quote:
heel even bij de start nog beetje spannend maar daarna veel te goed voor de restquote:
Ik had Maltesersquote:Op zondag 16 februari 2014 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij hebben niet veel mensen haar ingevuld bij de nostradamus
Schreeuwen à la Vlaar na een 4-2, ach, dat hoort erbijquote:
Ze tekent een snorretje op haar bovenlip. Debieler kun je het niet krijgen.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:04 schreef Bombvis het volgende:
Gewoon simpel naar de winst, geen rare dingen
Maar ze doet iig geen grabs tijdens de race waardoor ze uitvaltquote:Op zondag 16 februari 2014 11:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze tekent een snorretje op haar bovenlip. Debieler kun je het niet krijgen.
muhahaquote:Op zondag 16 februari 2014 11:05 schreef Dekatria het volgende:
"They should put Samkova straight into the men's event tomorrow"
Doe je vanmiddag Claudia Pechstein aanmoedigen, of gaat je dat te verquote:Op zondag 16 februari 2014 11:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, ik zie nu dat ze ook is gevallen. Da's 5 out of 5 voor mij.
Jammer dat je da tniet kon invullen bij de Nostradamusquote:Op zondag 16 februari 2014 11:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, ik zie nu dat ze ook is gevallen. Da's 5 out of 5 voor mij.
Ik had met 3 anderen Samkova.quote:
Ik sol niet met bejaarden.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe je vanmiddag Claudia Pechstein aanmoedigen, of gaat je dat te ver
Ik durfde niet om m'n geld op haar niet te jinxenquote:Op zondag 16 februari 2014 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij hebben niet veel mensen haar ingevuld bij de nostradamus
Dan moet je Bob ook met rust laten.quote:
Goeie zinquote:Op zondag 16 februari 2014 11:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik durfde niet om m'n geld op haar niet te jinxen
wat was de quotering?quote:Op zondag 16 februari 2014 11:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik durfde niet om m'n geld op haar niet te jinxen
Soweiso, want die moet wel gewoon een medaille binnenhengelenquote:Op zondag 16 februari 2014 11:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan moet je Bob ook met rust laten.
quote:Op zondag 16 februari 2014 11:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan moet je Bob ook met rust laten.
Martine Veldhoen. Wel aantrekkelijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wie is dat in de studio? de vrouwelijke?
Sjoerd?quote:Op zondag 16 februari 2014 11:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Martine Veldhoen. Ik vind 'r op Anouk lijken.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zie het niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Martine Veldhoen. Ik vind 'r op Anouk lijken.
Je moet er een blonde pruik op zetten, maar dat zou betekenen dat je naar de studio moet reizen, door de beveiliging moet en ik denk dat ze dan al weg is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |