Oh goeie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
KP voor jouw koffer misschien nog een bril? Lenzen mag je nl. niet in mocht je naar de OK moeten.
De Maxi-Cosiquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:08 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Haha Pff ik heb zoveel lijstjes gevonden online, dat ik er zelf een draai aan heb gegeven.
Volgens mij heb ik nu:
Slippers
2 paar warme sokken
Onderbroeken / bh's
Pyama
Badjas
Shirt om te bevallen
Labello
Losse kleding voor naar huis
Shampoo / douchegel etc
2 pakjes mt 50
2 pakjes mt 56
2 mutsjes
4 rompertjes 50/56
4 sokjes
Omslag doek voor Joop
Papieren
Ik moet nog:
Papieren voor aangifte
Fotocamera
Opladers
Ziekenhuiskaart
Bril
Medicijnen
???
Die past niet in het koffertjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:20 schreef Keshet het volgende:
[..]
De Maxi-Cosi
Lijstje met telefoonnummers van mensen die je wilt bellen
Telefoonnummer van kraamzorg en verloskundige
Identiteitsbewijs
Muntjes voor de rolstoel
Ik lees dit heel anders dan dat jij het bedoelt....quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:33 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik lees dit heel anders dan dat jij het bedoelt....
Mental image: proberen je kind precies in een sok te werpen....
Maarrrr ze zijn zo handig en vermakelijk voor als ik al 10 uur bezig ben en hij echt heul niet weg mag van me. Volgens mij is bevallen voor mannen echt keikeikeisaai tot er geperst gaat worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:32 schreef mignonne het volgende:
en hoewel het verleidelijk is om ipads enz. mee te brengen. Realiseer je ajb dat mócht het een keizersnede worden, dat je spullen dan op de verloskamer blijven staan en dat iedereen dan van de kamer af is. Het zou niet de eerste keer zijn dat zo'n kamer leeggegraaid wordt. Ik heb het nog niet meegemaakt maar volgens de verpleegkundigen van mn stageziekenhuizen gebeurde het toch vrij regelmatig.
Ik zou persoonlijk voor een iphone gaan en een tijdschrift of iets voor wat vermaak. De iPad kan je man altijd nog meenemen als je langer moet blijven en hij komt langs. Toch?
Daarom viel de mijne serieus in slaap. En dat terwijl het een inleiding was, hij de nacht ervoor prima geslapen had en eigenlijk ook heel niet moe was. Ik heb er, met telefoon, nog een foto van gemaakt. Het was te leuk om niet te doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:37 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Maarrrr ze zijn zo handig en vermakelijk voor als ik al 10 uur bezig ben en hij echt heul niet weg mag van me. Volgens mij is bevallen voor mannen echt keikeikeisaai tot er geperst gaat worden.maarr je hebt wel degelijk een goed punt. Alweer
haha.
En voor een derde wordt dat zeker als de oudste twee op bed liggen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:57 schreef mignonne het volgende:
en die droogshampoo is ook heel fijn voor de periode na je kraamtijd. Zeg maar die periode waar niemand je over verteld maar waarin het een prestatie is als je voor 12 uur gedoucht of aangekleed bent (bonuspunten voor de combi).
Krijg je een tweede, dan geldt ipv 12 uur, voor 18 uur wanneer je partner thuis komt.
Ik +1 even!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:53 schreef Kimpossible het volgende:
Nikki heeft verloooofik vind je echt zo dapper dat je het all the way volgehouden hebt en dat je na een nacht als vannacht gewoon bent gaan werken illustreert maar weer wat een bikkel je bent.
Rfr Exc. Slijmprop en bonken en sliertjesdas een goed begin!
Bur ook af en aan aan het voorwerk, das een eerste stap!
En nummer is hopelijk inmiddels een beetje serieuzer aan het werk!![]()
Ennn ik zag ook een goede echo voor loj!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |