quote:Op maandag 17 februari 2014 23:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beter spreek je met wat meer respect over je chick, anders hoek ik je de volgende keer.

quote:Mijn vrouw zegt: ''Fred jongen, er is er maar één op de wereld gekomen om te lijden. Dat is Jezus Christus en niet wij.'' Dat is wel een eyeopener geweest voor me.'

quote:Op maandag 17 februari 2014 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)ld-om-te-lijden-.htm
[..]Nou zeg wat een eyeopener

quote:Op maandag 17 februari 2014 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)ld-om-te-lijden-.htm
[..]Nou zeg wat een eyeopener

Dit is dus een gemeenteraadslid van Leefbaar Leiden.twitter:Tomas_Kok twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 12:37:17Nu worden lokpubers ingezet om kroegen die alcohol verkopen verder uit te kleden, en niet om pedoseksuelen aan te pakken. Prioriteiten.. reageer retweet

Hoiquote:Op maandag 17 februari 2014 23:24 schreef Helpmefok het volgende:
Dit is dus een gemeenteraadslid van Leefbaar Leiden.twitter:Tomas_Kok twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 12:37:17Nu worden lokpubers ingezet om kroegen die alcohol verkopen verder uit te kleden, en niet om pedoseksuelen aan te pakken. Prioriteiten.. reageer retweet
. Wat een teringdebiel.

Bij P&W zitten ook wat tokkies. En die Tomas Kok.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Er zitten er nu wat bij Humberto.

Sorryquote:

Humberto heeft ook een rare pedo.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij P&W zitten ook wat tokkies. En die Tomas Kok.

Even gezapt. Goeie vermommingquote:Op maandag 17 februari 2014 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Humberto heeft ook een rare pedo.

Die zal ongetwijfeld gedraaid wordenquote:Op maandag 17 februari 2014 23:30 schreef onlogisch het volgende:
Blijft een tijdloze kneiter plaat. Heerlijk deze

Met o.a. de burgemeester van Leiden heeft hij ook nog betere tafelgasten.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Humberto heeft ook een rare pedo.

Deze vind ik 1 van de tofste lyrics hebben of all time.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die zal ongetwijfeld gedraaid worden. Maar ook de oude nummers van Donkey Rollers en Zany
. Deepack
. B-front
. Technoboy

Die bass vond ik destijds geweldig.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze vind ik 1 van de tofste lyrics hebben of all time.

quote:Op maandag 17 februari 2014 23:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze vind ik 1 van de tofste lyrics hebben of all time.

Humberto doet het ook beter zolang hij zijn hypocrisie over een hoop onderwerpen op de oppervlakte kan houdenquote:Op maandag 17 februari 2014 23:32 schreef eight het volgende:
[..]
Met o.a. de burgemeester van Leiden heeft hij ook nog betere tafelgasten.

Ja de opbouw is vet idd. Voor de rest vind ik het maar een matig nummertjequote:Op maandag 17 februari 2014 23:33 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Vind ik ook man. Die opbouw, echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |