En een +1 voor deze.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:24 schreef Franny_G het volgende:
[..]. Na mijn bevalling zei de verloskundige dat I. er helemaal niet uitzag als een erg 'overdragen' baby en ook de placenta zag er nog goed uit. Dus kennelijk zat zij ook nog prima in mijn buik tot 41 + 5 en had ze die tijd nodig. Dat bevestigde ook mijn eigen gevoel.
Dus probeer maar vertrouwen te hebben. Ik had een dag voor de bevalling een grote dip en moest huilen bij het zien van het lege wiegje..
. Dagje later was ze er.
.
Nou gelukkig!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:44 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Ik ben ook in september![]()
Waarschijnlijk rond de 20e, maar dat hoeft nog niet in de op hoor
RFR, ik kan het me nog zo goed herinneren, dat baalgevoel die laatste weken...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben even zo vrij geweest Franny!
[..]
En een +1 voor deze.
S was ook 10 dagen te laat maar hij had nog veel huidsmeer en veel nesthaar. Hij was ook niet zwaar voor een jongen die vrij ruim 'te laat' was; 3565 gram. Volgens mijn vk waren dat allemaal wel tekenen dat hij gewoon toen pas klaar was voor de geboorte en dat het voor hem wel goed was om nog eventjes te blijven zitten.
Maar RFR dat neemt niet weg dat het best pittig is zo die laatste weken, en zeker als je al een tijdje iedere dag op actie hoopt en telkens weer 's ochtends wakker wordt zonder noemenswaardige actie. Sterkte nog met afwachten!
En grappig trouwens. Mijn I. woog 3559. Wel wat zwaarder dan hoe ze was ingeschat maar een prima geboortegewicht natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben even zo vrij geweest Franny!
S was ook 10 dagen te laat maar hij had nog veel huidsmeer en veel nesthaar. Hij was ook niet zwaar voor een jongen die vrij ruim 'te laat' was; 3565 gram.
In Eindhoven heb je geen keuze, je pakt de praktijk die jouw stadsdeel doetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:57 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Over 2 weekjes al!
Ik vond het wel even zoeken trouwens, welke vk ik zou kiezen, uiteindelijk maar op gevoel 1 gekozen die erg persoonlijk en betrokken overkwam.. hoe hebben jullie dat aangepakt?
Dat is snel! Heb je dan ook al een echo of alleen intakegesprek?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:57 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Over 2 weekjes al!
Ik vond het wel even zoeken trouwens, welke vk ik zou kiezen, uiteindelijk maar op gevoel 1 gekozen die erg persoonlijk en betrokken overkwam.. hoe hebben jullie dat aangepakt?
Niet helemaal waar, er zijn voor Noord-Eindhoven in ieder geval twee opties! Maar jij woont in t zuiden, toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In Eindhoven heb je geen keuze, je pakt de praktijk die jouw stadsdeel doet
Over twee weken al, dan ben je nog geen 6 weken toch? is dat niet te vroeg?
Ik denk na de termijnecho, die is op 5 maart. Al wel een kloppend hartje gezien dus ik ga er wel vanuit dat het goed gaat, maar met dat stomme Parvo gedoe hou ik toch nog een soort van slag om de armquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nou gelukkig!
Wanneer wil je wel in de op?
Dat lijkt me minder, ik had de keuze uit een stuk of 6 verschillende, maakt het onnodig moeilijk misschien.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In Eindhoven heb je geen keuze, je pakt de praktijk die jouw stadsdeel doet
Over twee weken al, dan ben je nog geen 6 weken toch? is dat niet te vroeg?
Nikki ik dacht gisteravond nog aan je! Was me al opgevallen dat het ineens stil was aan je kant, en wilde er vandaag een opmerking over maken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
Fazzoletti ik heb wel nog een mooi plaatje aan gisteren overgehouden.Kun je ook op zien in wel ziekenhuis ik ga bevallen.
![]()
Profielfoto van een van onze beebjes.
[ afbeelding ]
Ja, ik zat ook al te rekenen... Ik zou ook liever een weekje wachten, om een situatie zoals bij Dyre te voorkomen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:07 schreef klavertje-4 het volgende:
En mooi plaatje idd Nikki!
Oeh precies 6 weken LMN, volgens mij hangt het er dan wel om of je wel of geen hartje gaat zien. Ik zou eerlijk gezegd liever 1 weekje afwachten. Als de innesteling net een of twee dagen later was zie je misschien nog niets. Wel heel fijn natuurlijk, dat je al zo vroeg mag.
Welkom nog!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:57 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Over 2 weekjes al!
Ik heb deze site gebruikt bij mijn keuze: http://www.zorgkaartnederland.nl/ . Heb de praktijk gekozen met zeer goede beoordelingen en die bleek toen bij mij om de hoek te zitten. En was ook echt heel erg tevreden over ze. Moet je even kijken of er voor jouw opties genoeg beoordelingen zijn om een keuze op te kunnen baserenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:57 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Over 2 weekjes al!
Ik ben al dingen aan het verzinnen die ik morgen kan gaan doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:08 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Nikki ik dacht gisteravond nog aan je! Was me al opgevallen dat het ineens stil was aan je kant, en wilde er vandaag een opmerking over maken.
Fijn dat alles uiteindelijk goed is gegaan en dan bikkel je vandaag ook nog even je laatste dag werken door!
En dan vanaf vanmiddag standje relaxt en uitbuik he? *kijkt streng*
Goeie tip! Ik zie nu dat er maar 1 verloskundigenpraktijk hier in de gemeente isquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb deze site gebruikt bij mijn keuze: http://www.zorgkaartnederland.nl/ . Heb de praktijk gekozen met zeer goede beoordelingen en die bleek toen bij mij om de hoek te zitten. En was ook echt heel erg tevreden over ze. Moet je even kijken of er voor jouw opties genoeg beoordelingen zijn om een keuze op te kunnen baseren
Tegengeluid nodig?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:17 schreef Tante_Soesa het volgende:
Haha Nikki, ik voel me altijd zo lui bij jouw berichtjes!
Kijk, hier kan ik meer meequote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tegengeluid nodig?
Gisteren bestond mijn dag uit: de honden uitlaten, bij iemand gaan kijken die met een oehoe aan het trainen was en tv kijken.
Vandaag is het plan: honden uitlaten, tv kijken en de was doen. Oja, en een dutje.
verlof
.
En ik ben niet eens zwangerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vandaag is het plan: honden uitlaten, tv kijken en de was doen. Oja, en een dutje.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:37 schreef Loj het volgende:
Bezoekje gyn:
Bloeddruk 110/80... Dat is goed! Zo goed, dat als hij zo blijft ik ook naar de vk mag! (Tot 35 weken dan)
Oh en dan het belangrijkste natuurlijk:
Ik zag een knipper en een vruchtzakje.. Oh en ik hoorde t hartje ook!! Jeej! Dat ziet er goed uit!
De termijn dan:
Wat ze zag en hoorde was nog heel klein, zo klein dat ze het nog niet in de grafiekjes kon neerzetten. Ze deed een voorzichtige schatting op 5 weken. Maar Cwen vertelde me dat her hartje dan nog niet klopt![]()
En nu:
Over drie weekjes een nieuwe afspraak voor een nieuwe echo om te checken hoe t groeit en hopelijk een termijn te bepalen...
Conclusie:
Ik ben blij en gelukkig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |