Dat is toch met die bezems op het ijsquote:Op maandag 17 februari 2014 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Laten we een curl team starten.
In de Rotterdamse Metro maken ze curling belachelijk op de schermen. Boos dat ik werd.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Laten we een curl team starten.
Ja koop maar een leuk busje voor ons teamquote:Op maandag 17 februari 2014 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de Rotterdamse Metro maken ze curling belachelijk op de schermen. Boos dat ik werd.
Wel weet ik daardoor dat Nederland maar 4 curlingclubs bezit dus dat wordt een hoop reizen. Zal ik dan maar een auto aanschaffen voor ons team?
Dat vind ik eigenlijk het leukste van alles. Dat je door het gebrek aan commentaar alle tactieken kunt meeluisterenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:55 schreef supersof het volgende:
Jammer dat ik geen russisch versta want ze overleggen hoe ze de duitsers kunnen verslaan enzo
en ja sgt
Okéquote:Op maandag 17 februari 2014 13:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja koop maar een leuk busje voor ons team
Ben je nou echt boos?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk het leukste van alles. Dat je door het gebrek aan commentaar alle tactieken kunt meeluisteren
Al werkt dat inderdaad beter bij Engelstalige teams.
[..]
OkéFopje blijft mijn vijand overigens. Hij valt nu ook Tjacka al af
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Treurig maar waar. Als mijn humeur terneergeslagen is helpt aankloten op FOK!
Alleen met mijquote:Op maandag 17 februari 2014 13:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar je hebt toch niks te doen, dus maakt het niet uit toch.
[..]
Met wie allemaal?
Als jij ticket betaalt vind ik het goedquote:Op maandag 17 februari 2014 14:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alleen met mijEzell is er dan niet
"vind ik het goed"quote:Op maandag 17 februari 2014 14:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Als jij ticket betaalt vind ik het goed
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk het leukste van alles. Dat je door het gebrek aan commentaar alle tactieken kunt meeluisteren
Al werkt dat inderdaad beter bij Engelstalige teams.
[..]
OkéFopje blijft mijn vijand overigens. Hij valt nu ook Tjacka al af
quote:
prima!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Als jij ticket betaalt vind ik het goed
fopje ik kan jou ook niet peilenquote:
echt?quote:
In juniquote:
oke. juli danquote:
okequote:
Ik ben altijd aardigquote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef supersof het volgende:
[..]
fopje ik kan jou ook niet peilen
soms ben je aardig
en soms ben je een trut
wat is het nou
je treinticketquote:Op maandag 17 februari 2014 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
oke
echt??
wil je echt mijn ticket betalen?
hoe duur is vliegticket?quote:
Je waarschuwingen komen ook met regelmaat niet geheel aan.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ben altijd aardig
Maar er moet ook gewoon normaal in deze SC gedaan worden. En ik spreek niet altijd even tactisch mensen aan, maar het moet wel gebeuren ongeacht ik je nou aardig vind of niet
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ben altijd aardig
Maar er moet ook gewoon normaal in deze SC gedaan worden. En ik spreek niet altijd even tactisch mensen aan, maar het moet wel gebeuren ongeacht ik je nou aardig vind of niet
ja dagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |