Oja met de stok dat doe ik sowieso al voor en natijd helemaal nu met 4 x per week benchenquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
voor schouders
deze shit enz
[ afbeelding ]
ik zou lekker highrep barbell shruggen en lower rep powershruggen voor je uppertraps
Ik zit heel erg te twijfelen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:53 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Volgens mij zijn daar ook middelen voor, mocht je last krijgen van gyno je daarmee kan ingrijpen.
Maar je zit er dus aan te denken om te kuren?
train je al lang? Beetje goeie basis qua massa?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zit heel erg te twijfelen.
kroc rows .. 20 reps ofzo toch?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:12 schreef Cataclyst het volgende:
Voor je traps idd wat dreamer zegt naast je deads uiteraard. Ben sowieso van high rep high weight geworden voor delts traps. En kroc rows zijn heerlijk om maar eens bij hetzelfde principe te blijven
.
Ik heb dit volgens mij ook. Het is best duur om het te laten weghalen. Ik heb gehoord dat je dan gewoon naar de HA moet gaan en moet zeggen dat je er dagelijks hinder door ondervindt, en dan wordt het wss wel vergoed.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:58 schreef dreamerbulk het volgende:
en het is niet zo dat je ineens vrouwen borsten krijgt, het begint met hele kleine schijfjes onder de tepel.. en zo blijft het meestal ook
vaak zie je het zoals het in de linkerfoto is... vrijwel nihil.. maar toch storend
[ afbeelding ]
als je er te lang mee rondloopt wordt het wel iets groter ja
sommige mensen denken dat ze t hebben maar hebben t nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb dit volgens mij ook. Het is best duur om het te laten weghalen. Ik heb gehoord dat je dan gewoon naar de HA moet gaan en moet zeggen dat je er dagelijks hinder door ondervindt, en dan wordt het wss wel vergoed.
Ja, dat is het vreemde, ik heb geen pijn of zo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
sommige mensen denken dat ze t hebben maar hebben t niet
ik had vroeger ook wel eens pijnlijke tepels als ik erop kneep.. maar gewoon weggegaan
Weet waar je aan begint. En daarom dus alles goed uitzoeken, zodat je weet wat je doet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zit heel erg te twijfelen.
Dit is ook indrukwekkend. Gozer is iets van 70kg, klein maar tilt wel 4-5x zijn eigen gewicht.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:04 schreef theunderdog het volgende:
Hoe is het mogelijk dat een man als dit, zo absurd veel kan tillen maar er helemaal niet heel sterk/gespierd uitziet ofzo?
Met dat vele tillen dat hij zou hij toch veel gespierder moeten worden? hoe zit dat?
[ afbeelding ]
op basis van de vragen die hij de afgelopen dagen heeft gesteld zou ik hem adviseren om eerst heel goed zelfstudie te gaan doen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:21 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint. En daarom dus alles goed uitzoeken, zodat je weet wat je doet.
Wat voor kuur zou je dan in gedachte hebben? Waar sta je nu en wat is je doel met die kuur.
Ben wel geïnteresseerd, al blijf ik zelf naturel.
Mijn fysiek is ongeveer te vergelijken met dit.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
train je al lang? Beetje goeie basis qua massa?
hij heeft ook het WR van grootste totaal icm bodyweight op zijn naam .. iets van 11x bwquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is ook indrukwekkend. Gozer is iets van 70kg, klein maar tilt wel 4-5x zijn eigen gewicht.
Kijk, 11x zelfs. Fucking bizar.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hij heeft ook het WR van grootste totaal icm bodyweight op zijn naam .. iets van 11x bw
ja en 5x bij deadlift idd, heel bizarquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk, 11x zelfs. Fucking bizar.
Volkomen mee eens, uiteraard.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
op basis van de vragen die hij de afgelopen dagen heeft gesteld zou ik hem adviseren om eerst heel goed zelfstudie te gaan doen.
Oh, totaal is 11. Las weer eens te snel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja en 5x bij deadlift idd, heel bizar
Dan kun je nog flinke inhaalslagen maken op zich toch?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mijn fysiek is ongeveer te vergelijken met dit.
[ afbeelding ]
Maar dan wat sterker borstkas , en benen (weet niet hoe de benen van die kill eruitzien).
Ok.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Volkomen mee eens, uiteraard.
Maar wat ik wil bereiken? ja voornamelijk sterker worden en meer massa krijgen.
Jawel, maar mijn van mijn biceps bijvoorbeeld valt op een volledige natuurlijke manier niet heel veel meer te halen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan kun je nog flinke inhaalslagen maken op zich toch?
Ben nu dit aan het lezen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ok.
Ja ga eerst leren over de soorten middelen die er zijn. Ik ken mensen die eerst beginnen met een winstrol of dbol kuurtje .. dit is wel goed te doen voor beginners.
mits je er genoeg over gelezen hebt, en dan vooral ook het gedeelte nakuren.
Ok, ik zou als ik jou was ook in de AAS sectie van dutchbodybuilding gaan kijken, genoeg gebruikers, genoeg info en genoeg kritische kijk op dingen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ben nu dit aan het lezen.
http://anabolen-online.co(...)-waarom-nakuren.html
Sorry maar hier ga je redelijk de fout in. Dbol is geen kuur op zich en alleen geschikt als kickstart, maar zelfs dan is in bijna alle gevallen winstrol beter. Verder is 1-10 weken test-e 500mg de standaard met 4 weken nolva 20mg. Aldus dbb.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ok.
Ja ga eerst leren over de soorten middelen die er zijn. Ik ken mensen die eerst beginnen met een winstrol of dbol kuurtje .. dit is wel goed te doen voor beginners.
mits je er genoeg over gelezen hebt, en dan vooral ook het gedeelte nakuren.
Ok, maar mag ik vragen waarom jij nooit ermee bent begonnen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ok, ik zou als ik jou was ook in de AAS sectie van dutchbodybuilding gaan kijken, genoeg gebruikers, genoeg info en genoeg kritische kijk op dingen.
zoals ik al eerder zei ik ben geen expert, en zeg alleen wat mensen in mijn omgeving gedaan hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:33 schreef Atemno het volgende:
[..]
Sorry maar hier ga je redelijk de fout in. Dbol is geen kuur op zich en alleen geschikt als kickstart, maar zelfs dan is in bijna alle gevallen winstrol beter. Verder is 1-10 weken test-e 500mg de standaard met 4 weken nolva 20mg. Aldus dbb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |