Ik zal ff een vrachtwagen bestellenquote:
En dat deed ie ;-)quote:Op maandag 17 februari 2014 14:32 schreef martend het volgende:
Durf te wedden dat Ruudje nu echt iets zinnigs gaat zeggen
Ik ken kinderen van vijf die meer voor rede vatbaar zijn dan dit gedrocht.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:31 schreef k0fferbak het volgende:
Andrea is toch net een klein kind he
Schrok ook van mezelfquote:Op maandag 17 februari 2014 14:32 schreef renevanlaaren het volgende:
ik moet een pilletje ,vind hakim ff leuk
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:32 schreef community het volgende:
"We weten allemaal dat je verstrooid bent" zegt hakim.
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:32 schreef Peunage het volgende:
Ik zit niet mee te kijken maar lees wel mee. Ik lees zulke tegenstrijdige dingen over allerlei personen
Lijkt alsof het allemaal schizofrenen zijn.
In de schuur 'verstrooid', in het bos 'ontoerekeningsvatbaar'.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:32 schreef community het volgende:
"We weten allemaal dat je verstrooid bent" zegt hakim.
Het jattende liegbeest staat immers beken om haar netheid.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:32 schreef md89 het volgende:
Het was dr eigen kleding die ze 'netjes opvouwde'
Hakim ten voeten uit ;-)quote:Op maandag 17 februari 2014 14:33 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
In de schuur 'verstrooid', in het bos 'ontoerekeningsvatbaar'.
de hele groep is er dus de dupe van...quote:Op maandag 17 februari 2014 14:33 schreef rokkutsaains het volgende:
Zo ,daar is Andrea dus weer onderuit gekomen. 200,-- minder inkomsten voor de hele groep. Next.
Ben voor t eerst ook nieuwsgierig naar de mening van Platty Brardquote:
Mail Wilma, dit moet ook in De Telegraaf.quote:
Er is een moment waarop je je streams moet uitzetten en wat anders moet gaan doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:32 schreef renevanlaaren het volgende:
ik moet een pilletje ,vind hakim ff leuk
Maar er zijn wel weer peukenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
de hele groep is er dus de dupe van...
Ik hoop dat het doorettert in de stemming.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef Tayu het volgende:
Dat was mijn eigen kleding!:
[..]
Dit gaat wel dooretteren daar.
Hakim vanavond: "Die heeft ons tweehonderd Euro gekost, graftak"quote:Op maandag 17 februari 2014 14:33 schreef rokkutsaains het volgende:
Zo ,daar is Andrea dus weer onderuit gekomen. 200,-- minder inkomsten voor de hele groep. Next.
Dit gaat nog wel een tijdje doorsudderen bij Andrea.. én in de groepquote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef liesje1979 het volgende:
Dat was um al?
Over naar de orde van de dag, het alleenrecht op de mail.
Daar wouden Aike en Hakim alang heenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef liesje1979 het volgende:
Dat was um al?
Over naar de orde van de dag, het alleenrecht op de mail.
Het wordt inderdaad tijd dat Andrea verstrooid wordt.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:33 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
In de schuur 'verstrooid', in het bos 'ontoerekeningsvatbaar'.
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef community het volgende:
[..]
Hakim vanavond: "Die heeft ons tweehonderd Euro gekost, graftak"
Dat denk ik wel, en de nieuwe bewoners zullen er wel uitvoerig over worden uitgehoord?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik hoop dat het doorettert in de stemming.
Ik denk dat de redactie het zelf al gemaild heeft. Extra publiciteit! Sofia zal het ook wel weten en zij zegt: Told you so!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Mail Wilma, dit moet ook in De Telegraaf.
Grote kut, ik maak haar kapot jonguhquote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef community het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zo'n opmerking maakte kreeg ik een ~waarschuwing~quote:Op maandag 17 februari 2014 14:35 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad tijd dat Andrea verstrooid wordt.
Ergens op een asveldje lijkt mij wel wat.
Hij besprak net buiten met Paul al dat ze ondanks dit voorval toch al hun stemmen aan Nicoline gaan geven.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef community het volgende:
[..]
hij speelt op zekerquote:Op maandag 17 februari 2014 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij besprak net buiten met Paul al dat ze ondanks dit voorval toch al hun stemmen aan Nicoline gaan geven.
Laten we het hopen ;-) Nog beter is dat ze screenshots gaan zoeken van Drequote:Op maandag 17 februari 2014 14:35 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, en de nieuwe bewoners zullen er wel uitvoerig over worden uitgehoord?
Maar als Hakim er weer een krijgt weet hij dat hij nog erger (imho) is dan Dre.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef Flow3r het volgende:
Als ze nu een stem van de Elite krijgt kan ze het er op gooien dat al die stomme streamers het verkeerd hebben gezien en dat ze daarom die stem krijgt
Kansloos.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:36 schreef Gert het volgende:
Hij besprak net buiten met Paul al dat ze ondanks dit voorval toch al hun stemmen aan Nicoline gaan geven.
Hakim kijkt vooruit.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Dit gaat nog wel een tijdje doorsudderen bij Andrea.. én in de groep
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:36 schreef Jian het volgende:
[..]
da's dan jammer voor je, je gaat hem nog maanden horen
Lijkt net alsof er al plukken zijn afgebroken, vooral in d'r nek.quote:
Bedankt namens mij en vele anderenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:37 schreef markvanrinsum het volgende:
ik ben ook elite en heb op hakim gestemt
Nou, dan zal ie er wel uitgaan ......quote:Op maandag 17 februari 2014 14:37 schreef markvanrinsum het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:37 schreef markvanrinsum het volgende:
Omdat het laf is, gebaseerd op 'nieuw', niet op argumentatie. En omdat de nieuwe uiteindelijk toch beslist.quote:
Hakim is vies bezig. Als je vooruut kijkt zou je juist Andrea er uit stemmen. Ik zou geen seconde langer met haar in Utopia willen zijn. Na dat gejat.quote:
Je bedoelt die kleine vertrekkingen in het gezicht, of bepaalde tics die terugkomen?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:38 schreef HiDiHo het volgende:
Leugendetectie
Duidelijk is dat, door te kijken naar clusters van gedrag en voornamelijk naar veranderingen in gedrag en door microexpressions te kunnen waarnemen, het mogelijk is om leugens te detecteren zonder gebruik te maken van apparaten. Ik heb zelf al erg veel plezier gehad van deze "skill" bij het televisie kijken naar praat programma's en politiek.
Artikel? Mag je wel plaatsen hoorquote:Op maandag 17 februari 2014 14:38 schreef HiDiHo het volgende:
Leugendetectie
Duidelijk is dat, door te kijken naar clusters van gedrag en voornamelijk naar veranderingen in gedrag en door microexpressions te kunnen waarnemen, het mogelijk is om leugens te detecteren zonder gebruik te maken van apparaten. Ik heb zelf al erg veel plezier gehad van deze "skill" bij het televisie kijken naar praat programma's en politiek.
Vooral als mensen te veel hun best doen om hun onschuld te bewijzen met smoesjes hoe anderen het zouden moeten zienquote:Op maandag 17 februari 2014 14:38 schreef HiDiHo het volgende:
Leugendetectie
Duidelijk is dat, door te kijken naar clusters van gedrag en voornamelijk naar veranderingen in gedrag en door microexpressions te kunnen waarnemen, het mogelijk is om leugens te detecteren zonder gebruik te maken van apparaten. Ik heb zelf al erg veel plezier gehad van deze "skill" bij het televisie kijken naar praat programma's en politiek. Ik hoop dat u ook plezier heeft in het lezen van mijn artikel en eventueel zelf ook meer wilt weten
Niks nieuws LoLquote:Op maandag 17 februari 2014 14:38 schreef Voxs het volgende:
580 in kas
1283 0p bank
Hakim benadrukt dat het vooral de armbandjes en kunst zijn die de kas spekken. Manipulatief
Nee het was niet erg breaking ;-Dquote:
Onschuldige mensen zeggen dat ze 'dat' echt niet gedaan hebben. Schuldige mensen zeggen dat ze 'zoiets' nooit zouden doen. In de regel dan.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:39 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vooral als mensen te veel hun best doen om hun onschuld te bewijzen met smoesjes hoe anderen het zouden moeten zien
Gaat er gewoon om dat je kunt leren kleine (micro) uitdrukkingen te kunnen herkennenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:39 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Artikel? Mag je wel plaatsen hoor
Het restaurant waar Rob de Geus niet vrolijk van wordquote:Op maandag 17 februari 2014 14:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Paul: We gaan het restaurant van de week afmaken.
Welk restaurant??
Een poster van een geverfde golfplaatquote:Op maandag 17 februari 2014 14:40 schreef Dotteke het volgende:
Laagdrempelig, een poster voor 25 euro![]()
![]()
![]()
Hahahahaquote:Op maandag 17 februari 2014 14:40 schreef Dotteke het volgende:
Laagdrempelig, een poster voor 25 euro![]()
![]()
![]()
Leuk thnxxquote:Op maandag 17 februari 2014 14:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gaat er gewoon om dat je kunt leren kleine (micro) uitdrukkingen te kunnen herkennen
http://mens-en-samenlevin(...)onder-apparaten.html
http://lichaamstaaltraining.be/les8m/
60.000 euro in the pocket. Katsjingggg.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:41 schreef Dotteke het volgende:
O nee.............................bah WK voetbal in Utopia
gaat nie werken daar, tijdsverschilquote:Op maandag 17 februari 2014 14:41 schreef Dotteke het volgende:
O nee.............................bah WK voetbal in Utopia
Dat is echt fantastischquote:Op maandag 17 februari 2014 14:37 schreef Clank het volgende:
Aike heeft nog 450 Euro in de pijplijn zitten
Daar gaat nog behoorlijk wat belasting vanaf!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef PoezeligDing het volgende:
3 x ¤20.000,- in kas, sowieso
Tuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |