abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136838474
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:48 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Ik had niet verwacht dat het zo zwaar zou zijn :@ , had net echt even een inzinking toen ik op de bank zat en weer een appje kreeg hoe het gaat.

Ik probeer mezelf inderdaad voor te houden dat mijn lichaam inderdaad wel 'weet' wanneer het tijd is, en dat de baby telkens een weekje achterliep qua groei dus dat ze misschien gewoon een extra weekje nodig heeft voor ze er klaar voor is.
Het kán ook gewoon niet lang meer duren, maar ik hoop gewoon zo dat het uiteindelijk wel natuurlijk gebeurt en dat in geen inleidingen/keizersnee/wat kan je allemaal nog meer bedenken hoeft te worden.

Iedereen trouwens bedankt voor de lieve woorden, fijn dat jullie allemaal meeleven O+ :* .

:* . Na mijn bevalling zei de verloskundige dat I. er helemaal niet uitzag als een erg 'overdragen' baby en ook de placenta zag er nog goed uit. Dus kennelijk zat zij ook nog prima in mijn buik tot 41 + 5 en had ze die tijd nodig. Dat bevestigde ook mijn eigen gevoel.

Dus probeer maar vertrouwen te hebben. Ik had een dag voor de bevalling een grote dip en moest huilen bij het zien van het lege wiegje. :'( . :) . Dagje later was ze er. *O* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')