Goeie tip! Ik zie nu dat er maar 1 verloskundigenpraktijk hier in de gemeente isquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb deze site gebruikt bij mijn keuze: http://www.zorgkaartnederland.nl/ . Heb de praktijk gekozen met zeer goede beoordelingen en die bleek toen bij mij om de hoek te zitten. En was ook echt heel erg tevreden over ze. Moet je even kijken of er voor jouw opties genoeg beoordelingen zijn om een keuze op te kunnen baseren
Tegengeluid nodig?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:17 schreef Tante_Soesa het volgende:
Haha Nikki, ik voel me altijd zo lui bij jouw berichtjes!
Kijk, hier kan ik meer meequote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tegengeluid nodig?
Gisteren bestond mijn dag uit: de honden uitlaten, bij iemand gaan kijken die met een oehoe aan het trainen was en tv kijken.
Vandaag is het plan: honden uitlaten, tv kijken en de was doen. Oja, en een dutje.
verlof
.
En ik ben niet eens zwangerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vandaag is het plan: honden uitlaten, tv kijken en de was doen. Oja, en een dutje.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:37 schreef Loj het volgende:
Bezoekje gyn:
Bloeddruk 110/80... Dat is goed! Zo goed, dat als hij zo blijft ik ook naar de vk mag! (Tot 35 weken dan)
Oh en dan het belangrijkste natuurlijk:
Ik zag een knipper en een vruchtzakje.. Oh en ik hoorde t hartje ook!! Jeej! Dat ziet er goed uit!
De termijn dan:
Wat ze zag en hoorde was nog heel klein, zo klein dat ze het nog niet in de grafiekjes kon neerzetten. Ze deed een voorzichtige schatting op 5 weken. Maar Cwen vertelde me dat her hartje dan nog niet klopt![]()
En nu:
Over drie weekjes een nieuwe afspraak voor een nieuwe echo om te checken hoe t groeit en hopelijk een termijn te bepalen...
Conclusie:
Ik ben blij en gelukkig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |