PSV? Doen die nog voor iets mee dan? Faalclub pur sang.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Puntenverlies voor NAC zou wel fijn zijn voor PSV ja.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:47 schreef Caland het volgende:
Nelom. Armenteros. Ik ga even in mezelf snijden.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:47 schreef eight het volgende:
[..]
VBL / Live Eredivisieverslagen #287 1-1 Poepon
Boeiend.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:49 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat je aanwezigheid hier en je nietszeggende posts niet geapprecieerd wordt.
32 min incl blessuretijd van 4 minquote:
As usual.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is echt zwaar ingezakt sinds eerste half uur.
Ik vind het een beetje laf dat de Feyenoordusers niet in het live eredivisie topic durven te komen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:49 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk wel, omdat je zo nodig ons aandacht zoekt.
We blijven gelukkig wel kansen creëren ... nu nog verzilverenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is echt zwaar ingezakt sinds eerste half uur.
Ik niet. Stel kleuters daar die enkel het wedstrijdverloop herhalen en voor de rest vrij weinig te melden hebben.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje laf dat de Feyenoordusers niet in het live eredivisie topic durven te komen.
Misschien moet jij dan even voor wat niveau zorgenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:51 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik niet. Stel kleuters daar die enkel het wedstrijdverloop herhalen en voor de rest vrij weinig te melden hebben.
Dat doe ik, maar dan hier. Als je dat natuurlijk niet erg vindt?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien moet jij dan even voor wat niveau zorgen
Zou niet eens zo gek zijn. Zeker aan het eind van de wedstrijd wanneer de meeste spelers moegespeeld zijn.quote:
Oh, nee hoor geen enkel probleem. Als jij daar vrolijk van wordt moet je dat zeker doen. Maar misschien is het leuk om een keer langs te komenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:53 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat doe ik, maar dan hier. Als je dat natuurlijk niet erg vindt?
echt hèquote:Op zondag 16 februari 2014 15:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Armenteros wandelt het veld af
Zo van 1 puntje zijn we tevreden mee
Sommigen wel ja, maar het getuigt ook een beetje van het verlies niet onder ogen te durven komenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:51 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik niet. Stel kleuters daar die enkel het wedstrijdverloop herhalen en voor de rest vrij weinig te melden hebben.
Welk verlies?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sommigen wel ja, maar het getuigt ook een beetje van het verlies niet onder ogen te durven komen
Het staat gelijkquote:Op zondag 16 februari 2014 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sommigen wel ja, maar het getuigt ook een beetje van het verlies niet onder ogen te durven komen
Het puntverlies wat lonkt.quote:
Wel mee eensquote:Op zondag 16 februari 2014 15:56 schreef Caland het volgende:
Wat een waardeloze vent joh die Nijhuis.
Graag ontopic of tief opquote:Op zondag 16 februari 2014 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was ontopic totdat ik commentaar kreegquote:
Neuh, dit blijft zoquote:Op zondag 16 februari 2014 15:57 schreef arjan1112 het volgende:
Jezus dit word echt een blessuretijd goal...
Hij is niet partijdig. Gewoon een regelneukertje.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een teringhond die Nijhuis. Hoe erg kun je partijdig zijn.
Ik weet het niet hoor. Tegen AZ hadden we hem ook al tegen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is niet partijdig. Gewoon een regelneukertje.
Mwah, Gözübüyük benadert dat niveau ook welquote:Op zondag 16 februari 2014 15:58 schreef Helpmefok het volgende:
Nijhuis, slechtste scheids in de eredivisie na Blom.
Volgens De Schaak konden we naar boven kijken, dus die gaat zo weer wat mondjes snoerenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:00 schreef exile79 het volgende:
Gelukkig straalt het er wel vanaf hoe belangrijk een overwinning voor Feyenoord is. ...
Ìk ga niet trollen/zuigen, maar de selectieve/hypocriete verontwaardiging in deze reeks is wel weer treurig hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:59 schreef Dekatria het volgende:
Vak 818 uit de Arena is ook weer aanwezig merk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |