quote:
Plaatjequote:
Nee bedankt, doe dat maar bij ezell.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag ik jou in het blauw verfen?
jaquote:Op maandag 17 februari 2014 12:29 schreef Ezell het volgende:
fucking veel zin in taart
zal ik zo naar de supermarkt gaan?
Ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:29 schreef Ezell het volgende:
quote:
Haal voor woensdag taartquote:Op maandag 17 februari 2014 12:29 schreef Ezell het volgende:
Succesquote:Op maandag 17 februari 2014 12:30 schreef supersof het volgende:
even hond uitlaten en dan ga ik leren
doei
Ik was even telefonisch in gesprek met de verzekeraarquote:Op maandag 17 februari 2014 12:30 schreef supersof het volgende:
[..]ik ook
Xeor is gelijk nergens te bekennen
Jij bent raar. Het is dat ik nog in het rouwproces zit na het overlijden van mijn tostiapparaat.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:34 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik was even telefonisch in gesprek met de verzekeraarmaar dit zou nog een reden moeten zijn om jou geen mod te maken
Supersof had zomaar de nieuwe mod kunnen worden alleen was ze laatst zelf ook niet geband?quote:
Jaquote:Op maandag 17 februari 2014 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Supersof had zomaar de nieuwe mod kunnen worden alleen was ze laatst zelf ook niet geband?
dat zou je zeggen hequote:
Interrail is alweer op een laag pitje, of valt dit onder kansenspreiding.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:05 schreef supersof het volgende:
ik neem deze zomer een bioscoop abonnement als ik thuis blijf
niemand wilt met mij en ik vind het te duurquote:Op maandag 17 februari 2014 13:07 schreef Ezell het volgende:
Sof goes interrail?
Wil ik ook nog graag een keertje doen.
Ik wil graag op een camping werken. Maar thuis werken is ook wel chill.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Interrail is alweer op een laag pitje, of valt dit onder kansenspreiding.
Oh en dag Tjacka.
kutvriendenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:08 schreef supersof het volgende:
[..]
niemand wilt met mij en ik vind het te duur
ja hequote:
Duur? Uiteindelijk is alles duur.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:08 schreef supersof het volgende:
[..]
niemand wilt met mij en ik vind het te duur
Toch geen volledige vakantie lang? Naja moet jezelf weten.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil graag op een camping werken. Maar thuis werken is ook wel chill.
Wat moet ik dan hier doenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Duur? Uiteindelijk is alles duur.
[..]
Toch geen volledige vakantie lang? Naja moet jezelf weten.
verslapen voor wat?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon al op de eerste dag vakantie verslapen
Ik ben chagrijnig.
Maar die gaan allemaal op vakantie met hun vriendje of oudersquote:
Wij zijn er voor jequote:Op maandag 17 februari 2014 13:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar die gaan allemaal op vakantie met hun vriendje of ouders
je kan altijd nog in je uppie interrailenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar die gaan allemaal op vakantie met hun vriendje of ouders
Neejjjjj dat is engquote:Op maandag 17 februari 2014 13:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
je kan altijd nog in je uppie interrailen
Ja een paar dagen kan welquote:Op maandag 17 februari 2014 13:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
of zelf een paar dagen ergens heen
kan best leuk zijn
dat is aardig van jequote:
Mijn dag voor mijn gevoel niet verzieken. Dat was dus een gematigd succes voor vandaag.quote:
Succesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |