PSV? Doen die nog voor iets mee dan? Faalclub pur sang.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Puntenverlies voor NAC zou wel fijn zijn voor PSV ja.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:47 schreef Caland het volgende:
Nelom. Armenteros. Ik ga even in mezelf snijden.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:47 schreef eight het volgende:
[..]
VBL / Live Eredivisieverslagen #287 1-1 Poepon
Boeiend.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:49 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat je aanwezigheid hier en je nietszeggende posts niet geapprecieerd wordt.
32 min incl blessuretijd van 4 minquote:
As usual.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is echt zwaar ingezakt sinds eerste half uur.
Ik vind het een beetje laf dat de Feyenoordusers niet in het live eredivisie topic durven te komen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:49 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk wel, omdat je zo nodig ons aandacht zoekt.
We blijven gelukkig wel kansen creëren ... nu nog verzilverenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is echt zwaar ingezakt sinds eerste half uur.
Ik niet. Stel kleuters daar die enkel het wedstrijdverloop herhalen en voor de rest vrij weinig te melden hebben.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje laf dat de Feyenoordusers niet in het live eredivisie topic durven te komen.
Misschien moet jij dan even voor wat niveau zorgenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:51 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik niet. Stel kleuters daar die enkel het wedstrijdverloop herhalen en voor de rest vrij weinig te melden hebben.
Dat doe ik, maar dan hier. Als je dat natuurlijk niet erg vindt?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien moet jij dan even voor wat niveau zorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |