quote:
Plaatjequote:

Nee bedankt, doe dat maar bij ezell.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag ik jou in het blauw verfen?

jaquote:Op maandag 17 februari 2014 12:29 schreef Ezell het volgende:
fucking veel zin in taart
zal ik zo naar de supermarkt gaan?

Ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:29 schreef Ezell het volgende:

quote:

Haal voor woensdag taartquote:Op maandag 17 februari 2014 12:29 schreef Ezell het volgende:

Succesquote:Op maandag 17 februari 2014 12:30 schreef supersof het volgende:
even hond uitlaten en dan ga ik leren
doei

Ik was even telefonisch in gesprek met de verzekeraarquote:Op maandag 17 februari 2014 12:30 schreef supersof het volgende:
[..]ik ook
Xeor is gelijk nergens te bekennen

Jij bent raar. Het is dat ik nog in het rouwproces zit na het overlijden van mijn tostiapparaat.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:34 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik was even telefonisch in gesprek met de verzekeraarmaar dit zou nog een reden moeten zijn om jou geen mod te maken

Supersof had zomaar de nieuwe mod kunnen worden alleen was ze laatst zelf ook niet geband?quote:

Jaquote:Op maandag 17 februari 2014 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Supersof had zomaar de nieuwe mod kunnen worden alleen was ze laatst zelf ook niet geband?

dat zou je zeggen hequote:

Interrail is alweer op een laag pitje, of valt dit onder kansenspreiding.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:05 schreef supersof het volgende:
ik neem deze zomer een bioscoop abonnement als ik thuis blijf

niemand wilt met mij en ik vind het te duurquote:Op maandag 17 februari 2014 13:07 schreef Ezell het volgende:
Sof goes interrail?
Wil ik ook nog graag een keertje doen.

Ik wil graag op een camping werken. Maar thuis werken is ook wel chill.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Interrail is alweer op een laag pitje, of valt dit onder kansenspreiding.
Oh en dag Tjacka.

kutvriendenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:08 schreef supersof het volgende:
[..]
niemand wilt met mij en ik vind het te duur

ja hequote:

Duur? Uiteindelijk is alles duur.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:08 schreef supersof het volgende:
[..]
niemand wilt met mij en ik vind het te duur
Toch geen volledige vakantie lang? Naja moet jezelf weten.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil graag op een camping werken. Maar thuis werken is ook wel chill.

Wat moet ik dan hier doenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Duur? Uiteindelijk is alles duur.
[..]
Toch geen volledige vakantie lang? Naja moet jezelf weten.

verslapen voor wat?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon al op de eerste dag vakantie verslapen
Ik ben chagrijnig.

Maar die gaan allemaal op vakantie met hun vriendje of oudersquote:

Wij zijn er voor jequote:Op maandag 17 februari 2014 13:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar die gaan allemaal op vakantie met hun vriendje of ouders

je kan altijd nog in je uppie interrailenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar die gaan allemaal op vakantie met hun vriendje of ouders

Neejjjjj dat is engquote:Op maandag 17 februari 2014 13:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
je kan altijd nog in je uppie interrailen

Ja een paar dagen kan welquote:Op maandag 17 februari 2014 13:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
of zelf een paar dagen ergens heen
kan best leuk zijn

dat is aardig van jequote:

Mijn dag voor mijn gevoel niet verzieken. Dat was dus een gematigd succes voor vandaag.quote:
Succesquote:

Maar je hebt toch niks te doen, dus maakt het niet uit toch.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn dag voor mijn gevoel niet verzieken. Dat was dus een gematigd succes voor vandaag.
[..]
Succes
Met wie allemaal?quote:

Helaas, kans gemist!quote:Op maandag 17 februari 2014 13:42 schreef supersof het volgende:
Er was net een jongen aan de deur en ik zie er niet uit! joggingbroek, hemdje en een of ander dom wijd vest. en mascaravlekken

Een jongen die je leuk vindt? Anders boeit het niet zoveel toch.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:42 schreef supersof het volgende:
Er was net een jongen aan de deur en ik zie er niet uit! joggingbroek, hemdje en een of ander dom wijd vest. en mascaravlekken

Nee een jongen die wilde dat ik een bijdrage voor iets ging leveren.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een jongen die je leuk vindt? Anders boeit het niet zoveel toch.

Dus een totaal random dude die je niet kent?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee een jongen die wilde dat ik een bijdrage voor iets ging leveren.
Hij vroeg of ik 18+ was

quote:Op maandag 17 februari 2014 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee een jongen die wilde dat ik een bijdrage voor iets ging leveren.
Hij vroeg of ik 18+ was

Jaquote:Op maandag 17 februari 2014 13:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dus een totaal random dude die je niet kent?

Jawel, maar nu geen zin meer.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar je hebt toch niks te doen, dus maakt het niet uit toch.
Rawr. Woest opwindend.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:42 schreef supersof het volgende:

lrquote:Op maandag 17 februari 2014 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jawel, maar nu geen zin meer.
[..]
Rawr. Woest opwindend.
Dan ga ik nu verder in Tjacka zijn afscheidstopic

Ik vind het raar.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soort Jeu de Boules maar dan op hoog niveau en wiskundige berekeningen en tactieken.

hallo sgtquote:Op maandag 17 februari 2014 13:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb ham kaas croissants![]()
Tevens hoin

Weer terug zie ikquote:

yesssssssquote:

Ja vind ik ook. Laten we een curl team starten.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het ook wel. Toch kijkt het op de achtergrond best rustig weg.

Dat is toch met die bezems op het ijsquote:Op maandag 17 februari 2014 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Laten we een curl team starten.

In de Rotterdamse Metro maken ze curling belachelijk op de schermen. Boos dat ik werd.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Laten we een curl team starten.

Ja koop maar een leuk busje voor ons teamquote:Op maandag 17 februari 2014 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de Rotterdamse Metro maken ze curling belachelijk op de schermen. Boos dat ik werd.
Wel weet ik daardoor dat Nederland maar 4 curlingclubs bezit dus dat wordt een hoop reizen. Zal ik dan maar een auto aanschaffen voor ons team?

Dat vind ik eigenlijk het leukste van alles. Dat je door het gebrek aan commentaar alle tactieken kunt meeluisterenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:55 schreef supersof het volgende:
Jammer dat ik geen russisch versta want ze overleggen hoe ze de duitsers kunnen verslaan enzo
en ja sgt
Okéquote:Op maandag 17 februari 2014 13:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja koop maar een leuk busje voor ons team

Ben je nou echt boos?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk het leukste van alles. Dat je door het gebrek aan commentaar alle tactieken kunt meeluisteren
Al werkt dat inderdaad beter bij Engelstalige teams.
[..]
OkéFopje blijft mijn vijand overigens. Hij valt nu ook Tjacka al af

quote:Op maandag 17 februari 2014 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Treurig maar waar. Als mijn humeur terneergeslagen is helpt aankloten op FOK!

Alleen met mijquote:Op maandag 17 februari 2014 13:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar je hebt toch niks te doen, dus maakt het niet uit toch.
[..]
Met wie allemaal?

Als jij ticket betaalt vind ik het goedquote:Op maandag 17 februari 2014 14:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alleen met mijEzell is er dan niet

"vind ik het goed"quote:Op maandag 17 februari 2014 14:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Als jij ticket betaalt vind ik het goed

quote:Op maandag 17 februari 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk het leukste van alles. Dat je door het gebrek aan commentaar alle tactieken kunt meeluisteren
Al werkt dat inderdaad beter bij Engelstalige teams.
[..]
OkéFopje blijft mijn vijand overigens. Hij valt nu ook Tjacka al af

quote:

prima!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Als jij ticket betaalt vind ik het goed

fopje ik kan jou ook niet peilenquote:

echt?quote:

In juniquote:

oke. juli danquote:

okequote:

Ik ben altijd aardigquote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef supersof het volgende:
[..]
fopje ik kan jou ook niet peilen
soms ben je aardig
en soms ben je een trut
wat is het nou

je treinticketquote:Op maandag 17 februari 2014 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
oke
echt??
wil je echt mijn ticket betalen?

hoe duur is vliegticket?quote:

Je waarschuwingen komen ook met regelmaat niet geheel aan.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ben altijd aardig
Maar er moet ook gewoon normaal in deze SC gedaan worden. En ik spreek niet altijd even tactisch mensen aan, maar het moet wel gebeuren ongeacht ik je nou aardig vind of niet

quote:Op maandag 17 februari 2014 14:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ben altijd aardig
Maar er moet ook gewoon normaal in deze SC gedaan worden. En ik spreek niet altijd even tactisch mensen aan, maar het moet wel gebeuren ongeacht ik je nou aardig vind of niet

ja dagquote:

ik wil goedkoperquote:

die is leukquote:Op maandag 17 februari 2014 14:17 schreef FL_Freak het volgende:
Vanavond naar de wolf of wallstreet film.

ja dat is super duurquote:

Daar geef je bijna niets uitquote:

hoeveel geef je daar uit dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar geef je bijna niets uit![]()
Vliegticket is het duurste

ik belegquote:Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin mij toch af te vragen waar Aldo zijn reisbudget vandaan komt. Jaloezie zit niet in mij, maar ik begin toch wel geïnteresseerd te raken

Maximaal lenen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin mij toch af te vragen waar Aldo zijn reisbudget vandaan komt. Jaloezie zit niet in mij, maar ik begin toch wel geïnteresseerd te raken

mijn budget voor een maand is 2k incl vliegticket en visumquote:

dat is mij te duurquote:Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef supersof het volgende:
ezell wanneer verhuis je naar aldo of amsterdam
dan kan ik je kamer huren

Ben benieuwd. Dadelijk eerst nog even de nieuwste walking dead kijken. Aanrader als je van het genre houdtquote:

dat heb ik nietquote:Op maandag 17 februari 2014 14:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn budget voor een maand is 2k incl vliegticket en visum

Aldo is gratisquote:

nee dat is met zombies dus dat is engquote:Op maandag 17 februari 2014 14:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Dadelijk eerst nog even de nieuwste walking dead kijken. Aanrader als je van het genre houdt

australie is minstens 3,5k in totaalquote:Op maandag 17 februari 2014 14:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]

ik wil in utrecht wonenquote:

Ah dan kan ik gewoon meequote:Op maandag 17 februari 2014 14:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
australie is minstens 3,5k in totaal

ik spaar voor mijn studiequote:

Valt wel mee met de engheid.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:19 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dat is met zombies dus dat is eng

Sparen voor je studie whut?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ik spaar voor mijn studie
en rijbewijs
en kamer

Waar gaat de reis heen?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]

ik vind paarden engquote:

Ja, hoe betaal jij dat dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sparen voor je studie whut?

wat is dat?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
sta je al ingeschreven voor ssh of zo? kan best handig zijn
[..]
da's voor 1 persoon

China mogelijkquote:

Werk je voor Fok?quote:

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 17 februari 2014 14:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]hahah faal faalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!

jij mag alleen naar sofs billen kijkenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mooie billen op de website
[ afbeelding ]

Genoeg selfies van sofs billen ontvangenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij mag alleen naar sofs billen kijken

waarom leen jequote:

heb jij dat ook gedaan?quote:

Lenen is handig jaquote:Op maandag 17 februari 2014 14:24 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom leen je
is dat wel handig
zal ik dat ook doen

quote:Op maandag 17 februari 2014 14:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij mag alleen naar sofs billen kijken
wat is ditquote:Op maandag 17 februari 2014 14:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Genoeg selfies van sofs billen ontvangen

maar dan heb je heel veel studieschuldquote:

Waarom kun je niet op kamers als je leent?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef FL_Freak het volgende:
Lenenmoet je allemaal weer terugbetalen en kun je nog later pas het huis uit

yolo tochquote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij leent dus serieus maximaal bij voor je reizen?
Je bent gek.

Neequote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij leent dus serieus maximaal bij voor je reizen?
Je bent gek.

Ik bedoel wanneer je klaar bent met studie dat je met een grote studie schuld zit.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom kun je niet op kamers als je leent?![]()
Je hebt 17 jaar om iets te betalen, of 3. Nou dan weet ik het wel hoor

hoeveel leen je?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik leen om te kunnen leven, ik werk voor mijn reizen

bier =/= levenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik leen om te kunnen leven, ik werk voor mijn reizen

Waar je 17 jaar over mag doenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik bedoel wanneer je klaar bent met studie dat je met een grote studie schuld zit.

maar straks vind ik geen kamer en heb ik daar 27 euro aan verspildquote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja, in het begin ingeschreven
maar heb deze kamer via kamernet

ik geef mijn geld uit aan cocaine en horen, dat is levenquote:

backup is altijd handigquote:Op maandag 17 februari 2014 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
maar straks vind ik geen kamer en heb ik daar 27 euro aan verspild

Maar ondertussen ook nog sparen voor een inboedel na je studie voor op jezelf te wonen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waar je 17 jaar over mag doen

Peru lijkt me ook een super leuk landquote:Op maandag 17 februari 2014 14:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
China mogelijk
en anders wil ik in december naar Peru

Het is maar 27 euro, en het vergroot je kans op een kamer aanzienlijk. Ik zit daar ook bijquote:Op maandag 17 februari 2014 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
maar straks vind ik geen kamer en heb ik daar 27 euro aan verspild

quote:
oke ga ik doenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het is maar 27 euro, en het vergroot je kans op een kamer aanzienlijk. Ik zit daar ook bij

Ja inderdaadquote:Op maandag 17 februari 2014 14:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Peru lijkt me ook een super leuk landmaar met 2k per maand red je het makkelijk
Je kunt je inboedel gewoon meenemen. Je krijgt toch maar eerst een flatjequote:Op maandag 17 februari 2014 14:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar ondertussen ook nog sparen voor een inboedel na je studie voor op jezelf te wonen.

Woon je naast een vijver dan met al die muggen/insecten overlast?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik geef mijn geld uit aan cocaine en horen, dat is leven

lijkt mij echt kut, tot het einde van je studie thuis bij mams en paps wonenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar ondertussen ook nog sparen voor een inboedel na je studie voor op jezelf te wonen.

ik moest ff 2x lezen, maar scherpquote:Op maandag 17 februari 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Woon je naast een vijver dan met al die muggen/insecten overlast?

Maar aan de andere kant heb je zoveel minder kosten en kun je meer geld sparen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
lijkt mij echt kut, tot het einde van je studie thuis bij mams en paps wonen

gadverquote:Op maandag 17 februari 2014 14:31 schreef FL_Freak het volgende:
Ik liet een boer en de prik ging door mijn neus.
Einde bericht.

soms is op kamers gaan wel echt nodigquote:Op maandag 17 februari 2014 14:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant heb je zoveel minder kosten en kun je meer geld sparen.

Is maar een heel klein bedrag per maand. En ik wil toch nog lang niets kopen, dus dat kan prima. Het is alleen een probleem als je meteen een hyptoheek wilt, maar dat dot 99% nietquote:Op maandag 17 februari 2014 14:30 schreef supersof het volgende:
maar aldo
dan leen je heel veel
en dan moet je dat terug betalen
maar dan wil je na je studie toch ook ergens gaan wonen en werken
hoe doe je dat dan

Was van de red bullquote:Op maandag 17 februari 2014 14:32 schreef supersof het volgende:
ik drink door de weeks geen frisdrank
alleen als ik uit eten ga

Maar dan woon je thuisquote:Op maandag 17 februari 2014 14:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant heb je zoveel minder kosten en kun je meer geld sparen.

okquote:Op maandag 17 februari 2014 14:31 schreef FL_Freak het volgende:
Ik liet een boer en de prik ging door mijn neus.
Einde bericht.

Ja ik weet niks van geldzaken dus ik heb geen ideequote:Op maandag 17 februari 2014 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is maar een heel klein bedrag per maand. En ik wil toch nog lang niets kopen, dus dat kan prima. Het is alleen een probleem als je meteen een hyptoheek wilt, maar dat dot 99% niet

ik drink dat niet meerquote:Op maandag 17 februari 2014 14:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Was van de red bullkwam een prik lucht ofzo door mijn neus

Zou je eens moeten doen, op kamers gaan is echtquote:

netto is met belasting afgetrokken.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik weet niks van geldzaken dus ik heb geen idee
ik vergeet ook telkens wat nou bruto en netto is
ja ahahhaha ga maar lachen

hahahahahahahahquote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik weet niks van geldzaken dus ik heb geen idee
ik vergeet ook telkens wat nou bruto en netto is
ja ahahhaha ga maar lachen

ik zal jou eens aftrekkenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
netto is met belasting afgetrokken.

quote:

Ik studeer niet en ik wil weer met een studie beginnen maar dat is mbo bblquote:Op maandag 17 februari 2014 14:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zou je eens moeten doen, op kamers gaan is echt
ik kan niet meer thuis wonen denk ikNa 3 weken bij mijn ouders de zomer hebben doorgebvracht was ik echt blij dat ik weer naar huis kon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |