quote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
VBL / [RTL7] Maandag 22:00 Helden van de Velden
Hier verder.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef Tyron het volgende:
Hier verder.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:02 schreef Karina het volgende:
Hij heeft natuurlijk ook al anderhalf uur geen crack meer gerookt.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef marcodej het volgende:
Oscar gaat er met de minuut slechter uit zien.
Oscar doet alleen bruin.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk ook al anderhalf uur geen crack meer gerookt.
Ze hebben het over voetbal, schandalig.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
En dan heb ik t nog niet over de keren dat t soms over de Franse, Turkse of zelfs Griekse competitie gaat...
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:25 schreef satecl het volgende:
Zo net terug van de uitzending. Matige show, maar zeer leuke ervaring. Mijn vriendin zat de hele uitzending vol in beeld haha (achter Johan).. Ik helaas 2 plekken ernaast. Verslag komt morgen met foto's en filmpjes.
Deze blonde inderdaad. Ik zat precies achter Johan.. Omdat ik een jongen was moest ik wisselen met dat vrouwtje ernaast.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ouwe tak of dat lelijke wijf wat nu achter de schouder van Derkgod zit?
Sukkeltje, grote bek hier, maar thuis geen echte kerel. Als je een beetje baas was zou je je vriendin gewoon thuis gelaten hebben. Echt een held op sokkenquote:Op maandag 17 februari 2014 23:42 schreef satecl het volgende:
Vrouwen horen in de keuken, niet op tv.
Uhmmm zij had alles geregeld pannenkoek.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sukkeltje, grote bek hier, maar thuis geen echte kerel. Als je een beetje baas was zou je je vriendin gewoon thuis gelaten hebben. Echt een held op sokken
Echt he. En dat wijf nog een paar klappen geven omdat ze het idee al heeft om mee te gaan!quote:Op maandag 17 februari 2014 23:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sukkeltje, grote bek hier, maar thuis geen echte kerel. Als je een beetje baas was zou je je vriendin gewoon thuis gelaten hebben. Echt een held op sokken
Jeetje man, zij heeft jou dus meegenomen. Wat ben jij voor man?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Uhmmm zij had alles geregeld pannenkoek.
tsjongejongejongequote:Op maandag 17 februari 2014 23:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Uhmmm zij had alles geregeld pannenkoek.
Daar gaat het niet om. Als je stoer bent om op een forum te zeggen dat vrouwen in de keuken horen en niet op tv, moet je ook zo stoer zijn omdat regelrecht tegen je vriendin te zeggen. Anders ben je gewoon een lafaard.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Echt he. En dat wijf nog een paar klappen geven omdat ze het idee al heeft om mee te gaan!
mwa, ik vind het erger dat ze bij VI zat. Zulke wijven kunnen ook zomaar op de tribune gaan zitten wat ik echt zum kotsen vind.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als je stoer bent om op een forum te zeggen dat vrouwen in de keuken horen en niet op tv, moet je ook zo stoer zijn omdat regelrecht tegen je vriendin te zeggen. Anders ben je gewoon een lafaard.
Enkel op basis van hun uiterlijk?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
mwa, ik vind het erger dat ze bij VI zat. Zulke wijven kunnen ook zomaar op de tribune gaan zitten wat ik echt zum kotsen vind.
Nee, vrouwen horen niet op de tribune, daar win je de oorlog niet mee en je weet, voetbal is oorlog!quote:Op maandag 17 februari 2014 23:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Enkel op basis van hun uiterlijk?
Wel leuk dat ik op dit forum nog altijd steeds weer mensen tegen kom die erger zijn dan ikquote:Op maandag 17 februari 2014 23:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, vrouwen horen niet op de tribune, daar win je de oorlog niet mee en je weet, voetbal is oorlog!
[ afbeelding ]
Ho ho ho jongens ik citeerde alleen even een uitspraak van Johan. Neem dat alsjeblieft niet serieus. Bij voorbaat dank.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als je stoer bent om op een forum te zeggen dat vrouwen in de keuken horen en niet op tv, moet je ook zo stoer zijn omdat regelrecht tegen je vriendin te zeggen. Anders ben je gewoon een lafaard.
En je vervolgens hier achter verschuilenquote:Op maandag 17 februari 2014 23:56 schreef satecl het volgende:
[..]
Ho ho ho jongens ik citeerde alleen even een uitspraak van Johan. Neem dat alsjeblieft niet serieus. Bij voorbaat dank.
Alleen maar kwaliteittwitter:bernievanjoppen twitterde op woensdag 04-12-2013 om 08:10:27@Rianne1611 zegt wel iets over jou karakter dat je een levensmoe en gestoord persoon nu volgt op twitter jij seniel achterlijk kutsekreet reageer retweet
SATECL SATECL SATECLquote:Op maandag 17 februari 2014 23:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Deze blonde inderdaad. Ik zat precies achter Johan.. Omdat ik een jongen was moest ik wisselen met dat vrouwtje ernaast.Vrouwen horen in de keuken, niet op tv.
ONZ / Bernie van Joppen fantopicquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Alleen maar kwaliteittwitter:bernievanjoppen twitterde op woensdag 04-12-2013 om 08:10:27@Rianne1611 zegt wel iets over jou karakter dat je een levensmoe en gestoord persoon nu volgt op twitter jij seniel achterlijk kutsekreet reageer retweet
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat Bernie zou zeggen als hij zag dat z'n fantopic gesloten is door zo'n slappe moderator die in de tijd van Rinus Israël en Theo Laseroms maar 40 seconden mee zou doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ONZ / Bernie van Joppen fantopic
Hier verder
Dat is zo'n snelle vogel, die heeft uit respect voor zijn ouders nog net zijn studie afgemaakt en is nu met piepende banden naar het FOK! forum vertrokken om beroemd te worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 02:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat Bernie zou zeggen als hij zag dat z'n fantopic gesloten is door zo'n slappe moderator die in de tijd van Rinus Israël en Theo Laseroms maar 40 seconden mee zou doen.
Bernie heeft z'n tv in elkaar getrapt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is zo'n snelle vogel, die heeft uit respect voor zijn ouders nog net zijn studie afgemaakt en is nu met piepende banden naar het FOK! forum vertrokken om beroemd te worden.
Netjes!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:39 schreef Zipportal het volgende:
#23 VOETBAL INTERNATIONAL 782.000
HELDEN VAN DE VELDEN 374.000
FOX VOETBAL 25.000
Nu heeft Twan pas echt reden om te huilenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:48 schreef satecl het volgende:
Hoe lang zou dat Fox nog doorgaan met dat onzin programma? Verkoop die beelden op de maandagavond gewoon aan RTL. Dan verdienen ze er nog wat op.
mwa moet je echt niets beters te doen hebbenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:36 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb 'm gemist. Terugkijken waard?
Aha oke. Nou dat heb ik wel. Maar bedankt in ieder geval.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa moet je echt niets beters te doen hebben
Eens.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
Matig, teveel boekjes, spelletjes, en andere onzin. Ook begint het wekelijkse fap momentje op Barça redelijk te vervelen. En dan heb ik t nog niet over de keren dat t soms over de Franse, Turkse of zelfs Griekse competitie gaat...
Gemiddeld gaat het sowieso al meer over de Bundesliga dan de eredivisie tegenwoordig, en die schijtlollige filmpjes van blunders uit nietszeggende competities zijn ook niet echt grappig meer...
Zet de trots aan de kant, ga met FOX lullen, regel beelden en doe dan zo'n 'deze week op FOX' blokje als wat ze normaal met sport1 doen. Plug nog even hun analytische programma, wat ze op maandag om 22u programmeren, en iedereen blij. Aan de kijkcijfers laatste tijd van VI te zien zou t geen overbodige luxe zijn
Dat met FOX is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, die zouden dan een enorm bak geld willen (als ze überhaupt willen) aangezien VI gewoon een concurrent is.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
Matig, teveel boekjes, spelletjes, en andere onzin. Ook begint het wekelijkse fap momentje op Barça redelijk te vervelen. En dan heb ik t nog niet over de keren dat t soms over de Franse, Turkse of zelfs Griekse competitie gaat...
Gemiddeld gaat het sowieso al meer over de Bundesliga dan de eredivisie tegenwoordig, en die schijtlollige filmpjes van blunders uit nietszeggende competities zijn ook niet echt grappig meer...
Zet de trots aan de kant, ga met FOX lullen, regel beelden en doe dan zo'n 'deze week op FOX' blokje als wat ze normaal met sport1 doen. Plug nog even hun analytische programma, wat ze op maandag om 22u programmeren, en iedereen blij. Aan de kijkcijfers laatste tijd van VI te zien zou t geen overbodige luxe zijn
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:25 schreef satecl het volgende:
Zo net terug van de uitzending. Matige show, maar zeer leuke ervaring. Mijn vriendin zat de hele uitzending vol in beeld haha (achter Johan).. Ik helaas 2 plekken ernaast. Verslag komt morgen met foto's en filmpjes.
VI is niet eens een gewone concurrent. VI heeft het beledigen en afzeiken van collega's tot amusement verheven en verder is met name Johan Derksen een dermate hypocriet dat men ze ook helemaal niets meer gunt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat met FOX is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, die zouden dan een enorm bak geld willen (als ze überhaupt willen) aangezien VI gewoon een concurrent is.
Moet nog kijkenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cokegod zit er, dat is gezegd.
Hij heeft Den Haag niet voor niks weer op de kaart gezet in zijn 3 maanden dienstquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Missen jullie het Graydon mannetje ook zo? Openheid van zaken!
Ik ook nog.quote:
Denk je niet dat Fox een positie wil hebben in VI? Dat gaat ze zeker kijkers en abo's opleveren, gelet op de zeer loyale club van kijkers bij VIquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat met FOX is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, die zouden dan een enorm bak geld willen (als ze überhaupt willen) aangezien VI gewoon een concurrent is.
Fox denkt niet in termen van 'gunnen' . Die dachten agressief het mediaveld te veranderen. Dat is mislukt. If you can't beat them, join them zou zomaar eens het devies kunnen wordenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
VI is niet eens een gewone concurrent. VI heeft het beledigen en afzeiken van collega's tot amusement verheven en verder is met name Johan Derksen een dermate hypocriet dat men ze ook helemaal niets meer gunt.
En ik geef ze nog gelijk ook.
Precies. Het draait fox om extra abonnees voor de live wedstrijden. Als dat via vi meer oplevert zijn peperstreet en badmuts zo funny homevideos te presenterenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:23 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Fox denkt niet in termen van 'gunnen' . Die dachten agressief het mediaveld te veranderen. Dat is mislukt. If you can't beat them, join them zou zomaar eens het devies kunnen worden
Ik had graag van hem gehoord hoe de zaken ervoor stonden bij foxiequote:Op woensdag 19 februari 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Missen jullie het Graydon mannetje ook zo? Openheid van zaken!
Dat zou misschien wel de beste optie zijn maar ik verwacht dat de verhoudingen zo verstoord zijn dat het er niet van gaat komen. Bovendien, wat kan Fox er mee winnen? Hooguit dat hun presentatoren niet meer belachelijk gemaakt worden. Of zie je Twan en Jan plotseling de plek van Sport 1 mannen als Kieft en Schelvis overnemen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:23 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Fox denkt niet in termen van 'gunnen' . Die dachten agressief het mediaveld te veranderen. Dat is mislukt. If you can't beat them, join them zou zomaar eens het devies kunnen worden
een boerenlul uit Rotterdamquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan Kooijman snapt commentaar van onbekenden niet
Jan Kooijemans zit weer eens te zeiken.
Eén of andere gek heeft de titel nu aangepast naar "Jan Kooijman", een schande voor alle grammar nazi's.quote:
Wat doe jij 13-15 juni?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eén of andere gek heeft de titel nu aangepast naar "Jan Kooijman", een schande voor alle grammar nazi's.
Mjah, zoals het nu gaat lijkt me ook geen pretje voor ze. Ze hebben wel een analytisch programma, maar er kijkt nog meer volk naar Tell Sell volgens mij. Ze zouden dat beter kunnen schrappen en zich richten op de betaalzenders, óf het verplaatsen naar 22u, en dan juist met VI de samenwerking zoeken, dat je dus zo'n blokje a la Sport 1 krijgt met 'Deze week op FOX'. En dan gewoon 22u-23u een wat meer technisch analytisch programma met die kale met z'n iPad. Zal RTL misschien ook niet zien zitten hoor, aangezien die ook op 22u nog wat voetbal-gerelateerds programmeren wat nog altijd 5 a 6x beter scoort dan FOX.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:Het rommelt binnen FOX. Er is zelfs kans dat de samenvattingen van de eredivisiewedstrijden op zondag weer te zien zijn bij de NOS. Een halfjaar terug lanceerde FOX speciaal voor de begeerde samenvattingen een nieuwe gratis tv-zender, maar die loopt voor geen meter.
FOX zit met een stevig dilemma: zenden we straks de begeerde samenvattingen uit op onze eigen zender of gaan we ze verkopen aan bijvoorbeeld de NOS? De kwestie verdeelde het mediabedrijf de afgelopen maanden in twee kampen. Enkele kopstukken hielden het zelfs voor gezien, onder wie de pas 3,5 maand daarvoor aangetrokken programmadirecteur Peter Lubbers. Dit had nooit een dilemma mogen worden, zeggen ingewijden. De top zou zich ernstig hebben verkeken op het bouwen van een aantrekkelijke eigen tv-zender.
Het concern van mediamagnaat Rupert Murdoch kocht in 2012 voor een slordige 1 miljard euro een meerderheidsbelang in Eredivisie Media en Marketing (EMM) voor een periode van maar liefst 13 jaar. Ze verwierven daarmee de rechten voor de livewedstrijden én die van de samenvattingen. Onder knop 11 van de afstandsbediening lanceerde FOX augustus vorig jaar ook een nieuwe, gratis zender. Met veel herhalingen van The Simpsons, populaire series als The Walking Dead én veel sport.
Voor het programma FOX Voetbal werden Toine van Peperstraten en Jan van Halst bij de NOS weggekaapt. Kijkers blijven massaal weg. Zelfs een aflevering van Spongebob op Nickelodeon scoort beter.
'Zwaar onderschat'
FOX Voetbal trok ook op een ander tijdstip (het programma stond eerst recht tegenover de hit Voetbal International van RTL7) geen kijker extra. Een stevige domper. Dit moest hét platform worden voor de samenvattingen. Geen wonder met zulke programma's, zeggen critici. 'Ze hebben het zwaar onderschat.'
Door het gebrek aan kijkers voor de gratis zender zou er wel eens te weinig geld in het laatje kunnen komen. Het risico is te groot, zegt het ene kamp. Met de inkomsten van een verkoop aan NOS, SBS of RTL kan eerst in een aantrekkelijker kanaal worden geïnvesteerd dat niet enkel bestaat uit herhalingen van The Simpsons, maar ook uit Nederlandse programma's en series. Dus pak je verlies, volgende ronde beter.
Anderen zeggen: Murdoch mag dan multimiljonair zijn, hij wacht niet nog eens 3 jaar in de hoop dat de zender beter draait. Hij wil nu rendement zien. De dood of de gladiolen.
Wie de volledige eredivisiewedstrijden wil zien, moet zijn portemonnee pakken. Hoe meer abonnees voor 'betaalkanalen' FOX Sports Eredivisie of FOX Sports International, hoe blijer Murdoch. EMM-directeuren Raymond van der Vliet en Frank Rutten stelden eerder in het AD dat de gratis zender niet los van de betaalkanalen moet worden gezien. Het een jaagt het ander aan.
Het aantal abonnees voor de betaalkanalen van FOX wordt geschat op 600.000, een fors getal. Maar in het businessplan zou over 800.000 tot zelfs een miljoen worden gerept. Met straks de samenvattingen op het open kanaal worden liefhebbers hopelijk in groten getale eindelijk eens naar die 'knop 11' gedreven. En wie weet besluiten ze dan ook nog een FOX-abonnement te nemen...
NOS
Bronnen beweren dat de NOS (al sinds mensenheugenis gastheer van het voetbal ) recent zo'n 20 miljoen euro heeft geboden voor het behoud van de samenvattingen. Voor FOX, dat de voetbalclubs veel geld beloofde, een meer dan fraai bedrag. De NOS gaat ervoor en FOX weet dondersgoed dat de kijkcijfers daar zullen fonkelen. Zowel SBS als RTL zou ongeveer de helft, zo'n 10 miljoen euro, hebben geboden. De laatste maakt weinig kans. RTL scoorde in 2013 voor het zoveelste jaar op rij nóg betere cijfers dan ooit. Wat heeft RTL nog te winnen?Reclamegeld en hoge kijkcijfers zijn welkom. Ook bij SBS, dat de samenvattingen goed kan gebruiken. Alleen weet aandeelhouder John de Mol hoe het óók kan uitpakken. In 2005 flopte Talpa. Kijkers bleven boos weg. En de Nederlandse kijker is conservatief van aard.
quote:Wilfred Genee te gast bij bijeenkomst Amateurconvenant
Het Amateurconvenant FC Groningen organiseert op woensdag 5 maart een bijeenkomst in Euroborg met als thema: ‘De veranderde maatschappij: wat zijn de kansen en bedreigingen voor uw club?’
Amateurclubs hebben een belangrijke maatschappelijke rol in de samenleving. De bijeenkomst voor (jeugd)bestuursleden van amateurclubs geeft onder meer antwoord op de vraag hoe clubs invulling kunnen geven aan deze maatschappelijke verantwoordelijkheid.
Te gast tijdens de avond op 5 maart zijn presentator Wilfred Genee van het populaire televisieprogramma Voetbal International, die zich hard maakt voor gezonde voeding in de voetbalkantine.
WOZ-beschikking
Daarna komt Makelaar John Schokker aan het woord, die in zal gaan op welke wijze de WOZ-beschikking van de gemeente invloed heeft op voetbalclubs. Vaak betalen verenigingen te veel belasting. Schokker legt uit wat clubs kunnen doen om geld en problemen te besparen.
Vervolgens worden diverse gasten geïnterviewd over maatschappelijke thema’s, waarna de verenigingen aan tafel met elkaar in gesprek kunnen over de kansen en bedreigingen voor hun eigen club.
Aanmelden
Leden van het Amateurconvenant kunnen zich voor deze avond aanmelden via: http://www.fcgroningen.nl/home/ac/themabijeenkomsten/
Hou je van wijn? Ik organiseer een uitje voor de VI Hooligansquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje vegeteren voor de beeldbuis.
Nou nee dat laatste niet snel met die personen.. of onder terugkerend protest van Derksen. Maar er is meer mogelijk dan dit natuurlijk. Andere mensen dan Twan en Jan. Of een Fox-rubriek bij VI. Of VI bij Fox. Roep maar wat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zou misschien wel de beste optie zijn maar ik verwacht dat de verhoudingen zo verstoord zijn dat het er niet van gaat komen. Bovendien, wat kan Fox er mee winnen? Hooguit dat hun presentatoren niet meer belachelijk gemaakt worden. Of zie je Twan en Jan plotseling de plek van Sport 1 mannen als Kieft en Schelvis overnemen?
Rond 13-15 juni zal ik wel mijn verjaardag moeten vieren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hou je van wijn? Ik organiseer een uitje voor de VI Hooligans
Dat kan toch niet beter dan samen met je vrienden?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rond 13-15 juni zal ik wel mijn verjaardag moeten vieren.
Als jij daar graag met mij heen gaat doe ik dat graagquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kan toch niet beter dan samen met je vrienden?
[ afbeelding ]
Dit laten jullie toch niet lopen?
Ik neem aan dat vechtende dwergen deel uit maken van het VIP pakketquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij daar graag met mij heen gaat doe ik dat graagZolang er maar wel RTL7 wordt uitgezonden.
op vrijdag 13 juni met alle VI-hooligans naar Nederland v Spanje kijken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rond 13-15 juni zal ik wel mijn verjaardag moeten vieren.
Geef mij maar het Wip pakket.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat vechtende dwergen deel uit maken van het VIP pakket
Als Spanje Pedro opstelt kunnen we daar niet van verliezen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
op vrijdag 13 juni met alle VI-hooligans naar Nederland v Spanje kijken.
Zou die het gezien hebben vraag ik me soms afquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Spanje Pedro opstelt kunnen we daar niet van verliezen.
we wachten nog steeds op foto's en filmpjesquote:Op maandag 17 februari 2014 23:25 schreef satecl het volgende:
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 17 februari 2014 23:25 schreef satecl het volgende:
Wat in het vat zit verzuurt nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:08 schreef satecl het volgende:
Erg drukke week, heb ook amper op Fok! gezeten. Ik denk dat ik er zondag wel even tijd voor kan maken.
Boskampquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:09 schreef marcodej het volgende:
http://instagram.com/p/kp1gNlta_3/
Bossiegod
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:14 schreef Tarado het volgende:
Zal vanavond wel een roast van Ajax worden, terecht trouwens
Ivo Niehequote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:51 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk moeten ze Jack van Gelder eens uitnodigen want er zit bij VI nooit een Ajacied aan tafel.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:01 schreef Seam het volgende:
Ik ga hem wel via mp4 kijken, dan kan ik het stuk van Ajax skippen
Duh, ik ga nergens heen zonder m'n vissen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen als hij zijn vissen meeneemt
Kan iemand highlights maken met enkel alle momenten waarin Bossie wat zegt? Je weet wel, zoals van die ball touch filmpjes op youtube. Johan is zo vreselijk irritant.. Maar goed, Bossie is het waard I guessquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan Boskamp. Die heeft met de Belgjes naar Anzji v Genk en Swansea v Napoli zitten kijken.
Lijkt me leuk, een filmpje waarin hij 54x zegt 'ga jij nu ook al beginnen?'.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:03 schreef Thas het volgende:
[..]
Kan iemand highlights maken met enkel alle momenten waarin Bossie wat zegt? Je weet wel, zoals van die ball touch filmpjes op youtube. Johan is zo vreselijk irritant.. Maar goed, Bossie is het waard I guess
Op janlul, stream 4.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:13 schreef Intellectueel het volgende:
Weet iemand of ik VI op een live streampje kan zien? Zit momenteel op werk, maar er is geen kut te doen, dus ik wil even meegenieten.
Johan zegt altijd al dat Ajax het leuk doet tegen Cambuur en RKC maar dat we over de grens niets te zoeken hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:24 schreef hafcfan het volgende:
Benieuwd wat Derksen nou weer verzint om zich er onder uit te lullen. Afgemaakt werd Ajax door Oostenrijkers hihaho.
en daarna zijn BMW kapot knuppelen, ik teken ervoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:27 schreef tralalala het volgende:
Politie blijft wel rustig, beter een flesje pepperspray in zijn ogen spuiten.
jij ookquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo DavyWat leuk dat je ook meekijkt.
idd, dat is waar het is immer zijn straatquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij had wel gelijk.
Dat filmen mag helemaal niet zomaar.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:28 schreef Doublepain het volgende:
Even een Red Bull pakken, TOPSHOW!
Gast..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Kenden jullie deze al?
[ afbeelding ]
Leuk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Kenden jullie deze al?
[ afbeelding ]
Heeft er niks mee te maken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, dat is waar het is immer zijn straat
Ah, ik vraag, u draaitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Kenden jullie deze al?
[ afbeelding ]
Je doet wel hard je best om niet te laten lijken dat je het erg vindt van gisteren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Kenden jullie deze al?
[ afbeelding ]
Hij juicht ook omdat Benno L. bij hem in de stad blijft wonen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je doet wel hard je best om niet te laten lijken dat je het erg vindt van gisteren.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Haha die man met die zonnebril op zijn kop
Drollenvanger, idd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Haha die man met die zonnebril op zijn kop
Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien leek dat zo in het stadion, maar op tv niet.
102 om precies te zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:34 schreef hafcfan het volgende:
Red bull![]()
Die worden hier kampioen met 100 punten
*2 PENALTYSquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gelijkspelletje in De Kuip, want onterechte penalty tegen.
In Nederland wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:37 schreef Pascalus het volgende:
Nu is Red Bull opeens een topclub![]()
Net als Kuban Krasnodar zeker
dit dusquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:37 schreef pablo1989 het volgende:
Hele week zitten ze te ouwehoeren dat dat Red Bull er niks van kan en nu is het een wereldelftal
Lullen hoe de wind staat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:37 schreef pablo1989 het volgende:
Hele week zitten ze te ouwehoeren dat dat Red Bull er niks van kan en nu is het een wereldelftal
Voor de wedstrijd was het nog "Ajax gaat hier makkelijk van winnen, die zijn twee klassen beter".quote:
Ze kijken gewoon nooit iets anders dan Engeland en een beetje Spanje en Duitsland.quote:
Dat is het opportunisme van het voetbal jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:37 schreef pablo1989 het volgende:
Ajax in Europa 2 klasse beter dan willekeurig teamquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd was het nog "Ajax gaat hier makkelijk van winnen, die zijn twee klassen beter".
Minachting van de kijker.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ze kijken gewoon nooit iets anders dan Engeland en een beetje Spanje en Duitsland.
Derken had nog nooit van Liberec gehoord. Dat zit dan 40 jaar in de voetbaljournalistiek.
Deze?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een mooie goal, die derde. Heeft iemand daar een gifje van?
In een spoilerquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:40 schreef onlogisch het volgende:
JOOOOOOOOOOOOOOOOOODEN LOPEN ALTIJD WEG!!!
"Ja maar Oostenrijks voetbal stelt niks voor, bla bla bla" aldus de heren die nu weer aan tafel zitten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax in Europa 2 klasse beter dan willekeurig teamLeven niet in de jaren 90.
Ja Johanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"Ja maar Oostenrijks voetbal stelt niks voor, bla bla bla" aldus de heren die nu weer aan tafel zitten.
Dat vind ik ook wel tamelijk overdreven. Ja hij maakte een fout maar dat maakt hem niet per definitie een slechte voetballer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:41 schreef Cavaliers het volgende:
De Veltman hype is definitief voorbij. Kan er niks van die jongen.
Jammer dat straks de Kishna hype komt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:41 schreef Cavaliers het volgende:
De Veltman hype is definitief voorbij. Kan er niks van die jongen.
Hij staat al weken wat aan te prutsen. Tijd voor v/d Hoorn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel tamelijk overdreven. Ja hij maakte een fout maar dat maakt hem niet per definitie een slechte voetballer.
Heeft iemand ooit Dugles zien spelen bij Dinamo fucking Moskou?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:43 schreef hafcfan het volgende:
Gewoon Douglas in Oranje en nog wat C buitenlanders naturaliseren.
Eigen jeugd toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Geen linksbacks in de opleiding.Maar er is al een 19 jarige Deen in aantocht.
Ja, toevallig welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft iemand ooit Dugles zien spelen bij Dinamo fucking Moskou?
De vraag van vandaag. Gewoon x testen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft iemand ooit Dugles zien spelen bij Dinamo fucking Moskou?
Ja, en het dan niet aan Louis vertellen. Ha! Dan staat hij daar in zijn eentje in Beljoe Horizontje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:42 schreef Mani89 het volgende:
We moeten sowieso niet naar dat WK gaan.
Hoe moeten we dan JUICHEN?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, en het dan niet aan Louis vertellen. Ha! Dan staat hij daar in zijn eentje in Beljoe Horizontje.
Voetjebaww in Beljoe Horizontjuhquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, en het dan niet aan Louis vertellen. Ha! Dan staat hij daar in zijn eentje in Beljoe Horizontje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |