Ik had niet verwacht dat het zo zwaar zou zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 20:19 schreef Franny_G het volgende:
[..]
De laatste loodjes zijn echt zwaar he. Achteraf realiseer ik me nog meer dat de laatste twee weken, van 40 tot bijna 42, echt pittig waren. Bedenk maar dat je echt heel snel die kleine in je armen gaat hebben. En vertrouw er zo lang mogelijk op dat jouw lichaam en je baby zelf het goede moment kunnen bepalen. Ik hoop voor je dat het wachten niet al te lang meer duurt.
"Mahaaaaaaam!quote:Op maandag 17 februari 2014 20:50 schreef Enfermera het volgende:
Whihi blueeyes dat met die happy hardcore![]()
Ik heb nu ook al enorme zin om stomme dingen als ouder te gaan zeggen als ze puber zijn en dat ze dan zo in elkaar krimpen zeg maar![]()
XD
Spannend he kwak! Maar zit vast goed hoorquote:Op maandag 17 februari 2014 22:33 schreef kwakz0r het volgende:
Coco nog maar 11 weken? whaa! dat gaat hard zeg!
Amsel, ik vind t ook moeilijk hoor, zo'n eerste keer, en alles wat je voelt is ineens een vraagteken... ik heb bv heel veel krampjes die op menstruatie lijken, en soms iets scherpers. dus ben ik steeds een beetje angstig als ik naar t toilet ga of er niet toch iets mis is. maar volgens mij zijn t gewoon mn darmen die niet helemaal ok zijn,denk ik "oeh, kramp in mn baarmoeder" en dan heb ik gewoon diarree
December was niet zo productiefquote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind het echt bizar dat tante_Soesa en ik nog maar met z'n tweeën zijn voor September
Zit er iemand zich hier stil te houden tot 12 weken oid? Tis wel heul karig hoor!
Nou idd! Maar september kindjes zijn wel het aller leukstequote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind het echt bizar dat tante_Soesa en ik nog maar met z'n tweeën zijn voor September
Zit er iemand zich hier stil te houden tot 12 weken oid? Tis wel heul karig hoor!
Even hierop inhaken: de kans is aanwezig dat ik zo'n probleem met mijn placenta heb/krijg. Hij ligt erg laag en mogelijk zit 'ie aan het littekenweefsel vast. Mijn verloskundige zei 'tsja, dat weten we pas na de bevalling en dan moet 'ie er op de ok uit'. Maar hoe moet ik dat voor me zien, weet jij dat? Ik stel me nu een scenario voor me a la: placenta komt niet, ik bloed een eind leeg en moet dan op de ok snel onder zeil. Of zie ik het nu te dramatisch voor me?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:53 schreef mignonne het volgende:
Bovendien heb je na een keizersnede iets meer kans op problemen met de placenta in een volgende zw.schap bijv.
Als je wacht op het 2e streepje ben je continue aan het broekloeren, maar de eerste periode van de zwangerschap ook... Tenminste zo heb ik t ervaren....quote:Op maandag 17 februari 2014 22:33 schreef kwakz0r het volgende:
Coco nog maar 11 weken? whaa! dat gaat hard zeg!
Amsel, ik vind t ook moeilijk hoor, zo'n eerste keer, en alles wat je voelt is ineens een vraagteken... ik heb bv heel veel krampjes die op menstruatie lijken, en soms iets scherpers. dus ben ik steeds een beetje angstig als ik naar t toilet ga of er niet toch iets mis is. maar volgens mij zijn t gewoon mn darmen die niet helemaal ok zijn,denk ik "oeh, kramp in mn baarmoeder" en dan heb ik gewoon diarree
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als je wacht op het 2e streepje ben je continue aan het broekloeren, maar de eerste periode van de zwangerschap ook... Tenminste zo heb ik t ervaren....
Vooralsnog nietquote:Op maandag 17 februari 2014 22:47 schreef Cantare het volgende:
Oh, Burdie in actie! Ik duim dat het doorzet!
Ze zullen altijd een poosje wachten om te zien of de placenta vanzelf komt. Als er het vermoeden is dat ie vast ligt dan gaan ze niet tot het uiterste om dat te bewerkstelligen, je zou eventueel zelf aan kunnen geven dat je dat niet wilt ook, tot het uiterste gaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:43 schreef Cantare het volgende:
[..]
Even hierop inhaken: de kans is aanwezig dat ik zo'n probleem met mijn placenta heb/krijg. Hij ligt erg laag en mogelijk zit 'ie aan het littekenweefsel vast. Mijn verloskundige zei 'tsja, dat weten we pas na de bevalling en dan moet 'ie er op de ok uit'. Maar hoe moet ik dat voor me zien, weet jij dat? Ik stel me nu een scenario voor me a la: placenta komt niet, ik bloed een eind leeg en moet dan op de ok snel onder zeil. Of zie ik het nu te dramatisch voor me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |