Ik kijk al uit naar die scenequote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:15 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als we die 2 een keer in een cel betrappen elkaars kano te verwennen.
Vind ik leuk.quote:
Oh ik had even gemist dat hij haar zoon was. bedankt voor het melden. Leuke serie tot nu toe, heb de serie wenworth niet gezien maar nu ik dit zie ga ik echt niet wenworth meer kijken, ondanks de goede verhalen :p/quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:19 schreef PeterKelder het volgende:
Zo, net aflevering 3 gezien. Was weer zeer intrigerend, vooral de scènes met Lex
Beste scène was natuurlijk die met Lex/Freddy en die stoompers
De scène tussen Suus en Noortje was ook erg mooi
Ik heb trouwens het vermoeden dat Alex haar zoon opdraagt om Noortje in zijn greep te krijgen o.i.d., zodat zij dan weer Suus in haar macht heeft.
Maar goed, ik kijk weer uit naar volgende week
Yep, Dylan Holtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:18 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Oh ik had even gemist dat hij haar zoon was. bedankt voor het melden.
Haha, ja, dat zou het kijkplezier bij deze remake alleen maar verpestenquote:Leuke serie tot nu toe, heb de serie wenworth niet gezien maar nu ik dit zie ga ik echt niet wenworth meer kijken, ondanks de goede verhalen :p/
Is vanavond om 22.00u ook op Net5 te zienquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:18 schreef daisy2007 het volgende:
aflevering 4 gemist. ik hoop het vanavond op gemist te kunnen kijken!!
dank u voor de tip!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:44 schreef J83 het volgende:
[..]
Is vanavond om 22.00u ook op Net5 te zien
Dat riep ik al na de eerste aflevering. Ligt er bovenop dat die 2 in de cel belanden terwijl de rest slaaptquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:30 schreef Scarface88 het volgende:
Die Freddy en Erika (directrice) draaien wel erg obvious om elkaar heen. Het wachten is op een erotische lesbo scene tussen die twee
Alleen veel minder professioneel in veel opzichten maar wel leuk dat het in een echte voormalige gevangenis kan worden opgenomen. Ik kijk uit naar het tweede seizoen van OitnB, nog 3 maanden geduld hebben. Nog maar eens kudos voor de bedenkers van Lost die met die achtergrondverhaaltjes via flashbacks begonnen (op die grote schaal).quote:Op zaterdag 29 maart 2014 03:18 schreef Lenoire het volgende:
Zo net alle afleveringen achter elkaar bekeken. Lijkt erg op Orange is the new black, ook met zo'n achtergrond verhaaltje van een gevangene elke aflv.
Eerste twee waren inderdaad wel puik, de derde was ook wel goed. Maar nu ik de aflevering van vorige week tot op heden nog niet heb gezien merk ik dat het mij eigenlijk niet meer zo boeit... Daar komt bij dat ik Smeris toch wat sterker vind.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:01 schreef vencodark het volgende:
Wat een kutserie eigenlijk. Eerste 2 afleveringen vond ik wel goed, nu vind ik het steeds slechter worden. Op Ipenburg na speelt iedereen matig tot slecht.
Ik heb dus precies hetzelfde. Ik heb de derde aflevering al terug moeten kijken omdat ik vergeten was te kijken en de afleveringen erna heb ik ook niet gezien op tv. Ik denk dat er te weinig sprake is van een 'vorderend verhaal' voor mij...quote:Op maandag 31 maart 2014 21:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eerste twee waren inderdaad wel puik, de derde was ook wel goed. Maar nu ik de aflevering van vorige week tot op heden nog niet heb gezien merk ik dat het mij eigenlijk niet meer zo boeit... Daar komt bij dat ik Smeris toch wat sterker vind.
Misschien als ik die van vorige én deze week gezien heb, dat ik er dan weer helemaal in zit. Maar dan moet ik mijzelf wel eerst die afleveringen laten kijken, en zoveel haast heb ik daar niet mee als ik eerlijk ben.
Ik keek het sowieso niet op tv, maar toen de aflevering van vorige week afgelopen dinsdag niet op Dailymotion stond baalde ik heel even, maar ben het daarna eigenlijk min of meer vergeten. En inderdaad, ik ervaar hetzelfde, het verhaal is niet zo zenuwslopend eigenlijk. Aflevering 1 was verbijsterend goed, mede door die cliffhanger. En dát miste ik nou juist bij aflevering 2 en 3, een cliffhanger die mij niet meer kan laten wachten op de volgende aflevering.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:52 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb dus precies hetzelfde. Ik heb de derde aflevering al terug moeten kijken omdat ik vergeten was te kijken en de afleveringen erna heb ik ook niet gezien op tv. Ik denk dat er te weinig sprake is van een 'vorderend verhaal' voor mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |