Zijn er delen van het lichaam die bij powerlifters niet zo relevant zijn?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Buikspieren zijn het belangrijkste om te trainen met powerliften ... je core houdt je namelijk recht tijdens squat en deadlift. Buikspieren worden 5x per week gepakt bij powerliften.
dat je zijn blokjes ziet is omdat hij een strak dieet heeft en daarmee zijn vetpercentage laag houdt.
elk spiertje is extreem belangrijk .. want als jij met 400kg op je rug staat wil jij niet 1 zwakke schakel hebben... dat zou catastrofale gevolgen kunnen hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zijn er delen van het lichaam die bij powerlifters niet zo relevant zijn?
Want de rug, biceps, schouders zijn ook erg belangrijk neem ik aan.
beetje super saiyin idee hequote:Op donderdag 20 februari 2014 00:09 schreef Hiatus het volgende:
Nog nooit zulke poppin delts gezien, niet normaal man. Deze kil wil je niet boos maken op de yard in jilla.
sickening analogiequote:Op donderdag 20 februari 2014 00:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
elk spiertje is extreem belangrijk .. want als jij met 400kg op je rug staat wil jij niet 1 zwakke schakel hebben... dat zou catastrofale gevolgen kunnen hebben.
Een huis bouw je ook niet met een halve of losse fundering.
Vast en zeker.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dan Green zal nog geen vlieg kwaad doen. De meeste powerlifters zien er misschien intimiderend uit, maar zijn ontzettend aardig en down to earth.
Kijk nu Lilly zonder zn baard zit gewoon een lief koppie op and all!quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dan Green zal nog geen vlieg kwaad doen. De meeste powerlifters zien er misschien intimiderend uit, maar zijn ontzettend aardig en down to earth.
Aardige repost.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:14 schreef theunderdog het volgende:
Jullie zullen dit wel niets vinden voorstellen, maar ik vond het voor een meid toch behoorlijk indrukwekkend.
Als het icm met Lobliner is zullen er vast wel wat cutting agents gebruikt wordenquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
https://www.facebook.com/(...)5275078?stream_ref=1
Strong bulk lol, maar 11 weken cut? Dat is toch bizar snel.
Is er toch nog hoop voor mij, 1 dayquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Als het icm met Lobliner is zullen er vast wel wat cutting agents gebruikt worden![]()
![]()
grapje, is wel mogelijk in 3 maanden.. zeker als je ziet waar zijn vet opgeslagen wordt.. vooral rond zijn middel.
Zijn meerdere redenen waarom dit zo is. Ten eerste door de andere rep range zoals al is aangegeven. Met lagere reps zal er meer kracht, neurale aanpassingen, explosiviteit, ATP, botdichtheid en myofibrillaire hypertrofie optreden. Voornaamste voordeel van hogere reps is meer sarcoplastische hypertrofie en beter verwerking van IGF-1, GH etc.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, weer wat geleerd.
Maar waarom halen bodybuilders hiermee niet dezelfde kracht uit als de powerlifters die wel deze zaken gebruiken?
Ik bedoel, of je nu gaat squaten of andere legpress apparaten gaat gebruiken, bij beide worden je benen toch sterker?
Hij zit in de 123 of 132lbs klasse. Dat betekend een lichaamsgewicht van ~59kilo of lager.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is ook indrukwekkend. Gozer is iets van 70kg, klein maar tilt wel 4-5x zijn eigen gewicht.
Kut conversie. Kut Amerikanen. Desalniettemin fucking impressive idd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:21 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hij zit in de 123 of 132lbs klasse. Dat betekend een lichaamsgewicht van ~59kilo of lager.
Blijft het altijd impressive vinden als ik hem zie liften tussen die gasten van 120+kilo bij de animal cage
Zit geen logica in het hele meetsysteem van Amerikanen. Die vent van loblinner is ook 'slechts' 10,8kg kwijt in 11 weken tijd. Net iets minder dan een kilo per week. Wel een stevige cut, maar niet heel onrealistisch.quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kut conversie. Kut Amerikanen. Desalniettemin fucking impressive idd.
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:16 schreef Hiatus het volgende:
De gedachte dat jij een troll ben kan ik moeilijk onderdrukken.
zeker gaaf om te zien .. "the ant" .. en grote winnaar van CAPOquote:Op donderdag 20 februari 2014 01:21 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hij zit in de 123 of 132lbs klasse. Dat betekend een lichaamsgewicht van ~59kilo of lager.
Blijft het altijd impressive vinden als ik hem zie liften tussen die gasten van 120+kilo bij de animal cage
als ik er naderhand achter kom dat het een troll was..quote:
heb je genoeg carbs in je lijf?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:52 schreef stoeltafel het volgende:
Is er iets te doen als je snel verzuurd behalve veel trainen? Met sommige oefeningen vetzuur ik zo snel. Vandaag deed ik thrusters en na 10 reps werden mijn benen al redelijk zwaar. Gisteren al wel wat been oefeningen gedaan.
Zal wel niet hehe. Ik heb lang genoeg op DBB gelurkt om te weten dat hij best serieus kan zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 02:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
als ik er naderhand achter kom dat het een troll was..
sta ik niet voor mezelf in
Keuze van een matras zou moeten afhangen van je gewicht en je bouw...quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:38 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Even over voor die natuurlijke TEST shit wat voor type matras vinden jullie fijn hard zacht?
Heb nu een vrij harde maar word iedere nacht paar keer wakker met die vieze tintelshit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |