quote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
VBL / [RTL7] Maandag 22:00 Helden van de Velden
Hier verder.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef Tyron het volgende:
Hier verder.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:02 schreef Karina het volgende:
Hij heeft natuurlijk ook al anderhalf uur geen crack meer gerookt.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef marcodej het volgende:
Oscar gaat er met de minuut slechter uit zien.
Oscar doet alleen bruin.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk ook al anderhalf uur geen crack meer gerookt.
Ze hebben het over voetbal, schandalig.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
En dan heb ik t nog niet over de keren dat t soms over de Franse, Turkse of zelfs Griekse competitie gaat...
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:25 schreef satecl het volgende:
Zo net terug van de uitzending. Matige show, maar zeer leuke ervaring. Mijn vriendin zat de hele uitzending vol in beeld haha (achter Johan).. Ik helaas 2 plekken ernaast. Verslag komt morgen met foto's en filmpjes.
Deze blonde inderdaad. Ik zat precies achter Johan.. Omdat ik een jongen was moest ik wisselen met dat vrouwtje ernaast.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ouwe tak of dat lelijke wijf wat nu achter de schouder van Derkgod zit?
Sukkeltje, grote bek hier, maar thuis geen echte kerel. Als je een beetje baas was zou je je vriendin gewoon thuis gelaten hebben. Echt een held op sokkenquote:Op maandag 17 februari 2014 23:42 schreef satecl het volgende:
Vrouwen horen in de keuken, niet op tv.
Uhmmm zij had alles geregeld pannenkoek.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sukkeltje, grote bek hier, maar thuis geen echte kerel. Als je een beetje baas was zou je je vriendin gewoon thuis gelaten hebben. Echt een held op sokken
Echt he. En dat wijf nog een paar klappen geven omdat ze het idee al heeft om mee te gaan!quote:Op maandag 17 februari 2014 23:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sukkeltje, grote bek hier, maar thuis geen echte kerel. Als je een beetje baas was zou je je vriendin gewoon thuis gelaten hebben. Echt een held op sokken
Jeetje man, zij heeft jou dus meegenomen. Wat ben jij voor man?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Uhmmm zij had alles geregeld pannenkoek.
tsjongejongejongequote:Op maandag 17 februari 2014 23:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Uhmmm zij had alles geregeld pannenkoek.
Daar gaat het niet om. Als je stoer bent om op een forum te zeggen dat vrouwen in de keuken horen en niet op tv, moet je ook zo stoer zijn omdat regelrecht tegen je vriendin te zeggen. Anders ben je gewoon een lafaard.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Echt he. En dat wijf nog een paar klappen geven omdat ze het idee al heeft om mee te gaan!
mwa, ik vind het erger dat ze bij VI zat. Zulke wijven kunnen ook zomaar op de tribune gaan zitten wat ik echt zum kotsen vind.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als je stoer bent om op een forum te zeggen dat vrouwen in de keuken horen en niet op tv, moet je ook zo stoer zijn omdat regelrecht tegen je vriendin te zeggen. Anders ben je gewoon een lafaard.
Enkel op basis van hun uiterlijk?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
mwa, ik vind het erger dat ze bij VI zat. Zulke wijven kunnen ook zomaar op de tribune gaan zitten wat ik echt zum kotsen vind.
Nee, vrouwen horen niet op de tribune, daar win je de oorlog niet mee en je weet, voetbal is oorlog!quote:Op maandag 17 februari 2014 23:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Enkel op basis van hun uiterlijk?
Wel leuk dat ik op dit forum nog altijd steeds weer mensen tegen kom die erger zijn dan ikquote:Op maandag 17 februari 2014 23:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, vrouwen horen niet op de tribune, daar win je de oorlog niet mee en je weet, voetbal is oorlog!
[ afbeelding ]
Ho ho ho jongens ik citeerde alleen even een uitspraak van Johan. Neem dat alsjeblieft niet serieus. Bij voorbaat dank.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als je stoer bent om op een forum te zeggen dat vrouwen in de keuken horen en niet op tv, moet je ook zo stoer zijn omdat regelrecht tegen je vriendin te zeggen. Anders ben je gewoon een lafaard.
En je vervolgens hier achter verschuilenquote:Op maandag 17 februari 2014 23:56 schreef satecl het volgende:
[..]
Ho ho ho jongens ik citeerde alleen even een uitspraak van Johan. Neem dat alsjeblieft niet serieus. Bij voorbaat dank.
Alleen maar kwaliteittwitter:bernievanjoppen twitterde op woensdag 04-12-2013 om 08:10:27@Rianne1611 zegt wel iets over jou karakter dat je een levensmoe en gestoord persoon nu volgt op twitter jij seniel achterlijk kutsekreet reageer retweet
SATECL SATECL SATECLquote:Op maandag 17 februari 2014 23:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Deze blonde inderdaad. Ik zat precies achter Johan.. Omdat ik een jongen was moest ik wisselen met dat vrouwtje ernaast.Vrouwen horen in de keuken, niet op tv.
ONZ / Bernie van Joppen fantopicquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Alleen maar kwaliteittwitter:bernievanjoppen twitterde op woensdag 04-12-2013 om 08:10:27@Rianne1611 zegt wel iets over jou karakter dat je een levensmoe en gestoord persoon nu volgt op twitter jij seniel achterlijk kutsekreet reageer retweet
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat Bernie zou zeggen als hij zag dat z'n fantopic gesloten is door zo'n slappe moderator die in de tijd van Rinus Israël en Theo Laseroms maar 40 seconden mee zou doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ONZ / Bernie van Joppen fantopic
Hier verder
Dat is zo'n snelle vogel, die heeft uit respect voor zijn ouders nog net zijn studie afgemaakt en is nu met piepende banden naar het FOK! forum vertrokken om beroemd te worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 02:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat Bernie zou zeggen als hij zag dat z'n fantopic gesloten is door zo'n slappe moderator die in de tijd van Rinus Israël en Theo Laseroms maar 40 seconden mee zou doen.
Bernie heeft z'n tv in elkaar getrapt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is zo'n snelle vogel, die heeft uit respect voor zijn ouders nog net zijn studie afgemaakt en is nu met piepende banden naar het FOK! forum vertrokken om beroemd te worden.
Netjes!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:39 schreef Zipportal het volgende:
#23 VOETBAL INTERNATIONAL 782.000
HELDEN VAN DE VELDEN 374.000
FOX VOETBAL 25.000
Nu heeft Twan pas echt reden om te huilenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:48 schreef satecl het volgende:
Hoe lang zou dat Fox nog doorgaan met dat onzin programma? Verkoop die beelden op de maandagavond gewoon aan RTL. Dan verdienen ze er nog wat op.
mwa moet je echt niets beters te doen hebbenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:36 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb 'm gemist. Terugkijken waard?
Aha oke. Nou dat heb ik wel. Maar bedankt in ieder geval.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa moet je echt niets beters te doen hebben
Eens.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
Matig, teveel boekjes, spelletjes, en andere onzin. Ook begint het wekelijkse fap momentje op Barça redelijk te vervelen. En dan heb ik t nog niet over de keren dat t soms over de Franse, Turkse of zelfs Griekse competitie gaat...
Gemiddeld gaat het sowieso al meer over de Bundesliga dan de eredivisie tegenwoordig, en die schijtlollige filmpjes van blunders uit nietszeggende competities zijn ook niet echt grappig meer...
Zet de trots aan de kant, ga met FOX lullen, regel beelden en doe dan zo'n 'deze week op FOX' blokje als wat ze normaal met sport1 doen. Plug nog even hun analytische programma, wat ze op maandag om 22u programmeren, en iedereen blij. Aan de kijkcijfers laatste tijd van VI te zien zou t geen overbodige luxe zijn
Dat met FOX is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, die zouden dan een enorm bak geld willen (als ze überhaupt willen) aangezien VI gewoon een concurrent is.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
Matig, teveel boekjes, spelletjes, en andere onzin. Ook begint het wekelijkse fap momentje op Barça redelijk te vervelen. En dan heb ik t nog niet over de keren dat t soms over de Franse, Turkse of zelfs Griekse competitie gaat...
Gemiddeld gaat het sowieso al meer over de Bundesliga dan de eredivisie tegenwoordig, en die schijtlollige filmpjes van blunders uit nietszeggende competities zijn ook niet echt grappig meer...
Zet de trots aan de kant, ga met FOX lullen, regel beelden en doe dan zo'n 'deze week op FOX' blokje als wat ze normaal met sport1 doen. Plug nog even hun analytische programma, wat ze op maandag om 22u programmeren, en iedereen blij. Aan de kijkcijfers laatste tijd van VI te zien zou t geen overbodige luxe zijn
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:25 schreef satecl het volgende:
Zo net terug van de uitzending. Matige show, maar zeer leuke ervaring. Mijn vriendin zat de hele uitzending vol in beeld haha (achter Johan).. Ik helaas 2 plekken ernaast. Verslag komt morgen met foto's en filmpjes.
VI is niet eens een gewone concurrent. VI heeft het beledigen en afzeiken van collega's tot amusement verheven en verder is met name Johan Derksen een dermate hypocriet dat men ze ook helemaal niets meer gunt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat met FOX is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, die zouden dan een enorm bak geld willen (als ze überhaupt willen) aangezien VI gewoon een concurrent is.
Moet nog kijkenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cokegod zit er, dat is gezegd.
Hij heeft Den Haag niet voor niks weer op de kaart gezet in zijn 3 maanden dienstquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Missen jullie het Graydon mannetje ook zo? Openheid van zaken!
Ik ook nog.quote:
Denk je niet dat Fox een positie wil hebben in VI? Dat gaat ze zeker kijkers en abo's opleveren, gelet op de zeer loyale club van kijkers bij VIquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat met FOX is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, die zouden dan een enorm bak geld willen (als ze überhaupt willen) aangezien VI gewoon een concurrent is.
Fox denkt niet in termen van 'gunnen' . Die dachten agressief het mediaveld te veranderen. Dat is mislukt. If you can't beat them, join them zou zomaar eens het devies kunnen wordenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
VI is niet eens een gewone concurrent. VI heeft het beledigen en afzeiken van collega's tot amusement verheven en verder is met name Johan Derksen een dermate hypocriet dat men ze ook helemaal niets meer gunt.
En ik geef ze nog gelijk ook.
Precies. Het draait fox om extra abonnees voor de live wedstrijden. Als dat via vi meer oplevert zijn peperstreet en badmuts zo funny homevideos te presenterenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:23 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Fox denkt niet in termen van 'gunnen' . Die dachten agressief het mediaveld te veranderen. Dat is mislukt. If you can't beat them, join them zou zomaar eens het devies kunnen worden
Ik had graag van hem gehoord hoe de zaken ervoor stonden bij foxiequote:Op woensdag 19 februari 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Missen jullie het Graydon mannetje ook zo? Openheid van zaken!
Dat zou misschien wel de beste optie zijn maar ik verwacht dat de verhoudingen zo verstoord zijn dat het er niet van gaat komen. Bovendien, wat kan Fox er mee winnen? Hooguit dat hun presentatoren niet meer belachelijk gemaakt worden. Of zie je Twan en Jan plotseling de plek van Sport 1 mannen als Kieft en Schelvis overnemen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:23 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Fox denkt niet in termen van 'gunnen' . Die dachten agressief het mediaveld te veranderen. Dat is mislukt. If you can't beat them, join them zou zomaar eens het devies kunnen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |