 1 hand voor m'n kruis (gebeurt er al wat?) en 1 hand op het bed. En zo een poosje door. Ongestoord. En toen heb ik zo even m'n eigen baby geboren laten worden en mocht vriend pas hulp halen toen het hoofdje eruit was en ik met de laatste perswee zo hopsa ook de rest naar buiten perste. :s)

Vet goed plan. maar niet heus! maar het was wel heel zen en bijzonder zo ongestoord en ongehaast
waarom maar niet heus?
ik gun je zo'n bevalling :)
pi_136867934
Ik heb gewoon de sokken die ik aan had getrokken 's ochtends aangehouden. Het had me serieus 5 minuten per sok gekost, dus no way dat die nog uitgingen :{w Kwam ook eigen vooral omdat ik het uitkleden tussen de weeën door zo akelig vond dat ik maar opgehouden ben bij de sokken. Ik heb me tijdens de bevalling nog wel afgevraagd of ik niet lichtelijk voor schut lag in mijn nachthemd en Nijntje-kniekousen :')

Tijdschriften e.d. nog wel meegenomen, maar allemaal niet open gehad :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_136867965
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:50 schreef mignonne het volgende:

[..]

Voor zaterdag :Y
als je vóór zaterdag gedoucht hebt elke week dan krijg je punten; bonuspunten als je dan ook je haar gewassen hebt!

En extra golden points als je het presteert eens per maand je wenkbrauwen bij te werken oid :+
_O-
Ik kijk er zo naar uit :D O+
Wenkbrauwen doe ik niet. Ik maak er wel m'n bikinilijn van. Waar ik nu al niet aan toe kom omdat ik tegelijk met de kinderen douche. M'n benen en oksels durf ik nog wel aan, maar om nou m'n onderkant te gaan lopen scheren terwijl ze toekijken gaat me toch echt te ver :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:52:49 #261
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136867968
Dat zou fijn zijn KP, ik droom alleen maar horror bevallingen met totaal rupturen enzo :')
doei
pi_136867984
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zoiets was mijn tas ook, maar volgens mij had ik alleen een nachthemd voor erna en maar een setje kleertjes.
We waren zelfs vergeten dat wed e camera in de tas hadden zitten, tot de vpleegkundige, 30 seconden voor S geboren werd, ernaar vroeg zodat ze foto's kon maken :D ik ben echt gewoon helemaal vand e wereld geweest, had niets nodig, alleen B's hand om in te knijpen. En later had ik een prachtig meisje om naar te kijken, dus boek, telefoon, tijdschrift, allemaal niet gemist :)
ja psies. Nouja ik had gewoon kleding mee die ik naar huis aan wilde, want ik ging heul niet blijven. Gekkigheid :P
en verder idd niets nodig. ik zat best onder de douche, laat mij maar lekker mn ding doen dan komt het goed.

telefoon had ik uiteindelijk wel om mn ouders te bellen enzo, maar niet om te fokken oid.
pi_136868047
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:52 schreef Vlindur het volgende:

[..]

_O-
Ik kijk er zo naar uit :D O+
Wenkbrauwen doe ik niet. Ik maak er wel m'n bikinilijn van. Waar ik nu al niet aan toe kom omdat ik tegelijk met de kinderen douche. M'n benen en oksels durf ik nog wel aan, maar om nou m'n onderkant te gaan lopen scheren terwijl ze toekijken gaat me toch echt te ver :')
ohja precies :D herkenbaar.
er zijn toch dingen die je ze liever niet ziet imiteren hè.
pi_136868055
Ik kan het hier allemaal nog niet bijbenen hoor, sorry! Na een dag werken is de energie wel een beetje op.

Overigens is dat het dan ook wel een beetje. Wel zere borsten. Dus eigenlijk is het klagen omdat ik me te goed voel, maar ik snap wel een beetje dat je blij kunt zijn met kwaaltjes.. Gelukkig volgende week echo!
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:55:29 #265
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136868111
Pfff hoe doen jullie nu dan met je dikke buik je foef scheren? :@
doei
pi_136868182
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:55 schreef Bolletje... het volgende:
Mijn vriend staat te springen om de dag dat ik het niet meer zelf kan. Hij zal het graag overnemen :')
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:58:14 #267
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136868278
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:51 schreef mignonne het volgende:

[..]

waarom maar niet heus?
ik gun je zo'n bevalling :)
Het zou wel heel mooi zijn zo. Ik voelde zo iedere perswee het hoofdje dieper zakken, tot ik de bovenkant van d'r bolletje in m'n hand had (het hoofdje stond, denk ik?) en O+ :'( O+ , maar ik geloof niet dat er in het echt a) zo weinig binnengelopen wordt dat ik dat ik dat 'even' doe en b) dat ik dat durf, zo zonder hulp in te schakelen. Ik denk wel dat ik dat zachtjes meepersen en voelen wat t doet gedeelte zou kunnen toepassen, de rust in die fase bewaren en het zelf doen lijkt me zo fijn. En als t hoofdje echt al zo diep zakt dan heb je wel volledige ontsluiting toch?

Ik vind het overigens zeer verbazingwekkend wat een hormonenhoofd er allemaal bij fantaseert in zon droom. Alsof je het eerder gedaan hebt, terwijl dat helemaal niet zo is natuurlijk.
pi_136868300
quote:
Op de tast en het ziet er niet uit :')
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:00:35 #269
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136868404
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:58 schreef Dot. het volgende:

[..]

Op de tast en het ziet er niet uit :')
Ik ken dat.. Onderkant gaat redelijk maar liezen enzo :P :')
doei
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:01:07 #270
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136868435
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:52 schreef Bolletje... het volgende:
Dat zou fijn zijn KP, ik droom alleen maar horror bevallingen met totaal rupturen enzo :')
Hoewel ik daar dus heel bang voor ben, droom ik die nooooit. Ik droom alleen maar zenbevallingen die gekenmerkt worden door het zelf voelen dat het hoofdje staat. Heel raar. En het doet altijd wel pijn en zo, maar niet wuaaaah-oerkrachtpijn. Ik denk dat ik me dat gedeelte (en die kunstverlossingen) gewoon niet goed genoeg kan inbeelden om het te kunnen dromen of zo.

En die scenario's passeren genoeg als ik klaarwakker ben, dat wel.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:01:09 #271
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136868439
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:56 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Mijn vriend staat te springen om de dag dat ik het niet meer zelf kan. Hij zal het graag overnemen :')
Hahaha dat heeft die van mij nog niet bedacht :D
doei
pi_136868461
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:52 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb gewoon de sokken die ik aan had getrokken 's ochtends aangehouden. Het had me serieus 5 minuten per sok gekost, dus no way dat die nog uitgingen :{w Kwam ook eigen vooral omdat ik het uitkleden tussen de weeën door zo akelig vond dat ik maar opgehouden ben bij de sokken. Ik heb me tijdens de bevalling nog wel afgevraagd of ik niet lichtelijk voor schut lag in mijn nachthemd en Nijntje-kniekousen :')

Tijdschriften e.d. nog wel meegenomen, maar allemaal niet open gehad :+
Zo heeft een bekende van mij flink vertraging opgelopen tussen thuis en ziekenhuis (vk vroeg waar ze bleven toen ze er eindelijk waren) want ze moest en zou haar all stars aan. En dat ging natuurlijk helemaal niet. En zij mij vechten met die schoenen. Toen ik later vroeg waarom ze haar instappers niet aangedaan had was het antwoord 'dat was te koud'...alsof je dat merkt :D
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_136868464
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:58 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Het zou wel heel mooi zijn zo. Ik voelde zo iedere perswee het hoofdje dieper zakken, tot ik de bovenkant van d'r bolletje in m'n hand had (het hoofdje stond, denk ik?) en O+ :'( O+ , maar ik geloof niet dat er in het echt a) zo weinig binnengelopen wordt dat ik dat ik dat 'even' doe en b) dat ik dat durf, zo zonder hulp in te schakelen. Ik denk wel dat ik dat zachtjes meepersen en voelen wat t doet gedeelte zou kunnen toepassen, de rust in die fase bewaren en het zelf doen lijkt me zo fijn. En als t hoofdje echt al zo diep zakt dan heb je wel volledige ontsluiting toch?

Ik vind het overigens zeer verbazingwekkend wat een hormonenhoofd er allemaal bij fantaseert in zon droom. Alsof je het eerder gedaan hebt, terwijl dat helemaal niet zo is natuurlijk.
Hehe, nouja als je het hoofdje voelt zakken heb je nog niet per se volledige ontsluiting. En het toegeven aan persdrang zonder dat er volledige ontsluiting is vastgesteld is niet per se verstandig. Er is een kans dat het randje wat er nog staat opzwelt doordat je er tegenaan perst en dat wil je niet.

Maar als jij aan de buitenkant vordering kunt voelen van een hoofdje wat steeds meer voelbaar is in de opening dan kan het bijna niet anders dan VO zijn :D
pi_136868521
en zelf voelen hoe het hoofdje vordert of staat kun je zeker doen! Vooral doen als je dat wilt :Y
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:02:55 #275
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136868531
quote:
Op de tast en dan met een spiegeltje het resultaat controleren/bijwerken. Ik vroeg me nog af, is helemaal kaal nou wel of niet handiger bij het bevallen, ivm hechtingen?
Niet dat ik nog veel keuze heb daarin, heb vanmorgen nog de boel gekortwiekt :').

En bril? Op of af tijdens het bevallen zelf? Wie let daarop? Ik wil mini wel zsm goed kunnen bekijken natuurlijk O+.

Bloot bevallen zou ik wel willen, maar zo vooraf voel ik me daar nog een beetje ongemakkelijk en opgelaten over. Dat moet ik denk ik op het moment zelf bepalen.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')