Nee hoor, ik hoop Ajax.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk Roda JC en dat hoopt ook iedereen.
Ik hoop juist dat Roda erin blijft.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk Roda JC en dat hoopt ook iedereen.
Ditquote:Op zondag 16 februari 2014 11:57 schreef Chase_Utley het volgende:
Hopelijk Roda of ADO. Al lijkt mij FC Utrecht ook wel een keer grappig.
vorig jaar waren ze zo closequote:
Vorig jaar scheelde het 4 minuten. tegen Sparta. In 2009 2 minuten tegen Cambuur.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:00 schreef LogiteX het volgende:
Denk ADO, kan me niet voorstellen dat Roda degradeert.
Kusje eropquote:Op zondag 16 februari 2014 14:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kanker haters![]()
Laat dat Ado ofzo maar degraderen, wij zullen nooit degraderen.
Wat gisteren in het veld stond is op 1 of 2 na ook nog eens een lading spelers waar je het zelfs in de Jupiler League nog zwaar mee krijgen.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:58 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ik hoop roda
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)eigd-door-eigen-fans
Roda favoriet.quote:
En dan ook de juiste competitiestandquote:
Done.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:21 schreef Mark het volgende:
[..]
En dan ook de juiste competitiestand
Of Cambuur ze zou overleven betwijfel ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
ADO rechtstreeks, Cambuur en Roda overleven de play-offs (wederom)
Willem II kampioen in de JL, veel stabieler dan Dordrecht, wat nu aan het inzakken is.
Heb je ook de andere programma's?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur uit
Vitesse uit
NEC thuis
Heracles uit
PSV uit
RKC thuis
AZ thuis
Twente uit
FC Groningen thuis
Go Ahead Eagles uit
[ afbeelding ]
Dag Roda
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kanker haters![]()
Laat dat Ado ofzo maar degraderen, wij zullen nooit degraderen.
Cambuur beslist het op de thuiswedstrijdenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Of Cambuur ze zou overleven betwijfel ik.
VVV gaat steeds beter draaien. Ik kijk dan wel door een gekleurde bril, maar ik geef VVV een goede kans tegen Cambuur.
EDIT: ik kijk nu naar de stand en ik durf VVV zelfs nog titelkansen toe te dichten.
Helemaal niet zo'n zwaar programma en maar zes punten achter op Dordrecht, waar ze nog tegen moeten in de eigen Koel. Al denk ik dat het toch een net-nietje zal worden.
Inderdaad, zo positief moet je het nou ook weer niet inzien.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb je ook de andere programma's?
Want ik zie Roda hier toch nog wel 10 punten pakken.
Er horen teveel ploegen in de Eredivisie, als je kijkt naar wat er dit seizoen moet degraderen.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Cambuur beslist het op de thuiswedstrijden
VVV maakt een opmars ja, maar Willem II vind ik toch echt het meeste kwaliteit hebben van de hele competitie. Ervaring gemixt met jong talent. Een club als Willem II hoort thuis in de Eredivisie
Leve FC Limburg dan, dat is veel beter.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:19 schreef kurk_droog het volgende:
Laat de haagse flopjes maar lekker degraderen en Roda gewoon failliet verklaren, wat een schijt clubs
Limburg opdoeken lijkt me een beter plan.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Leve FC Limburg dan, dat is veel beter.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Limburg opdoeken lijkt me een beter plan.
.. zie ik het voor RKC ook somber in.quote:Vitesse uit
AZ uit
ADO thuis
Cambuur uit
Roda uit
Ajax thuis
Feyenoord uit
Zwolle thuis
NAC uit
Heerenveen thuis
Fuseren met Brabant.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Limburg opdoeken lijkt me een beter plan.
Zou ook niet erg zijn. Van alle clubs in de eredivisie heeft RKC misschien nog wel het minste bestaansrecht.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Als je dan het programma van bijvoorbeeld RKC ook bekijkt..:
[..]
.. zie ik het voor RKC ook somber in.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:03 schreef kurk_droog het volgende:
Trouwens, wat boeit het iemand dan ookEredivisie draait toch om Ajax alleen.
je bent slecht geïnformeerd, Ajax kan al niet meer degraderenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:06 schreef Gijscoman het volgende:
Ik denk dat Ajax degradeert. Ze moeten nog tegen Feyenoord, Twente en Vitesse. Tevens krijg je zware wedstrijden tegen Cambuur, ADO en NEC. Ajax staat aan het einde van het seizoen stijf onderaan.
Oh, ik was nog vergeten in mijn voorspelling dat Ajax nog punten aftrek krijgt. Zo'n 40 punten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
je bent slecht geïnformeerd, Ajax kan al niet meer degraderen
Ik ben er bang voor deze keer bij Roda JC. Ik denk dat ze er gewoon hard uitgaan, daar gaat een prutsspelertje als Berry Powell niets aan veranderen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil Roda zeggen omdat ik dat hoop, maar die zullen zich wel weer miraculeus handhaven, dus heb ik maar op RKC gestemd. Met pijn in het hart, dat wel
Roda en NEC "doen" niet aan degradatieclausules, de overige clubs die genoemd worden wel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 07:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Benieuwd of ze een degradatieclausule in de contracten hebben gezet, anders is het gelijk afgelopen met die club.
Zelfs als ze hun spelers een transfervrije status geven, raken ze veel rotzooi niet kwijt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:54 schreef Nico25 het volgende:
[..]
Roda en NEC "doen" niet aan degradatieclausules, de overige clubs die genoemd worden wel.
Bron; VI van deze week
Wordt heel belangrijk, ook voor NECquote:Op zondag 2 maart 2014 18:53 schreef Boezeidekoe het volgende:
Als Roda volgende week niet wint van NEC is het zo goed als over voor ze.
Oh, want mensen mogen van jou geen voorkeur hebben?quote:Op maandag 3 maart 2014 01:24 schreef ohjajohh het volgende:
Stelletje bloedhonden hier die tegen FC de Haag zijn.
Dat was geen paar jaar geleden, dat was afgelopen jaar.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:11 schreef Pascalus het volgende:
Roda had een paar jaar geleden al moeten degraderen, maar deed dat op miraculeuze wijze niet.
Hopelijk degradeert Roda nu rechtstreeks. Al vind ik dat wel jammer voor Tomasson.
Seizoen 2008/2009, toen Feyenoord verzuimde ze er uit te gooien, door thuis met 2-3 te verliezen. En toen wonnen ze van Cambuur op strafschoppen in de playoffs/quote:Op maandag 3 maart 2014 09:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat was geen paar jaar geleden, dat was afgelopen jaar.
Oh dat was ik alweer vergeten. Feyenoord was toen al wel klaar met het seizoen en Roda had nog alles om voor te spelen.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Seizoen 2008/2009, toen Feyenoord verzuimde ze er uit te gooien, door thuis met 2-3 te verliezen. En toen wonnen ze van Cambuur op strafschoppen in de playoffs/
met powell nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nec, Ado, RKC; ken allemaal, maar wij worden het iig niet!
inderdaad. Willem II had vorig jaar minder punten dan NEC nu 7 wedstrijden voor het einde.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:09 schreef MakkieR het volgende:
Eigenlijk best wel raar ongeacht welke club ook degradeert. Op de allerlaatste plaats heb je nog steeds 15 van de 27 wedstrijden niet verloren. Dat is 56% gewoon een stuk meer dan de helft. Vreemde competitie dit jaar.
Dat zeker, komt de spanning wel ten goede.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:14 schreef arjan1112 het volgende:
Maakt het alleen maar leuker toch?
Meestal heb je wel 1 club die alles verliest maar dit jaar niet
Zou mooi zijn als NEC zich redt tegen Ajax, waardoor bijvoorbeeld Roda degradeert en Vitesse kampioen wordtquote:Op zondag 9 maart 2014 21:44 schreef Blinker het volgende:
Als je kijkt naar het programma van NEC dan kan je alleen maar concluderen dat het een zeer moeilijk verhaal wordt.
Programma:
NEC - FC Utrecht
sc Heerenveen - NEC
NEC - Heracles Almelo
NEC - SC Cambuurr
AZ - NEC
NEC - FC Twente
Ajax - NEC
Met name de laatste drie wedstrijden zijn loodzwaar. De punten moeten tegen die tijd dus al in de tas zijn.
Dan degraderen we nog liever als dat Ajax aan de titel helptquote:Op zondag 9 maart 2014 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou mooi zijn als NEC zich redt tegen Ajax, waardoor bijvoorbeeld Roda degradeert en Vitesse kampioen wordt
Ja, 3 eerste thuiswedstrijden moeten eigenlijk wel gewonnen worden, op zich allemaal mogelijke 3punters, en dan wellicht nog wat sprokkelen, maar lastig wordt t wel voor ze jaquote:Op zondag 9 maart 2014 21:44 schreef Blinker het volgende:
Als je kijkt naar het programma van NEC dan kan je alleen maar concluderen dat het een zeer moeilijk verhaal wordt.
Programma:
NEC - FC Utrecht
sc Heerenveen - NEC
NEC - Heracles Almelo
NEC - SC Cambuurr
AZ - NEC
NEC - FC Twente
Ajax - NEC
Met name de laatste drie wedstrijden zijn loodzwaar. De punten moeten tegen die tijd dus al in de tas zijn.
SC Cambuur - RKC Waalwijkquote:Op maandag 10 maart 2014 00:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Begint er voor mij toch uit te zien dat RKC gaat degraderen..
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Dan degraderen we nog liever als dat Ajax aan de titel helpt
Het uitgangspunt van Foeke Booy was ook om zoveel mogelijk jonge Nederlanders op te stellen.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind clubs als Go Ahead en Cambuur echt knokken voor de punten, dat zie ik bij mijn eigen club amper tot niet terug, daarom ben ik er toch wel een beetje bang voor...
Denk toch echt dat RKC maar een puntje of 3/4 zal sprokkelen..quote:Op maandag 10 maart 2014 09:22 schreef Blinker het volgende:
[..]
SC Cambuur - RKC Waalwijk
RKC Waalwijk - Ajax
Roda JC Kerkrade - RKC Waalwijk
Feyenoord - RKC Waalwijk
RKC Waalwijk - PEC Zwolle
NAC Breda - RKC Waalwijk
RKC Waalwijk - sc Heerenveen
Ook een pittig programma. De komende drie weken is het er ook er op of er onder.
Die laatste vier wedstrijden zie ik ze niet veel punten pakken. Hoogstens tegen PEC of een puntje her en der.
Utrecht, Roda en NEC verdienen het op basis van wanbeleid.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:23 schreef hafcfan het volgende:
Rkc en Nec hebben ook nog een heel zwaar programma. Denk 1 van die 2. Zou Utrecht en Roda het wel gunnen.
Akkoord.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens zie ik in speelronde 33 eigenlijk wel mogelijkheden voor NEC tegen Twente. Met veel strijd en passie zou je de punten over de streep kunnen trekken, zo deed GAE het gisteren ook.
Oh nou omdat jij het zegt.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens zie ik in speelronde 33 eigenlijk wel mogelijkheden voor NEC tegen Twente. Met veel strijd en passie zou je de punten over de streep kunnen trekken, zo deed GAE het gisteren ook.
Den Haag dan niet in dit lijstje opnemenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Utrecht, Roda en NEC verdienen het op basis van wanbeleid.
Dan kun je zowat de halve eredivisie opnoemen. Vittese, Heerenveen, Feyenoord.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Den Haag dan niet in dit lijstje opnemen
Ik bedoel, nee inderdaad!
Alleen Ajax en Feyenoord hebben volgens mij nog nooit gemeentesteun gekregen, waarvan Ajax als enige volgens mij überhaupt geen steun van derden heeft gehad (beursgang niet meegerekend).quote:Op maandag 10 maart 2014 16:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan kun je zowat de halve eredivisie opnoemen. Vittese, Heerenveen, Feyenoord.
Heracles ook niet. Zelfs geen lening met rentequote:Op maandag 10 maart 2014 16:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Alleen Ajax en Feyenoord hebben volgens mij nog nooit gemeentesteun gekregen, waarvan Ajax als enige volgens mij überhaupt geen steun van derden heeft gehad (beursgang niet meegerekend).
Ah, dan is dat nr. 3. Maar verder dus iedereenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles ook niet. Zelfs geen lening met rente
Met Psv trotst aan kop. 40 miljoen voor grondquote:Op maandag 10 maart 2014 16:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ah, dan is dat nr. 3. Maar verder dus iedereen
Met name Vitesse is al 133246468x gered.
Nac ook wel donders vaak.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ah, dan is dat nr. 3. Maar verder dus iedereen
Met name Vitesse is al 133246468x gered.
Oh ja, niet te vergetenquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 16:42 schreef Blinker het volgende:
Ajax is geloof ik ook maar voor 10% eigendom van de ArenA. Ook totaal geen intentie om de boel af te betalen.
Maar even daarover dan: wat is het probleem van geen 100% eigenaar zijn van het speelstadion?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:46 schreef Blinker het volgende:
Godver, andersom natuurlijk. Ik ben slecht in multitasken.
Werken en FOKken gaat niet samen.
Ja echt? Zou denken dat je met zoveel winst wel je eigen stadion af zou willen betalenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:42 schreef Blinker het volgende:
Ajax is geloof ik ook maar voor 10% eigendom van de ArenA. Ook totaal geen intentie om de boel af te betalen.
Ik heb het zojuist even uitgezocht. Het schijnt dat Ajax 10 miljoen euro aan huur betaald aan de gemeente Amsterdam per jaar. Je kan niet echt spreken over een vriendenprijsje. ;-)quote:Op maandag 10 maart 2014 16:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar even daarover dan: wat is het probleem van geen 100% eigenaar zijn van het speelstadion?
Wat valt er af te betalen dan?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja echt? Zou denken dat je met zoveel winst wel je eigen stadion af zou willen betalen
Da's niet afbetalen, dat is overkopen van aandelen en da's heel wat anders.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
De lening, of iig het gedeelte wat de gemeente bezit?
Ok, dat klopt, maar je snapte toch wat ik bedoelde..quote:Op maandag 10 maart 2014 17:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's niet afbetalen, dat is overkopen van aandelen en da's heel wat anders.
Weet ik niet, kan niet in hun boeken kijken. Wellicht is deze constructie voor hen interessanter. Er zijn wel meer bedrijven die liever geen stenen op de balans hebben staan.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ok, dat klopt, maar je snapte toch wat ik bedoelde..
Lijkt me fijner het stadion zelf te bezitten voor een club als ajax. Die zullen toch nooit failliet gaan ofzo.
Hmm, zo had ik er idd nog niet tegenaan gekeken.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Weet ik niet, kan niet in hun boeken kijken. Wellicht is deze constructie voor hen interessanter. Er zijn wel meer bedrijven die liever geen stenen op de balans hebben staan.
az en heerenveen toch ook ?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Alleen Ajax en Feyenoord hebben volgens mij nog nooit gemeentesteun gekregen, waarvan Ajax als enige volgens mij überhaupt geen steun van derden heeft gehad (beursgang niet meegerekend).
De bouw van de ArenA kan je ook zien als een vorm van steun van de gemeente.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zo slecht waren ze helemaal nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
RKC geef ik nu ook goede papieren. Wanvertoninkje gisteren en ze hebben hun wereldkeeper Seda ook al op de bank gezet.
Ik weet niet of dat helemaal correct is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo slecht waren ze helemaal niet
Heb je de wedstrijd gezien?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo slecht waren ze helemaal niet
Ja gezien. Maar RKC creeerde ook wel kansjes, dus dat geeft hoop.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gezien?
Foutenfestival (van beide kanten), een parodie op voetbal en met name op verdedigen.
Voor RKC ziet het er wel somber uit nu, als Roda en NEC winnen, dan staan ze laatste. Ze hebben ook minder kwaliteit dan Roda en NEC en minder strijdlust dan bv Cambuur en Go Ahead.
Cambuur was achterin wel erg slecht. Maar goed, op die manier is elke wedstrijd een soort van loterij, dus het kan natuurlijk nog best. Voor mij zijn ze wel degradatiekandidaat #1.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja gezien. Maar RKC creeerde ook wel kansjes, dus dat geeft hoop.
Ik vind dit niet echt een argument.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso heeft het weinig zin als RKC erin blijft, geen enkele mogelijkheid tot stabilisatie en die lage begroting. Bij eventueel lijfsbehoud moeten ze ook volgend jaar strijden tegen degradatie.
wat een onzin.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso heeft het weinig zin als RKC erin blijft, geen enkele mogelijkheid tot stabilisatie en die lage begroting. Bij eventueel lijfsbehoud moeten ze ook volgend jaar strijden tegen degradatie.
helemaal mee eens, veruit minst aansprekende club uit de eredivisiequote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
In elk geval de club met het minste aantal toeschouwers.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:03 schreef Adames het volgende:
[..]
helemaal mee eens, veruit minst aansprekende club uit de eredivisie
In dat afgebeunde stadion.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
In elk geval de club met het minste aantal toeschouwers.
Ik denk dat dat meer over de rest zegt dan over die ploegen.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:28 schreef o.us2.0 het volgende:
Volgens mij is dit een van de weinige seizoenen waarbij beide promovendussen zich eredivisiewaardig tonen.
Normaliter zitten ze vaak in de degradatiezonde (alhoewel GAE er heel dichtbij zit maar 4 punten verschil met nr. 16 is veel).
*Promovendiquote:Op maandag 17 maart 2014 19:28 schreef o.us2.0 het volgende:
Volgens mij is dit een van de weinige seizoenen waarbij beide promovendussen zich eredivisiewaardig tonen.
Normaliter zitten ze vaak in de degradatiezonde (alhoewel GAE er heel dichtbij zit maar 4 punten verschil met nr. 16 is veel).
Ook? Ik denk vooral.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
*Promovendi
Wat je zegt klopt, maar het heeft ook met de eredivisie van tegenwoordig te maken..
Die 3 clubs die verdedigend spelen hebben idd een groter risico om eruit te vliegen in de nacompetitie . Zie VVV en de Graafschap van een paar jaar terug : in de competitie verdedigen en vervolgens in de nacompetitie het moeilijk krijgen omdat ze niet meer weten hoe ze moeten aanvallen .quote:Op maandag 17 maart 2014 19:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch zie ik wel een verschil tussen Cambuur/GAE/RKC en clubs als Utrecht/Roda/NEC.
De eerstgenoemden spelen vaker aanvallend en met meer passie, alsof ze niets te verliezen hebben.
De laatstgenoemden spelen verdedigender en bij vlagen apathisch alsof het besef van kunnen degraderen niet aanwezig is.
Daarom blijf ik mij persoonlijk nog zorgen maken om mijn eigen club, er is echt wel genoeg kwaliteit om in de Eredivisie te blijven maar in deze fase moet je 90 minuten knokken, zeker als je onverhoopt in de nacompetitie terecht komt.
NEC draaide vorig jaar in de tweede seizoenshelft al belachelijk slecht, vervolgens kwamen er in de zomer allemaal rare spelers, draaien een bedroevende eerste seizoenshelft en halen vervolgens doodleuk weer allemaal rare spelers.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:50 schreef Caland het volgende:
Je ziet ook wel dat de twee clubs die onderaan staan een wat paniekerig beleid hebben gevoerd dit seizoen. NEC die in de winterstop opeens overal en nergens spelers vandaan hebben geplukt en Roda die een rookie als trainer hebben aangesteld.
NEC is qua aanval de 8e ploeg, het probleem is juist dat het verdedigend zwaar onder de maat is.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch zie ik wel een verschil tussen Cambuur/GAE/RKC en clubs als Utrecht/Roda/NEC.
De eerstgenoemden spelen vaker aanvallend en met meer passie, alsof ze niets te verliezen hebben.
De laatstgenoemden spelen verdedigender en bij vlagen apathisch alsof het besef van kunnen degraderen niet aanwezig is.
Kan mij seizoenen herinneren dat de nummer 18 (clubs als Willem 2, Excelsior of RBC) aan het eind van het seizoen met minder dan 10 punten naar de JL gingen. Waar de kampioen vaak 8/9 keer meer punten van hadquote:Op maandag 17 maart 2014 19:31 schreef Mark het volgende:
Dit is gewoon een raar seizoen: bovenin worden ontzettend veel punten verspeeld, en onderin worden meer punten gehaald dan andere jaren. Gat tussen nummer 1 en 18 zal waarschijnlijk historisch klein zijn.
Valt wel mee hoor, ik pak willekeurig 2 seizoenen:quote:Op maandag 17 maart 2014 22:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kan mij seizoenen herinneren dat de nummer 18 (clubs als Willem 2, Excelsior of RBC) aan het eind van het seizoen met minder dan 10 punten naar de JL gingen. Waar de kampioen vaak 8/9 keer meer punten van had.
Van welke site haal je dit vandaan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik pak willekeurig 2 seizoenen:
2007/2008: 45 punten verschil
[ afbeelding ]
2003/2004: 54 punten verschil
[ afbeelding ]
Terwijl vorig seizoen: 53 punten vershil
[ afbeelding ]
Lijkt op http://www.liveuitslagen.nl/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |