abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136915059
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:33 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ok, maar mag ik vragen waarom jij nooit ermee bent begonnen?
omdat ik doelen voor mezelf stel die ik natty wil behalen..

ik train niet meer voor uiterlijk, dus mijn doelen zijn ook niet op uiterlijk gericht, ik geloof er ook in dat als je doelen puur op uiterlijk gericht zijn en je gaat daarom grijpen naar spul.. dat het einde dan zoek is en je nooit tevreden zult zijn. Uiterlijk is iets wat niet in feiten of cijfers uit te drukken is .. daarom denk ik dat de verslaving naar die middelen steeds groter zal worden naarmate je langer gebruikt. Vooral ook wanneer je stopt en meer dan 50% van je gains verdwijnen bij wijze van spreken. Trainen voor uiterlijk met behulp van middelen vind ik dus niet goed.. mits het in de professionele sfeer is. ik zeg dan altijd tegen de huis-tuin-keuken gebruiker; je kan het geld beter spenderen aan een goede psycholoog ;)

Om terug te komen op mijn doelen: ik wil naturel RAW een 275kg squat, 320-330kg deadlift, 170 bench behalen. Als ik dat binnen 3-5 jaar haal ga ik de boel upgraden met diverse middelen om naar mini-elite nummers te kunnen streven.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  woensdag 19 februari 2014 @ 23:38:16 #252
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_136915073
Even over voor die natuurlijke TEST shit wat voor type matras vinden jullie fijn hard zacht?
Heb nu een vrij harde maar word iedere nacht paar keer wakker met die vieze tintelshit
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_136915143
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:38 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

omdat ik doelen voor mezelf stel die ik natty wil behalen..

ik train niet meer voor uiterlijk, dus mijn doelen zijn ook niet op uiterlijk gericht, ik geloof er ook in dat als je doelen puur op uiterlijk gericht zijn en je gaat daarom grijpen naar spul.. dat het einde dan zoek is en je nooit tevreden zult zijn. Uiterlijk is iets wat niet in feiten of cijfers uit te drukken is .. daarom denk ik dat de verslaving naar die middelen steeds groter zal worden naarmate je langer gebruikt. Vooral ook wanneer je stopt en meer dan 50% van je gains verdwijnen bij wijze van spreken.

Om terug te komen op mijn doelen: ik wil naturel RAW een 275kg squat, 320-330kg deadlift, 170 bench behalen. Als ik dat binnen 3-5 jaar haal ga ik de boel upgraden met diverse middelen om naar mini-elite nummers te kunnen streven.
Maar die annabole zorgen toch niet alleen voor massa, maar ook voor kracht?
pi_136915217
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Maar die annabole zorgen toch niet alleen voor massa, maar ook voor kracht?
jup, maar als je niet specifiek op kracht traint zal je er ook niet de maximale kracht uit halen natuurlijk. Als je maximale kracht uit het spul wilt halen zul je een powerlift schema met juiste percentages moeten gaan doen om te kunnen peaken na verloop van tijd.

Daarnaast stacken powerlifters soms net wat andere spullen dan Bodybuilders, al komt het test gebruik wel overeen.

Om terug te komen op atemno: ik ken powerlifters die dbol als een eigen cycle gebruiken om te preppen voor hun powerlift meet.. aangezien je met dbol heel veel vocht bij je spieren kan dragen ..heeft het een goede functie voor de krachtsport :)
  woensdag 19 februari 2014 @ 23:42:31 #255
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_136915227
Kuren voor dat fysiek.. Nee man. Is binnen jaar misschien nog wel natty te halen. Wat is je fysiek nu dan? Want als t niet veel voorstelt en je voeding niet op orde is ga je na die kuur die massa weer kwijtraken. Ik merk nu al dat ik meer dan jij weet, en ik weet niet veel van kuren.. No offense maar jij ben nog niet klaar daarvoor. Die gasten op dbb zouden je dat ook vertellen.

Als je toch wil doen zou ik test-e 500 mg 10weken oid doen.
pi_136915332
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:42 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

jup, maar als je niet specifiek op kracht traint zal je er ook niet de maximale kracht uit halen natuurlijk. Als je maximale kracht uit het spul wilt halen zul je een powerlift schema met juiste percentages moeten gaan doen om te kunnen peaken na verloop van tijd.

Daarnaast stacken powerlifters soms net wat andere spullen dan Bodybuilders, al komt het test gebruik wel overeen.

Om terug te komen op atemno: ik ken powerlifters die dbol als een eigen cycle gebruiken om te preppen voor hun powerlift meet.. aangezien je met dbol heel veel vocht bij je spieren kan dragen ..heeft het een goede functie voor de krachtsport :)
Maar Bodybuilders doen toen ook aan squat, benchpress en deadlift?

tenminste, lijkt mij nogal sterk dat er bodybuilders bestaan die deze dingen niet doen.
pi_136915355
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:42 schreef Hiatus het volgende:
Kuren voor dat fysiek.. Nee man. Is binnen jaar misschien nog wel natty te halen. Wat is je fysiek nu dan? Want als t niet veel voorstelt en je voeding niet op orde is ga je na die kuur die massa weer kwijtraken. Ik merk nu al dat ik meer dan jij weet, en ik weet niet veel van kuren.. No offense maar jij ben nog niet klaar daarvoor. Die gasten op dbb zouden je dat ook vertellen.

Oh, maar ik realiseer mij dat ik er nog niet klaar voor ben hoor.

En over welk fysiek heb je het eigenlijk?
  woensdag 19 februari 2014 @ 23:46:35 #258
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_136915373
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:13 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

kroc rows .. 20 reps ofzo toch?

goeie pomp
Ja klopt, 10-20 reps, echt killing, goed voor je grip ook. Laatste tijd zelf 5x10 gedaan voor 5/3/1. Goed dodelijk, zeker na een goede bench-sessie ofzo. Bijna keer tot kokhalzen aan toe getraind, voelde wel extreem lekker daarna!

Iemand hier trouwens bekend of ervaring met German Volume Training (GVT)?
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  woensdag 19 februari 2014 @ 23:46:45 #259
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_136915375
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:42 schreef Hiatus het volgende:

Verkeerd gelezen, sorry. Dacht dat plaatje je streeffysiek was.
pi_136915438
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Maar Bodybuilders doen toen ook aan squat, benchpress en deadlift?

tenminste, lijkt mij nogal sterk dat er bodybuilders bestaan die deze dingen niet doen.
deadlift is 1 van de oefeningen die vrijwel niet door bodybuilders wordt gedaan.. waarom?

Omdat de deadlift een oefening is die de meeste slachtoffers maakt door verkeerde vorm, en daarnaast is hij niet nodig voor het bouwen van bepaalde massa bij bodybuilders.. omdat je dit kan opvangen met andere (veiligere/makkelijkere)oefeningen.

Squats zijn ook niet essentieel voor grote benen... ze werken wel het beste voor grote benen .. maar zijn niet essentieel. De massa kan je ook bouwen met een legpress apparaat.

zelfde geld voor benchpress.. veel bodybuilders prefereren dumbell press omdat ze hierbij een betere MMC hebben tijdens de uitvoering. Daarnaast is de powerlift benchpress vorm ook niet optimaal voor de meeste chest activatie.
pi_136915523
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:48 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

deadlift is 1 van de oefeningen die vrijwel niet door bodybuilders wordt gedaan.. waarom?

Omdat de deadlift een oefening is die de meeste slachtoffers maakt door verkeerde vorm, en daarnaast is hij niet nodig voor het bouwen van bepaalde massa bij bodybuilders.. omdat je dit kan opvangen met andere (veiligere/makkelijkere)oefeningen.

Squats zijn ook niet essentieel voor grote benen... ze werken wel het beste voor grote benen .. maar zijn niet essentieel. De massa kan je ook bouwen met een legpress apparaat.

zelfde geld voor benchpress.. veel bodybuilders prefereren dumbell press omdat ze hierbij een betere MMC hebben tijdens de uitvoering.
Ah, weer wat geleerd.

Maar waarom halen bodybuilders hiermee niet dezelfde kracht uit als de powerlifters die wel deze zaken gebruiken?

Ik bedoel, of je nu gaat squaten of andere legpress apparaten gaat gebruiken, bij beide worden je benen toch sterker?
pi_136915558
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ah, weer wat geleerd.

Maar waarom halen bodybuilders hiermee niet dezelfde kracht uit als de powerlifters die wel deze zaken gebruiken?

Ik bedoel, of je nu gaat squaten of andere legpress apparaten gaat gebruiken, bij beide worden je benen toch sterker?
Omdat bodybuilders in een andere rep/set range trainen, die trainen vrijwel exclusief voor massa.. dus die zal je niet zo snel singles/doubles/triples zien doen.

powerlifters werken bijvoorbeeld met periodization ... dus bijv 10 weken lang allerlei verschillende percentages van hun 1RM om zo het CNS maximaal op te laden .. zodat ze na die 10 weken kk hard peaken en zieke PR's zetten op hun lifts.
pi_136915565
Is er iets te doen als je snel verzuurd behalve veel trainen? Met sommige oefeningen vetzuur ik zo snel. Vandaag deed ik thrusters en na 10 reps werden mijn benen al redelijk zwaar. Gisteren al wel wat been oefeningen gedaan.
pi_136915622
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:52 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Omdat bodybuilders in een andere rep/set range trainen, die trainen vrijwel exclusief voor massa.. dus die zal je niet zo snel singles/doubles/triples zien doen.

powerlifters werken bijvoorbeeld met periodization ... dus bijv 10 weken lang allerlei verschillende percentages van hun 1RM om zo het CNS maximaal op te laden .. zodat ze na die 10 weken kk hard peaken en zieke PR's zetten op hun lifts.
Kun je dan dus gewoon beweren dat powerlifters sterker zijn dan bodybuilders (over het algemeen),,,

Of is dit ook weer te zwart/wit?
pi_136915712
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Kun je dan dus gewoon beweren dat powerlifters sterker zijn dan bodybuilders (over het algemeen),,,

Of is dit ook weer te zwart/wit?
Veel sterker! Tuurlijk zijn er bodybuilders(vooral elite) die ook echt sterk zijn .. maar de powerlifter die elite is zal hun altijd omver blazen wat betreft kracht.

bodybuilder traint voor massa.. dit gebeurt door progressieve overload: dus ze beginnen met 60kg x10 bench en na 3 jaar doen ze 140kg x10 bench bijv. dus ze worden wel sterker. Maar een Bodybuilder lift niet zo explosief.. die probeert de reps meer gecontroleerd en langzamer te doen.

maar een powerlifter traint exclusief op kracht en explosie, dus dan praat je over een CNS wat zo erg getraind is .. daar kan een bodybuilder niet tegen op
pi_136915751
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:27 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Ok.

Ja ga eerst leren over de soorten middelen die er zijn. Ik ken mensen die eerst beginnen met een winstrol of dbol kuurtje .. dit is wel goed te doen voor beginners.

mits je er genoeg over gelezen hebt, en dan vooral ook het gedeelte nakuren.
Nvm
pi_136915825
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:56 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Veel sterker! Tuurlijk zijn er bodybuilders(vooral elite) die ook echt sterk zijn .. maar de powerlifter die elite is zal hun altijd omver blazen wat betreft kracht.

bodybuilder traint voor massa.. dit gebeurt door progressieve overload: dus ze beginnen met 60kg x10 bench en na 3 jaar doen ze 140kg x10 bench bijv. dus ze worden wel sterker. Maar een Bodybuilder lift niet zo explosief.. die probeert de reps meer gecontroleerd en langzamer te doen.

maar een powerlifter traint exclusief op kracht en explosie, dus dan praat je over een CNS wat zo erg getraind is .. daar kan een bodybuilder niet tegen op
Ah ok, maar elke powerlifter heeft ook echt zo,n dikke buik..

Er is volgens mij geen enkele sterke powerlifer waarvan je denkt "zijn lichaam ziet er ook nog goed uit"... _O-
pi_136915833
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:57 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Nvm
dan duurt het langer voordat je eigen natuurlijke test productie weer op gang komt

en nakuren schijnt goed te zijn om wat gains te behouden?(Volgens mij)
pi_136915847
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Er is volgens mij geen enkele sterke powerlifer waarvan je denkt "zijn lichaam ziet er ook nog goed uit"... _O-
Onzin, pure onzin ..sorry dat ik het zo bot zeg , maar dat slaat helemaal nergens op :P

Dan Green..wereldrecord houder, 1 voorbeeld uit heel veel powerlifters die echt goed fysiek hebben.

donderdag 20 februari 2014 @ 00:00:15 #270
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_136915853
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Lilliebridge KK?
Je hebt er echt genoeg wtf
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_136915872
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 00:00 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Onzin, pure onzin ..sorry dat ik het zo bot zeg , maar dat slaat helemaal nergens op :P
Over het algemeen is dat wel zo toch?

Juist omdat ze niet trainen op massa/uiterlijk, maar pure kracht.
pi_136915893
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 00:00 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Dan Green..wereldrecord houder

[ afbeelding ]
Ah, maar die heeft duidelijk de buikspiertjes er ook bij gepakt. En dat past niet in het typische powerlifting schema toch?
pi_136915905
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 00:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Over het algemeen is dat wel zo toch?

Juist omdat ze niet trainen op massa/uiterlijk, maar pure kracht.
als ze vet dragen is het meestal omdat het een voordeel levert in de leverages .. en zwaarder is meestal ook sterker. Dat zie je dan ook terug in de SUPERHEAVYWEIGHT class.. maar ga je in die klasses eronder zitten dan zie je zoveel ripped gasten LOOOL
pi_136915949
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 00:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ah, maar die heeft duidelijk de buikspiertjes er ook bij gepakt. En dat past niet in het typische powerlifting schema toch?
Buikspieren zijn het belangrijkste om te trainen met powerliften ... je core houdt je namelijk recht tijdens squat en deadlift. Buikspieren worden 5x per week gepakt bij powerliften.

dat je zijn blokjes ziet is omdat hij een strak dieet heeft en daarmee zijn vetpercentage laag houdt.
pi_136915953
Mensen zoals jij :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')