SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag 17 februari
Mannen
8:00 Kwalificatie
10:30 Finales
Deelnemers (Niet volledig):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlanders:
Bell Berghuis[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Klopt.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:55 schreef Uccie het volgende:
Het is een bellvrije finale, geen berghuis, brockhoff en jacobellis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 10:55 schreef Uccie het volgende:
het is bell wat de klok niet slaat.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:55 schreef Uccie het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 10:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Klopt.Ik moest hier veel te hard om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
[..]
Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik moest lachen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
[..]
Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
[..]
Klopt.Belde al eerst aan, deed Hassani open.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig post ik dit 2 seconden na jouquote:Op zondag 16 februari 2014 10:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest hier veel te hard om lachen![]()
Jacobellis weer niet goed genoegquote:
Wel een Belle in de kleine finale..quote:Op zondag 16 februari 2014 10:55 schreef Uccie het volgende:
Ik had het gisteren nog over je....2xquote:Op zondag 16 februari 2014 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig post ik dit 2 seconden na jou
Spannendquote:Op zondag 16 februari 2014 10:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had het gisteren nog over je....2x
lijkt me wel.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:57 schreef vaarsuvius het volgende:
als er nu 4 in de finale het parkoers uitvligen wint de nummer 1 van de B finale dan brons
Nee ze zwaaide hysterisch met haar armen om niet te v allen.quote:
Misschien heeft het niet starten te maken met het niet uitzenden tijdens de OSquote:Op zondag 16 februari 2014 10:58 schreef roos85 het volgende:
Moll.. Zwart hesje.. Niet starten..
Waar zit de WIDM hint?
Vast een vrijstelling verdiend, hoefde dus niet mee te doenquote:Op zondag 16 februari 2014 10:58 schreef roos85 het volgende:
Waar zit de WIDM hint?
Krijgt ze dan nog een diploma?quote:
Jaquote:
Je hebt gelijkquote:
Dat zwarte hesje heft alle jokers op. Jacobellis krijgt een rood scherm.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:58 schreef roos85 het volgende:
Waar zit de WIDM hint?
quote:Op zondag 16 februari 2014 11:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat zwarte hesje heft alle jokers op. Jacobellis krijgt een rood scherm.
Ach, 7e, iedereen zal haar falen herinnerenquote:
Nee, een rood hesjequote:Op zondag 16 februari 2014 11:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
in theorie kan ze nog goud winnen dus, satel dat de andere 6 allemaal in een gigan tische crash hun been brekenquote:Op zondag 16 februari 2014 10:59 schreef komrad het volgende:
[..]
als het tot een dq leidt wel denk ik
True, ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, 7e, iedereen zal haar falen herinneren
ze hoeven alleen maar allemaal een poortje te missenquote:Op zondag 16 februari 2014 11:00 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
in theorie kan ze nog goud winnen dus, satel dat de andere 6 allemaal in een gigan tische crash hun been breken
Picsquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 11:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, een been breken is spectaculairder.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:01 schreef komrad het volgende:
[..]
ze hoeven alleen maar allemaal een poortje te missen
stil protest ...quote:
Met uitstekende botten en allesquote:Op zondag 16 februari 2014 11:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, een been breken is spectaculairder.
quote:Op zondag 16 februari 2014 11:02 schreef alors het volgende:
Ik denk dat Jacobellis naar de Taco Bell is.
Was gewoon verreweg de beste.quote:
Tacobellisquote:Op zondag 16 februari 2014 11:02 schreef alors het volgende:
alorsquote:Op zondag 16 februari 2014 11:02 schreef alors het volgende:
Die grap kende ik helaas al.quote:
Zoals het hoort, ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:04 schreef Bombvis het volgende:
Gewoon simpel naar de winst, geen rare dingen
quote:
heel even bij de start nog beetje spannend maar daarna veel te goed voor de restquote:
Ik had Maltesersquote:Op zondag 16 februari 2014 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij hebben niet veel mensen haar ingevuld bij de nostradamus
Schreeuwen ā la Vlaar na een 4-2, ach, dat hoort erbijquote:
Ze tekent een snorretje op haar bovenlip. Debieler kun je het niet krijgen.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:04 schreef Bombvis het volgende:
Gewoon simpel naar de winst, geen rare dingen
Maar ze doet iig geen grabs tijdens de race waardoor ze uitvaltquote:Op zondag 16 februari 2014 11:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze tekent een snorretje op haar bovenlip. Debieler kun je het niet krijgen.
muhahaquote:Op zondag 16 februari 2014 11:05 schreef Dekatria het volgende:
"They should put Samkova straight into the men's event tomorrow"
Doe je vanmiddag Claudia Pechstein aanmoedigen, of gaat je dat te verquote:Op zondag 16 februari 2014 11:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, ik zie nu dat ze ook is gevallen. Da's 5 out of 5 voor mij.
Jammer dat je da tniet kon invullen bij de Nostradamusquote:Op zondag 16 februari 2014 11:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, ik zie nu dat ze ook is gevallen. Da's 5 out of 5 voor mij.
Ik had met 3 anderen Samkova.quote:
Ik sol niet met bejaarden.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe je vanmiddag Claudia Pechstein aanmoedigen, of gaat je dat te ver
Ik durfde niet om m'n geld op haar niet te jinxenquote:Op zondag 16 februari 2014 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij hebben niet veel mensen haar ingevuld bij de nostradamus
Dan moet je Bob ook met rust laten.quote:
Goeie zinquote:Op zondag 16 februari 2014 11:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik durfde niet om m'n geld op haar niet te jinxen
wat was de quotering?quote:Op zondag 16 februari 2014 11:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik durfde niet om m'n geld op haar niet te jinxen
Soweiso, want die moet wel gewoon een medaille binnenhengelenquote:Op zondag 16 februari 2014 11:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan moet je Bob ook met rust laten.
quote:Op zondag 16 februari 2014 11:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan moet je Bob ook met rust laten.
Martine Veldhoen. Wel aantrekkelijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wie is dat in de studio? de vrouwelijke?
Sjoerd?quote:Op zondag 16 februari 2014 11:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Martine Veldhoen. Ik vind 'r op Anouk lijken.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zie het niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Martine Veldhoen. Ik vind 'r op Anouk lijken.
Je moet er een blonde pruik op zetten, maar dat zou betekenen dat je naar de studio moet reizen, door de beveiliging moet en ik denk dat ze dan al weg is.quote:
Wopkequote:De Vegt vreest: 'We halen onze doelen niet'
Door: Redactie
16-2-14 - 12:36 bron: ANP
SOTSJI 2014 Wopke de Vegt weet hoe het werkt. 'Onder de medaillemachine is nergens discussie over geld.' De technisch directeur van de Nederlandse Ski Vereniging (NSkiV) kon tot dusverre bij de Winterspelen in Sotsji in tegenstelling tot vertegenwoordigers van de schaatsbond niet juichen. Freestyle-snowboarders Cheryl Maas, Dimi de Jong en Dolf van der Wal konden na een mislukt optreden snel naar huis, zondag strandde Bell Berghuis op de snowboardcross ook al in een vroeg stadium.
Dat kan consequenties hebben in de bijdrage van NOC*NSF. 'We halen onze doelen tot nu toe niet', erkende De Vegt. 'Een aantal sporters zal de A-status kwijt raken. Dat raakt hen zelf. Voor de sport is het vooral van belang dat NOC*NSF bijdraagt in de programma's. Ik heb vooralsnog niet het idee dat daarin gesnoeid wordt. Al werkt ons optreden hier niet mee.'
De wintersportbonden hebben vķķr de Spelen van Sotsji hun investeringsplannen en wensen al ingeleverd bij de sportkoepel. De komende weken worden die op basis van de prestaties nog enigszins aangepast. De Vegt: 'Het gaat om plannen met het oog op Pyeongchang 2018 en het potentieel dat we voor die Spelen hebben.'
'Natuurlijk word je beoordeeld op het werk dat je levert, maar er wordt ook gekeken naar de talenten die er over 4 jaar kunnen staan. Het zijn ook geen omvangrijke programma's. We hebben een junior en een meisje die het goed doen op snowboardcross, drie ā vier talenten in het alpineskiën en nog wat meer in het freestyle-snowboarden. Ik ben optimistisch en ga ervan uit dat onze programma's gefinancieerd blijven.'
De NOC-NSF richt zich maar lekker op schaatsen zodat we daar 30 plakken pakkenquote:
Nu hoor ik het ookquote:Op zondag 16 februari 2014 11:10 schreef alors het volgende:
Ik denk steeds aan 'KAAAHAAMMPIOENEN GROEEEHOOEETEN HUN FRUIT' bij dat eind- en begin muziekje van de NOS.
Toen Wopke daar de leiding had ging het eigenlijk dramatisch.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De NOC-NSF richt zich maar lekker op schaatsen zodat we daar 30 plakken pakken!!!
Op de officiële site heb je dat nog niet aangepast, hoe zit dat? Biatlon wel weer gerescheduled naar 12:30 (was 7:00 en was ook al gisteren om 16:00).quote:
Ik kan niets aanpassen op de officiële site, of bedoel je FOK!sport?quote:Op maandag 17 februari 2014 08:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Op de officiële site heb je dat nog niet aangepast, hoe zit dat? Biatlon wel weer gerescheduled naar 12:30 (was 7:00 en was ook al gisteren om 16:00).
Mist, ga weg!!
De officiële site is sowieso een beetje raar, zie startnummer 2quote:Op maandag 17 februari 2014 08:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Op de officiële site heb je dat nog niet aangepast, hoe zit dat? Biatlon wel weer gerescheduled naar 12:30 (was 7:00 en was ook al gisteren om 16:00).
Mist, ga weg!!
Nee op de officiële stond nog gewoon 8 uur.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kan niets aanpassen op de officiële site, of bedoel je FOK!sport?
Джаррид ХЬЮСgodquote:Op maandag 17 februari 2014 08:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De officiële site is sowieso een beetje raar, zie startnummer 2
http://www.sochi2014.com/en/snowboard-men-s-sbx-seeding
Jep dat gebeurt. Indeling gaat op basis van de FIS-punten.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:25 schreef Zorro het volgende:
Zag het ook, zullen ze rechtstreeks naar de achtste finales gaan of zo?
Ja, op basis van de ranglijst is het plan nu. Seeding run is dus niet uitgesteld maar inderdaad geannuleerd.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:25 schreef Zorro het volgende:
Zag het ook, zullen ze rechtstreeks naar de achtste finales gaan of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 februari 2014 08:34 schreef Nober het volgende:
Misschien houdt de mist nog wel de hele week aan... Wat doen ze dan? Medailles op basis van rankings?
Lotenquote:Op maandag 17 februari 2014 08:34 schreef Nober het volgende:
Misschien houdt de mist nog wel de hele week aan... Wat doen ze dan? Medailles op basis van rankings?
Zie pagina eerder.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:57 schreef Coelho het volgende:
Gisteren hadden ze dat hele onderdeel in nog geen 3 uren afgerond, waarom dan nu al de kwalificaties voor de heren geschrapt?
Hij bedoelt denk ik waarom de kwali dan niet gewoon is uitgesteld ook, omdat er toch tijd genoeg zou moeten zijnquote:
Oh zo, geen idee wmb gewoon met kwalificatie.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik waarom de kwali dan niet gewoon is uitgesteld ook, omdat er toch tijd genoeg zou moeten zijn
ZDF heeft er nog geen vertrouwen in dat het zo gaat beginnen.quote:Die Startzeit wurde noch einmal nach hinten verschoben. Nun soll der Wettkampf 10:45 Uhr deutscher Zeit beginnen. Angesichts des dichten Nebels auf der Piste ist da wohl eher der Wunsch der Vater des Gedankens.
17.02.2014 10:21
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:43 schreef DeLuna het volgende:
Die AmerikanenEn maar klagen dat Nederland het zo goed doet he.
Idd..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan vlieg je er dus uit omdat zo'n flapdrol voor je te veel risico neemt
Het is dat een advanced niet kan hier..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze doen dit ook op ski's dat moet nog beginnen ergens in deze week.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:13 schreef Symphonic het volgende:
Vind dit toch stiekem wel een van de leukste sporten die ik tot nu toe heb gezien op de OS.
Krijg de stream helaas niet aan de praat hier..
Heb je dan 4 jaar voor getraindquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoop dan meer geluk te hebben met de stream en/of tv.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze doen dit ook op ski's dat moet nog beginnen ergens in deze week.
En misschien over 4 of 8 jaar op ijshockeyschaatsen. Die sport is ook wel mooi om te zien.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze doen dit ook op ski's dat moet nog beginnen ergens in deze week.
Red Bull Crashed Icequote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En misschien over 4 of 8 jaar op ijshockeyschaatsen. Die sport is ook wel mooi om te zien.
Dat is echt spektakelquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Red Bull Crashed IceDat zou echt zooo tof zijn als dat Olympisch zou worden
Downhill skating is top jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Red Bull Crashed IceDat zou echt zooo tof zijn als dat Olympisch zou worden
Ja ze moeten hier juist ook A invoeren. Ik zeur niet op die regel bij het shorttrack hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:17 schreef heywoodu het volgende:
Wat ik dan weer niet snap, bij shorttrack zat men het halve topic te zeiken op zo'n "achterlijke advance-regel", en hier moeten ze het eigenlijk juist invoeren?
Zou hier ook eerlijker zijn. Je mag een ander niet raken maar welke straf staat erop als die ander toch eruit vliegt/blijft?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:17 schreef heywoodu het volgende:
Wat ik dan weer niet snap, bij shorttrack zat men het halve topic te zeiken op zo'n "achterlijke advance-regel", en hier moeten ze het eigenlijk juist invoeren?
Eguibar gaat het doen!!!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:16 schreef superniger het volgende:
Vallen als je in de top drie staat
Ben je tegen iedereen ofzo?quote:
Lekker rebels tochquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben je tegen iedereen ofzo?!
Matteotti is al weg, Visintin is er nog wel voor Italië.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan gun ik het Mateotti en Sivertzen wel
Uh, nee. Matteotti doet nog mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Matteotti is al weg, Visintin is er nog wel voor Italië.
Matteotti zit er ook nog in imo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Matteotti is al weg, Visintin is er nog wel voor Italië.
Hill maakte zelf de fout waardoor Eguibar hem niet meer kon ontwijkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:27 schreef Skwish het volgende:
Die 2e werd onder uit gehaald
lol die finish
neequote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben je tegen iedereen ofzo?!
Half 7 zelfs.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:27 schreef Mansjester het volgende:
Ik kijk ook tien minuten.
Jullie waren echt al om half 8 op hé
DQ voor iemand.quote:
Al eerder.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:27 schreef Mansjester het volgende:
Ik kijk ook tien minuten.
Jullie waren echt al om half 8 op hé
Gaat hij weer geluk hebbenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn ze niet allemaal buiten geweest? Alleen Mateotti leek me wellicht nog binnen
Koop dit jaar geen croissant, dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:31 schreef Zorro het volgende:
Uitgerekend die kutfransozen hebben weer mazzel
Bradbury-effectquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matteotti op deze manier naar het goud zou legendarisch zijn
Ik giet alle franse wijn door de gootsteenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Koop dit jaar geen croissant, dat zal ze leren!
Alleen was Matteotti al wel 1 van de vele kanshebbersquote:
Die is natuurlijk wel een stuk minder goed dan Matteottiquote:
Ik vind dit een beetje jammer, hij had echt wel een medalje kunnen pakken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:45 schreef Nober het volgende:
JA OLYMPISCH DIPLOMA VOOR EGUIBAR, ga je naar de huldiging Mexicano??
Krijgen we straks noordse comb, alpineskiën, shorttrack en biatlon tegenlijk?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:46 schreef heywoodu het volgende:
Pff, bijna de finale gemist omdat de Duitser ineens ging voorbeschouwen op noordse combinatie
Zo ongeveer jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Krijgen we straks noordse comb, alpineskiën, shorttrack en biatlon tegenlijk?
Bij de mannen is het niet te voorspellen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje jammer, hij had echt wel een medalje kunnen pakken.
Als de mist wegblijftquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Krijgen we straks noordse comb, alpineskiën, shorttrack en biatlon tegenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |