PSV? Doen die nog voor iets mee dan? Faalclub pur sang.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Puntenverlies voor NAC zou wel fijn zijn voor PSV ja.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:47 schreef Caland het volgende:
Nelom. Armenteros. Ik ga even in mezelf snijden.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:47 schreef eight het volgende:
[..]
VBL / Live Eredivisieverslagen #287 1-1 Poepon
Boeiend.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:49 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat je aanwezigheid hier en je nietszeggende posts niet geapprecieerd wordt.
32 min incl blessuretijd van 4 minquote:
As usual.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is echt zwaar ingezakt sinds eerste half uur.
Ik vind het een beetje laf dat de Feyenoordusers niet in het live eredivisie topic durven te komen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:49 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk wel, omdat je zo nodig ons aandacht zoekt.
We blijven gelukkig wel kansen creëren ... nu nog verzilverenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is echt zwaar ingezakt sinds eerste half uur.
Ik niet. Stel kleuters daar die enkel het wedstrijdverloop herhalen en voor de rest vrij weinig te melden hebben.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje laf dat de Feyenoordusers niet in het live eredivisie topic durven te komen.
Misschien moet jij dan even voor wat niveau zorgenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:51 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik niet. Stel kleuters daar die enkel het wedstrijdverloop herhalen en voor de rest vrij weinig te melden hebben.
Dat doe ik, maar dan hier. Als je dat natuurlijk niet erg vindt?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien moet jij dan even voor wat niveau zorgen
Zou niet eens zo gek zijn. Zeker aan het eind van de wedstrijd wanneer de meeste spelers moegespeeld zijn.quote:
Oh, nee hoor geen enkel probleem. Als jij daar vrolijk van wordt moet je dat zeker doen. Maar misschien is het leuk om een keer langs te komenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:53 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat doe ik, maar dan hier. Als je dat natuurlijk niet erg vindt?
echt hèquote:Op zondag 16 februari 2014 15:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Armenteros wandelt het veld af
Zo van 1 puntje zijn we tevreden mee
Sommigen wel ja, maar het getuigt ook een beetje van het verlies niet onder ogen te durven komenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:51 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik niet. Stel kleuters daar die enkel het wedstrijdverloop herhalen en voor de rest vrij weinig te melden hebben.
Welk verlies?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sommigen wel ja, maar het getuigt ook een beetje van het verlies niet onder ogen te durven komen
Het staat gelijkquote:Op zondag 16 februari 2014 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sommigen wel ja, maar het getuigt ook een beetje van het verlies niet onder ogen te durven komen
Het puntverlies wat lonkt.quote:
Wel mee eensquote:Op zondag 16 februari 2014 15:56 schreef Caland het volgende:
Wat een waardeloze vent joh die Nijhuis.
Graag ontopic of tief opquote:Op zondag 16 februari 2014 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was ontopic totdat ik commentaar kreegquote:
Neuh, dit blijft zoquote:Op zondag 16 februari 2014 15:57 schreef arjan1112 het volgende:
Jezus dit word echt een blessuretijd goal...
Hij is niet partijdig. Gewoon een regelneukertje.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een teringhond die Nijhuis. Hoe erg kun je partijdig zijn.
Ik weet het niet hoor. Tegen AZ hadden we hem ook al tegen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is niet partijdig. Gewoon een regelneukertje.
Mwah, Gözübüyük benadert dat niveau ook welquote:Op zondag 16 februari 2014 15:58 schreef Helpmefok het volgende:
Nijhuis, slechtste scheids in de eredivisie na Blom.
Volgens De Schaak konden we naar boven kijken, dus die gaat zo weer wat mondjes snoerenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:00 schreef exile79 het volgende:
Gelukkig straalt het er wel vanaf hoe belangrijk een overwinning voor Feyenoord is. ...
Ìk ga niet trollen/zuigen, maar de selectieve/hypocriete verontwaardiging in deze reeks is wel weer treurig hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:59 schreef Dekatria het volgende:
Vak 818 uit de Arena is ook weer aanwezig merk ik.
Niet bepaaldquote:Op zondag 16 februari 2014 16:05 schreef S0nic het volgende:
Het is weer de schuld van de scheids natuurlijk
Het is Feyenoord dat in de 2e helft zwak is.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:05 schreef S0nic het volgende:
Het is weer de schuld van de scheids natuurlijk
Zo gaat het elke weekquote:Op zondag 16 februari 2014 16:08 schreef Muto het volgende:
Zelfde verhaal als altijd. Goed beginnen, veel kansen missen, eerste kans gelijk doelpunt tegen en vervolgens het helemaal kwijt zijn.
Joden dit, Joden dat. Kap toch eens met dat nergens op gebaseerde gehuil.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:06 schreef Haringkop het volgende:
Komen alle joden nu heel selectief opmerken dat het aan de scheids zou liggen?
Jullie moeten hier gewoon niet komenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joden dit, Joden dat. Kap toch eens met dat nergens op gebaseerde gehuil.
1x gezien, vorig jaar tegen Heracles..quote:
Hou je muil joh. We kankeren hier op alles.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joden dit, Joden dat. Kap toch eens met dat nergens op gebaseerde gehuil.
Mwah. zelfs in deze waardeloze 2de helft hebben we betere kansen gehad dan NAC.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jezus man, echt hoor, dit is gewoon zo slecht. Op basis van tweede helft gewoon punt met mazzel.
Dit maakt hem niet opeens goed hoor, maar dit is gewoon roodquote:Op zondag 16 februari 2014 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Scheidsrechter was toch zo slecht?
Mee eensquote:Op zondag 16 februari 2014 16:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dit maakt hem niet opeens goed hoor, maar dit is gewoon rood
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:12 schreef exile79 het volgende:
Tegen tien man verder. Nu wordt het niveau nog erger.
Het is nog maar 10 minuten.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:12 schreef RensAjacied het volgende:
Als Feyenoord nu nog niet kan winnen tegen 10 man...
80 minuten te laatquote:
Met tien man denk ik dat ze anders gaan spelen, waardoor het nog lastiger wordt. Denk ik dan hequote:Op zondag 16 februari 2014 16:12 schreef RensAjacied het volgende:
Als Feyenoord nu nog niet kan winnen tegen 10 man...
Alle ballen hoog op Pelle dus.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Met tien man denk ik dat ze anders gaan spelen, waardoor het nog lastiger wordt. Denk ik dan he
Om hem vervolgens weer te missen?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:13 schreef arjan1112 het volgende:
Pellé versier gewoon een penalty a.u.b
Nee, ik bedoel NAC. Die gaan zich ingraven want zij zijn tevreden met een punt.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Alle ballen hoog op Pelle dus.
Het viel inderdaad mee. Nijhuis, topperquote:Op zondag 16 februari 2014 16:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik dacht dat Nijhuis rood zou trekken om 't weer "recht" te trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Precies, en Feyenoord kan daarom niet tussen de linies komen waardoor alle ballen weer hoog op Pelle worden gegeven.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel NAC. Die gaan zich ingraven want zij zijn tevreden met een punt.
ja wat moet je anders hequote:Op zondag 16 februari 2014 16:16 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Precies, en Feyenoord kan daarom niet tussen de linies komen waardoor alle ballen weer hoog op Pelle worden gegeven.
Guillotine.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:17 schreef Helpmefok het volgende:
Mensen die haten op Immers moeten dood
In deze eredivisie slaat dit nergens op. Zou me niet verbazen als we nog een punt inlopen op FC Neus ookquote:Op zondag 16 februari 2014 16:17 schreef De_Pel het volgende:
VERDOMMETERINGTYFUSGRAFBLAFKUTKANKERSCHIJTZOOI Feyenoord wat doe je![]()
Seizoen nu definitief voorbij, hoeven ook niet meer te hopen op vCL via de tweede plaats, dus de komende 10 weken zijn voor de kat z'n kut
Met een beetje geluk verlies je de komende twee weken nog en wordt je straks zelfs nog ingehaald door dat grafkankerkutpsv
Was beide kanten, geen penal iddquote:Op zondag 16 februari 2014 16:18 schreef H.FR het volgende:
Geen penal voor immers? Bij die corner dan hr. Kijk hoe die vastgehouden wórdt
Intereseert geen kut meer, want die haal je toch nooit meer in, en je laat Twente weer weglopenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In deze eredivisie slaat dit nergens op. Zou me niet verbazen als we nog een punt inlopen op FC Neus ook
mag je hopen zo.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:18 schreef arjan1112 het volgende:
europees voetbal gaan we gewoon halen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |