agossiequote:Op maandag 17 februari 2014 14:26 schreef Ransjih het volgende:
gffr mn hond moet eruit, die ontploft bijna
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef Joezi het volgende:
Andrea: Wie verstopt er nou kleding onder zijn matras? Zoiets doe je toch niet?
[..]
'mijn man'? Een man is geen bezit, all men are free!
Reken maar van yes!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef misssnapshot het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen niet gaan nadenken daar. Misschien zijn ze zelf ook spullen kwijt, waarvan ze nu ineens denken: heeft Andrea ze gepakt.
Ohhh dan zal ik helemaal blij zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 14:26 schreef R0T29 het volgende:
[..]
"Aike, neem iedereen even mee en trek dat blauwe zeil even weg"
In de matras zei ze. Dat klopt, daar kon ze verontwaardigd over zijn, want dat heeft ze volgens mij niet gedaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef Joezi het volgende:
Andrea: Wie verstopt er nou kleding onder zijn matras? Zoiets doe je toch niet?
[..]
'mijn man'? Een man is geen bezit, all men are free!
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:26 schreef R0T29 het volgende:
[..]
ik ookquote:Op maandag 17 februari 2014 14:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ohhh dan zal ik helemaal blij zijn
ik hoop het welquote:Op maandag 17 februari 2014 14:26 schreef md89 het volgende:
Aike krijgt nu te horen dat ze onder het zeil moet kijken?
Dat met haar dochter was alleen maar om haar medebewoners het bos in te sturen. Ze zit daar niet voor haar dochter, haar dochter kan haar 'gestolen' worden, anders zat ze daar niet te jatten. Gelukkig weet haar dochter dat al een hele poos.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef Flow3r het volgende:
Vreemd ook dat Andrea die daar zit voor haar dochter zich nu helemaal niet druk maakt om hoe haar dochter nu over haar moeder zal denken, ze is immers onschuldig beschuldigd?![]()
Haar eerste gedachten zouden bij haar dochter moeten zijn, maar vreend genoeg komt dat hele kind niet een keer op in haar zieke kop
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:26 schreef R0T29 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:27 schreef martend het volgende:
Beste ¤ 2,50 ooit die ik gespendeerd heb, bij far
Misschien groepsdruk. Ze zijn toch min of meer op elkaar aangewezen en als je de dingen noemt zoals ze zijn kan dat terugslaan. Kennelijk durft niemand daarom echt eerlijk te zijn en is het makkelijker om de streamers de schuld te geven. Laf is het wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze vinden het blijkbaar vervelend om haar gewoon te noemen wat ze is: een dievegge.
Ja, dit is goud.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:27 schreef martend het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:27 schreef martend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |