abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136838592
Zwangerschap & geboorte

2014

09 februari: RunForrestRun (meisje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
20 februari: Gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter (jongen)
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje (jongen)
05 april: Mevr_Mus (jongetje)
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower (meisje)
08 april: Aisly
11 april: Musique (meisjestweeling)
26 april: Poppejans (meisje)

06 mei: Cocotrimonium
12 mei: Ikina (jongen)
13 mei: Fazzoletti
16 mei: StefanieV
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

01 juni: Soohr (papa)
04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje (meisje)
08 juni: Kwisted (jongen)
10 juni: JaleesaJoia (meisje)
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry*** (jongetje)

2 juli: BlueEyes
7 juli: OooLisaooO
11 juli: LaLouchi (jongen)
*** 16 juli: Sunshine1982 & Fe2O3 ***
27 juli: Twinkle20 (jommetje)

3 augustus: Sugarsnap
8 augustus: marel88
8 augustus: Amsel
16 augustus: gewoonmezelf87
17 augustus: geppie
22 augustus: rebel-angel
27 augustus: Dyre
30 augustus: Mangostine

18 september: Vlindur
25 september: Tante_Soesa

2 oktober: Spees_Eend
5 oktober: IsabellaMariaAnna
9 oktober: Skittles
10 oktober: DagenNachtdromer
16 oktober: Loj
16 oktober: kwakz0r
20 oktober: Fee-nix
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_136838674
Ik ben even zo vrij geweest Franny!

quote:
2s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:24 schreef Franny_G het volgende:

[..]

:* . Na mijn bevalling zei de verloskundige dat I. er helemaal niet uitzag als een erg 'overdragen' baby en ook de placenta zag er nog goed uit. Dus kennelijk zat zij ook nog prima in mijn buik tot 41 + 5 en had ze die tijd nodig. Dat bevestigde ook mijn eigen gevoel.

Dus probeer maar vertrouwen te hebben. Ik had een dag voor de bevalling een grote dip en moest huilen bij het zien van het lege wiegje. :'( . :) . Dagje later was ze er. *O* .
En een +1 voor deze.
S was ook 10 dagen te laat maar hij had nog veel huidsmeer en veel nesthaar. Hij was ook niet zwaar voor een jongen die vrij ruim 'te laat' was; 3565 gram. Volgens mijn vk waren dat allemaal wel tekenen dat hij gewoon toen pas klaar was voor de geboorte en dat het voor hem wel goed was om nog eventjes te blijven zitten.

Maar RFR dat neemt niet weg dat het best pittig is zo die laatste weken, en zeker als je al een tijdje iedere dag op actie hoopt en telkens weer 's ochtends wakker wordt zonder noemenswaardige actie. Sterkte nog met afwachten!
pi_136838713
Oh, ik had niet in de gaten dat ik het topic dichtdeed! Dus bedankt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_136838775
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 07:44 schreef klavertje-4 het volgende:

[..]

Ik ben ook in september :W
Waarschijnlijk rond de 20e, maar dat hoeft nog niet in de op hoor

Nou gelukkig!
Wanneer wil je wel in de op?

Ik heb de 27e de echte termijn echo, maar ik gok dat ik gewoon voor de 18e blijf staan. Dan de bevalling 2 weken eerder is dus nog steeds september. Overtijd ga ik sowieso niet ^O^
Ik hoop hier gewoon enorm dat ik in september beval en niet eerder :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 18 februari 2014 @ 09:38:11 #5
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136838779
Hoi! Ik heb net weer dat vreselijke glucose drankje op :r
Nu nog 1,5 uur wachten :{
Oh wat was dat weer vies :'(
doei
pi_136838896
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:33 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

En een +1 voor deze.
S was ook 10 dagen te laat maar hij had nog veel huidsmeer en veel nesthaar. Hij was ook niet zwaar voor een jongen die vrij ruim 'te laat' was; 3565 gram. Volgens mijn vk waren dat allemaal wel tekenen dat hij gewoon toen pas klaar was voor de geboorte en dat het voor hem wel goed was om nog eventjes te blijven zitten.

Maar RFR dat neemt niet weg dat het best pittig is zo die laatste weken, en zeker als je al een tijdje iedere dag op actie hoopt en telkens weer 's ochtends wakker wordt zonder noemenswaardige actie. Sterkte nog met afwachten!
RFR, ik kan het me nog zo goed herinneren, dat baalgevoel die laatste weken... :*

Hier met 42+1 bevallen en baby en placenta waren nog in topconditie. Had ook nog veel vruchtwater, dus er was niks dat echt duidde op een overdragen baby.
Ze was wel 9 pond, maar ze zou bij 40 weken echt niet heel veel lichter zijn geweest!
Home is where the O+ is...
pi_136838901
Net de vk gebeld en een afspraak gemaakt voor een eerste echo (inwendig) *O*
En als ik even ga rekenen, zou ik nog net in oktober uit moeten komen, de 29e als het goed is :D
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_136838904
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:33 schreef Spees_Eend het volgende:

S was ook 10 dagen te laat maar hij had nog veel huidsmeer en veel nesthaar. Hij was ook niet zwaar voor een jongen die vrij ruim 'te laat' was; 3565 gram.
En grappig trouwens. Mijn I. woog 3559. Wel wat zwaarder dan hoe ze was ingeschat maar een prima geboortegewicht natuurlijk.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 18 februari 2014 @ 09:43:35 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_136838924
Wanneer mag je, LMN?
disclaimer
pi_136839275
Over 2 weekjes al!
Ik vond het wel even zoeken trouwens, welke vk ik zou kiezen, uiteindelijk maar op gevoel 1 gekozen die erg persoonlijk en betrokken overkwam.. hoe hebben jullie dat aangepakt?
pi_136839291
Fazzoletti ik heb wel nog een mooi plaatje aan gisteren overgehouden. O+ Kun je ook op zien in wel ziekenhuis ik ga bevallen. :+

Profielfoto van een van onze beebjes. O+
  dinsdag 18 februari 2014 @ 10:00:27 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_136839355
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:57 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Over 2 weekjes al!
Ik vond het wel even zoeken trouwens, welke vk ik zou kiezen, uiteindelijk maar op gevoel 1 gekozen die erg persoonlijk en betrokken overkwam.. hoe hebben jullie dat aangepakt?
In Eindhoven heb je geen keuze, je pakt de praktijk die jouw stadsdeel doet _O-
Over twee weken al, dan ben je nog geen 6 weken toch? is dat niet te vroeg?
disclaimer
  dinsdag 18 februari 2014 @ 10:03:53 #13
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136839460
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:57 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Over 2 weekjes al!
Dat is snel! Heb je dan ook al een echo of alleen intakegesprek?

Ik heb er eigenlijk niet eens over nagedacht :'). Vorige zwangerschap liep ik in het ziekenhuis en dan moet je een verloskundigenpraktijk kiezen voor je kraambed. Toen heb ik voor deze praktijk gekozen omdat mijn schoonzusje hier goede ervaringen mee had (je ziet die meiden dus alleen na je bevalling). En nu heb ik eigenlijk zonder nadenken weer voor hen gekozen, al is het nu voor de hele zwangerschapsduur.

Mijn dame is geboren met 41+1 en had ook nog redelijk wat huidsmeer en woog ook nog 'maar' 3530 gram. Die was er ook gewoon eerder nog echt niet aan toe. De laatste loodjes wegen écht het zwaarst ja maar hoe dan ook, die baby gaat er komen O+
  dinsdag 18 februari 2014 @ 10:04:19 #14
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136839475
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Niet helemaal waar, er zijn voor Noord-Eindhoven in ieder geval twee opties! Maar jij woont in t zuiden, toch?

Wat een mooi plaatje, Nikki! O+
pi_136839507
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:38 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Nou gelukkig!
Wanneer wil je wel in de op?
Ik denk na de termijnecho, die is op 5 maart. Al wel een kloppend hartje gezien dus ik ga er wel vanuit dat het goed gaat, maar met dat stomme Parvo gedoe hou ik toch nog een soort van slag om de arm
pi_136839533
Wat een mooi beeld Nikki!

quote:
99s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat lijkt me minder, ik had de keuze uit een stuk of 6 verschillende, maakt het onnodig moeilijk misschien.
Dan zou ik precies 6 weken zijn, en blijkbaar is dat voldoende voor een inwendige echo. Op een uitwendige zou nog niks te zien zijn waarschijnlijk, dan maar op deze manier :D
pi_136839553
Mooi Nikki! En ook mooi dat je een positieve ervaring had in het ziekenhuis en de mensen zo aardig waren.
pi_136839571
En mooi plaatje idd Nikki!

Oeh precies 6 weken LMN, volgens mij hangt het er dan wel om of je wel of geen hartje gaat zien. Ik zou eerlijk gezegd liever 1 weekje afwachten. Als de innesteling net een of twee dagen later was zie je misschien nog niets. Wel heel fijn natuurlijk, dat je al zo vroeg mag.
pi_136839582
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
Fazzoletti ik heb wel nog een mooi plaatje aan gisteren overgehouden. O+ Kun je ook op zien in wel ziekenhuis ik ga bevallen. :+

Profielfoto van een van onze beebjes. O+
[ afbeelding ]
Nikki ik dacht gisteravond nog aan je! Was me al opgevallen dat het ineens stil was aan je kant, en wilde er vandaag een opmerking over maken.
Fijn dat alles uiteindelijk goed is gegaan en dan bikkel je vandaag ook nog even je laatste dag werken door!
En dan vanaf vanmiddag standje relaxt en uitbuik he? *kijkt streng*
  dinsdag 18 februari 2014 @ 10:08:57 #20
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136839601
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:07 schreef klavertje-4 het volgende:
En mooi plaatje idd Nikki!

Oeh precies 6 weken LMN, volgens mij hangt het er dan wel om of je wel of geen hartje gaat zien. Ik zou eerlijk gezegd liever 1 weekje afwachten. Als de innesteling net een of twee dagen later was zie je misschien nog niets. Wel heel fijn natuurlijk, dat je al zo vroeg mag.
Ja, ik zat ook al te rekenen... Ik zou ook liever een weekje wachten, om een situatie zoals bij Dyre te voorkomen.
pi_136839662
quote:
Over 2 weekjes al!
Welkom nog!

Ik heb toen gekozen voor een praktijk met meerdere vk's, dat leek me prettiger dan een solo praktijk waarbij er vaker met achterwachten wordt gewerkt. En mooi meegenomen dat deze praktijk ook een eigen echo apparaat had :)

En laatste dagje toch, Nikki? Want we zijn 36 weken vandaag *O*
pi_136839694
Ik had geen idee, ze gaf die optie, en ik ben denk ik té nieuwsgierig naar alles haha.
Mocht er dan nog niks te zien zijn, neem ik aan dat we gewoon een nieuwe echo kunnen inplannen.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 10:13:19 #23
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136839716
quote:
Over 2 weekjes al!
Ik heb deze site gebruikt bij mijn keuze: http://www.zorgkaartnederland.nl/ . Heb de praktijk gekozen met zeer goede beoordelingen en die bleek toen bij mij om de hoek te zitten. En was ook echt heel erg tevreden over ze. Moet je even kijken of er voor jouw opties genoeg beoordelingen zijn om een keuze op te kunnen baseren :)
pi_136839795
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:08 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Nikki ik dacht gisteravond nog aan je! Was me al opgevallen dat het ineens stil was aan je kant, en wilde er vandaag een opmerking over maken.
Fijn dat alles uiteindelijk goed is gegaan en dan bikkel je vandaag ook nog even je laatste dag werken door!
En dan vanaf vanmiddag standje relaxt en uitbuik he? *kijkt streng*
Ik ben al dingen aan het verzinnen die ik morgen kan gaan doen. :+ Stilzitten is niet zo mijn ding, maar dat hadden jullie al gemerkt. ;)
pi_136839842
Pfoe Nikki, fijne laatste dag! Ik moet nog een weekje en zit echt af! te! tellen! En dan heb ik maar 1 baby in buik....

Welkom LMN! *O*

Voel me niet zo fijn vandaag. Rug doet auw, bekken doet auw. Zitten achter pc doet auw. Thema van vandaag is auw :(
Gelukkig werk ik thuis en neem ik regelmatig even break om te lopen of lekker op de bank te zitten.

Oh, en het pakje wat ik gemaakt heb ga ik niet meenemen in vluchttas. Heb besloten dat het niet praktisch is, aangezien je het hele ding steeds uit moet trekken voor verschonen.
Kortom, leuk voor foto's en that's it 8-)
Dus even kijken of ik iets anders grijp of nog iets anders ga maken..... Iemand nog inspiratie? O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')