Jij loopt op 2 vrouwenarmen?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:29 schreef marcodej het volgende:
Haar bovenarmen zijn mijn bovenbenen.
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:29 schreef Karina het volgende:
Dit lijkt wel de moeder van Honey booboo.
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:29 schreef Karina het volgende:
Dit lijkt wel de moeder van Honey booboo.
Is het nou mogelijk dat iemand die op dat moment in de studio zit later met de uitzending op tv alsnog prijs heeft?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
Zo, die deelnemer bij kastje 5 is snel thuisen wat toevallig dat ze in hetzelfde huis woont als degene die de prijs krijgt!
Wil jij in beeld als dat je vrouw isquote:Op zondag 23 februari 2014 22:31 schreef marcodej het volgende:
Waarom wordt die man zo buiten beeld gehouden?
Zou me kapot schamenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Wil jij in beeld als dat je vrouw is
Geen idee, ik denk dat het wel moet kunnen. Denk ook niet dat je mensen hun prijs mag weigeren als ze een lot kopen/abo hebben.. en omdat ze dan naar de studio komen (en 1 op 500? of veel minder kans hebben) om aan dat spel mee te doen om ze dan te excludenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:31 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Is het nou mogelijk dat iemand die op dat moment in de studio zit later met de uitzending op tv alsnog prijs heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |