fixedquote:Op donderdag 27 november 2014 18:51 schreef Skeletor. het volgende:
Lichamelijk of geestelijk, ziek is ziek.
Overigens, zie hier de vooroordelen over uitgemergelde vrouwen. Dat moet wel anorexia zijn. Ik ondervind dit momenteel aan den lijve, enorm afgevallen door de ziekte van Crohn. Jolie is een fatty vergeleken met mij en dat is geen grap. Je moest eens weten hoeveel kortzichtigheidjaloezie, niet normaal.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand met gezond verstand jaloers is op zo'n uiterlijk. Je hebt mooi dun, frêle, gracieus, whatever. Maar er zit een groot verschil tussen dat en uitgemergeld zijn. Het eerste kun je benijden, het laatste wens je niemand toe.quote:
Ben jij ook overal haantje de voorste? Heb jij het megadruk met je carrière? En met 6 kinderen?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:51 schreef Skeletor. het volgende:
Overigens, zie hier de vooroordelen over uitgemergelde vrouwen. Dat moet wel anorexia zijn. Ik ondervind dit momenteel aan den lijve, enorm afgevallen door de ziekte van Crohn. Jolie is een fatty vergeleken met mij en dat is geen grap. Je moest eens weten hoeveel kortzichtigheid, niet normaal.
Goede username wel danquote:Op donderdag 27 november 2014 18:51 schreef Skeletor. het volgende:
Overigens, zie hier de vooroordelen over uitgemergelde vrouwen. Dat moet wel anorexia zijn. Ik ondervind dit momenteel aan den lijve, enorm afgevallen door de ziekte van Crohn. Jolie is een fatty vergeleken met mij en dat is geen grap. Je moest eens weten hoeveel kortzichtigheid, niet normaal.
Sinds wanneer is 'dik' in?quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:52 schreef Sapstengel het volgende:
dik is normaal en mooi en dat moet je respecteren.
tuurlijk wel, want die 83 kilo raken ze nooit van hun leven meer kwijt, dat weten ze stiektem ook welquote:Op donderdag 27 november 2014 19:11 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand met gezond verstand jaloers is op zo'n uiterlijk. Je hebt mooi dun, frêle, gracieus, whatever. Maar er zit een groot verschil tussen dat en uitgemergeld zijn. Het eerste kun je benijden, het laatste wens je niemand toe.
dikke gespotquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 'dik' in?
Of bedoel je gewoon slank? Als het aan de kleding-industrie ligt is 'gratenpakhuis' nog steeds het ideaal.
Want ze schreeuwt zich constant in de spotlights?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:52 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, ze is ziek. Ze heeft Anorexia AttentionWhoria.
Ja, dat kán niet anders!quote:Op zondag 30 november 2014 23:01 schreef Cynix ® het volgende:
Als je wéét dat je ziek bent, maar je wilt geen hulp, dan móet het toch iets van aandacht zijn?
quote:Brad Pitt doet er volgens bronnen in Hollywood alles aan om zijn vrouw aan het eten te krijgen, maar Angelina is koppig, er komt geen lepel yoghurt en geen boterhammetje met kaas in.
„Brad drukt haar steeds weer op het hart dat ze moet aankomen. Maar ze is gewoon eigenwijs als het om eten gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |