quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Je hebt ze al gehad.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik versier daar niemand van, ik ken ze alleen
Gisteren lokje toegevoegd.quote:
Vergeet de 'hoe staat dit' niet. It's a traaaaaaap!quote:Op maandag 17 februari 2014 12:39 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
Enige nadeel van iets vollere vrouwen is dat eeuwige gezeur over 'ik word echt dik' of 'ik pas dit niet meer'.
Zeker gelijk haar foto's doorgespit he?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt ze al gehad.
[..]
Gisteren lokje toegevoegd.
Newb reageert niet op mijn verzoeken haha, de hater.
Ja maar die vraag kunnen slanke dames ook stellen soms ! het is een algemene vrouwen 'trap'quote:Op maandag 17 februari 2014 12:39 schreef muhahaha het volgende:
Vergeet de 'hoe staat dit' niet. It's a traaaaaaap!
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker gelijk haar foto's doorgespit he?
Ik weet niet welk liedje jij bedoelt, maar het liedje dat in mijn hoofd opkomt, zegt toch "in het gras".quote:Op maandag 17 februari 2014 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk nog vaak aan hoe het toen begon, We lagen arm in arm in een dek onder de zon.
Vrije expressie.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet welk liedje jij bedoelt, maar het liedje dat in mijn hoofd opkomt, zegt toch "in het gras".
Beetje sproeten vind ik nog wel schattig eigenlijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:42 schreef Fascination het volgende:
Sproeten.!
[ afbeelding ]
Veel beter.
Mooi zo'n kruisje jaquote:Op maandag 17 februari 2014 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is mooi
Niet voor niets de Beauty in Beauty and the Beast
zie niksquote:Op maandag 17 februari 2014 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is mooi
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is mooi
Ja, ons blij maken met een dode musquote:Op maandag 17 februari 2014 12:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh stom Nog een keer proberen..
Bij mij deed 'ie het gewoon hoorquote:Op maandag 17 februari 2014 12:47 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Ja, ons blij maken met een dode mus
Klein excuus maakt alles goedquote:Op maandag 17 februari 2014 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij mij deed 'ie het gewoon hoor
Ze heeft daar wel iets, ja. Mooie ogen ook.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Deze doet het wel bij jullie?
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Deze doet het wel bij jullie?
Dat kan, maar dan is ze geen spat veranderdquote:
Damn. Op m'n 13e zag ik er al ouder uit dan dat.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan is ze geen spat veranderdSerie is begonnen in 2012, en ze ziet er precies zo uit in de serie als op deze foto
Dat was vorig jaar of wat?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damn. Op m'n 13e zag ik er al ouder uit dan dat.![]()
.
Ga ik eens op je in, is het ook niet goed. ik weet niet met welke reden je een opmerking er wel of niet bij zet.. ik reageer gewoon op je post, zoals je vroegquote:Ik gooide die opmerking erin omdat dat in de meeste gevallen wel zo is. In ieder geval bij de dames om mij heen.
En natuurlijk zijn er achterliggende redenen, mijn opmerkingen zijn plat en puur waar het op neer komt. Wat erachter zit (zoals de onzekerheid die jij noemt) ga ik bewust niet op in.
En natuurlijk zijn er in beide groepen uitzonderingen.
Niet gaan mierenneuken of letterlijk nemen wat ik zeg. Je snapt heus wel wat ik bedoel.
Serieus ja?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Al mijn veroveringen zijn nog gewoon op 1 hand te tellen hoor
Datquote:Op maandag 17 februari 2014 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ga ik eens op je in, is het ook niet goed. ik weet niet met welke reden je een opmerking er wel of niet bij zet.. ik reageer gewoon op je post, zoals je vroeg
maar als ik dus moet uitgaan van wat je bedoeld.... Dan ben ik het ook niet eens. dikke mensen zijn volgens mij vaker onzeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |