quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Ik hoef nu niet echt meer af te vallen, wil nu alleen maar conditie opbouwenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wandel elke dag 45 min en ben al ruim 2 kilo kwijt.![]()
Alleen dat zal op een gegeven moment ook wel stabiliseren en dan moet ik aan de bak. Maar ik doe het stapje voor stapje om alles rustig routine te laten worden. Ik heb het idee dat in één keer heel streng voor mezelf zijn een averechts effect heeft.
Dat betekent toch dat je harder moet werken, denk ik ... Waarom die aversie tegen sport?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verdom het om 4 uur per week te sporten. Daar heb ik straks toch geen tijd meer voor dus is het vergeefse moeite.
[..]
Ik denk dat k er alleen maar verdrietiger van word.
Ik denk dat haar toekomstige echtgenoot daar anders over zou denken.quote:
Maar ik wel. Ik wil nog zeker 12 kilo kwijt.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoef nu niet echt meer af te vallen, wil nu alleen maar conditie opbouwen
Niet mijn probleemquote:Op maandag 17 februari 2014 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat betekent toch dat je harder moet werken, denk ik ... Waarom die aversie tegen sport?
[..]
Ik denk dat haar toekomstige echtgenoot daar anders over zou denken.
Dan heb je nog ff te gaan. Wat is je streefgewicht?quote:[..]
Maar ik wel. Ik wil nog zeker 12 kilo kwijt.Liefst nog iets meer.
quote:
Dank uquote:
Er is niks saaiers dan sporten. Daarnaast moet ik het allemaal zo voorzichtig opbouwen omdat mijn pezen het allemaal niet zo leuk vinden.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat betekent toch dat je harder moet werken, denk ik ... Waarom die aversie tegen sport?
Er zijn zoveel sporten, no-way dat je ze allemaal saai vind.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is niks saaiers dan sporten. Daarnaast moet ik het allemaal zo voorzichtig opbouwen omdat mijn pezen het allemaal niet zo leuk vinden.
Met 73 kilo zou ik geen overgewicht meer hebben, maar ik raak het liefst nog wat meer kwijt. Ik moet even kijken hoe het er tegen die tijd uit ziet. Maar gezondheid is het belangrijkste.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet mijn probleemEn ga op haar bruiloft echt niks doen, dat gaat zelfs mij te ver
![]()
Ze heeft wel leuke vriendinnen
[..]
Dan heb je nog ff te gaan. Wat is je streefgewicht?
+1quote:Op maandag 17 februari 2014 18:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn zoveel sporten, no-way dat je ze allemaal saai vind.
Dat zou wel een stunt zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet mijn probleemEn ga op haar bruiloft echt niks doen, dat gaat zelfs mij te ver
![]()
Ze heeft wel leuke vriendinnen
Maar niet alle sport is hetzelfde. Is er niets wat je leuk vindt dan? En opbouwen is sowieso niet verkeerd. Je hoeft niet meteen extreem te beginnen.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is niks saaiers dan sporten. Daarnaast moet ik het allemaal zo voorzichtig opbouwen omdat mijn pezen het allemaal niet zo leuk vinden.
Dat laatste is herkenbaarquote:Op maandag 17 februari 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, alle sporten waarin je moet rennen vallen al af omdat mijn knieën dat niet trekken.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn zoveel sporten, no-way dat je ze allemaal saai vind.
Dat is een mooi gewicht, tenzij je 1.40 bent of zo.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Met 73 kilo zou ik geen overgewicht meer hebben, maar ik raak het liefst nog wat meer kwijt. Ik moet even kijken hoe het er tegen die tijd uit ziet. Maar gezondheid is het belangrijkste.
Noh, dan wordt het schaken.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, alle sporten waarin je moet rennen vallen al af omdat mijn knieën dat niet trekken.
Neh, daar zou ik me niet chill over voelen. Het 'probleem' is dat die vriendinnen mij kennen en mn reputatiequote:
gezondheid maar ook fijn in je vel zitten...quote:Op maandag 17 februari 2014 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Met 73 kilo zou ik geen overgewicht meer hebben, maar ik raak het liefst nog wat meer kwijt. Ik moet even kijken hoe het er tegen die tijd uit ziet. Maar gezondheid is het belangrijkste.
Nee, ik ben geen dwerg.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is een mooi gewicht, tenzij je 1.40 bent of zo.
Dus?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, alle sporten waarin je moet rennen vallen al af omdat mijn knieën dat niet trekken.
Voetbal, basketbal, rugby.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar niet alle sport is hetzelfde. Is er niets wat je leuk vindt dan? En opbouwen is sowieso niet verkeerd. Je hoeft niet meteen extreem te beginnen.
Dat is dan weer niet erg handigquote:Op maandag 17 februari 2014 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neh, daar zou ik me niet chill over voelen. Het 'probleem' is dat die vriendinnen mij kennen en mn reputatie
Die heeft zij rond gebazuindquote:
Dat komt omdat je niks gewend bent aap...quote:Op maandag 17 februari 2014 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat laatste is herkenbaar
Reminds me, even wat fysio-oefeningen doen
Onze casanova, hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neh, daar zou ik me niet chill over voelen. Het 'probleem' is dat die vriendinnen mij kennen en mn reputatie
Ik woog eerder tussen 69 en 73 en toen vond ik mezelf al dik. Terwijl als ik de foto's terug kijk denk ik: "Wtf zeur je nou, je zag er prima uit!". Dus het valt nog even te bezien op welk gewicht ik me lekker ga voelen.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezondheid maar ook fijn in je vel zitten...
Ik ken iemand die woog 128 kilo is afgevallen naar wat voor haar ideaal bmi was 62 kilo, een hele rit dikke respect enzo, maar ze voelde zich niet fijn, nu zit ze al ruim een jaar op 69 kilo en dat vind zij een prima gewicht, soms een uitschieter naar de 70 of 71 maar meer ook niet.
Dat merk je vanzelf wel eer je daar bent.. laange weg is laaaaaaangquote:Op maandag 17 februari 2014 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik woog eerder tussen 69 en 73 en toen vond ik mezelf al dik. Terwijl als ik de foto's terug kijk denk ik: "Wtf zeur je nou, je zag er prima uit!". Dus het valt nog even te bezien op welk gewicht ik me lekker ga voelen.
Het is niet eens zo erg als dat zij het voorstelt. Maar goed, zij worden ook ouder en zoeken minder gedoe.quote:
Ik vind het prachtig dat zelf hierbij, een lichaam waar je niks van af weet, denkt alles beter te moeten weten.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus?
Ik hoor alleen maar excuses en klinkt niet echt alsof je het echt wilt.
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat komt omdat je niks gewend bent aap...
mijn pezen vinden het niet fijn... goh gek he als ze al die tijd geen ruk gedaan hebben...
Net als met pittig eten, Ga jij ineens op een thais weekdieet dan vind je kringspier het ook niet tof..
Opbouwen is de key
inb4 Faxie.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nooit bij nagedacht dat je je anus daarop kon trainen.
Van Vin weet ik het niet, maar ik ben hyperflexibel.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn pezen vinden het niet fijn... goh gek he als ze al die tijd geen ruk gedaan hebben...
Net als met pittig eten, Ga jij ineens op een thais weekdieet dan vind je kringspier het ook niet tof..
Opbouwen is de key
Ik roep ook maar watquote:Op maandag 17 februari 2014 19:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nooit bij nagedacht dat je je anus daarop kon trainen.
Ah, met voorbedachte rade. Slim bezig zijquote:
Ik niks gewend? Hallo ik heb jaren lang elke week 2x voetbaltraining gehad en vaak ook nog 2 wedstrijden op zaterdag. Toen ben ik er 2 jaar uit geweest, rustig opgebouwd ging prima, maar het lijkt wel alsof ik sinds die val met de motor er niks meer mee kanquote:Op maandag 17 februari 2014 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Opbouwen is de key
Inderdaad. Maar het begin was erg positief.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat merk je vanzelf wel eer je daar bent.. laange weg is laaaaaaang
Hoezo? Ik zeg toch niet wat je moet doen? Ik zeg alleen dat ik je problemen zie opwerpen en geen oplossingen.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig dat zelf hierbij, een lichaam waar je niks van af weet, denkt alles beter te moeten weten.
Een dokter heeft mijn lichaam al naar de tering geholpen, als je het niet erg vindt ga ik niet weer mijn lichaam zo ver brengen.
Hoe zit het met wandelen?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van Vin weet ik het niet, maar ik ben hyperflexibel.
Dat gaat niet samen met sporten omdat ieder klein foutje een verrekking, scheuring of kneuzing inhoudt.
Geen idee, ze had me aan de andere kant wel weer aangeraden aan andere vriendinnenquote:Op maandag 17 februari 2014 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, met voorbedachte rade. Slim bezig zij
2 jaar is een lange tijd hoor..quote:Op maandag 17 februari 2014 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, met voorbedachte rade. Slim bezig zij
[..]
Ik niks gewend? Hallo ik heb jaren lang elke week 2x voetbaltraining gehad en vaak ook nog 2 wedstrijden op zaterdag. Toen ben ik er 2 jaar uit geweest, rustig opgebouwd ging prima, maar het lijkt wel alsof ik sinds die val met de motor er niks meer mee kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wandelen gaat. Doe ik dus ook iedere dag.quote:
Misschien wat grotere afstanden gaan pakken? Dat kun je ook met fietsen doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wandelen gaat. Doe ik dus ook iedere dag.
En crosstrainer gaat ook. Net als fietsen.
Sommige dingen worden echt makkelijkerquote:Op maandag 17 februari 2014 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar het begin was erg positief.En het gaat me nu al beter af dan vorig jaar. Ik had in het begin nog wel eens honger als ik in bed lag, maar nu heb ik daar gelukkig geen last meer van. En ik mis sommige dingen (zoals frisdrank) echt totaal niet.
Ik ga door totdat het pijn doet en dat gaat langzaam iets omhoog.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wat grotere afstanden gaan pakken? Dat kun je ook met fietsen doen.
Nee, inderdaad, snap er niks vanquote:Op maandag 17 februari 2014 19:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, ze had me aan de andere kant wel weer aangeraden aan andere vriendinnenzij is zo'n vrouw die niet te snappen is.
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 jaar is een lange tijd hoor..
Maar goed deze discussie is al vaker gevoerd, plus een koe heeft meer disciplineJa weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En doe maar juist, afleiding enzulksMaar toch bedankt
![]()
Ow. Ik had trouwens een oude foto van me toegestuurd gekregen.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wat grotere afstanden gaan pakken? Dat kun je ook met fietsen doen.
Was dat de reden dat je mijne tegen kwam?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow. Ik had trouwens een oude foto van me toegestuurd gekregen.
Had je mijn oude voetbalfoto wel eens gezien?
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, snap er niks van
[..]
Ja weet ik![]()
En doe maar juist, afleiding enzulksMaar toch bedankt
Nee, 2 losstaande incidenten.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was dat de reden dat je mijne tegen kwam?
Weet ik tochquote:
Incident kun je het wel noemen jaquote:Op maandag 17 februari 2014 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, 2 losstaande incidenten.
Sapjes zijn ook te lekker. Dubbeldrank enz.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sommige dingen worden echt makkelijker
Frisdrank heb ik nooit gedronken, maar wel dubbelfris bijvoorbeeld en sapjes...
Ik mis de suiker en de melk in mijn koffie niet eens meer
Dat scheelde een hoooooop kilo's
Af en toe een terugval met koekjes eten, of noga maar zelfs dat weet ik tegenwoordig aardig te beperken ...
Dus steeds een stukje verder? Dat is wel positief. Goed op die pijn letten en dan komt 't wel goed.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga door totdat het pijn doet en dat gaat langzaam iets omhoog.
Nope. Ben benieuwd.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow. Ik had trouwens een oude foto van me toegestuurd gekregen.
Had je mijn oude voetbalfoto wel eens gezien?
Oh maar ik vind dat dat ook moet kunnen, inplannen noemen ze dat, zolang het niet en en en en en en en en wordtquote:Op maandag 17 februari 2014 19:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Sapjes zijn ook te lekker. Dubbeldrank enz.
Ik heb dit weekend niet zo streng gekeken. Twee keer een bakje chips, uit eten geweest, popcorn in de bios en ik had bonbons gekregen. Maar ja, vandaag wel gewoon weer netjes het reguliere schema opgepakt.Ik wil wel blijven genieten af en toe.
Klopt. En niet elk weekend.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh maar ik vind dat dat ook moet kunnen, inplannen noemen ze dat, zolang het niet en en en en en en en en wordt
Dubbeldrankquote:Op maandag 17 februari 2014 19:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Sapjes zijn ook te lekker. Dubbeldrank enz.
Ik heb dit weekend niet zo streng gekeken. Twee keer een bakje chips, uit eten geweest, popcorn in de bios en ik had bonbons gekregen. Maar ja, vandaag wel gewoon weer netjes het reguliere schema opgepakt.Ik wil wel blijven genieten af en toe.
Preciesquote:
Ik kreeg het altijd als ik ziek was, zodat ik de paracetamol en dergelijk wat beter naar binnen kreeg.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DubbeldrankDat kreeg ik altijd van mijn oma, met van die heerlijke koekjes erbij
![]()
Die moet ik echt weer een keer halen
Lol, dan kan ook. Maar het is wel lekkerquote:Op maandag 17 februari 2014 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kreeg het altijd als ik ziek was, zodat ik de paracetamol en dergelijk wat beter naar binnen kreeg.
Begrijpelijk. Ik heb het moeilijk met film kijken. Dat is automatisch gelinkt aan snacks en lekker drinken. Ik kan bijna zeggen dat het opvoeding is.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies
En die weekenden vind ik het kutst van allemaal....
Door de weeks ben ik zoooo strak qua eten
*schattige MI heeft van een kleine Fera die in haar pyjamaatje zit te knabbelen op de bank.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik heb het moeilijk met film kijken. Dat is automatisch gelinkt aan snacks en lekker drinken. Ik kan bijna zeggen dat het opvoeding is.Vroeger kochten m'n ouders ook speciaal snacks voor het weekend, voor bij de film.
Zeker.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lol, dan kan ook. Maar het is wel lekker
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
*schattige MI heeft van een kleine Fera die in haar pyjamaatje zit te knabbelen op de bank.
Hahaha, awwwquote:Op maandag 17 februari 2014 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
*schattige MI heeft van een kleine Fera die in haar pyjamaatje zit te knabbelen op de bank.
Nee, jij bent een ecto.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:32 schreef Fascination het volgende:
Sinds ik afgelopen vrijdag een baby heb vastgehouden, wil ik ook een baby. Wel een meisje natuurlijk.
Nou, vraag het aan faxie.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:32 schreef Fascination het volgende:
Sinds ik afgelopen vrijdag een baby heb vastgehouden, wil ik ook een baby. Wel een meisje natuurlijk.
Ja, helaas welquote:Op maandag 17 februari 2014 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee jij kan alles vreten wat los en vast zit
Dan krijg ik een erg harig meisje, vrees ik.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan krijg ik een erg harig meisje, vrees ik.
Dat is eng!!quote:Op maandag 17 februari 2014 19:32 schreef Fascination het volgende:
Awwquote:Op maandag 17 februari 2014 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geen idee, denk dat ik te kieskeurig ben om een keuze te maken.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww
Van wie zou je dan een kindje willen?
Wat foutquote:Op maandag 17 februari 2014 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij moet slim, lang, sterk en knap zijn natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geen idee, denk dat ik te kieskeurig ben om een keuze te maken.
Iew, baby's.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:32 schreef Fascination het volgende:
Precies, goede kaaklijn, mooie handen, hoog opgeleid, goed karakter, sociale vaardigheden, lang, goed gebouwd, mooie oren, rechte neus. Man man man, zie dat maar eens te vinden.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij moet slim, lang, sterk en knap zijn natuurlijk.
Ja, dat vond ik dus eerst ook!quote:
Hmm, 3/9. Redelijke score voor mezelf.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, goede kaaklijn, mooie handen, hoog opgeleid, goed karakter, sociale vaardigheden, lang, goed gebouwd, mooie oren, rechte neus. Man man man, zie dat maar eens te vinden.
Zodra je er een vindt, mag ik er dan mee trouwen?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, goede kaaklijn, mooie handen, hoog opgeleid, goed karakter, sociale vaardigheden, lang, goed gebouwd, mooie oren, rechte neus. Man man man, zie dat maar eens te vinden.
Ik heb er al een paar vastgehouden, maar elke keer met tegenzin. Ik vind het echt maar niks.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik dus eerst ook!
Je kent vast wel een aantal uitzonderingenquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kent vast wel een aantal uitzonderingen
Ja, 2.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kent vast wel een aantal uitzonderingen
Idd. Ik heb er niks mee.quote:
Als je daarmee de kids van LoLa bedoelt en dus mijn held vergeet heb je ruzie jongemanquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je daarmee de kids van LoLa bedoelt en dus mijn held vergeet heb je ruzie jongeman
Nee inderdaad. Ik vind ze vaak maar irritant en herrie makenquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je daarmee de kids van LoLa bedoelt en dus mijn held vergeet heb je ruzie jongeman
quote:
Kan die in een spoiler? Ik scroll me kapot en voor de mobiele fokker is het ook vast geen pretjequote:Op maandag 17 februari 2014 19:45 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
De rest staat hier: http://9gag.com/gag/aG9G2OZ
Wat is ie dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik vind ze vaak maar irritant en herrie maken
[..]![]()
Hallo dat kind wat jij hebt is toch geen kind meer
[..]
Melk heb ik leren drinken. Gewoon in gedachten houden dat het gezond is.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
tering Peu dat had best in een spoiler gekund
melk
Kleinquote:Op maandag 17 februari 2014 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is ie dan?![]()
Ik zie hem nog steeds graag als mijn kleine jochie
Ik heb het jaren lang gedronken en met brinta gegeten, nu sinds een paar jaar drink ik enkel melk als in opgeklopte melk voor de cappuccino.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Melk heb ik leren drinken. Gewoon in gedachten houden dat het gezond is.
Al een jaar jaquote:Op maandag 17 februari 2014 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
KleinIs ie inmiddels niet groter dan jij?
Veel van die dingen wist ik al en gebruik ik ook.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:45 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
De rest staat hier: http://9gag.com/gag/aG9G2OZ
Mwah, zo gezond is het toch niet. Zeker niet voor mij.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Melk heb ik leren drinken. Gewoon in gedachten houden dat het gezond is.
Whehequote:Op maandag 17 februari 2014 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al een jaar ja![]()
![]()
Vreemd wel, op dat moment ging ook alle autoriteit die ik had verloren
Tijdje 2 liter melk per dag gedronken, 5kg van aangekomenquote:Op maandag 17 februari 2014 19:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, zo gezond is het toch niet. Zeker niet voor mij.
Waarom?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tijdje 2 liter melk per dag gedronken, 5kg van aangekomen
Zo'n weight gain programma? Ik hoor dat van meer mensen, dat ze een maand lang belachelijk veel melk drinken om aan te komen.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tijdje 2 liter melk per dag gedronken, 5kg van aangekomen
Klopt. Sommige mensen doen het nog extremer. Maar 2L melk op een dag is echt veelquote:Op maandag 17 februari 2014 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo'n weight gain programma? Ik hoor dat van meer mensen, dat ze een maand lang belachelijk veel melk drinken om aan te komen.
Ik ben zelf lactose intolerant. Maak m'n havermout met lactose-vrije melk, maar verder ben ik ook van de amandelmelk.
Goed om te wetenquote:Op maandag 17 februari 2014 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik makkelijk aan wilde komen.
+1quote:Op maandag 17 februari 2014 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Melk is wel lekker, maar heb de afgelopen 3 maanden misschien 1 liter gedronken.
Had gehoord dat er veel calorieën inzaten.
Alles wat lekker is, is niet goed voor je
Waar de neuk haal je amandelmelk?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo'n weight gain programma? Ik hoor dat van meer mensen, dat ze een maand lang belachelijk veel melk drinken om aan te komen.
Ik ben zelf lactose intolerant. Maak m'n havermout met lactose-vrije melk, maar verder ben ik ook van de amandelmelk.
Mn buikje moet weg, hoef niet af te vallen, mag omgezet worden in spierenquote:
Ja, bij de houdbare melk dacht ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar de neuk haal je amandelmelk?
Kan je dat gewoon in de super krijgen?
Ja oke, maar dan moet je geen 2L melk per dag gaan drinkenquote:Op maandag 17 februari 2014 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn buikje moet weg, hoef niet af te vallen, mag omgezet worden in spieren
sit ups doenquote:Op maandag 17 februari 2014 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn buikje moet weg, hoef niet af te vallen, mag omgezet worden in spieren
Is dat van Alpro ?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, bij de houdbare melk dacht ik.
Ik vind het wel lekker. Heeft echt een nootachtige smaak. Ze hebben ook hazelnootmelk. Alleen is het niet erg goedkoop, dus ik heb maar één pak per week.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Sommige mensen doen het nog extremer. Maar 2L melk op een dag is echt veel![]()
Amandelmelk heb ik nog nooit gehad
Daar ga je van kotsen.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan moet je geen 2L melk per dag gaan drinken
Dat is Soja melk dacht ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sit ups doen
[..]
Is dat van Alpro ?
Ja. Ik haal het gewoon bij de Jumbo, van Alpro.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar de neuk haal je amandelmelk?
Kan je dat gewoon in de super krijgen?
Ze hebben soja, amandel en hazelnoot.quote:
Ah kijk, zo leer je nog eens wat.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze hebben soja, amandel en hazelnoot.
thanksquote:Op maandag 17 februari 2014 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze hebben soja, amandel en hazelnoot.
Smaakt dat heel anders dan gewone melk?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Ik haal het gewoon bij de Jumbo, van Alpro.Staat zowel bij de houdbare melk als in de koeling. Waarom het op twee plekken staat weet ik niet.
Hmm, melk met een smaakje dusquote:Op maandag 17 februari 2014 20:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker. Heeft echt een nootachtige smaak. Ze hebben ook hazelnootmelk. Alleen is het niet erg goedkoop, dus ik heb maar één pak per week.
Helemaal nietquote:
Ik vind van wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Smaakt dat heel anders dan gewone melk?
Vrijwillig?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit gewoon sleurhutten te bekijken
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit gewoon sleurhutten te bekijken
Stacaravan huren? Of zo'n kant en klaar ingerichte tent? Hoef je alleen nog maar voor de wc/douche eruit.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik intens verdrietig wordt van de prijzen van vakanties....
Ik wil gewoon niet kamperen
Mja, zo lang je vast zit aan de schoolvakanties betaal je je scheelquote:Op maandag 17 februari 2014 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik intens verdrietig wordt van de prijzen van vakanties....
Ik wil gewoon niet kamperen
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:09 schreef PeuRac het volgende:
Vin en Fera, nog een reden om geen kinderen te nemen, vakanties zijn betaalbaar
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:09 schreef PeuRac het volgende:
Wrijf het er nog eens in bij Lola zeg.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:09 schreef PeuRac het volgende:
Dat is ook ruk ja. oh en direct voor of na de schoolvakanties is ook prut, dan zijn al die 65+ers overalquote:Op maandag 17 februari 2014 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, zo lang je vast zit aan de schoolvakanties betaal je je scheel
Onder de gordel?quote:
Ga dit jaar weer als reisleider denk ik, is een beetje een gewoonte geworden.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Dit jaar geen vakantie, denk ik
Ik was sowieso niet van plan om kinderen te nemen. Ook niet om ze te krijgen trouwens.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:09 schreef PeuRac het volgende:
Ach ik ben wel wat gewend van peu..quote:Op maandag 17 februari 2014 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wrijf het er nog eens in bij Lola zeg.
Ja precies, dat wordt 'm toch niet. Misschien dat een weekendje knallen door Luxemburg er nog in zit in het najaarquote:Op maandag 17 februari 2014 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook ruk ja. oh en direct voor of na de schoolvakanties is ook prut, dan zijn al die 65+ers overal
Oh dat is wel tofquote:Op maandag 17 februari 2014 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onder de gordel?
[..]
Ga dit jaar weer als reisleider denk ik, is een beetje een gewoonte geworden.
Sorryquote:Op maandag 17 februari 2014 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach ik ben wel wat gewend van peu..
Dus jij trouwt slechts de man en geeft de kinderen aan Fas?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was sowieso niet van plan om kinderen te nemen. Ook niet om ze te krijgen trouwens.
Luxemburg is zooooooooo mooiquote:Op maandag 17 februari 2014 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja precies, dat wordt 'm toch niet. Misschien dat een weekendje knallen door Luxemburg er nog in zit in het najaar
[..]
Oh dat is wel tof
Ligt eraan, niet als het gewicht van de sleurhut onder die van de auto blijft en het totale gewicht van de combinatie onder de 3500kgquote:Op maandag 17 februari 2014 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
Nadeel van een sleurhut is dat je daar ook weer een speciaal rijbewijs voor moet gaan halen
....
Ja. Goeie deal, toch? Fas hoeft de man niet, ik hoef de kinderen niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus jij trouwt slechts de man en geeft de kinderen aan Fas?
hmm, ga van het voorjaar al 3 dagen door de Ardennen spelen. Samen met mn broertje en pa.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja precies, dat wordt 'm toch niet. Misschien dat een weekendje knallen door Luxemburg er nog in zit in het najaar
Jazeker, lekker 2-4 weken zonder enige kosten in het zonnetje vertoeven.quote:[..]
Oh dat is wel tof
Als je oud genoeg bent toch niet?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
Nadeel van een sleurhut is dat je daar ook weer een speciaal rijbewijs voor moet gaan halen
....
Oh wacht, ben vergeten dat Lola pas kort d'r rijbewijs heeft, dan kunnen er andere regels gelden.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als je oud genoeg bent toch niet?
Hmmquote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt eraan, niet als het gewicht van de sleurhut onder die van de auto blijft en het totale gewicht van de combinatie onder de 3500kg
Is het ook ja, genieten van de wegen en van het uitzichtquote:Op maandag 17 februari 2014 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Luxemburg is zooooooooo mooi1 van mijn favo vakanties
Maar je vind het dan prima dat je man af en toe met Fas neukt?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Goeie deal, toch? Fas hoeft de man niet, ik hoef de kinderen niet.
Wat een faalquote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef Fascination het volgende:
HAHAHAHAHA, zo'n wijfje op ned. 3 heeft een tattoo met het woord fighter, echter heeft de tatoeëerder het gespeld als figther.
Voorjaar/najaar kan beiden. Hoogseizoen sla ik over denk ikquote:Op maandag 17 februari 2014 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, ga van het voorjaar al 3 dagen door de Ardennen spelen. Samen met mn broertje en pa.
[..]
Jazeker, lekker 2-4 weken zonder enige kosten in het zonnetje vertoeven.
Hangt dat samen met de leeftijd van je rijbewijs? Ik dacht met de leeftijd van de bestuurder.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh wacht, ben vergeten dat Lola pas kort d'r rijbewijs heeft, dan kunnen er andere regels gelden.
Ik ben niet de enige met een rijbewijs hoor...quote:Op maandag 17 februari 2014 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh wacht, ben vergeten dat Lola pas kort d'r rijbewijs heeft, dan kunnen er andere regels gelden.
Dat is dus: (Gewicht auto > totaal toegestane gewicht caravan)=max3500kg. Dus een auto zonder bagage rekenen en de caravan met maximale belasting.quote:
Voor Fas sta ik dat wel toe. Goede mannen zijn zeldzaam, dus kunnen we ze maar beter delen.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je vind het dan prima dat je man af en toe met Fas neukt?
Dat snap ikquote:Op maandag 17 februari 2014 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is dus: (Gewicht auto > totaal toegestane gewicht caravan)=max3500kg. Dus een auto zonder bagage rekenen en de caravan met maximale belasting.
Wij gaan 13-15 mei of zo, geen idee of het dan vakantie is. In elk geval het weekend voor de F1 op Spa.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een faal
[..]
Voorjaar/najaar kan beiden. Hoogseizoen sla ik over denk ik
Dat is wel nice
Maar straks wordt hij verliefd op me, want niemand kan me weerstaan natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor Fas sta ik dat wel toe. Goede mannen zijn zeldzaam, dus kunnen we ze maar beter delen.
Hmm, klinkt als een goede deal voor iedereen.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor Fas sta ik dat wel toe. Goede mannen zijn zeldzaam, dus kunnen we ze maar beter delen.
Beginnendbestuurder is niet leeftijdsafhankelijk, maar minder van 5jr je rijbewijs hebben.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hangt dat samen met de leeftijd van je rijbewijs? Ik dacht met de leeftijd van de bestuurder.
Oke, dat scheelt.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige met een rijbewijs hoor...
Maar J. heeft hem langer dan mij (ik denk in aug 6 of 7 jaar)
Heb wel eens meegemaakt dat iemand het andersom rekende, dan rij je dus zomaar met een caravan die 300kg te zwaar isquote:
Ohja, puntenrijbewijs. Daar ben ik gelukkig te oud voor...quote:Op maandag 17 februari 2014 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beginnendbestuurder is niet leeftijdsafhankelijk, maar minder van 5jr je rijbewijs hebben.
Mij wel dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar straks wordt hij verliefd op me, want niemand kan me weerstaan natuurlijk.!
Heeft niets met hoe oud je bent te maken maar alles met wanneer je het rijbewijs hebt gehaaldquote:Op maandag 17 februari 2014 20:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ohja, puntenrijbewijs. Daar ben ik gelukkig te oud voor...
Ik werd 18 acht weken nadat die werd ingevoerdquote:Op maandag 17 februari 2014 20:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ohja, puntenrijbewijs. Daar ben ik gelukkig te oud voor...
Dat.....quote:Op maandag 17 februari 2014 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
http://rtlxl.nl/#!/everyb(...)f1-a2dd-9d3b60fa2370
[..]
Heeft niets met hoe oud je bent te maken maar alles met wanneer je het rijbewijs hebt gehaald
Hmm ik denk dat de meivakantie dan net voorbij isquote:Op maandag 17 februari 2014 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij gaan 13-15 mei of zo, geen idee of het dan vakantie is. In elk geval het weekend voor de F1 op Spa.
Gewoon een groot gezin, dan.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar straks wordt hij verliefd op me, want niemand kan me weerstaan natuurlijk.!
Ja en dan word ik verliefd op jou natuurlijk en dan hebben we een gecompliceerde Dawson's Creek love triangle.quote:
Ben ik ouder dan jou??quote:Op maandag 17 februari 2014 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik werd 18 acht weken nadat die werd ingevoerd
Dat zou heel erg chill zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat de meivakantie dan net voorbij is
Ligt eraan, uit welk jaar ben jij?quote:
82quote:Op maandag 17 februari 2014 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt eraan, uit welk jaar ben jij?
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
http://rtlxl.nl/#!/everyb(...)f1-a2dd-9d3b60fa2370
[..]
Heeft niets met hoe oud je bent te maken maar alles met wanneer je het rijbewijs hebt gehaald
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja en dan word ik verliefd op jou natuurlijk en dan hebben we een gecompliceerde Dawson's Creek love triangle.
Dan ben je ouder ja, ben uit 85.quote:
79quote:
Even gecheckt. Meivakantie is t/m 5 mei. Zit er ruim naast dusquote:Op maandag 17 februari 2014 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou heel erg chill zijn.
We hebben een mooie route uitgezet alheb er zin in. De auto heeft een flinke opknap beurt gehad met de ophanging en aandrijving (vanaf de bak). Mocht ook wel na 45 jaar
Je bent op dreef vandaagquote:Op maandag 17 februari 2014 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zijn dit leeftijden?
Jonkies.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zijn dit leeftijden?
Ja vinnie ik ben 80quote:Op maandag 17 februari 2014 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zijn dit leeftijden?
Jep, ding rijdt straks echt super strak, is een kleine upgrade gedaan, waardoor de achteras wat minder venijnig wordt. Dikke 6 pitter, 1 demper, heerlijk!quote:Op maandag 17 februari 2014 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even gecheckt. Meivakantie is t/m 5 mei. Zit er ruim naast dus
Gheghe ik heb nog wel een van m'n motorroutes liggen
Met de Triumph?
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zijn dit leeftijden?
Jouw bouwjaar durf je niet te posten zeker?quote:
Daarover gesproken, iemand nog een rollator en/of scootmobiel kopen?quote:
Ben jij zo iemand die wel zou lopen janken als ie gepakt zou worden en een punt kwijt zou raken?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:24 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens ben ik nog nooit een punt kwijtgeraakt op mijn rijbewijs, terwijl ik toch echt niet heel netjes reed.
Daarom vond ik die lui welke 3 punten kwijt raakte in die 5 jaar maar sneu, want je moest je echt wel als een complete mongool gedragen wilde dat gebeuren.
Nice, dat zal wel lekker klinken jaquote:Op maandag 17 februari 2014 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jep, ding rijdt straks echt super strak, is een kleine upgrade gedaan, waardoor de achteras wat minder venijnig wordt. Dikke 6 pitter, 1 demper, heerlijk!Hoop dat we de kap niet dicht hoeven te doen
Ik ben te traag door mijn leeftijd.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie hadden 'm zo makkelijk in kunnen koppen he
Dat zal het zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 20:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben te traag door mijn leeftijd.
Echt wel. '72.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw bouwjaar durf je niet te posten zeker?
Nee hoor, heb elke boete netjes in ontvangst genomen en betaald. Ik weet dat wanneer ik me niet aan de regels houd, ik gepakt kan worden en daarvoor zal moeten boeten.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die wel zou lopen janken als ie gepakt zou worden en een punt kwijt zou raken?
Ik heb er nog wel een paarquote:Op maandag 17 februari 2014 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een foutje gemaakt van het weekend![]()
Heb nu nog maar 1 pilsje over. Dat is echt zo'n non-aantal
Ik hol achter jou aan met 2/km per uur.quote:
De kap zit echt nooit dicht, weet niet eens of die dat nog wel kan, is namelijk van echt leer, dus dat krimptquote:Op maandag 17 februari 2014 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, dat zal wel lekker klinken jaZonnetje erbij, kap open
HJ?quote:
Zo oudquote:
Kratje volquote:
Mijn vader is uit 53, is inderdaad erg oudquote:Op maandag 17 februari 2014 20:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik sprak vandaag iemand uit '52. Die is pas oud...
Dat zei je jaquote:Op maandag 17 februari 2014 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De kap zit echt nooit dicht, weet niet eens of die dat nog wel kan, is namelijk van echt leer, dus dat krimptWanneer de auto weer thuis in de stalling staat, de kap maar eens op spanning brengen en invetten.
Héquote:Op maandag 17 februari 2014 20:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik sprak vandaag iemand uit '52. Die is pas oud...
Natuurlijkquote:
Mijn vader was ook uit '53. Heb mijn vader nooit oud gevonden. Kan ook komen omdat mijn ouders altijd veel jonger waren dan de ouders van vrienden/klasgenotenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn vader is uit 53, is inderdaad erg oud
Braaf!!quote:Op maandag 17 februari 2014 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zei je jaInvetten zal veel helpen
[..]
HéM'n stiefpa kwam uit '50.. Oke dat is echt oud
[..]
Natuurlijk
Zeker, dat moet sowieso 2x per jaar, maar weet niet meer wanneer het voor het laatst gebeurd is.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zei je jaInvetten zal veel helpen
Over is geen ramp.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een foutje gemaakt van het weekend![]()
Heb nu nog maar 1 pilsje over. Dat is echt zo'n non-aantal
quote:
Lang, blijkbaarquote:Op maandag 17 februari 2014 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker, dat moet sowieso 2x per jaar, maar weet niet meer wanneer het voor het laatst gebeurd is.
Dit excuus ga ik vaker gebruiken,quote:
Jawel want na 1 heb ik trek in meer en dat is er nietquote:
Kan je dat wel onthouden dan?quote:
Mijn pa is uit '46... Geloof ik. Kan ook '47 zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel want na 1 heb ik trek in meer en dat is er niet![]()
Ik van mn ma alleen omdat ze op d'r 50e een Kever kreeg van mn vader uit haar geboorte jaar/maandquote:Op maandag 17 februari 2014 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet het geboortejaar van m'n pa/ma niet eens
Met jou als PA wel.quote:
Ja, beetje vastspelen héquote:Op maandag 17 februari 2014 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik van mn ma alleen omdat ze op d'r 50e een Kever kreeg van mn vader uit haar geboorte jaar/maandEn mn vader omdat die is geboren in het jaar dat mn opa en oma getrouwd zijn en ik heb zijn trouwring
Whehehe grapjas jijquote:
Had 3 jaar aan die auto gewerkt met mn pa, denk dat ik wel wist hoe oud die wasquote:
Ghehequote:Op maandag 17 februari 2014 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn pa is uit '48 en mijn ma uit '50.
Heb ik het record in SEX.
Nope, buurpoesje heeft je verslagenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn pa is uit '48 en mijn ma uit '50.
Heb ik het record in SEX.
Ja, truequote:Op maandag 17 februari 2014 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had 3 jaar aan die auto gewerkt met mn pa, denk dat ik wel wist hoe oud die was
Hoeraquote:Op maandag 17 februari 2014 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, buurpoesje heeft je verslagen
Ja, ik ben de oudste. Pa was toen 24 en Ma 21.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
C4, jouw ouders waren ook best jong toen jij het gezin kwam verrijken met je aanwezigheid.
Ben je de oudste thuis?
Kan niet in KPD, maar vertel?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bij fietsie - kijk maar in kpd sc.
Ik kon het zo snel niet vindenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bij fietsie - kijk maar in kpd sc.
Bij mij ook zoiets!!quote:Op maandag 17 februari 2014 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, ik ben de oudste. Pa was toen 24 en Ma 21.
Hier is het feestje!quote:Op maandag 17 februari 2014 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij ook zoiets!!
Trouwens, jij bent bijna jarig? Waar is het feestje?
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:53 schreef muhahaha het volgende:
Nieuwe pissing contest?
Mijn pa komt uit '38.
We have a winnerquote:Op maandag 17 februari 2014 20:53 schreef muhahaha het volgende:
Nieuwe pissing contest?
Mijn pa komt uit '38.
Wanneer? Hoe laat moeten wij ons melden?quote:
Jij wil echt ouder overkomen dan ik ben?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:53 schreef muhahaha het volgende:
Nieuwe pissing contest?
Mijn pa komt uit '38.
Ja, jij wint!!quote:Op maandag 17 februari 2014 20:53 schreef muhahaha het volgende:
Nieuwe pissing contest?
Mijn pa komt uit '38.
Ik geef geen neuk + ik ben niet de oudste thuisquote:Op maandag 17 februari 2014 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij wil echt ouder overkomen dan ik ben?
27 februari om 00.00 uur in dit topic?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer? Hoe laat moeten wij ons melden?
Maar dat is echt heel oudquote:Op maandag 17 februari 2014 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat? Ik ben niet de oudste thuis hoor.
Ik neem aan dat je dan hebt gezorgd dat er overdags een krat HJ bij mij is bezorgd zodat ik kan proosten op je?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
27 februari om 00.00 uur in dit topic?
Sorry, ik dacht serieus dat je een grapje maaktequote:Op maandag 17 februari 2014 20:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja weet ik, hij leeft niet meer.
Sorry ik denk dat ik dan net onderweg naar huis ben rond die tijdquote:Op maandag 17 februari 2014 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
27 februari om 00.00 uur in dit topic?
Ik voel me niet beledigt hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht serieus dat je een grapje maakte
Doe jij open voor de bierkoerier?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan hebt gezorgd dat er overdags een krat HJ bij mij is bezorgd zodat ik kan proosten op je?
Wat is dat voor een rare vraagquote:
Mu, ben donderdag uitgenodigd voor een avondje Risken.quote:
Risk is voor de plebs.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mu, ben donderdag uitgenodigd voor een avondje Risken.
Die heeft misschien geen HJ.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is dat voor een rare vraag
Hallo, ik liet jou net iets zien!!quote:
I knowquote:
Plaatje deed het eerst niet en toen was ik er al voorbij.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Hallo, ik liet jou net iets zien!!
Ja, en het winkelwagentje staat ook nog op het balkonquote:Op maandag 17 februari 2014 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Plaatje deed het eerst niet en toen was ik er al voorbij.
Hahaha inventief![]()
Heb je dat mcdonalds dienblad nog?
Huh, je hebt toch net een nieuwe auto?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:05 schreef fietsie het volgende:
*zwaait even* en gaat verder zoeken naar een goedkope Renault Modus.
Have funquote:Op maandag 17 februari 2014 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn frustraties wat betreft vakanties maar weer opzij zetten en ga serietje kijken
Fijne avond
Serieus?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, en het winkelwagentje staat ook nog op het balkon
Echte mannen spelen natuurlijk Game of Thrones waar geweld heerst en mensen elkaar rugridderen om op de troon te mogen zetelen.quote:
Wat bezorgen ze wel?quote:
Ja die zie ik je niet meer wegbrengen hoorquote:Op maandag 17 februari 2014 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, en het winkelwagentje staat ook nog op het balkon
Tjah fransmannen he.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Huh, je hebt toch net een nieuwe auto?
Hehehe, ik kan er niks aan doen dat ik word uitgenodigd.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echte mannen spelen natuurlijk Game of Thrones waar geweld heerst en mensen elkaar rugridderen om op de troon te mogen zetelen.
I know, medewerker van mn vader heeft al vanaf het 1e jaar gezeik met zijn Peugeot. Hij zit al weken met smart te wachten op de nieuwe auto'squote:
Mijn vrouw heeft een Xsara Picasso. Met kuren. Kuren zijn nu even snel verholpen maar het moet gewoon -over-.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Huh, je hebt toch net een nieuwe auto?
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn frustraties wat betreft vakanties maar weer opzij zetten en ga serietje kijken
Fijne avond
Maak ze wel in he, jij kiest zeker voor de Elves.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, ik kan er niks aan doen dat ik word uitgenodigd.
Snap ik, Modus zijn wel wat ouwe lullenbakken vind ik, maar zullen vast prima rijden.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft een Xsara Picasso. Met kuren. Kuren zijn nu even snel verholpen maar het moet gewoon -over-.
Je kunt erop wachten he. Als ik iemand met pech zie is het vaak zat een fransman en die wagens stinken ook vaak als je er achter hangt.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:08 schreef PeuRac het volgende:
I know, medewerker van mn vader heeft al vanaf het 1e jaar gezeik met zijn Peugeot. Hij zit al weken met smart te wachten op de nieuwe auto's(mn vader heeft een goede deal met de Volvo dealer, dus Volvo only beleid vanaf dit jaar).
Nouja, ben afhankelijk van dobbelstenen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maak ze wel in he, jij kiest zeker voor de Elves.
Klopt. Mn pa rijdt al bijna 30 jaar Volvo en met af en toe een uitstapje. Mn moeder al 15jr niks anders. En met die Hybrides kreeg hij een goede deal, mits de rest van de auto's ook Volvo werd.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt erop wachten he. Als ik iemand met pech zie is het vaak zat een fransman en die wagens stinken ook vaak als je er achter hangt.
Ik ook niet, zou denken van wel ergens.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ben afhankelijk van dobbelstenen.
Weet niet meer of er Elves inzitten eigenlijk.
Zie wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |