quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Je hebt ze al gehad.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik versier daar niemand van, ik ken ze alleen
Gisteren lokje toegevoegd.quote:
Vergeet de 'hoe staat dit' niet. It's a traaaaaaap!quote:Op maandag 17 februari 2014 12:39 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
Enige nadeel van iets vollere vrouwen is dat eeuwige gezeur over 'ik word echt dik' of 'ik pas dit niet meer'.
Zeker gelijk haar foto's doorgespit he?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt ze al gehad.
[..]
Gisteren lokje toegevoegd.
Newb reageert niet op mijn verzoeken haha, de hater.
Ja maar die vraag kunnen slanke dames ook stellen soms ! het is een algemene vrouwen 'trap'quote:Op maandag 17 februari 2014 12:39 schreef muhahaha het volgende:
Vergeet de 'hoe staat dit' niet. It's a traaaaaaap!
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker gelijk haar foto's doorgespit he?
Ik weet niet welk liedje jij bedoelt, maar het liedje dat in mijn hoofd opkomt, zegt toch "in het gras".quote:Op maandag 17 februari 2014 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk nog vaak aan hoe het toen begon, We lagen arm in arm in een dek onder de zon.
Vrije expressie.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet welk liedje jij bedoelt, maar het liedje dat in mijn hoofd opkomt, zegt toch "in het gras".
Beetje sproeten vind ik nog wel schattig eigenlijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:42 schreef Fascination het volgende:
Sproeten.!
[ afbeelding ]
Veel beter.
Mooi zo'n kruisje jaquote:Op maandag 17 februari 2014 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is mooi
Niet voor niets de Beauty in Beauty and the Beast
zie niksquote:Op maandag 17 februari 2014 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is mooi
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is mooi
Ja, ons blij maken met een dode musquote:Op maandag 17 februari 2014 12:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh stom Nog een keer proberen..
Bij mij deed 'ie het gewoon hoorquote:Op maandag 17 februari 2014 12:47 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Ja, ons blij maken met een dode mus
Klein excuus maakt alles goedquote:Op maandag 17 februari 2014 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij mij deed 'ie het gewoon hoor
Ze heeft daar wel iets, ja. Mooie ogen ook.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Deze doet het wel bij jullie?
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Deze doet het wel bij jullie?
Dat kan, maar dan is ze geen spat veranderdquote:
Damn. Op m'n 13e zag ik er al ouder uit dan dat.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan is ze geen spat veranderdSerie is begonnen in 2012, en ze ziet er precies zo uit in de serie als op deze foto
Dat was vorig jaar of wat?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damn. Op m'n 13e zag ik er al ouder uit dan dat.![]()
.
Ga ik eens op je in, is het ook niet goed. ik weet niet met welke reden je een opmerking er wel of niet bij zet.. ik reageer gewoon op je post, zoals je vroegquote:Ik gooide die opmerking erin omdat dat in de meeste gevallen wel zo is. In ieder geval bij de dames om mij heen.
En natuurlijk zijn er achterliggende redenen, mijn opmerkingen zijn plat en puur waar het op neer komt. Wat erachter zit (zoals de onzekerheid die jij noemt) ga ik bewust niet op in.
En natuurlijk zijn er in beide groepen uitzonderingen.
Niet gaan mierenneuken of letterlijk nemen wat ik zeg. Je snapt heus wel wat ik bedoel.
Serieus ja?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Al mijn veroveringen zijn nog gewoon op 1 hand te tellen hoor
Datquote:Op maandag 17 februari 2014 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ga ik eens op je in, is het ook niet goed. ik weet niet met welke reden je een opmerking er wel of niet bij zet.. ik reageer gewoon op je post, zoals je vroeg
maar als ik dus moet uitgaan van wat je bedoeld.... Dan ben ik het ook niet eens. dikke mensen zijn volgens mij vaker onzeker.
Bordspel Game of Thrones gespeelt, Faxie speelde de Tyrells en die hebben als schildwapen een roos.quote:
ohhh.... Ik dacht zijn valentijnskaartjequote:Op maandag 17 februari 2014 13:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bordspel Game of Thrones gespeelt, Faxie speelde de Tyrells en die hebben als schildwapen een roos.
Hoeveel heb jij er gehad?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
ohhh.... Ik dacht zijn valentijnskaartje
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:33 schreef rival het volgende:
Kijk ik wil best dollen maar zo wil ik nou ook weer niet bekend staan
Nee, zo flauw zou ik niet zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:33 schreef rival het volgende:
ohhh.... Ik dacht zijn valentijnskaartje
Ik zei niet dat je moest reageren op mijn post. Ik vroeg of je wilde beargumenteren hoe jij het zag, aangezien jij het anders zag. Dat is wat anders.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ga ik eens op je in, is het ook niet goed. ik weet niet met welke reden je een opmerking er wel of niet bij zet.. ik reageer gewoon op je post, zoals je vroeg
maar als ik dus moet uitgaan van wat je bedoeld.... Dan ben ik het ook niet eens. dikke mensen zijn volgens mij vaker onzeker.
Je bent lastig. Om niks.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zei niet dat je moest reageren op mijn post. Ik vroeg of je wilde beargumenteren hoe jij het zag, aangezien jij het anders zag. Dat is wat anders.
Maar is al goed. Ik ben klaar met mijn huiswerk en ga lekker nog even van mn halve vrije dag genieten
Serie, bank, katten op schootquote:Op maandag 17 februari 2014 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Van je serie genieten of ga je de deur uit?
Fijn welquote:Op maandag 17 februari 2014 14:02 schreef Cobra4 het volgende:
Lekker dan. Ons digitale rooster ligt weer eens plat terwijl ik verlof wil aanvragen. Stuur ik een mail naar mijn planner met uitleg dat het plat ligt en dat ik dus via mail verlof aan wil vragen. Wat altijd de backup manier is.
Reactie planner: Vraag dat maar aan via het digitale rooster
Vrije dagenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Serie, bank, katten op schoot
Altijd prettig die medewerking van de planners.quote:
Het is ook nooit goedquote:Op maandag 17 februari 2014 14:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Altijd prettig die medewerking van de planners.
Maar wel steeds brieven sturen dat ik iets moet doen aan mijn verlofberg.
Ach, ik heb nog "maar" 59 dagen verlof staan. Niks aan het handje dus.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, ik heb nog "maar" 59 dagen verlof staan. Niks aan het handje dus.
Mocht ik dat in één keer vrij krijgen heb ik wel tijd genoeg om dit tochtje te gaan maken.quote:
wtf, jij kan gewoon een sabatical nemenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, ik heb nog "maar" 59 dagen verlof staan. Niks aan het handje dus.
Nouquote:Op maandag 17 februari 2014 14:26 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand komend weekend een biertje doen?
Vrijdag op de meet toch? Hoezo?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:26 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand komend weekend een biertje doen?
Ik mis het hyper deelquote:
hmm, goed idee.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat die door dan?
Gewoon, niks te doen en ik heb afleiding nodig.
Afleiding nodig.. klinkt serieus..quote:Op maandag 17 februari 2014 14:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat die door dan?
Ja vertel mij watquote:Op maandag 17 februari 2014 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, goed idee.
Weet ik niet, kan zelf ook pas later misschien, heb een borrel 's middags.
Ja, is het ook.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Afleiding nodig.. klinkt serieus..
Installeer World of Tanks.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat die door dan?
Geef microsoft eens ongelijkquote:Op maandag 17 februari 2014 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ja stom zeg, kan je netflix niet afspelen via je xbox want dan moet je goldmember zijn
Doe je mee?quote:
Hoezo?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:39 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm nee dan ga ik mezelf nog maar meer opvreten
Inb4 flauwe kut grap
Nee, dat niet. Speel meestal solo of met een collega.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk. Zit je in een clan? ga ik het van de week wel ff neerladen
Oh ik snap het wel, maar wilde lekker serietje kijken en dat kon ineens niet meerquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
Details ga ik hier niet neerplempen. Komt erop neer dat ik gewoon keihard aan de kant gezet ben
Da's altijd kut, ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
Details ga ik hier niet neerplempen. Komt erop neer dat ik gewoon keihard aan de kant gezet ben
Niet fijn. *knuffel*quote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
Daar wen je nooit aanquote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
Kan me daar wel kwaad om maken. Bedrijven die mensen zien als een stuk gereedschap. Hopelijk vindt vin een beter bedrijf.quote:
Oh, ik dacht dat het om een geliefde ging.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan me daar wel kwaad om maken. Bedrijven die mensen zien als een stuk gereedschap. Hopelijk vindt vin een beter bedrijf.
Ik dacht in de liefde, maar inderdaad, ook daar wen je niet aanquote:Op maandag 17 februari 2014 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan me daar wel kwaad om maken. Bedrijven die mensen zien als een stuk gereedschap. Hopelijk vindt vin een beter bedrijf.
Nee haha, je was toch juist bezig met een vaste aanstelling of iets dergelijks. Ik dacht dat dat mis was gelopen.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
Ik dacht dat het een slechte metafoor was
Nee dat gaat nog door gelukkig.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee haha, je was toch juist bezig met een vaste aanstelling of iets dergelijks. Ik dacht dat dat mis was gelopen.
En nu tafelpoot kapot?quote:
Helaas niet.quote:
Komt wel goedquote:Op maandag 17 februari 2014 15:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helaas niet.
Maar even mijn teen rechtgezet en met tape vastgezet.
Ach, ik heb "mazzel" dat ik al meerdere keren tenen heb gebroken. Scheelt me weer een ritje naar de huisarts of eerste hulp. Wat hun doen kan ik ondertussen ook wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Komt wel goed![]()
Nee ik ga niet je teen kussen
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, ik heb "mazzel" dat ik al meerdere keren tenen heb gebroken. Scheelt me weer een ritje naar de huisarts of eerste hulp. Wat hun doen kan ik ondertussen ook wel.
Tanden op elkaar, teen rechtzetten en intapen.quote:
Bedankt voor de tip, maar nu hoe het komt dat je zo vaak je tenen breekt?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tanden op elkaar, teen rechtzetten en intapen.
Die kunnen blijkbaar weinig hebben. Terwijl ik, buiten een keer een enkel, verder nooit iets heb gebroken.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar nu hoe het komt dat je zo vaak je tenen breekt?
Dat is vervelendquote:Op maandag 17 februari 2014 15:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die kunnen blijkbaar weinig hebben. Terwijl ik, buiten een keer een enkel, verder nooit iets heb gebroken.
Dat wel. Maar ach, ik loop de komende dagen weer wat voorzichtiger.quote:
Balen man.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
Rollatortje nodigquote:Op maandag 17 februari 2014 16:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ach, ik loop de komende dagen weer wat voorzichtiger.
Thanksquote:Op maandag 17 februari 2014 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Balen man.
Ik hoop dat je er snel weer bovenop bent.
Ik dacht aan een rolstoel die jij dan wel wil duwen.quote:
Hoi Feer.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Balen man.
Ik hoop dat je er snel weer bovenop bent.
Ja joh, al weer bijna een week. Af en toe een hoeskriebel, maar verder niets. Ik kan er weer tien jaar tegenaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Feer.
Onderhand weer beter?
Nice.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja joh, al weer bijna een week. Af en toe een hoeskriebel, maar verder niets. Ik kan er weer tien jaar tegenaan.
Jawel.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht aan een rolstoel die jij dan wel wil duwen.
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Ben niet v an 1 of andere zorginstelling
Hehe, klinkt als een goed weekend voor je. Behalve het afgewezen worden, maar dat blijft kut.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel.![]()
Laatst wel weer om een stomme reden afgewezen voor een baantje, maar verder positieve vooruitzichten. Valentijnsdag en de dag daarna waren ook leuk.Sushi wezen happen en daarna naar de film.
Hoe is 't met jou?
Niet nodig hoor. Krijg nog steeds een stijfje van je.quote:
Nice! Goed bezig.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, klinkt als een goed weekend voor je. Behalve het afgewezen worden, maar dat blijft kut.
Met mij wel prima.
Ik heb eindelijk weer mijn pillen. Eerst een enorm gezeur met dokter en apotheek en oude huisarts waar iedereen faalde. Daardoor heb ik weer wat concentratievermogen en vandaag lekker veel artikelen kunnen lezen en samenvatten daardoor.
Baardje geschoren, nu nog slechts een ringbaard.
En natuurlijk leuk weekend gehad met leuke meet en alles
Toch te veel problemen?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice! Goed bezig.
Ik ga van de week ook naar de huisarts, ik laat het staafje er waarschijnlijk weer uithalen.
Je had zo'n pil implantaat?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice! Goed bezig.
Ik ga van de week ook naar de huisarts, ik laat het staafje er waarschijnlijk weer uithalen.
Iets zonder hormonen. Spiraaltjes hebben ze ook zonder, geloof ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch te veel problemen?
En wat komt er voor in de plaats?
Jep. Een Implanon.quote:
Koperspiraaltje ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Iets zonder hormonen. Spiraaltjes hebben ze ook zonder, geloof ik.
Zeg dat wel ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
Zo de maandag is voor bij gevlogen.
Bijna weekend
Hoor van een vriendin met een koperspiraaltje dat zij er na 2-3 maanden het toch minder vind en weer naar hormonen wil. Weet alleen niet meer exact waarom ze het vervelend vond.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Iets zonder hormonen. Spiraaltjes hebben ze ook zonder, geloof ik.
Ja, inderdaad. Hopelijk geeft dat geen ellende.quote:
Ik kan niet tegen hormonen. Libido is helemaal weg en ik raak prikkelbaar en op sommige punten een beetje depri/gevoelloos. Dus als het spiraaltje niet werkt, dan maar voor altijd met condoom.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoor van een vriendin met een koperspiraaltje dat zij er na 2-3 maanden het toch minder vind en weer naar hormonen wil. Weet alleen niet meer exact waarom ze het vervelend vond.
hmm dat is rukquote:Op maandag 17 februari 2014 16:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen hormonen. Libido is helemaal weg en ik raak prikkelbaar en op sommige punten een beetje depri/gevoelloos. Dus als het spiraaltje niet werkt, dan maar voor altijd met condoom.
Ben je al thuis joh?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, krijg ik hartjes-chocola in de brievenbus![]()
Hehe, wel een goede manier om te checken of die er inderdaad zitquote:Op maandag 17 februari 2014 16:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met een koperdetector over de buik van je scharrel gaan.
Stuur maar door als het teveel voor je is.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
Bij ons is er geen post op maandag, dus als dat bij jou zo is moet het iemand in de buurt zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
Goed zo, je voelt je beter als je chocola hebt gegeten.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
Charmant.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met een koperdetector over de buik van je scharrel gaan.
Ja, half 8 begonnenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je al thuis joh?
[..]
Hehe, wel een goede manier om te checken of die er inderdaad zit
Kom maar halenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Stuur maar door als het teveel voor je is.
Nee, geen chocola meer voor jou.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Stuur maar door als het teveel voor je is.
Niks gerelateerds aan valentijnsdag, maar het is nou niet een goeie timingquote:Op maandag 17 februari 2014 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
Bij ons is er geen post op maandag, dus als dat bij jou zo is moet het iemand in de buurt zijn
Ik heb geen trek.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed zo, je voelt je beter als je chocola hebt gegeten.
Dat is nergens toch, goed punt dusquote:Op maandag 17 februari 2014 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
Bij ons is er geen post op maandag, dus als dat bij jou zo is moet het iemand in de buurt zijn
Gewoon een back-up makenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga wanneer mn telefoon weer op orde is, screenshots maken van hoe ik alle apps heb staan, wordt helemaal moe van alles weer terug zetten![]()
Ja ik weet het firstworldsproblems.
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga wanneer mn telefoon weer op orde is, screenshots maken van hoe ik alle apps heb staan, wordt helemaal moe van alles weer terug zetten![]()
Ja ik weet het firstworldsproblems.
had ik gedaan van de data, maar die plaatst niet alle apps terug zoals ze stondenquote:
Ik hoef echt nooooooooit meer hormonenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoor van een vriendin met een koperspiraaltje dat zij er na 2-3 maanden het toch minder vind en weer naar hormonen wil. Weet alleen niet meer exact waarom ze het vervelend vond.
Bummerquote:Op maandag 17 februari 2014 16:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
had ik gedaan van de data, maar die plaatst niet alle apps terug zoals ze stonden
ohh ik dacht dat dit een vervolg was van de kaartquote:Op maandag 17 februari 2014 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks gerelateerds aan valentijnsdag, maar het is nou niet een goeie timing
Ik heb geen kaart gehadquote:Op maandag 17 februari 2014 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
ohh ik dacht dat dit een vervolg was van de kaart
Jij bent in de war met Faxiequote:Op maandag 17 februari 2014 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
ohh ik dacht dat dit een vervolg was van de kaart
Je bent al genoeg drama van jezelf?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef echt nooooooooit meer hormonen
Post wordt op zondag niet verwerkt dus hebben ze op maandag weinig te leveren....quote:Op maandag 17 februari 2014 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen post op maandag?Hier gewoon alle dagen behalve zondag hoor
Ik heb vandaag ook post gehad, ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen post op maandag?Hier gewoon alle dagen behalve zondag hoor
Juist.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent al genoeg drama van jezelf?
Dat klinkt ook wel aannemelijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar dacht dat ze de maandag hadden geschrapt als bezorgdag omdat het te duur was voor zo weinig post.
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent al genoeg drama van jezelf?
Dat ook. Volgens mij was het gewoon landelijk. In elk geval bij PostNL, voor zover ik weet volgen Sandd en andere postdiensten dat voorbeeld, maar weet het niet zeker.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook post gehad, ja.
Maar dacht dat ze de maandag hadden geschrapt als bezorgdag omdat het te duur was voor zo weinig post.
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, geen chocola meer voor jou.
Ook geen last van met een Nee-Nee stickerquote:
Dit.quote:
Ik bekijk de reclame meestal vluchtig, verder doe ik er ook niks mee.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook geen last van met een Nee-Nee sticker
Hoe lang al?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit.
Ik wacht ook nog steeds op m'n pakje van Bol.
De post die op zaterdag wordt opgehaald wordt inderdaad niet verwerkt op zondag. Wel op maandagquote:Op maandag 17 februari 2014 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
Post wordt op zondag niet verwerkt dus hebben ze op maandag weinig te leveren....
Dat was het volgens mij.... Ik heb sowieso nooit post op maandag.
Ik had toch iemand een cadeautje gestuurd via Amazon?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit.
Ik wacht ook nog steeds op m'n pakje van Bol.
Ik las het meestal niet eens en soms was het de helft van mn wekelijkse afvalquote:Op maandag 17 februari 2014 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bekijk de reclame meestal vluchtig, verder doe ik er ook niks mee.
Die kranten vind ik wel irritant altijd
[..]
Hoe lang al?
https://www.postnl.nl/voo(...)ng/maandagbezorging/quote:Op maandag 17 februari 2014 17:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Via PostNL ook. Zag hier vandaag ook postbodes rondlopen.
Dat kan dus alleen als ze rouwpost hebben bezorgd, of pakketten, maar die komen altijd met de auto.quote:In het weekend verstuurt Nederland veel minder post dan doordeweeks. Bedrijven versturen de meeste post en die zijn dan gesloten. Gemiddeld vond maar een op de tien huishoudens op maandag post in de brievenbus. Daarom bezorgen we vanaf 2014 geen gewone post meer op maandag. Voor pakketten geldt juist het omgekeerde: omdat u steeds meer pakketten bestelt, ook in het weekend, bezorgen we wel pakketten op maandag. Zo hoeft u steeds minder vaak tot dinsdag te wachten op uw online bestelling.
Rouwpost bezorgen we altijd
Rouwpost kan niet wachten en verdient de beste zorg. Daarom blijven we die op maandag gewoon bezorgen. Daarbij is het belangrijk om er rekening mee te houden dat de brievenbussen in het weekend niet geleegd worden. Bel daarom eerst met onze Klantenservice als u rouwpost heeft die op vrijdagavond, zaterdag of zondag de deur uit moet. Wij overleggen dan met u hoe we kunnen zorgen dat uw rouwpost tijdig bezorgd wordt. Kijk voor meer informatie op postnl.nl/rouwpost.
Te lang.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bekijk de reclame meestal vluchtig, verder doe ik er ook niks mee.
Die kranten vind ik wel irritant altijd
[..]
Hoe lang al?
Bel Bol.com op dan? Ik kreeg toen een nieuwe zending welke de volgende dag bezorgd werd.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had toch iemand een cadeautje gestuurd via Amazon?
Ze had wel iets ontvangen via amazon, dat ze niet besteld had. Ik ging er vanuit dat het mijn pakje was. Was het iets heel anders
Nu dus al bijna een maand te laat, dat pakje.
Apart. Zie ze hier elke maandag nog lopen?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
https://www.postnl.nl/voo(...)ng/maandagbezorging/
[..]
Dat kan dus alleen als ze rouwpost hebben bezorgd, of pakketten, maar die komen altijd met de auto.
Ze zijn nog niet over de verwachte levertijd hen, dus dat hoeft nog niet. Ik wil dat pakje gewoon heel graag.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bel Bol.com op dan? Ik kreeg toen een nieuwe zending welke de volgende dag bezorgd werd.
Lijkt me stug, gezien de website. Tenzij er dus veel mensen in de buurt rouwkaarten ontvangenquote:Op maandag 17 februari 2014 17:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Apart. Zie ze hier elke maandag nog lopen?
Dat zal de pakketdienst zijn? Die bezorgen wel op maandag.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Apart. Zie ze hier elke maandag nog lopen?
huh, wat heb je besteld dan met zo'n levertijd? Zelfs dingen uit China komen sneller aan.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet over de verwachte levertijd hen, dus dat hoeft nog niet. Ik wil dat pakje gewoon heel graag.
Die lopen toch niet, maar komen met de auto.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zal de pakketdienst zijn? Die bezorgen wel op maandag.
Ja, balen wel.quote:
Als die auto niet tot voor de deur kan komen zullen ze toch echt wel moeten lopen.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die lopen toch niet, maar komen met de auto.
3-5 werkdagen. Vier dagen geleden besteld, maar met een weekend ertussen. Wellicht niet direct op voorraad.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
huh, wat heb je besteld dan met zo'n levertijd? Zelfs dingen uit China komen sneller aan.
nog steeds?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De post die op zaterdag wordt opgehaald wordt inderdaad niet verwerkt op zondag. Wel op maandag
Ik krijg regelmatig post op maandag in ieder geval.
hier staat vanaf 2014.. Maar ik weet zeker dat ik al langer geen post heb op maandag.quote:Gemiddeld vond maar een op de tien huishoudens op maandag post in de brievenbus. Daarom bezorgen we vanaf 2014 geen gewone post meer op maandag. Voor pakketten geldt juist het omgekeerde: omdat u steeds meer pakketten bestelt, ook in het weekend, bezorgen we wel pakketten op maandag.
Hier kan zo'n auto makkelijk voor de deuren komenquote:Op maandag 17 februari 2014 17:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als die auto niet tot voor de deur kan komen zullen ze toch echt wel moeten lopen.
snelle jellequote:Op maandag 17 februari 2014 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
https://www.postnl.nl/voo(...)ng/maandagbezorging/
[..]
Dat kan dus alleen als ze rouwpost hebben bezorgd, of pakketten, maar die komen altijd met de auto.
Misschien gemeente afhankelijk dat ze het langzaam aan het invoeren.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
nog steeds?
[..]
hier staat vanaf 2014.. Maar ik weet zeker dat ik al langer geen post heb op maandag.
Vorige week nog mn loonstrookje op maandag ontvangenquote:Op maandag 17 februari 2014 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
nog steeds?
[..]
hier staat vanaf 2014.. Maar ik weet zeker dat ik al langer geen post heb op maandag.
Ik ken d'r straat, dat is nooit nodig. Max 5 meter lopen, als het tegen zit.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als die auto niet tot voor de deur kan komen zullen ze toch echt wel moeten lopen.
Ooh, dat valt nog wel mee. Hoewel ze in 5 werkdagen mijn telefoon hebben opgestuurd, gerepareerd en teruggezondenquote:Op maandag 17 februari 2014 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
3-5 werkdagen. Vier dagen geleden besteld, maar met een weekend ertussen. Wellicht niet direct op voorraad.
Ik heb reiningszooi en dagcrème bestelt voor m'n gezicht. Ze hadden hetgeen wat ik wilde niet bij de drogist.
Hey Spuit 11, kijk eens naar wat ik hierboven posttequote:Op maandag 17 februari 2014 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
nog steeds?
[..]
hehequote:
Nope, dat was gedurende 2013 het geval.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien gemeente afhankelijk dat ze het langzaam aan het invoeren.
Hoe moet ik dat nou weten. Niet iedereen heeft die kennis.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken d'r straat, dat is nooit nodig. Max 5 meter lopen, als het tegen zit.
Andere postbezorging? Er zijn meerdere organisaties die dat doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vorige week nog mn loonstrookje op maandag ontvangenSure about that want enige dag dat ik overdag thuis ben
Je fucked mn 4 op een rij opquote:Op maandag 17 februari 2014 17:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten. Niet iedereen heeft die kennis.
quote:
www.thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 17 februari 2014 17:12 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, dekentje op de bank![]()
Als iemand mij nu nog even komt voeren en wat drinken komt brengen zou fijn zijn
Ik ken geen andere dan PostNL.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Andere postbezorging? Er zijn meerdere organisaties die dat doen.
Goed puntquote:Op maandag 17 februari 2014 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl
als je er wat drinken bij besteld, hoef je alleen maar de bank af om het aan te nemen en de zeiken/schijten.
Sandd zie ik hier heel vaak.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken geen andere dan PostNL.
Sandd, lokale postdienstenquote:Op maandag 17 februari 2014 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken geen andere dan PostNL.
Zijn die ook oranje? Ik ken ze niet iig. Postbodes hier zijn oranje gekleed.quote:
Dat bedoelde ik ook...quote:Op maandag 17 februari 2014 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe
[..]
Nope, dat was gedurende 2013 het geval.
Have funquote:Op maandag 17 februari 2014 17:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maargoed, boeiendIk ga nog even verder serie kijken
Anders zag je haar vanavond of zo of bedoel je ter afleiding?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga maar eens bedenken wat ik ga doen vanavond
Nee dat zou vrijdag pas zijn. Meer ter afleiding inderdaad.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Anders zag je haar vanavond of zo of bedoel je ter afleiding?
Ik hou wel van die gevangenis series.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:21 schreef Fascination het volgende:
Welke series kijk jij eigenlijk allemaal, LoLa?
OZ!quote:Op maandag 17 februari 2014 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou wel van die gevangenis series.
Heb The Shield gezien, Prison break, orange is the new black, nu bezig met breakout kings die bijna klaar is.
Verder: HIMYM gezien, game of thrones, TBBT, lip service, pretty little liars... pramface(vooral lekker dom kijken serie, met wat humor)
Er zo staan er nog genoeg op het lijstje: Haven, sons of anarchy, breaking bad, the boondocks.
En nog wel meer maar dit is wat ik zo ff uit mijn hoofd weet
Ik zou gaan sporten, maar eigenlijk helpt niets. Je moet even door die eerste paar dagen heen.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat zou vrijdag pas zijn. Meer ter afleiding inderdaad.
Simpele dingen als film kijken/gamen werkt niet is mijn ervaring
Ah, dat zijn er al best wat. Wil eigenlijk nog wel het einde zien van HIMYM om te zien wie de moeder nou is, de rest boeit me niet echt meer.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou wel van die gevangenis series.
Heb The Shield gezien, Prison break, orange is the new black, nu bezig met breakout kings die bijna klaar is.
Verder: HIMYM gezien, game of thrones, TBBT, lip service, pretty little liars... pramface(vooral lekker dom kijken serie, met wat humor)
Er zo staan er nog genoeg op het lijstje: Haven, sons of anarchy, breaking bad, the boondocks.
En nog wel meer maar dit is wat ik zo ff uit mijn hoofd weet
OZ is de shitquote:
Ik hen via Netflix gekeken en weet dat ie daar nog niet compleet is.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou gaan sporten, maar eigenlijk helpt niets. Je moet even door die eerste paar dagen heen.
[..]
Ah, dat zijn er al best wat. Wil eigenlijk nog wel het einde zien van HIMYM om te zien wie de moeder nou is, de rest boeit me niet echt meer.
Dit laatste seizoen is best kut eigenlijk ja, kijk alleen nog maar omdat ik het einde wil zien.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou gaan sporten, maar eigenlijk helpt niets. Je moet even door die eerste paar dagen heen.
[..]
Ah, dat zijn er al best wat. Wil eigenlijk nog wel het einde zien van HIMYM om te zien wie de moeder nou is, de rest boeit me niet echt meer.
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die heb ik nog origineel liggen dus die komt ook heus nog aan bod...
Echt briljant!!quote:Op maandag 17 februari 2014 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
OZ is de shit
Vond het wel een beetje verontrustend toen ik 14 was, maar toch.
Als ik dat doe kun je me gelijk bij de fysio af zettenquote:Op maandag 17 februari 2014 17:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe zit het met pilates/yoga? Daar al voor gekeken?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik dat doe kun je me gelijk bij de fysio af zetten
Nee. Een koe heeft nog meer discipline.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe zit het met pilates/yoga? Daar al voor gekeken?
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Een koe heeft nog meer discipline.
http://bit.ly/M6AKVzquote:Op maandag 17 februari 2014 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Een koe heeft nog meer discipline.
Misschien kan je vanavond nog terecht joh! Geloof me, daar ga je echt blij van worden. Yoga is een van de fijnste maniere van bewegen die ik ken (buiten sex en auto racen).quote:Op maandag 17 februari 2014 17:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien had ik moeten vermelden dat ik wel gezocht, maar nog niet gebeld heb.
Vanavond is er niks, morgen wel. Eens kijken of ik het op kan brengen om te bellenquote:Op maandag 17 februari 2014 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien kan je vanavond nog terecht joh! Geloof me, daar ga je echt blij van worden. Yoga is een van de fijnste maniere van bewegen die ik ken (buiten sex en auto racen).
Echt doen, ik voelde me instant beter. In het begin is het wel wat vreemd een raar hoor. Had het geluk dat een collega/scharrel me meesleeptequote:Op maandag 17 februari 2014 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanavond is er niks, morgen wel. Eens kijken of ik het op kan brengen om te bellen
Mja ik zal het wel zienquote:Op maandag 17 februari 2014 18:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echt doen, ik voelde me instant beter. In het begin is het wel wat vreemd een raar hoor. Had het geluk dat een collega/scharrel me meesleepte
Tsja, een strak lijf, goede conditie en lenigheid creeren, omringd door mooie vrouwen, wat wil je nog meer?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:19 schreef Fera het volgende:
Mannen die yoga/pilates/body balance doen.
Toch krijg ik ze nooit mee.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, een strak lijf, goede conditie en lenigheid creeren, omringd door mooie vrouwen, wat wil je nog meer?
Mannen die in pyjama op de bank een kapsalon etenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:19 schreef Fera het volgende:
Mannen die yoga/pilates/body balance doen.
Ze dreigde met pikstrafquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mannen die in pyjama op de bank een kapsalon eten
Zelfverheerlijking.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mannen die in pyjama op de bank een kapsalon eten
Zo ben ik niet.quote:
Nouja, ik at zaterdag slecht, wegens meet.quote:
Och och, wat ben je toch zielig.quote:
Werkte welquote:Op maandag 17 februari 2014 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfverheerlijking.
[..]
Zo ben ik niet.
Gezond, normale hoeveelheden..quote:Op maandag 17 februari 2014 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik at zaterdag slecht, wegens meet.
Maar verder eet ik gezond, en normale hoeveelheden.
Ik beweeg aardig.
Maar mijn broeken zitten wel strakkerik trek dit zo verschrikkelijk slecht.
Je moet ook serieus opletten wat je eet en veel bewegen. Dus echt sporten. Wat meer de fiets pakken ipv de bus/tram gaat niet werken.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik at zaterdag slecht, wegens meet.
Maar verder eet ik gezond, en normale hoeveelheden.
Ik beweeg aardig.
Maar mijn broeken zitten wel strakkerik trek dit zo verschrikkelijk slecht.
Met de auto naar de stad, ultieme luiheidquote:Op maandag 17 februari 2014 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet ook serieus opletten wat je eet en veel bewegen. Dus echt sporten. Wat meer de fiets pakken ipv de bus/tram gaat niet werken.
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Werkte welMoet zeggen dat ze ook wel erg lekker was en goed in bed. Anders had ze t mogen houden misschien
![]()
Heb nu een uitnodiging voor d'r bruiloft liggen. Terwijl ze me de afgelopen 2 jaar alleen overdag wilde zien voor een drankje en nooit met alcohol erbij
Ik weeg nooit, maar het voelt als aangekomen, ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Och och, wat ben je toch zielig.
Maar je bent dus alweer aangekomen?
Klopt, gezond toch?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gezond, normale hoeveelheden..
Hoe vaak post je hier wel niet dat je weer kebab of chocola zit te vreten?
Ik loop bijna overal heen. Ik loop tenminste iedere dag een half uur tot een uur. Iedere dag werken aan alle spieren. Beetje squatten, opdrukken, halters.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet ook serieus opletten wat je eet en veel bewegen. Dus echt sporten. Wat meer de fiets pakken ipv de bus/tram gaat niet werken.
Dubbel ham dus.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
GodverdommeHad ik ham gekocht voor op een tosti, heb ik geen kaas in huis
Blijkbaar, moet zeggen dat dit in Ierland was en vrijwel elke gelegenheid waar wij elkaar tegen kwamen (en die kans is groot als ExPat) met een paar drankjes op, doken we het bed inquote:Op maandag 17 februari 2014 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegd wel erg. Die vertrouwt zichzelf dus niet met jou erbij?
Doe de faxie. Maak er een sloot als je kaas hebt en vries ze in.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
Thuisbezorgd.nl? (2e keer)quote:Op maandag 17 februari 2014 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, dat klinkt verder wel goedquote:Op maandag 17 februari 2014 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weeg nooit, maar het voelt als aangekomen, ja.
[..]
Klopt, gezond toch?
Dat was 1 keer per week ofzo, en nu dus alleen deze zaterdag.
Maar eet weinig vlees (wel iets meer dan voorheen, want kreeg last van mijn spieren), veel groente. Eet 3-4 keer per dag, kleinere hoeveelheden.
Als ik iets tussendoor wil, pak ik een appel of een wortel of iets.
Als ik de rest van mijn leven niks lekkers meer mag eten om niet teringdik te worden, dan word ik liever dik.
[..]
Ik loop bijna overal heen. Ik loop tenminste iedere dag een half uur tot een uur. Iedere dag werken aan alle spieren. Beetje squatten, opdrukken, halters.
Ik drink geen frisdrank, praktisch geen alcohol meer, slechts water en thee.
Ik ontbijt met yoghurt. Eet verschillende groenten de hele week. En de hele fucking dag honger.
Ik doe niet andersquote:Op maandag 17 februari 2014 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met de auto naar de stad, ultieme luiheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Pics.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:42 schreef Fascination het volgende:
Mijn broek zat laatst juist vrij ruim.
Alleen dat hongergevoel is wel killing.quote:
Hmm neequote:
Iel, neequote:Op maandag 17 februari 2014 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe de faxie. Maak er een sloot als je kaas hebt en vries ze in.
Veel te duur joh, moet je voor minimaal 12 euro bestellenquote:
Beetje bewegen helpt niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Klopt, gezond toch?
Dat was 1 keer per week ofzo, en nu dus alleen deze zaterdag.
Maar eet weinig vlees (wel iets meer dan voorheen, want kreeg last van mijn spieren), veel groente. Eet 3-4 keer per dag, kleinere hoeveelheden.
Als ik iets tussendoor wil, pak ik een appel of een wortel of iets.
Als ik de rest van mijn leven niks lekkers meer mag eten om niet teringdik te worden, dan word ik liever dik.
[..]
Ik loop bijna overal heen. Ik loop tenminste iedere dag een half uur tot een uur. Iedere dag werken aan alle spieren. Beetje squatten, opdrukken, halters.
Ik drink geen frisdrank, praktisch geen alcohol meer, slechts water en thee.
Ik ontbijt met yoghurt. Eet verschillende groenten de hele week. En de hele fucking dag honger.
Paprika is heul smerig.quote:
Ik zou het wel bijhouden op de een of andere manier. Misschien door middel van een meetlint? Zo kun je wel zien of je centimeters verliest rond je buik.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik doe niet andersIk heb dat echt al te vaak gedaan, uit luiheid, of omdat het regende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en ik heb geen licht op mijn fiets, dus op donderdagavond ging ik sowieso met de auto als ik ging![]()
Paprikaquote:Op maandag 17 februari 2014 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Paprika is heul smerig.
[..]
Ik zou het wel bijhouden op de een of andere manier. Misschien door middel van een meetlint? Zo kun je wel zien of je centimeters verliest rond je buik.
Maar ook tijdens haar relatie hierin geen vertrouwen hebben ... Ik weet het niet hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Blijkbaar, moet zeggen dat dit in Ierland was en vrijwel elke gelegenheid waar wij elkaar tegen kwamen (en die kans is groot als ExPat) met een paar drankjes op, doken we het bed indus tsja...
Ik verdom het om 4 uur per week te sporten. Daar heb ik straks toch geen tijd meer voor dus is het vergeefse moeite.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje bewegen helpt niet.
Ik liep ook elke dag 30-45min, maar kwam nog steeds flink aan. Moest er echt 3-4u per weeg flink bij sporten om af te vallen terwijl ik oplette wat ik at.
En dat terwijl ik eigenlijk moeilijk aan kom.
Ik denk dat k er alleen maar verdrietiger van word.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou het wel bijhouden op de een of andere manier. Misschien door middel van een meetlint? Zo kun je wel zien of je centimeters verliest rond je buik.
Hoezo heb je daar straks geen tijd meer voor?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verdom het om 4 uur per week te sporten. Daar heb ik straks toch geen tijd meer voor dus is het vergeefse moeite.
Ik wandel elke dag 45 min en ben al ruim 2 kilo kwijt.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje bewegen helpt niet.
Ik liep ook elke dag 30-45min, maar kwam nog steeds flink aan. Moest er echt 3-4u per weeg flink bij sporten om af te vallen terwijl ik oplette wat ik at.
En dat terwijl ik eigenlijk moeilijk aan kom.
Baan.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo heb je daar straks geen tijd meer voor?
Ik zie het als complimentquote:Op maandag 17 februari 2014 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ook tijdens haar relatie hierin geen vertrouwen hebben ... Ik weet het niet hoor.
Blegh. Ik ben gek op groente, maar paprika kan ik echt niet hebben. Ik vind het ook stinken. Net als bleekselderij, dat lust ik ook niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Paprikana boontjes mijn favo groente.
Om het op peil te brengen, daarna kan je het afbouwen tot je stabiel blijft.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verdom het om 4 uur per week te sporten. Daar heb ik straks toch geen tijd meer voor dus is het vergeefse moeite.
[..]
Ik denk dat k er alleen maar verdrietiger van word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |