Jij loopt op 2 vrouwenarmen?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:29 schreef marcodej het volgende:
Haar bovenarmen zijn mijn bovenbenen.
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:29 schreef Karina het volgende:
Dit lijkt wel de moeder van Honey booboo.
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:29 schreef Karina het volgende:
Dit lijkt wel de moeder van Honey booboo.
Is het nou mogelijk dat iemand die op dat moment in de studio zit later met de uitzending op tv alsnog prijs heeft?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
Zo, die deelnemer bij kastje 5 is snel thuisen wat toevallig dat ze in hetzelfde huis woont als degene die de prijs krijgt!
Wil jij in beeld als dat je vrouw isquote:Op zondag 23 februari 2014 22:31 schreef marcodej het volgende:
Waarom wordt die man zo buiten beeld gehouden?
Zou me kapot schamenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Wil jij in beeld als dat je vrouw is
Geen idee, ik denk dat het wel moet kunnen. Denk ook niet dat je mensen hun prijs mag weigeren als ze een lot kopen/abo hebben.. en omdat ze dan naar de studio komen (en 1 op 500? of veel minder kans hebben) om aan dat spel mee te doen om ze dan te excludenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:31 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Is het nou mogelijk dat iemand die op dat moment in de studio zit later met de uitzending op tv alsnog prijs heeft?
Het was niet zijn vrouwquote:Op zondag 23 februari 2014 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Wil jij in beeld als dat je vrouw is
Er bestaat geen lens breed genoeg om nicolette, die vrouw EN haar man in beeld te brengenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:31 schreef marcodej het volgende:
Waarom wordt die man zo buiten beeld gehouden?
Fatty spottedquote:Op zondag 23 februari 2014 22:33 schreef Mord_Sith het volgende:
Ze is dik, geen monster
Ik vind dat gebash op haar persoon een beetje lame.
Ze kunnen het zeker goed gebruiken. Ik ben blij voor ze.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Nja, ze kunnen t wel goed gebruiken denk ik.
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:34 schreef stefan92 het volgende:
Toch leuk dit, dat iemand wint die het echt goed kan gebruiken.
Poep, pies dik?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:34 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
' Hihihiihihihihihihiih poep pies dik hihihihiihihih'
ja ik ook.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:33 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ze kunnen het zeker goed gebruiken. Ik ben blij voor ze.
Ik ben gewoon jaloersquote:Op zondag 23 februari 2014 22:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja ik ook.lijkt net of dat hier niet mag omdat ze dik is ofzo.
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:34 schreef remcoP het volgende:
Dat is tenminste een boeket, beter dat dat bosje in Sochi
Nee, dat verdient zequote:Op zondag 23 februari 2014 22:33 schreef Mord_Sith het volgende:
Ze is dik, geen monster
Ik vind dat gebash op haar persoon een beetje lame.
Ook jij kan zo dik worden hoorquote:
185.000 voor 2min werk (inschrijven op internet) tegenover 4 jaar afzien en zwoegen voor een gouden medaille waar je dan 35.000euro voor krijgtquote:Op zondag 23 februari 2014 22:34 schreef remcoP het volgende:
Dat is tenminste een boeket, beter dat dat bosje in Sochi
Die win je met de postcodeloterij. Vandaar dat elk vak een bepaalde stad is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:11 schreef Unites het volgende:
Hoe kun je nou kans maken op studioplaatsen?
Dat is volgens mij niet helemaal waar, de meeste plekken worden volgens de site weggeven via de site. Dus er zijn ook nog andere plekken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:15 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Die win je met de postcodeloterij. Vandaar dat elk vak een bepaalde stad is.
Ja, duh, de andere helft is aanhang. Er gaan 2 mensen; een lid en je mag iemand meenemen. Broer, zus, moeder, vriendin, buurvrouw van de bakker.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:18 schreef Unites het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet helemaal waar, de meeste plekken worden volgens de site weggeven via de site. Dus er zijn ook nog andere plekken.
Het viel me trouwens ook pas om dat volgens mij maar de helft van het publiek maar meespeelt met het spel :'o
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |