4.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:00 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel man startte er nou op de 10km na de afzeggingen van Skobrev en de Noren?
Het is niet eens kort op elkaar.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:59 schreef Kowloon het volgende:
Wel schraal dat die Noren nu al eieren voor hun geld kiezen.Alsof ze daarmee op de TP wel een medaille gaan winnen. Ter Mors heeft toch wel laten zien dat wedstrijden kort na elkaar geen probleem hoeven te zijn.
quote:Op maandag 17 februari 2014 02:37 schreef Mani89 het volgende:
BOB DE JONG in een nieuw wereldrecord. Bergsma 2 Swings 3. Kramer haalt niet eens de top 8.
Op de 10km hebben ze niks te zoeken en met Bokko en Pedersen hebben ze 2 schaatsers die op de 3km bij de absolute top behoren. Ze missen eigenlijk alleen een goede 3e man die hun kan volgen. Ik snap wel dat ze alles op alles zetten om een medaille op de TP te winnen. Kramer deed trouwens precies hetzelfde op de 1500m.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:59 schreef Kowloon het volgende:
Wel schraal dat die Noren nu al eieren voor hun geld kiezen.Alsof ze daarmee op de TP wel een medaille gaan winnen. Ter Mors heeft toch wel laten zien dat wedstrijden kort na elkaar geen probleem hoeven te zijn.
Kramer en Sablikova reden de 1500m niet, dus die afstand komt nu ook in gevaar op de OS.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op de 10km hebben ze niks te zoeken en met Bokko en Pedersen hebben ze 2 schaatsers die op de 3km bij de absolute top behoren. Ze missen eigenlijk alleen een goede 3e man die hun kan volgen. Ik snap wel dat ze alles op alles zetten om een medaille op de TP te winnen. Kramer deed trouwens precies hetzelfde op de 1500m.
Hij heeft in ieder geval zilver gehaald op de 10km de vorige keer, dan snap ik niet dat hij dit keer uberhaupt niet eens van start gaat.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:23 schreef Felagund het volgende:
Skobrev viel ook wat tegen op de 5km, op de ploegenachtervolging heeft hij wel een reële kans op een medaille.
Wat ik al zei, zijn 5km viel al tegen, wat eigenlijk zijn betere afstand is. Kans op een medaille is dus zeer klein. Maar het starten heeft waarschijnlijk geen negatieve gevolgen voor de achtervolging. Dus ik snap ook niet waarom hij niet start.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval zilver gehaald op de 10km de vorige keer, dan snap ik niet dat hij dit keer uberhaupt niet eens van start gaat.
Veel meer is ook niet nodig. Wordt de start nog verschoven?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:59 schreef Marcoss het volgende:
Inmiddels nog 15 deelnemers over voor morgen..
#yoloquote:Op maandag 17 februari 2014 10:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond dat filmpje van Skobrev best opmerkelijk, had niet gedacht dat hij zo riant kon leven als Russische schaatser. Dat maakt het des te triester dat hij er helemaal niks van bakt, hij ging zelfs naar een sportschool die 10.000 euro per maand kost (__! )
Maar goed hij heeft blijkbaar meer tijd doorgebracht in z'n mercedes dan op de schaatsbaan.
50% kans dat Rusland tegen Nederland moet in de eerste ronde. Dan staan ze met lege handen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:23 schreef Felagund het volgende:
Skobrev viel ook wat tegen op de 5km, op de ploegenachtervolging heeft hij wel een reële kans op een medaille.
Eigenlijk is 8 wel genoeg wmb.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Veel meer is ook niet nodig. Wordt de start nog verschoven?
Dan hou je 4 ritten over. Is wel weinig vind ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |