Oh, want mensen mogen van jou geen voorkeur hebben?quote:Op maandag 3 maart 2014 01:24 schreef ohjajohh het volgende:
Stelletje bloedhonden hier die tegen FC de Haag zijn.
Dat was geen paar jaar geleden, dat was afgelopen jaar.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:11 schreef Pascalus het volgende:
Roda had een paar jaar geleden al moeten degraderen, maar deed dat op miraculeuze wijze niet.
Hopelijk degradeert Roda nu rechtstreeks. Al vind ik dat wel jammer voor Tomasson.
Seizoen 2008/2009, toen Feyenoord verzuimde ze er uit te gooien, door thuis met 2-3 te verliezen. En toen wonnen ze van Cambuur op strafschoppen in de playoffs/quote:Op maandag 3 maart 2014 09:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat was geen paar jaar geleden, dat was afgelopen jaar.
Oh dat was ik alweer vergeten. Feyenoord was toen al wel klaar met het seizoen en Roda had nog alles om voor te spelen.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Seizoen 2008/2009, toen Feyenoord verzuimde ze er uit te gooien, door thuis met 2-3 te verliezen. En toen wonnen ze van Cambuur op strafschoppen in de playoffs/
met powell nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nec, Ado, RKC; ken allemaal, maar wij worden het iig niet!
inderdaad. Willem II had vorig jaar minder punten dan NEC nu 7 wedstrijden voor het einde.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:09 schreef MakkieR het volgende:
Eigenlijk best wel raar ongeacht welke club ook degradeert. Op de allerlaatste plaats heb je nog steeds 15 van de 27 wedstrijden niet verloren. Dat is 56% gewoon een stuk meer dan de helft. Vreemde competitie dit jaar.
Dat zeker, komt de spanning wel ten goede.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:14 schreef arjan1112 het volgende:
Maakt het alleen maar leuker toch?
Meestal heb je wel 1 club die alles verliest maar dit jaar niet
Zou mooi zijn als NEC zich redt tegen Ajax, waardoor bijvoorbeeld Roda degradeert en Vitesse kampioen wordtquote:Op zondag 9 maart 2014 21:44 schreef Blinker het volgende:
Als je kijkt naar het programma van NEC dan kan je alleen maar concluderen dat het een zeer moeilijk verhaal wordt.
Programma:
NEC - FC Utrecht
sc Heerenveen - NEC
NEC - Heracles Almelo
NEC - SC Cambuurr
AZ - NEC
NEC - FC Twente
Ajax - NEC
Met name de laatste drie wedstrijden zijn loodzwaar. De punten moeten tegen die tijd dus al in de tas zijn.
Dan degraderen we nog liever als dat Ajax aan de titel helptquote:Op zondag 9 maart 2014 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou mooi zijn als NEC zich redt tegen Ajax, waardoor bijvoorbeeld Roda degradeert en Vitesse kampioen wordt
Ja, 3 eerste thuiswedstrijden moeten eigenlijk wel gewonnen worden, op zich allemaal mogelijke 3punters, en dan wellicht nog wat sprokkelen, maar lastig wordt t wel voor ze jaquote:Op zondag 9 maart 2014 21:44 schreef Blinker het volgende:
Als je kijkt naar het programma van NEC dan kan je alleen maar concluderen dat het een zeer moeilijk verhaal wordt.
Programma:
NEC - FC Utrecht
sc Heerenveen - NEC
NEC - Heracles Almelo
NEC - SC Cambuurr
AZ - NEC
NEC - FC Twente
Ajax - NEC
Met name de laatste drie wedstrijden zijn loodzwaar. De punten moeten tegen die tijd dus al in de tas zijn.
SC Cambuur - RKC Waalwijkquote:Op maandag 10 maart 2014 00:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Begint er voor mij toch uit te zien dat RKC gaat degraderen..
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Dan degraderen we nog liever als dat Ajax aan de titel helpt
Het uitgangspunt van Foeke Booy was ook om zoveel mogelijk jonge Nederlanders op te stellen.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind clubs als Go Ahead en Cambuur echt knokken voor de punten, dat zie ik bij mijn eigen club amper tot niet terug, daarom ben ik er toch wel een beetje bang voor...
Denk toch echt dat RKC maar een puntje of 3/4 zal sprokkelen..quote:Op maandag 10 maart 2014 09:22 schreef Blinker het volgende:
[..]
SC Cambuur - RKC Waalwijk
RKC Waalwijk - Ajax
Roda JC Kerkrade - RKC Waalwijk
Feyenoord - RKC Waalwijk
RKC Waalwijk - PEC Zwolle
NAC Breda - RKC Waalwijk
RKC Waalwijk - sc Heerenveen
Ook een pittig programma. De komende drie weken is het er ook er op of er onder.
Die laatste vier wedstrijden zie ik ze niet veel punten pakken. Hoogstens tegen PEC of een puntje her en der.
Utrecht, Roda en NEC verdienen het op basis van wanbeleid.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:23 schreef hafcfan het volgende:
Rkc en Nec hebben ook nog een heel zwaar programma. Denk 1 van die 2. Zou Utrecht en Roda het wel gunnen.
Akkoord.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens zie ik in speelronde 33 eigenlijk wel mogelijkheden voor NEC tegen Twente. Met veel strijd en passie zou je de punten over de streep kunnen trekken, zo deed GAE het gisteren ook.
Oh nou omdat jij het zegt.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens zie ik in speelronde 33 eigenlijk wel mogelijkheden voor NEC tegen Twente. Met veel strijd en passie zou je de punten over de streep kunnen trekken, zo deed GAE het gisteren ook.
Den Haag dan niet in dit lijstje opnemenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Utrecht, Roda en NEC verdienen het op basis van wanbeleid.
Dan kun je zowat de halve eredivisie opnoemen. Vittese, Heerenveen, Feyenoord.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Den Haag dan niet in dit lijstje opnemen
Ik bedoel, nee inderdaad!
Alleen Ajax en Feyenoord hebben volgens mij nog nooit gemeentesteun gekregen, waarvan Ajax als enige volgens mij überhaupt geen steun van derden heeft gehad (beursgang niet meegerekend).quote:Op maandag 10 maart 2014 16:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan kun je zowat de halve eredivisie opnoemen. Vittese, Heerenveen, Feyenoord.
Heracles ook niet. Zelfs geen lening met rentequote:Op maandag 10 maart 2014 16:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Alleen Ajax en Feyenoord hebben volgens mij nog nooit gemeentesteun gekregen, waarvan Ajax als enige volgens mij überhaupt geen steun van derden heeft gehad (beursgang niet meegerekend).
Ah, dan is dat nr. 3. Maar verder dus iedereenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles ook niet. Zelfs geen lening met rente
Met Psv trotst aan kop. 40 miljoen voor grondquote:Op maandag 10 maart 2014 16:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ah, dan is dat nr. 3. Maar verder dus iedereen
Met name Vitesse is al 133246468x gered.
Nac ook wel donders vaak.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ah, dan is dat nr. 3. Maar verder dus iedereen
Met name Vitesse is al 133246468x gered.
Oh ja, niet te vergetenquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 16:42 schreef Blinker het volgende:
Ajax is geloof ik ook maar voor 10% eigendom van de ArenA. Ook totaal geen intentie om de boel af te betalen.
Maar even daarover dan: wat is het probleem van geen 100% eigenaar zijn van het speelstadion?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:46 schreef Blinker het volgende:
Godver, andersom natuurlijk. Ik ben slecht in multitasken.
Werken en FOKken gaat niet samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |