Hij had het niet gezienquote:Op maandag 17 februari 2014 10:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verdomme wat heb je met mn op gedaan
Wat een sportquote:Op maandag 17 februari 2014 10:13 schreef Karina het volgende:
Dit is trouwens wel een baas
[ afbeelding ]
Zeelandquote:Op maandag 17 februari 2014 10:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb altijd gezegd dat ik misschien wel liever ijshockey had gespeeld dan voetbal.
Helaas was de dichtstbijzijnde ijshal zo'n 3 uur rijden vanuit Zeeland.
'Domme Belg' of 'dom Belgje'.quote:
Ik raad je aan niemand op zijn taalkennis aan te vallen wanneer je zelf ook nog het nodige aan fouten maakt.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
'Domme Belg' of 'dom Belgje'.
Gewoon twee fouten in twee woorden. En dan vergeet je nog een komma ook, maar dat vergeef ik je wel even. Ik zal je even helpen:
Schrijf de naam van een bevolkingsgroep of een lid daarvan met een hoofdletter als de naam van een aardrijkskundige naam is afgeleid of als het om een specifiek volk gaat.
Verder schat ik dat Don een IQ heeft dat ongeveer 40-45 punten hoger ligt dan het jouwe, Elan. En dan is de 40-45 in deze niet eens als een grap bedoeld.
Ik ben niet bezig met iemand voor dom uitmaken; daar zit het verschil hem in. Ik wijs iemand enkel op het feit dat hij zelf nogal debiel overkomt, door zulke elementaire fouten te maken in zijn Nederlands.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik raad je aan niemand op zijn taalkennis aan te vallen wanneer je zelf ook nog het nodige aan fouten maakt.
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij woont nog bij je mama, debiel.
Ik raad je aan het zo te happen op het gehengel van Elan.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben niet bezig met iemand voor dom uitmaken; daar zit het verschil hem in. Ik wijs iemand enkel op het feit dat hij zelf nogal debiel overkomt, door zulke elementaire fouten te maken in zijn Nederlands.
Niet vreemd. Er verblijven wel vaker mannen bij zijn mama.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij woont nog bij je mama, debiel.
Doe ik niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik raad je aan het niet zo te happen op het gehengel van Elan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |