2e pcquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:17 schreef Baconbus het volgende:
Paul en Hakim zijn eruit. Andrea is ontoerekeningsvatbaar. Paul gaat een gevangenis bouwen. Hakim vraagt of hij gevangenisbewaarder mag spelen. Pikkepijps.
Laat zich niks aanmeten. Andrea is onfeilbaar.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:19 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Nee ze is boos, omdat het ontdekt is, omgekeerde woede dus
loos gepraat, alsof er niet al reden genoeg is voor drie stemmenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:20 schreef Gert het volgende:
Hakim: Zou ze nou echt spullen in het bos hebben verstopt? We zouden eigenlijk moeten gaan zoeken. Als ik dan iets vind dan krijgt ze alsnog drie stemmen van me... zo dom zal ze toch niet zijn?
Werkt meestal niet, doe het ook wel eens maar dan valt er een uit omdat je teveel streams aan hebt staanquote:Op maandag 17 februari 2014 14:21 schreef Capaja het volgende:
[..]
2e pc
dan kan ik meerdere streams aanzetten
Haha, Laat me raden, moet wachten tot Hakim zijn fiat geeft?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Misschien moet hij gewoon niets zeggen!
het ging hem mn om het belachelijk maken van kledingquote:Op maandag 17 februari 2014 14:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja wat moet je dan met die kleren?
als ik in een winkel ies leuks zie dan verstop ik dat ook altijd eerst in mijn tas, of onder mn jasquote:Op maandag 17 februari 2014 14:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea: Jimmie had ook tegen me gezegd; Ik nam iedere keer kleren mee nar mijn kamer, om te passen en dat kwam verkeerd over..
Als ik iets wil passen verstop ik het ook bij een ander onder/ op bed.. heel normaal, zo enthousiast ben ik.
doe dan maar een nieuwe zak popcornquote:Op maandag 17 februari 2014 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkt meestal niet, doe het ook wel eens maar dan valt er een uit omdat je teveel streams aan hebt staan
Dus dat heeft Andrea dus toch gedaanquote:Op maandag 17 februari 2014 14:21 schreef Ransjih het volgende:
paul : en ze mag mn haar ook nooit meer knippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |