En dan ook de juiste competitiestandquote:
Done.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:21 schreef Mark het volgende:
[..]
En dan ook de juiste competitiestand
Of Cambuur ze zou overleven betwijfel ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
ADO rechtstreeks, Cambuur en Roda overleven de play-offs (wederom)
Willem II kampioen in de JL, veel stabieler dan Dordrecht, wat nu aan het inzakken is.
Heb je ook de andere programma's?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur uit
Vitesse uit
NEC thuis
Heracles uit
PSV uit
RKC thuis
AZ thuis
Twente uit
FC Groningen thuis
Go Ahead Eagles uit
[ afbeelding ]
Dag Roda
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kanker haters![]()
Laat dat Ado ofzo maar degraderen, wij zullen nooit degraderen.
Cambuur beslist het op de thuiswedstrijdenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Of Cambuur ze zou overleven betwijfel ik.
VVV gaat steeds beter draaien. Ik kijk dan wel door een gekleurde bril, maar ik geef VVV een goede kans tegen Cambuur.
EDIT: ik kijk nu naar de stand en ik durf VVV zelfs nog titelkansen toe te dichten.
Helemaal niet zo'n zwaar programma en maar zes punten achter op Dordrecht, waar ze nog tegen moeten in de eigen Koel. Al denk ik dat het toch een net-nietje zal worden.
Inderdaad, zo positief moet je het nou ook weer niet inzien.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb je ook de andere programma's?
Want ik zie Roda hier toch nog wel 10 punten pakken.
Er horen teveel ploegen in de Eredivisie, als je kijkt naar wat er dit seizoen moet degraderen.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Cambuur beslist het op de thuiswedstrijden
VVV maakt een opmars ja, maar Willem II vind ik toch echt het meeste kwaliteit hebben van de hele competitie. Ervaring gemixt met jong talent. Een club als Willem II hoort thuis in de Eredivisie
Leve FC Limburg dan, dat is veel beter.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:19 schreef kurk_droog het volgende:
Laat de haagse flopjes maar lekker degraderen en Roda gewoon failliet verklaren, wat een schijt clubs
Limburg opdoeken lijkt me een beter plan.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Leve FC Limburg dan, dat is veel beter.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Limburg opdoeken lijkt me een beter plan.
.. zie ik het voor RKC ook somber in.quote:Vitesse uit
AZ uit
ADO thuis
Cambuur uit
Roda uit
Ajax thuis
Feyenoord uit
Zwolle thuis
NAC uit
Heerenveen thuis
Fuseren met Brabant.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Limburg opdoeken lijkt me een beter plan.
Zou ook niet erg zijn. Van alle clubs in de eredivisie heeft RKC misschien nog wel het minste bestaansrecht.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Als je dan het programma van bijvoorbeeld RKC ook bekijkt..:
[..]
.. zie ik het voor RKC ook somber in.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:03 schreef kurk_droog het volgende:
Trouwens, wat boeit het iemand dan ookEredivisie draait toch om Ajax alleen.
je bent slecht geïnformeerd, Ajax kan al niet meer degraderenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:06 schreef Gijscoman het volgende:
Ik denk dat Ajax degradeert. Ze moeten nog tegen Feyenoord, Twente en Vitesse. Tevens krijg je zware wedstrijden tegen Cambuur, ADO en NEC. Ajax staat aan het einde van het seizoen stijf onderaan.
Oh, ik was nog vergeten in mijn voorspelling dat Ajax nog punten aftrek krijgt. Zo'n 40 punten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
je bent slecht geïnformeerd, Ajax kan al niet meer degraderen
Ik ben er bang voor deze keer bij Roda JC. Ik denk dat ze er gewoon hard uitgaan, daar gaat een prutsspelertje als Berry Powell niets aan veranderen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil Roda zeggen omdat ik dat hoop, maar die zullen zich wel weer miraculeus handhaven, dus heb ik maar op RKC gestemd. Met pijn in het hart, dat wel
Roda en NEC "doen" niet aan degradatieclausules, de overige clubs die genoemd worden wel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 07:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Benieuwd of ze een degradatieclausule in de contracten hebben gezet, anders is het gelijk afgelopen met die club.
Zelfs als ze hun spelers een transfervrije status geven, raken ze veel rotzooi niet kwijt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:54 schreef Nico25 het volgende:
[..]
Roda en NEC "doen" niet aan degradatieclausules, de overige clubs die genoemd worden wel.
Bron; VI van deze week
Wordt heel belangrijk, ook voor NECquote:Op zondag 2 maart 2014 18:53 schreef Boezeidekoe het volgende:
Als Roda volgende week niet wint van NEC is het zo goed als over voor ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |