dat zou je zeggen hequote:
Interrail is alweer op een laag pitje, of valt dit onder kansenspreiding.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:05 schreef supersof het volgende:
ik neem deze zomer een bioscoop abonnement als ik thuis blijf
niemand wilt met mij en ik vind het te duurquote:Op maandag 17 februari 2014 13:07 schreef Ezell het volgende:
Sof goes interrail?
Wil ik ook nog graag een keertje doen.
Ik wil graag op een camping werken. Maar thuis werken is ook wel chill.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Interrail is alweer op een laag pitje, of valt dit onder kansenspreiding.
Oh en dag Tjacka.
kutvriendenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:08 schreef supersof het volgende:
[..]
niemand wilt met mij en ik vind het te duur
ja hequote:
Duur? Uiteindelijk is alles duur.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:08 schreef supersof het volgende:
[..]
niemand wilt met mij en ik vind het te duur
Toch geen volledige vakantie lang? Naja moet jezelf weten.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil graag op een camping werken. Maar thuis werken is ook wel chill.
Wat moet ik dan hier doenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Duur? Uiteindelijk is alles duur.
[..]
Toch geen volledige vakantie lang? Naja moet jezelf weten.
verslapen voor wat?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon al op de eerste dag vakantie verslapen
Ik ben chagrijnig.
Maar die gaan allemaal op vakantie met hun vriendje of oudersquote:
Wij zijn er voor jequote:Op maandag 17 februari 2014 13:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar die gaan allemaal op vakantie met hun vriendje of ouders
je kan altijd nog in je uppie interrailenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar die gaan allemaal op vakantie met hun vriendje of ouders
Neejjjjj dat is engquote:Op maandag 17 februari 2014 13:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
je kan altijd nog in je uppie interrailen
Ja een paar dagen kan welquote:Op maandag 17 februari 2014 13:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
of zelf een paar dagen ergens heen
kan best leuk zijn
dat is aardig van jequote:
Mijn dag voor mijn gevoel niet verzieken. Dat was dus een gematigd succes voor vandaag.quote:
Succesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |