Kan dat onder dwang dan ?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Dan wordt het misschien eens tijd dat Brad haar op laat nemenZe heeft duidelijk een groot probleem....
Dit is de enige foto die ik kon vinden.quote:
Ja, dat kan. gebeurt wel vaker met anorexia-patiënten, krijgen dan een infuus om eerst aan te sterken.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan dat onder dwang dan ?
Ze wil niet eten dus op laten nemen zal helemaal een probleem zijn.
Dit... los van dat het niet om aan te zien is (vond haar altijd al veels te mager, maar het wordt alleen maar erger), zal ze op deze manier niet lang meer leven vrees ik...quote:Op maandag 17 februari 2014 12:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Dan wordt het misschien eens tijd dat Brad haar op laat nemenZe heeft duidelijk een groot probleem....
Wil je mijn bril lenen?quote:
als hij/zij nu al nu ziet dat ze zo mager is als de pest dan heeft een bril geen nutquote:Wil je mijn bril lenen?
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:23 schreef 16meter het volgende:
al die jaloerse biggen hier
gewoon een mooie, slanke vrouw
Ik ben slank. Zij is graatmager.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:23 schreef 16meter het volgende:
quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:33 schreef Bart.Sch het volgende:
[..]
als hij/zij nu al nu ziet dat ze zo mager is als de pest dan heeft een bril geen nut
quote:
Mislukte trolquote:Op maandag 17 februari 2014 13:23 schreef 16meter het volgende:
Niet echt, nee. Niet mooi en niet slank. Wel mager. En bijna d00d.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:23 schreef 16meter het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:57 schreef Deckard het volgende:
Sommige mensen zijn best wel jaloers in dit topic. Dacht eerst dat 16meter het nogal aan dikte, maar de reacties zijn duidelijk.
Dat is niet zo vreemd hè, aangezien ze de originele meiden recent heeft laten verwijderen i.v.m. dat verhoogde risico op borstkanker in haar familie en die opvullers niet meegroeien met het lichaam.quote:
In de film Tomp raider was ze absoluut niet mager. Volgens mij is dat later pas gekomen.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:22 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dit... los van dat het niet om aan te zien is (vond haar altijd al veels te mager, maar het wordt alleen maar erger), zal ze op deze manier niet lang meer leven vrees ik...
werkt nog steeds hehequote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
Jemig, dat mensen serieus nog proberen te trollen met die uitgekouwde reacties
Ja, maar je ziet toch zelf ook wel het verschil? Hier is ze tenger, op die foto hierboven eng dun.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet hoe oud ze hier is, maar zo te zien was ze vroegah ook echt tenger gebouwd en scheelt het niks met hoe ze nu is...
[ afbeelding ]
trieste reactie zeker van een mod.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:52 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, ze is ziek. Ze heeft Anorexia AttentionWhoria.
fixedquote:Op donderdag 27 november 2014 18:51 schreef Skeletor. het volgende:
Lichamelijk of geestelijk, ziek is ziek.
Overigens, zie hier de vooroordelen over uitgemergelde vrouwen. Dat moet wel anorexia zijn. Ik ondervind dit momenteel aan den lijve, enorm afgevallen door de ziekte van Crohn. Jolie is een fatty vergeleken met mij en dat is geen grap. Je moest eens weten hoeveel kortzichtigheidjaloezie, niet normaal.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand met gezond verstand jaloers is op zo'n uiterlijk. Je hebt mooi dun, frêle, gracieus, whatever. Maar er zit een groot verschil tussen dat en uitgemergeld zijn. Het eerste kun je benijden, het laatste wens je niemand toe.quote:
Ben jij ook overal haantje de voorste? Heb jij het megadruk met je carrière? En met 6 kinderen?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:51 schreef Skeletor. het volgende:
Overigens, zie hier de vooroordelen over uitgemergelde vrouwen. Dat moet wel anorexia zijn. Ik ondervind dit momenteel aan den lijve, enorm afgevallen door de ziekte van Crohn. Jolie is een fatty vergeleken met mij en dat is geen grap. Je moest eens weten hoeveel kortzichtigheid, niet normaal.
Goede username wel danquote:Op donderdag 27 november 2014 18:51 schreef Skeletor. het volgende:
Overigens, zie hier de vooroordelen over uitgemergelde vrouwen. Dat moet wel anorexia zijn. Ik ondervind dit momenteel aan den lijve, enorm afgevallen door de ziekte van Crohn. Jolie is een fatty vergeleken met mij en dat is geen grap. Je moest eens weten hoeveel kortzichtigheid, niet normaal.
Sinds wanneer is 'dik' in?quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:52 schreef Sapstengel het volgende:
dik is normaal en mooi en dat moet je respecteren.
tuurlijk wel, want die 83 kilo raken ze nooit van hun leven meer kwijt, dat weten ze stiektem ook welquote:Op donderdag 27 november 2014 19:11 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand met gezond verstand jaloers is op zo'n uiterlijk. Je hebt mooi dun, frêle, gracieus, whatever. Maar er zit een groot verschil tussen dat en uitgemergeld zijn. Het eerste kun je benijden, het laatste wens je niemand toe.
dikke gespotquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 'dik' in?
Of bedoel je gewoon slank? Als het aan de kleding-industrie ligt is 'gratenpakhuis' nog steeds het ideaal.
Want ze schreeuwt zich constant in de spotlights?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:52 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, ze is ziek. Ze heeft Anorexia AttentionWhoria.
Ja, dat kán niet anders!quote:Op zondag 30 november 2014 23:01 schreef Cynix ® het volgende:
Als je wéét dat je ziek bent, maar je wilt geen hulp, dan móet het toch iets van aandacht zijn?
quote:Brad Pitt doet er volgens bronnen in Hollywood alles aan om zijn vrouw aan het eten te krijgen, maar Angelina is koppig, er komt geen lepel yoghurt en geen boterhammetje met kaas in.
„Brad drukt haar steeds weer op het hart dat ze moet aankomen. Maar ze is gewoon eigenwijs als het om eten gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |