Idd..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan vlieg je er dus uit omdat zo'n flapdrol voor je te veel risico neemt
Het is dat een advanced niet kan hier..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze doen dit ook op ski's dat moet nog beginnen ergens in deze week.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:13 schreef Symphonic het volgende:
Vind dit toch stiekem wel een van de leukste sporten die ik tot nu toe heb gezien op de OS.
Krijg de stream helaas niet aan de praat hier..
Heb je dan 4 jaar voor getraindquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoop dan meer geluk te hebben met de stream en/of tv.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze doen dit ook op ski's dat moet nog beginnen ergens in deze week.
En misschien over 4 of 8 jaar op ijshockeyschaatsen. Die sport is ook wel mooi om te zien.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze doen dit ook op ski's dat moet nog beginnen ergens in deze week.
Red Bull Crashed Icequote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En misschien over 4 of 8 jaar op ijshockeyschaatsen. Die sport is ook wel mooi om te zien.
Dat is echt spektakelquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Red Bull Crashed IceDat zou echt zooo tof zijn als dat Olympisch zou worden
Downhill skating is top jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Red Bull Crashed IceDat zou echt zooo tof zijn als dat Olympisch zou worden
Ja ze moeten hier juist ook A invoeren. Ik zeur niet op die regel bij het shorttrack hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:17 schreef heywoodu het volgende:
Wat ik dan weer niet snap, bij shorttrack zat men het halve topic te zeiken op zo'n "achterlijke advance-regel", en hier moeten ze het eigenlijk juist invoeren?
Zou hier ook eerlijker zijn. Je mag een ander niet raken maar welke straf staat erop als die ander toch eruit vliegt/blijft?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:17 schreef heywoodu het volgende:
Wat ik dan weer niet snap, bij shorttrack zat men het halve topic te zeiken op zo'n "achterlijke advance-regel", en hier moeten ze het eigenlijk juist invoeren?
Eguibar gaat het doen!!!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:16 schreef superniger het volgende:
Vallen als je in de top drie staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |