quote:
oke ga ik doenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het is maar 27 euro, en het vergroot je kans op een kamer aanzienlijk. Ik zit daar ook bij

Ja inderdaadquote:Op maandag 17 februari 2014 14:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Peru lijkt me ook een super leuk landmaar met 2k per maand red je het makkelijk
Je kunt je inboedel gewoon meenemen. Je krijgt toch maar eerst een flatjequote:Op maandag 17 februari 2014 14:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar ondertussen ook nog sparen voor een inboedel na je studie voor op jezelf te wonen.

Woon je naast een vijver dan met al die muggen/insecten overlast?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik geef mijn geld uit aan cocaine en horen, dat is leven

lijkt mij echt kut, tot het einde van je studie thuis bij mams en paps wonenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar ondertussen ook nog sparen voor een inboedel na je studie voor op jezelf te wonen.

ik moest ff 2x lezen, maar scherpquote:Op maandag 17 februari 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Woon je naast een vijver dan met al die muggen/insecten overlast?

Maar aan de andere kant heb je zoveel minder kosten en kun je meer geld sparen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
lijkt mij echt kut, tot het einde van je studie thuis bij mams en paps wonen

gadverquote:Op maandag 17 februari 2014 14:31 schreef FL_Freak het volgende:
Ik liet een boer en de prik ging door mijn neus.
Einde bericht.

soms is op kamers gaan wel echt nodigquote:Op maandag 17 februari 2014 14:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant heb je zoveel minder kosten en kun je meer geld sparen.

Is maar een heel klein bedrag per maand. En ik wil toch nog lang niets kopen, dus dat kan prima. Het is alleen een probleem als je meteen een hyptoheek wilt, maar dat dot 99% nietquote:Op maandag 17 februari 2014 14:30 schreef supersof het volgende:
maar aldo
dan leen je heel veel
en dan moet je dat terug betalen
maar dan wil je na je studie toch ook ergens gaan wonen en werken
hoe doe je dat dan

Was van de red bullquote:Op maandag 17 februari 2014 14:32 schreef supersof het volgende:
ik drink door de weeks geen frisdrank
alleen als ik uit eten ga

Maar dan woon je thuisquote:Op maandag 17 februari 2014 14:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant heb je zoveel minder kosten en kun je meer geld sparen.

okquote:Op maandag 17 februari 2014 14:31 schreef FL_Freak het volgende:
Ik liet een boer en de prik ging door mijn neus.
Einde bericht.

Ja ik weet niks van geldzaken dus ik heb geen ideequote:Op maandag 17 februari 2014 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is maar een heel klein bedrag per maand. En ik wil toch nog lang niets kopen, dus dat kan prima. Het is alleen een probleem als je meteen een hyptoheek wilt, maar dat dot 99% niet

ik drink dat niet meerquote:Op maandag 17 februari 2014 14:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Was van de red bullkwam een prik lucht ofzo door mijn neus

Zou je eens moeten doen, op kamers gaan is echtquote:

netto is met belasting afgetrokken.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik weet niks van geldzaken dus ik heb geen idee
ik vergeet ook telkens wat nou bruto en netto is
ja ahahhaha ga maar lachen

hahahahahahahahquote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik weet niks van geldzaken dus ik heb geen idee
ik vergeet ook telkens wat nou bruto en netto is
ja ahahhaha ga maar lachen

ik zal jou eens aftrekkenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
netto is met belasting afgetrokken.

quote:

Ik studeer niet en ik wil weer met een studie beginnen maar dat is mbo bblquote:Op maandag 17 februari 2014 14:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zou je eens moeten doen, op kamers gaan is echt
ik kan niet meer thuis wonen denk ikNa 3 weken bij mijn ouders de zomer hebben doorgebvracht was ik echt blij dat ik weer naar huis kon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |