SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Go!
Zou het in shownieuws komen vandaagquote:Op maandag 17 februari 2014 14:22 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vrouw weet donders goed wat ze gedaan heeft. Helaas trappen haar medebewoners er met open ogen in.
Het liefst in een tas met aluminiumfolie, ik ben nu eenmaal creatief in mijn enthousiastmequote:Op maandag 17 februari 2014 14:22 schreef Capaja het volgende:
[..]
als ik in een winkel ies leuks zie dan verstop ik dat ook altijd eerst in mijn tas, of onder mn jas
riep mijn man ook alquote:Op maandag 17 februari 2014 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het in shownieuws komen vandaag
die 3 stemmen zou ze sowieso van paul moeten krijgenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:20 schreef Gert het volgende:
Hakim: Zou ze nou echt spullen in het bos hebben verstopt? We zouden eigenlijk moeten gaan zoeken. Als ik dan iets vind dan krijgt ze alsnog drie stemmen van me... zo dom zal ze toch niet zijn?
De tv kantinequote:Op maandag 17 februari 2014 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het in shownieuws komen vandaag
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het liefst in een tas met aluminiumfolie, ik ben nu eenmaal creatief in mijn enthousiastme
Ze vinden het blijkbaar vervelend om haar gewoon te noemen wat ze is: een dievegge.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:24 schreef Dutchguy het volgende:
Dat je moet samenleven met mensen die denken dat je ontoerekeningsvatbaar bent. Dat is op zich best ellendig.
das best goed bedacht van hemquote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Paul wil morgen als boer klaver komt de aanhanger van boer klaver gebruiken om de melk koelmachine te verplaatsen naar de stal.
Of in een thermobag, die heeft al 3 laagjes alufolie, en valt niet zo op.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het liefst in een tas met aluminiumfolie, ik ben nu eenmaal creatief in mijn enthousiastme
'mijn man'? Een man is geen bezit, all men are free!quote:
agossiequote:Op maandag 17 februari 2014 14:26 schreef Ransjih het volgende:
gffr mn hond moet eruit, die ontploft bijna
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef Joezi het volgende:
Andrea: Wie verstopt er nou kleding onder zijn matras? Zoiets doe je toch niet?
[..]
'mijn man'? Een man is geen bezit, all men are free!
Reken maar van yes!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef misssnapshot het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen niet gaan nadenken daar. Misschien zijn ze zelf ook spullen kwijt, waarvan ze nu ineens denken: heeft Andrea ze gepakt.
Ohhh dan zal ik helemaal blij zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 14:26 schreef R0T29 het volgende:
[..]
"Aike, neem iedereen even mee en trek dat blauwe zeil even weg"
In de matras zei ze. Dat klopt, daar kon ze verontwaardigd over zijn, want dat heeft ze volgens mij niet gedaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef Joezi het volgende:
Andrea: Wie verstopt er nou kleding onder zijn matras? Zoiets doe je toch niet?
[..]
'mijn man'? Een man is geen bezit, all men are free!
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:26 schreef R0T29 het volgende:
[..]
ik ookquote:Op maandag 17 februari 2014 14:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ohhh dan zal ik helemaal blij zijn
ik hoop het welquote:Op maandag 17 februari 2014 14:26 schreef md89 het volgende:
Aike krijgt nu te horen dat ze onder het zeil moet kijken?
Dat met haar dochter was alleen maar om haar medebewoners het bos in te sturen. Ze zit daar niet voor haar dochter, haar dochter kan haar 'gestolen' worden, anders zat ze daar niet te jatten. Gelukkig weet haar dochter dat al een hele poos.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef Flow3r het volgende:
Vreemd ook dat Andrea die daar zit voor haar dochter zich nu helemaal niet druk maakt om hoe haar dochter nu over haar moeder zal denken, ze is immers onschuldig beschuldigd?![]()
Haar eerste gedachten zouden bij haar dochter moeten zijn, maar vreend genoeg komt dat hele kind niet een keer op in haar zieke kop
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:26 schreef R0T29 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:27 schreef martend het volgende:
Beste ¤ 2,50 ooit die ik gespendeerd heb, bij far
Misschien groepsdruk. Ze zijn toch min of meer op elkaar aangewezen en als je de dingen noemt zoals ze zijn kan dat terugslaan. Kennelijk durft niemand daarom echt eerlijk te zijn en is het makkelijker om de streamers de schuld te geven. Laf is het wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze vinden het blijkbaar vervelend om haar gewoon te noemen wat ze is: een dievegge.
Ja, dit is goud.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:27 schreef martend het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:27 schreef martend het volgende:
Ze weet donders goed wat ze gedaan heeft. Maar ze is in haar leven al zo vaak door de mand gevallen na een verrotte actie, dat ze hier heel makkelijk mee om kan gaan. Als ze echt onschuldig was, had ze toch helemaal los moeten gaan of zo.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:27 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Als je ten onrechte beschuldigd wordt, dan ga je toch uit je dak???Ik zou de hele boel onder kotsen van ellende
En mijn hele nest/kast/tassen naar binnen gesleeptquote:Op maandag 17 februari 2014 14:27 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Als je ten onrechte beschuldigd wordt, dan ga je toch uit je dak???Ik zou de hele boel onder kotsen van ellende
Dit!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:28 schreef Blackprinces het volgende:
Het schuld druipt van haar leleijke rotkop
Dit hoofd verraad toch allesquote:Op maandag 17 februari 2014 14:29 schreef HiDiHo het volgende:
ik zie d'r denken....daar kom ik goed mee weg![]()
[ afbeelding ]
Daar heeft Emiele het over gehad maar vond het onzin.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:28 schreef Stroom het volgende:
maarre, ik hoor dus niemand van hen die iets zegt over het respectloos omgaan met die kleren, over ie drie mails die hij heeft gehad van nabestaanden
hakim heeft ook een boddschappenbonnetje verbrandquote:Op maandag 17 februari 2014 14:28 schreef bull1966 het volgende:
ze moeten de kas controleren
er zijn nog 50 euro kwijt van een massage die dree ook achterhouden heeft een tijd geleden
Ik zou heel kalm blijven en gedecideerd om de bewijzen vragen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:27 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
op haar massage tafelquote:Op maandag 17 februari 2014 14:30 schreef bdd8 het volgende:
Waar ligt dat blauwe zeil waar jullie het over hebben?
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:31 schreef ansjovissie het volgende:
Shocking!! De eerste zin van Hakim die ik kan waarderen
quote:
Ik zal ff een vrachtwagen bestellenquote:
En dat deed ie ;-)quote:Op maandag 17 februari 2014 14:32 schreef martend het volgende:
Durf te wedden dat Ruudje nu echt iets zinnigs gaat zeggen
Ik ken kinderen van vijf die meer voor rede vatbaar zijn dan dit gedrocht.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:31 schreef k0fferbak het volgende:
Andrea is toch net een klein kind he
Schrok ook van mezelfquote:Op maandag 17 februari 2014 14:32 schreef renevanlaaren het volgende:
ik moet een pilletje ,vind hakim ff leuk
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:32 schreef community het volgende:
"We weten allemaal dat je verstrooid bent" zegt hakim.
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:32 schreef Peunage het volgende:
Ik zit niet mee te kijken maar lees wel mee. Ik lees zulke tegenstrijdige dingen over allerlei personen
Lijkt alsof het allemaal schizofrenen zijn.
In de schuur 'verstrooid', in het bos 'ontoerekeningsvatbaar'.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:32 schreef community het volgende:
"We weten allemaal dat je verstrooid bent" zegt hakim.
Het jattende liegbeest staat immers beken om haar netheid.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:32 schreef md89 het volgende:
Het was dr eigen kleding die ze 'netjes opvouwde'
Hakim ten voeten uit ;-)quote:Op maandag 17 februari 2014 14:33 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
In de schuur 'verstrooid', in het bos 'ontoerekeningsvatbaar'.
de hele groep is er dus de dupe van...quote:Op maandag 17 februari 2014 14:33 schreef rokkutsaains het volgende:
Zo ,daar is Andrea dus weer onderuit gekomen. 200,-- minder inkomsten voor de hele groep. Next.
Ben voor t eerst ook nieuwsgierig naar de mening van Platty Brardquote:
Mail Wilma, dit moet ook in De Telegraaf.quote:
Er is een moment waarop je je streams moet uitzetten en wat anders moet gaan doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:32 schreef renevanlaaren het volgende:
ik moet een pilletje ,vind hakim ff leuk
Maar er zijn wel weer peukenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
de hele groep is er dus de dupe van...
Ik hoop dat het doorettert in de stemming.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef Tayu het volgende:
Dat was mijn eigen kleding!:
[..]
Dit gaat wel dooretteren daar.
Hakim vanavond: "Die heeft ons tweehonderd Euro gekost, graftak"quote:Op maandag 17 februari 2014 14:33 schreef rokkutsaains het volgende:
Zo ,daar is Andrea dus weer onderuit gekomen. 200,-- minder inkomsten voor de hele groep. Next.
Dit gaat nog wel een tijdje doorsudderen bij Andrea.. én in de groepquote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef liesje1979 het volgende:
Dat was um al?
Over naar de orde van de dag, het alleenrecht op de mail.
Daar wouden Aike en Hakim alang heenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef liesje1979 het volgende:
Dat was um al?
Over naar de orde van de dag, het alleenrecht op de mail.
Het wordt inderdaad tijd dat Andrea verstrooid wordt.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:33 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
In de schuur 'verstrooid', in het bos 'ontoerekeningsvatbaar'.
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef community het volgende:
[..]
Hakim vanavond: "Die heeft ons tweehonderd Euro gekost, graftak"
Dat denk ik wel, en de nieuwe bewoners zullen er wel uitvoerig over worden uitgehoord?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik hoop dat het doorettert in de stemming.
Ik denk dat de redactie het zelf al gemaild heeft. Extra publiciteit! Sofia zal het ook wel weten en zij zegt: Told you so!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Mail Wilma, dit moet ook in De Telegraaf.
Grote kut, ik maak haar kapot jonguhquote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef community het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zo'n opmerking maakte kreeg ik een ~waarschuwing~quote:Op maandag 17 februari 2014 14:35 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad tijd dat Andrea verstrooid wordt.
Ergens op een asveldje lijkt mij wel wat.
Hij besprak net buiten met Paul al dat ze ondanks dit voorval toch al hun stemmen aan Nicoline gaan geven.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef community het volgende:
[..]
hij speelt op zekerquote:Op maandag 17 februari 2014 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij besprak net buiten met Paul al dat ze ondanks dit voorval toch al hun stemmen aan Nicoline gaan geven.
Laten we het hopen ;-) Nog beter is dat ze screenshots gaan zoeken van Drequote:Op maandag 17 februari 2014 14:35 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, en de nieuwe bewoners zullen er wel uitvoerig over worden uitgehoord?
Maar als Hakim er weer een krijgt weet hij dat hij nog erger (imho) is dan Dre.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef Flow3r het volgende:
Als ze nu een stem van de Elite krijgt kan ze het er op gooien dat al die stomme streamers het verkeerd hebben gezien en dat ze daarom die stem krijgt
Kansloos.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:36 schreef Gert het volgende:
Hij besprak net buiten met Paul al dat ze ondanks dit voorval toch al hun stemmen aan Nicoline gaan geven.
Hakim kijkt vooruit.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Dit gaat nog wel een tijdje doorsudderen bij Andrea.. én in de groep
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:36 schreef Jian het volgende:
[..]
da's dan jammer voor je, je gaat hem nog maanden horen
Lijkt net alsof er al plukken zijn afgebroken, vooral in d'r nek.quote:
Bedankt namens mij en vele anderenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:37 schreef markvanrinsum het volgende:
ik ben ook elite en heb op hakim gestemt
Nou, dan zal ie er wel uitgaan ......quote:Op maandag 17 februari 2014 14:37 schreef markvanrinsum het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:37 schreef markvanrinsum het volgende:
Omdat het laf is, gebaseerd op 'nieuw', niet op argumentatie. En omdat de nieuwe uiteindelijk toch beslist.quote:
Hakim is vies bezig. Als je vooruut kijkt zou je juist Andrea er uit stemmen. Ik zou geen seconde langer met haar in Utopia willen zijn. Na dat gejat.quote:
Je bedoelt die kleine vertrekkingen in het gezicht, of bepaalde tics die terugkomen?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:38 schreef HiDiHo het volgende:
Leugendetectie
Duidelijk is dat, door te kijken naar clusters van gedrag en voornamelijk naar veranderingen in gedrag en door microexpressions te kunnen waarnemen, het mogelijk is om leugens te detecteren zonder gebruik te maken van apparaten. Ik heb zelf al erg veel plezier gehad van deze "skill" bij het televisie kijken naar praat programma's en politiek.
Artikel? Mag je wel plaatsen hoorquote:Op maandag 17 februari 2014 14:38 schreef HiDiHo het volgende:
Leugendetectie
Duidelijk is dat, door te kijken naar clusters van gedrag en voornamelijk naar veranderingen in gedrag en door microexpressions te kunnen waarnemen, het mogelijk is om leugens te detecteren zonder gebruik te maken van apparaten. Ik heb zelf al erg veel plezier gehad van deze "skill" bij het televisie kijken naar praat programma's en politiek.
Vooral als mensen te veel hun best doen om hun onschuld te bewijzen met smoesjes hoe anderen het zouden moeten zienquote:Op maandag 17 februari 2014 14:38 schreef HiDiHo het volgende:
Leugendetectie
Duidelijk is dat, door te kijken naar clusters van gedrag en voornamelijk naar veranderingen in gedrag en door microexpressions te kunnen waarnemen, het mogelijk is om leugens te detecteren zonder gebruik te maken van apparaten. Ik heb zelf al erg veel plezier gehad van deze "skill" bij het televisie kijken naar praat programma's en politiek. Ik hoop dat u ook plezier heeft in het lezen van mijn artikel en eventueel zelf ook meer wilt weten
Niks nieuws LoLquote:Op maandag 17 februari 2014 14:38 schreef Voxs het volgende:
580 in kas
1283 0p bank
Hakim benadrukt dat het vooral de armbandjes en kunst zijn die de kas spekken. Manipulatief
Nee het was niet erg breaking ;-Dquote:
Onschuldige mensen zeggen dat ze 'dat' echt niet gedaan hebben. Schuldige mensen zeggen dat ze 'zoiets' nooit zouden doen. In de regel dan.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:39 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vooral als mensen te veel hun best doen om hun onschuld te bewijzen met smoesjes hoe anderen het zouden moeten zien
Gaat er gewoon om dat je kunt leren kleine (micro) uitdrukkingen te kunnen herkennenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:39 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Artikel? Mag je wel plaatsen hoor
Het restaurant waar Rob de Geus niet vrolijk van wordquote:Op maandag 17 februari 2014 14:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Paul: We gaan het restaurant van de week afmaken.
Welk restaurant??
Een poster van een geverfde golfplaatquote:Op maandag 17 februari 2014 14:40 schreef Dotteke het volgende:
Laagdrempelig, een poster voor 25 euro![]()
![]()
![]()
Hahahahaquote:Op maandag 17 februari 2014 14:40 schreef Dotteke het volgende:
Laagdrempelig, een poster voor 25 euro![]()
![]()
![]()
Leuk thnxxquote:Op maandag 17 februari 2014 14:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gaat er gewoon om dat je kunt leren kleine (micro) uitdrukkingen te kunnen herkennen
http://mens-en-samenlevin(...)onder-apparaten.html
http://lichaamstaaltraining.be/les8m/
60.000 euro in the pocket. Katsjingggg.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:41 schreef Dotteke het volgende:
O nee.............................bah WK voetbal in Utopia
gaat nie werken daar, tijdsverschilquote:Op maandag 17 februari 2014 14:41 schreef Dotteke het volgende:
O nee.............................bah WK voetbal in Utopia
Dat is echt fantastischquote:Op maandag 17 februari 2014 14:37 schreef Clank het volgende:
Aike heeft nog 450 Euro in de pijplijn zitten
Daar gaat nog behoorlijk wat belasting vanaf!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef PoezeligDing het volgende:
3 x ¤20.000,- in kas, sowieso
Tuurlijk
Wedden dat ze het vol krijgenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef liesje1979 het volgende:
100 euro om daar het wk te volgen. Koopje want je krijgt er eten en drinken bij.
Nee.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef Dotteke het volgende:
Vraag me af of dat op de stream uitgezonden mag worden ivm de uitzendrechten?
hahahahahaha maffertquote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef renevanlaaren het volgende:
waar kon ik me elite stem ook al weer uit brengen
wij mogen toch wel naar de toeschouwers kijken ?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef Dotteke het volgende:
Het lukt ze ook nog allemaal en vooral die voetbal gekken, die hebben dat er echt wel voor over ( helaas)quote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
60.000 euro in the pocket. Katsjingggg.
Volgens Hakim dan hè?
Dat 'sowieso' stoort me, nogal.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Daar gaat nog behoorlijk wat belasting vanaf!
Groot scherm, geluid, tribunes, eten, drinken. Daar zou, als het goed is, nog tamelijk wat vanaf gaan. Maarjah, tis utopia he.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef Capaja het volgende:
3 x 20000 zo wie zo
knap Hakim dat je dat nu al weet
Dit is het plannetje wat JdM al voor dat Utopia begon bedacht had.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef Dotteke het volgende:
En die had het helemaal zelf bedacht natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuk idee schimmelratDat WK-verhaal.
Flikker op vuile rat, dat was een idee die Peter in de eerste week al opperde.
Rivella en sherryquote:Op maandag 17 februari 2014 14:44 schreef ansjovissie het volgende:
200 man.....zullen wel geen bierdrinkende jongelui worden, maar nette gescreende gezinnetjes.
Nee joh, Aike is altijd transparant.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:44 schreef bdd8 het volgende:
Ligt het aan mij of vertoont Aike allemaal zenuwtrekjes in haar gezicht.
Komt er iemand die een eigen RLS-site had en verliest Nederland en slaat met zijn "vrienden" de hele boel kort en klein.quote:
Nee, volgens mij heeft ze iets in de pijplijn zittenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee joh, Aike is altijd transparant.
200 mensen x 100 euroquote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef Capaja het volgende:
3 x 20000 zo wie zo
knap Hakim dat je dat nu al weet
Geen enkele voetbalgek wil daar in die loods voetbal kijkenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lukt ze ook nog allemaal en vooral die voetbal gekken, die hebben dat er echt wel voor over ( helaas)
Ze moet branden in de hel!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:45 schreef -sabine- het volgende:
Als Andrea mijn moeder, mijn tweelingzus, mijn vrouw of mijn buurvrouw was, dan had ik haar er per direct uitgehaald. Dat mens moet tegen zichzelf beschermd worden.
ja die zucht was volgens mij van Hakimquote:Op maandag 17 februari 2014 14:45 schreef Baconbus het volgende:
Vanass zegt dat ze contact heeft gehad met iemand die de streams volgt en ik hoor direct een enorme zucht. Ze haten ons.
Nadat John de Mol het in de voorpromotie had geopperd.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuk idee schimmelratDat WK-verhaal.
Flikker op vuile rat, dat was een idee die Peter in de eerste week al opperde.
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lukt ze ook nog allemaal en vooral die voetbal gekken, die hebben dat er echt wel voor over ( helaas)
Haar Excel is gejatquote:Op maandag 17 februari 2014 14:44 schreef bdd8 het volgende:
Ligt het aan mij of vertoont Aike allemaal zenuwtrekjes in haar gezicht.
Hun gezeik op elkaar en met elkaar geeft me het gevoel dat ik mijn leven zo relexed en op orde heb.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:45 schreef Baconbus het volgende:
Vanass zegt dat ze contact heeft gehad met iemand die de streams volgt en ik hoor direct een enorme zucht. Ze haten ons.
http://www.utopiatv.nl/participantquote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef renevanlaaren het volgende:
kost kapitalen, maarja Sjonnie heeft genoegquote:Op maandag 17 februari 2014 14:44 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik heb er geen verstand van, maar zitten er geen rechten op die Wk toestanden? Volgens mij moeten café s het ook aanvragen..
Die zit tegen een vette burnout aanquote:
De proefperiode is voorbij, ze mag de zakelijke versie van office online kopen voor 1300 euroquote:
Ja als twijfels hebt over de staat van je eigen leven is Utopia uiterst geschikt. Maar toch stoor ik me aan hun onwetendheid en gebrek aan doorpakken.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Hun gezeik op elkaar en met elkaar geeft me het gevoel dat ik mijn leven zo relexed en op orde heb.
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:48 schreef R0T29 het volgende:
Andrea is toch al de 3 J's? Jokkebrok, Jatmoos, Judas
http://www.utopiatv.nl/about-elitequote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef renevanlaaren het volgende:
Jezus?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:48 schreef R0T29 het volgende:
Andrea is toch al de 3 J's? Jokkebrok, Jatmoos, Judas
+1.quote:
De grote dingen worden 'voor ze' geregeld. Daar doen ze zelf geen kut voor. Wordt allemaal in de schoot geworpen. Anders zouden ze het nooit redden, met hun minachtende houding naar de klanten/gasten/streamers/buitenwereld.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:46 schreef sjaan58 het volgende:
Vraag me af ze hebben allerlei kontakten gehad, WK, feesten noem het maar op, maar ik zie nooit iemand bellen of iets regelen, zou dat achter gebeuren?
over een jaar zijn ze allemaal los, en mogen ze reacties geven op onze COSquote:Op maandag 17 februari 2014 14:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja als twijfels hebt over de staat van je eigen leven is Utopia uiterst geschikt. Maar toch stoor ik me aan hun onwetendheid en gebrek aan doorpakken.
Dus dat!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De grote dingen worden 'voor ze' geregeld. Daar doen ze zelf geen kut voor. Wordt allemaal in de schoot geworpen. Anders zouden ze het nooit redden, met hun minachtende houding naar de klanten/gasten/streamers/buitenwereld.
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:49 schreef STAP01 het volgende:
Afsluiting van Aike zo: Bedankt voor het centraal, tot de volgende centraal en pas in de tussentijd heel goed op je spullen!
Daarom. Het is gelul en zo'n opmerking kun je dus op zijn waarde schatten. Ze wil graag iets positiefs zeggen, niets meer niets minder.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:45 schreef rokkutsaains het volgende:
Billy: "Ik wil nog even zeggen dat ik supertrots ben op iedereen, over de wijze hoe we met elkaar omgaan."
Komt toch wat vreemd over, na een hele ochtend gekonkel en de nodige diefstallen.
Ik ookquote:
Kan niet wachten. Ze zullen nog een hoop te weten komen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
over een jaar zijn ze allemaal los, en mogen ze reacties geven op onze COS
zegt ze....quote:
Was het maar waar, maar die gaat echt niet, er valt nog genoeg te jatten daar.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea: Ik ga naar huis, ik heb er geen zin meer in.
Twee domme dozen die als je ze in de woestijn dropt binnen 3 minuten dood zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:51 schreef asini het volgende:
Onvolwassen kut wijf. Gadverdamme![]()
![]()
En dan die andere twee die het nog voor d'r op gaan lopen nemen.
Ik zeg: Anton kom er maar in met je aanhangerquote:Op maandag 17 februari 2014 14:51 schreef Blackprinces het volgende:
Andrea : Ik ga naar huis ik voel me hartstikke beledigt.
En dan komt happie ook nog eens dat ik dingen verstopt heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |