SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
Go!Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Paul kan/mag even niet verder met opbouwen.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik hoop(te) op meer opbouwen van iets nieuws, Hakim doet niks daar.
Mja Paul die bouwt teninste nog daar, hoewel ie daar nu ook wel letterlijk en figuurlijk klaar mee lijkt en zich stort op kadootjes voor zn meissie en Hakim Jr. maken.
Ze zitten via wifi, dus niet met de zogenaamde 1gieg dongle.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:28 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Met toestemming dacht ik. of ze hebben een lijstje met spul wat ze kunnen kijken
Aike zei ook iets van "Oh, dit gaat Hakim niet leuk vinden, even allemaal een paar meter bij hem vandaan jonges." En toen las ie en ging ie los.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Paul kan/mag even niet verder met opbouwen.
Maar zonder hun zou het echt saai zijn.
Er moet tv gemaakt worden.
Zie reactie Hakim op afzeggen van de eters.
Duidelijk een script met de lach vooraf van Aike.
Zullen dan wel Talpa films zijn, of preloaded met toestemmingquote:Op zondag 16 februari 2014 00:29 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ze zitten via wifi, dus niet met de zogenaamde 1gieg dongle.
Ja tuurlijk, ik veroordeel je niet. Als het is zoals jij zegt vind ik het jammer dat ze niet allemaal met die vrijheden spelen. Brave bedoeling.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat is een andere kijk. Hij neemt veel vrijheden, maar ik denk dat een ander die ook krijgt als hij of zij ze neemt.
Bang dat god straft als ze slaaptquote:Op zondag 16 februari 2014 00:29 schreef Flow3r het volgende:
Andrea altijd maar zeuren dat ze zo weinig slaap krijgt, dit is niet de eerste nacht dat iedereen rustig is en madam nog op is
[ afbeelding ]
Aaahquote:Op zondag 16 februari 2014 00:28 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Met toestemming dacht ik. of ze hebben een lijstje met spul wat ze kunnen kijken.
Ze slaapt met 1 oog open, haar kussen te verscheurenquote:Op zondag 16 februari 2014 00:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Bang dat god straft als ze slaapt
En dat moet per se gescript zijn, kan niet gewoon een spontaan iets zijn?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:30 schreef Urb het volgende:
Aike zei ook iets van "Oh, dit gaat Hakim niet leuk vinden, even allemaal een paar meter bij hem vandaan jonges." En toen las ie en ging ie los.
Iedereen moet rekening houden met Andrea. Zo werkt dat nou eenmaal bij haar. Op straat gooien zeg ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:29 schreef Flow3r het volgende:
Andrea altijd maar zeuren dat ze zo weinig slaap krijgt, dit is niet de eerste nacht dat iedereen rustig is en madam nog op is
[ afbeelding ]
Een deel neemt de vrijheden op eigen manier, maar het merendeel is imo inderdaad braaf wat dat betreft.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:30 schreef Baconbus het volgende:
Ja tuurlijk, ik veroordeel je niet. Als het is zoals jij zegt vind ik het jammer dat ze niet allemaal met die vrijheden spelen. Brave bedoeling.
We zullen het vrees ik nooit weten.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:32 schreef Flow3r het volgende:
Ik zie die vrijheden niet van Hakim![]()
Hij ligt als eerste in bed en komt er het laatste uit, verder zit ie heel de dag op zijn kont te kletsen en met zijn hoofd naast Aike in de laptop.
Ik denk dat anderen zich meer durven laten gaan zonder zijn grote mond in de buurt
En niet zo'n beetje ook.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:33 schreef community het volgende:
B-movie trailers zo te horen.
Oh nee zo slecht zijn A movies ook
Dat denk ik ook. Hakims vrijheden zitten vooral in zijn grote bek.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:32 schreef Flow3r het volgende:
Ik zie die vrijheden niet van Hakim![]()
Hij ligt als eerste in bed en komt er het laatste uit, verder zit ie heel de dag op zijn kont te kletsen en met zijn hoofd naast Aike in de laptop.
Ik denk dat anderen zich meer durven laten gaan zonder zijn grote mond in de buurt
Hetzelfde geldt overigens ook voor Paul. Hoewel hij natuurlijk onmisbaar is omdat ie zoveel bouwt, hoorde ik Billy en Lot vanavond zeggen dat ze bang waren voor zijn uitvallen en grote mond.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Hakims vrijheden zitten vooral in zijn grote bek.
Echt onmisbaar zou ik hem niet noemen, maar op de een of andere manier leeft dat gevoel wel daar.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:36 schreef Flow3r het volgende:
Hetzelfde geldt overigens ook voor Paul. Hoewel hij natuurlijk onmisbaar is omdat ie zoveel bouwt, hoorde ik Billy en Lot vanavond zeggen dat ze bang waren voor zijn uitvallen en grote mond.
en je krijgt er niet eens punten voorquote:Op zondag 16 februari 2014 00:37 schreef GekkePoes het volgende:
Omg heb ik weer 270 berichten in de COS vandaag?
GC / Dagcijfers #230
Maar ze slapen er wel erg vroeg voor zaterdagavond
yup, mee eensquote:Op zondag 16 februari 2014 00:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt onmisbaar zou ik hem niet noemen, maar op de een of andere manier leeft dat gevoel wel daar.
Maar die heeft inderdaad ook zo'n grote bek. Ik vind hem daarin ook onvoorspelbaarder dan Hakim. En enger.
wel Fok! statusquote:Op zondag 16 februari 2014 00:38 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
en je krijgt er niet eens punten voor
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:37 schreef GekkePoes het volgende:
GC / Dagcijfers #230
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
En dan stemmen de RuuT2 wegquote:Op zondag 16 februari 2014 00:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt overigens ook voor Paul. Hoewel hij natuurlijk onmisbaar is omdat ie zoveel bouwt, hoorde ik Billy en Lot vanavond zeggen dat ze bang waren voor zijn uitvallen en grote mond.
Ja, echt een deceptie.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat was er eentje die wat kon betekenen, is wel jammer.
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]PeZu heeft van je gewonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep en als je zag wat een kunst hij kon maken ook wellicht heel wat geld in het laatje.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:41 schreef Copycat het volgende:
Ik blijf erbij: Ruut had bij de eerste lichting moeten zitten, dan had je imo een veel constructiever Utopia gehad.
Zal Lindy wel worden dan, Harold had alleen echt contact met Peter en Isabella.En Peter lag buiten de hele groepquote:Op zondag 16 februari 2014 00:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Zou trouwens leuk zijn, als ze mettertijd een oude bewoner opnieuw zouden mogen uitnodigen, om toch weer mee te gaan doen. Wie zouden ze nu gaan kiezen dan?
De vogels zijn dar in de war, vanwege de lichtmasten buiten. Het is er licht maar er is een camera filter die het donker maaktquote:Op zondag 16 februari 2014 00:43 schreef FortyThree het volgende:
Lijkt wel of ik een vogeltje hoor.. of is Ruud op?
Dat lijkt mij nu juist helemaal niet leuk.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Zou trouwens leuk zijn, als ze mettertijd een oude bewoner opnieuw zouden mogen uitnodigen, om toch weer mee te gaan doen. Wie zouden ze nu gaan kiezen dan?
Zou me idd niks verbazen...vanwege de koeienquote:Op zondag 16 februari 2014 00:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zal Lindy wel worden dan, Harold had alleen echt contact met Peter en Isabella.
ok wist ik niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
De vogels zijn dar in de war, vanwege de lichtmasten buiten. Het is er licht maar er is een camera filter die het donker maakt
Dat laatste klopt niet helaas, vroegen de jongens specifiek nog naar.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
De vogels zijn dar in de war, vanwege de lichtmasten buiten. Het is er licht maar er is een camera filter die het donker maakt
(ook erg economisch en natuurvriendelijk)
Ze krijgen inkomsten op de zonnecellen als ze slapen![]()
OOk een form van stroom aftappenquote:Op zondag 16 februari 2014 00:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
(ook erg economisch en natuurvriendelijk)
Ze krijgen inkomsten op de zonnecellen als ze slapen![]()
O mij wel, ipv een nieuwe bewoner, een oude terug moeten stemmen. Krijg je mooie discussiesquote:Op zondag 16 februari 2014 00:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nu juist helemaal niet leuk.
omg nu je het zegtquote:Op zondag 16 februari 2014 00:47 schreef iBenny het volgende:
Dat hoofd van Rienk op stream 4 is trouwens wel eng!
Net in een film dat ie je ineens aankijkt en op het hele scherm uitvergroot ?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:47 schreef iBenny het volgende:
jammer dat er niet alleen zoiets is van Utopia sub forum dan konden we kijken woe de grootste ouwehoer is hierquote:Op zondag 16 februari 2014 00:37 schreef GekkePoes het volgende:
GC / Dagcijfers #230
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:47 schreef iBenny het volgende:
Gaat ie wel helemaal goed?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:47 schreef community het volgende:
[..]
OOk een form van stroom aftappen
Neuh, dan krijg je een stomme herhaling van zetten. En van gejank.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:47 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
O mij wel, ipv een nieuwe bewoner, een oude terug moeten stemmen. Krijg je mooie discussies
Met zulke kijkcijfers? Lijkt me stug.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:51 schreef Baconbus het volgende:
Hebben jullie al een idee hoe het met Utopia verder gaat/moet? Of denken jullie dat binnenkort al het doek zal vallen?
Ik denk dat het wachten is op een lege kluis cq bankrekening. Wie dat aan kan, zal blijven en misschien echt iets gaan opbouwen. Het eind is nog niet in zicht vermoed ikquote:Op zondag 16 februari 2014 00:51 schreef Baconbus het volgende:
Hebben jullie al een idee hoe het met Utopia verder gaat/moet? Of denken jullie dat binnenkort al het doek zal vallen?
Voortkabbelen. Dat is echt het worst case scenario.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met zulke kijkcijfers? Lijkt me stug.
Ik denk dat het voort zal kabbelen. Verwacht niet opeens initiatiefrijkheid van de bewoners.
Ik denk dat het nog wel ff door zal gaan. Qua kijkcijfers ligt het rond het miljoen(300% hoger dan het gemiddelde van de vooravond op SBS6), er wordt veel over gepraat(negatief en positief) en er zullen vast en zeker nog kaarten achter de hand worden gehouden mocht het wat minder gaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:51 schreef Baconbus het volgende:
Nee doek valt niet zitten contracten aan dit kabbelt wel een jaar voortquote:Op zondag 16 februari 2014 00:51 schreef Baconbus het volgende:
Ik vrees dat hij nieteens meer zal willen na hoe het gegaan is.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:53 schreef Toverheks het volgende:
Goed Plan Vuurvliegje![]()
![]()
die RuuT mag wel terug komen, die heeft nu meer gelezen en gezien en was een leuke vent die echt wel meer te vertellen had denk ik, jammer genoeg een einde aan was gekomen
Dus wat het is, crack, heroïne of ghb als tribute naar Paul? Hou het wel leuk hè.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:53 schreef community het volgende:
[..]
Nee kennelijk niet. Eerder vanavond ook al zo'n rare fout gemaakt.
Waarom zou die. Hij heeft zichzelf lekker positief op tv laten zien had daarna een expositie. Loopt vast lekker.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij nieteens meer zal willen na hoe het gegaan is.
Ben benieuwd wat die kaarten dan kunnen zijn, behalve meer sponsors.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel ff door zal gaan. Qua kijkcijfers ligt het rond het miljoen(300% hoger dan het gemiddelde van de vooravond op SBS6), er wordt veel over gepraat(negatief en positief) en er zullen vast en zeker nog kaarten achter de hand worden gehouden mocht het wat minder gaan.
Jij zal toch vast ook wel hopen op leukere streams? Krijg nu het idee dat het eerder leuker was.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee doek valt niet zitten contracten aan dit kabbelt wel een jaar voort
Maar het is een optie, om potentieel goede bewoners terug te krijgen. Misschien met in het vooruitzicht dat deze oude bewoner er meteen 1 uit mag bonjouren?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij nieteens meer zal willen na hoe het gegaan is.
Ik ben nuchter, daarom is het verontrustend.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus wat het is, crack, heroïne of ghb als tribute naar Paul? Hou het wel leuk hè.
Ojeej, nou zal vast niks zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:57 schreef community het volgende:
[..]
Ik ben nuchter, daarom is het verontrustend.
Maargoed je bent het met de interne logica wel eens neem ik aan?
Dat uitbonjouren zouden ze anders aan moeten pakken. Bijvoorbeeld verbieden te praten over voorkeuren of meteen bij binnenkomst de bom laten vallen en niet meer terug kunnen krabbelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:57 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Maar het is een optie, om potentieel goede bewoners terug te krijgen. Misschien met in het vooruitzicht dat deze oude bewoner er meteen 1 uit mag bonjouren?
Hehequote:Op zondag 16 februari 2014 00:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ojeej, nou zal vast niks zijn.![]()
Wij zijn het sowieso eens. Bro's before ho's.![]()
Helemaal met je eensquote:Op zondag 16 februari 2014 00:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat uitbonjouren zouden ze anders aan moeten pakken. Bijvoorbeeld verbieden te praten over voorkeuren of meteen bij binnenkomst de bom laten vallen en niet meer terug kunnen krabbelen.
In elk geval niet meer op de laura manier; eerst praten met iedereen apart en je dan om laten lullen om Peter weg te stemmen.
Had ze meteen bij binnenkomst haar keuze moeten maken dan zat Billy nu thuis en was Peter er nog geweest
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:00 schreef Britan het volgende:
trusten allemaal ga er van tussen tot laterzzzz
Hetzelfde riedeltje gaat eigenlijk ook op voor RuuT.quote:
Ik zie mogelijkheden zat om het via kwinkslagen spannender te maken. Er zijn toch geen regels en wetten?quote:
Ik vind er ook niet veel soeps tussen zittenquote:Op zondag 16 februari 2014 01:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind geen van de 3 introfilmpjes leuk.
Weer een stel saaie mensen.
Misschien die Jochem om Vanessa te bashen, maar meer ook niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Ik begrijp sowiesoe niet hoe ze steeds met dit soort brain dead systemen aan kunnen komen. Het is gewoon gekkigheid hoe het nu werkt. Enige doel dat het dient is het witwassen van een regiebeslissing.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat uitbonjouren zouden ze anders aan moeten pakken. Bijvoorbeeld verbieden te praten over voorkeuren of meteen bij binnenkomst de bom laten vallen en niet meer terug kunnen krabbelen.
In elk geval niet meer op de Laura manier; eerst praten met iedereen apart en je dan om laten lullen om Peter weg te stemmen.
Had ze meteen bij binnenkomst haar keuze moeten maken dan zat Billy nu thuis en was Peter er nog geweest
Nee, ik ben ook niet onder de indruk, Joey leek me nog het beste. Maar vooral om ERG te versterkenquote:Op zondag 16 februari 2014 01:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind er ook niet veel soeps tussen zitten
En vooral ook niet van J de M.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met zulke kijkcijfers? Lijkt me stug.
Ik denk dat het voort zal kabbelen. Verwacht niet opeens initiatiefrijkheid van de bewoners.
Dat is ook de enige, waar ik overigens per ongeluk op gestemd heb. Maar blijkt naar nu misschien dan toch de betere van de 3. Maar ja, het is wel erg vleesch noch visch...quote:Op zondag 16 februari 2014 01:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
helemaal mee eens ik hoop inderdaad op leukere stream ook al eerder gropen mooie gesprekken, duurzaam enzo is niet aan mij besteed maar zoals met boer klaver van de week en de melkmachiene verdomd ik heb nog wat geleerd over koeien melken zulke dingen bedoel ik leuke gesprekken mag ook wel eens diepe gesprekken wezenquote:Op zondag 16 februari 2014 00:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat die kaarten dan kunnen zijn, behalve meer sponsors.
[..]
Jij zal toch vast ook wel hopen op leukere streams? Krijg nu het idee dat het eerder leuker was.
Dus eigenlijk moet de rest stoppen met kijken, zodat het voor mij leuker wordt.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
En vooral ook niet van J de M.
Met de slechte kijkcijfers waren tijdens de gouden kooi veel bewoners in een korte tijd vervangen.
Kijkcijfers bleven laag, maar spraakmakend werd het wel
Liggen heel dicht bij elkaar. Ik mis een echte idealist.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik had psies hetzelfdequote:Op zondag 16 februari 2014 01:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is ook de enige, waar ik overigens per ongeluk op gestemd heb. Maar blijkt naar nu misschien dan toch de betere van de 3. Maar ja, het is wel erg vleesch noch visch...
Top 20!quote:
ja ik ook, hoopte even dat Nico het benaderde, maar inmiddels weet ik beterquote:Op zondag 16 februari 2014 01:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Liggen heel dicht bij elkaar. Ik mis een echte idealist.
4 dagen een nieuwe bewoner over de vloer hebben vind ik sowieso te lang, teveel tijd om te konkelen en stemmen voor te bereiden.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:05 schreef community het volgende:
[..]
Ik begrijp sowiesoe niet hoe ze steeds met dit soort brain dead systemen aan kunnen komen. Het is gewoon gekkigheid hoe het nu werkt. Enige doel dat het dient is het witwassen van een regiebeslissing.
Het zijn een beetje de zelfde soort types. iets te weinig pit om een echte terror Jaap te wordenquote:Op zondag 16 februari 2014 01:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Liggen heel dicht bij elkaar. Ik mis een echte idealist.
Precies.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Het zijn een beetje de zelfde soort types. iets te weinig pit om een echte terror Jaap te woreden
Maar mist nog net dat kleine stukje egotripquote:Op zondag 16 februari 2014 01:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies.
Tot nu toe gaat Ruud wel richting een Jaap-figuur
Alleen verbaal niet. Plus Ruud heeft geen strategie.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies.
Hakim op zich ook wel. Hoewel ie zelf nog verkondigde dat hij totaal geen DGK taferelen wilde (vlak voor ie los ging op Peter was dat en later deed ie practisch hetzelfde trucje op Isa)quote:Op zondag 16 februari 2014 01:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies.
Ja, ik kan het niet meer herstellen. Maar goed, laat maar staan nu. De rest is al helemaal niets bijzonders.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik had psies hetzelfde![]()
Wilde op het filmpje klikken maar scheef en zonder te vragen of je het zeker weet heb je gestemd![]()
Maar dat was gewoon keihard doortreiteren omdat ie ruzie zocht leek het wel. Buiten de camera's had Hakim allang een oliebol in zijn gat gehadquote:Op zondag 16 februari 2014 01:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Hakim op zich ook wel. Hoewel ie zelf nog verkondigde dat hij totaal geen DGK taferelen wilde (vlak voor ie los ging op Peter was dat)
Zouden ze hun IRL wereldje gewoon niet voortzetten in Utopia? Zie weinig Utopia gevoel. Alleen maar hoe ze zonder veel moeite rijk willen worden. Aan het einde van het jaar 1 miljoen in de kas....Hoe bedenken ze het...quote:Op zondag 16 februari 2014 01:11 schreef Klapskaats het volgende:
Als ik dat utopinee zo volg, kan ik me echt niet voorstellen dat het zo verder moet, zonder dat er iets wezenlijks veranderd.
Ze hadden net zo goed thuis kunnen blijven. De totale afwezigheid van inventiviteit is zo verbazingwekkend dat het bijna lachwekkend is.
Iedereen doet maar wat, en sommigen doen gewoon helemaal geen moer, das op zich ook wel knap om dat zo lang vol te houden.
Dit is toch geen gouden kooi ofzo.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Hakim op zich ook wel. Hoewel ie zelf nog verkondigde dat hij totaal geen DGK taferelen wilde (vlak voor ie los ging op Peter was dat)
Redelijk aan kant, maar dit was dus de teringzooi van dag geledenquote:Op zondag 16 februari 2014 01:14 schreef sjampoeh het volgende:
Heeft iemand een cap van de teringzooi of is alles al aan kant
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit is toch geen gouden kooi ofzo.
Paar minuten later ...
LOOOSER, LOOSER, JE BENT GEWOON EEN LOOSER.
Denk dat Bart zijn grote voorbeeld is.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies.
In de sv even naar boven scrollen had ik er eentje neer gezetquote:Op zondag 16 februari 2014 01:14 schreef sjampoeh het volgende:
Heeft iemand een cap van de teringzooi of is alles al aan kant
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:15 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Redelijk aan kant, maar dit was dus de teringzooi van dag geleden
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
In de sv even naar boven scrollen had ik er eentje neer gezet
Dat was geen inwoner van DGK, dat was de owner van no-life...quote:Op zondag 16 februari 2014 01:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit is toch geen gouden kooi ofzo.
Paar minuten later ...
LOOOSER, LOOSER, JE BENT GEWOON EEN LOOSER.
Ik ben het met je eens. Gewoon 1 iemand erin en zodra deze binnenkomt iemand eruit. Maar ze willen geen bom eronder leggen kennelijk. Utopia wil gewoon van twee walletjes eten, bloed aan de muur en een gezellig positief programma.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
4 dagen een nieuwe bewoner over de vloer hebben vind ik sowieso te lang, teveel tijd om te konkelen en stemmen voor te bereiden.
Ja mag iemand of niet, punt.
Na 4 dagen kan je iemand nooit goed leren kennen dus het hoeft niet zo lang te duren, geef ze 1 dag en maak je keuze, dan komen ze er later wel achter hoe en wat.
Nu hebben ze bijvoorbeeld Laura helemaal kunnen manipuleren , ook Peter kwam nog effe janken dat ie zo graag wilde gaan etc..
Denk dat je het verkeerd geïnterpreteerd hebt, ik had het over Hakim die naar Peter uitviel op de eerste drankavond.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat was geen inwoner van DGK, dat was de owner van no-life...
Did he die?quote:Op zondag 16 februari 2014 01:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat was geen inwoner van DGK, dat was de owner van no-life...
Maar dit is echt een trieste bedoening! Dat was nav DGK?quote:Op zondag 16 februari 2014 01:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Denk dat je het verkeerd geïnterpreteerd hebt, ik had het over Hakim die naar Peter uitviel op de eerste drankavond.
Voor mij is het ook nieuw. Als iemand het weet hoor ik het graag. Klinkt wel als bluf, mensen die doorzetten praten er niet zo lang over.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:28 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Maar dit is echt een trieste bedoening! Dat was nav DGK?
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:31 schreef sjampoeh het volgende:
Met je niet toegestane grootte en breedte van je UI.. nu is ie niet zichtbaar![]()
Dit is team ERRG ...
link origineel eensquote:Op zondag 16 februari 2014 01:31 schreef sjampoeh het volgende:
Met je niet toegestane grootte en breedte van je UI.. nu is ie niet zichtbaar![]()
Dit is team ERRG ...
Iemand anders zei ergens dat het compleet 'random' is.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:33 schreef SailingDuck het volgende:
Tering, zag ik me daar 60,70,80k aan punten voorbij komen. Op die manier komen mensen die er eind januari bijgekomen zijn ook nooit meer aan de bak zo, zelfs als je fulltime mee gaat draaien
Vraag morgen maar ff naar Sly, als de meesten er zijn, hahahahaquote:Op zondag 16 februari 2014 01:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Voor mij is het ook nieuw. Als iemand het weet hoor ik het graag. Klinkt wel als bluf, mensen die doorzetten praten er niet zo lang over.
Deze site is wel handig.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
ik heb geen psp o.i.d op m'n laptoppie
Ach ik heb geeneens een PPquote:Op zondag 16 februari 2014 01:33 schreef SailingDuck het volgende:
Tering, zag ik me daar 60,70,80k aan punten voorbij komen. Op die manier komen mensen die er eind januari bijgekomen zijn ook nooit meer aan de bak zo, zelfs als je fulltime mee gaat draaien
Ik hoop het wel, ik want het idee Hakim een elite stem te mogen geven zou al die tijd besteed aan die apen nog wel een beetje goed makenquote:Op zondag 16 februari 2014 01:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Iemand anders zei ergens dat het compleet 'random' is.
Ik zei dat. Ik weet niet of het compleet random is maar bij de vorige ronde waren er mensen die geen eliteplek kregen die dubbel zoveel punten hadden als anderen die wel een eliteplek hadden. Dus er is op z'n best een gewogen randomness en op z'n slechts maakt het geen drol uit hoeveel punten je hebt.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Iemand anders zei ergens dat het compleet 'random' is.
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:43 schreef community het volgende:
[..]
Ik zei dat. Ik weet niet of het compleet random is maar bij de vorige ronde waren er mensen die geen eliteplek kregen die dubbel zoveel punten hadden als anderen die wel een eliteplek hadden. Dus er is op z'n best een gewogen randomness en op z'n slechts maakt het geen drol uit hoeveel punten je hebt.
Oftewel, doe geen moeite, want je bent Elite, of je bent het niet, ongeacht wtf je doet.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:43 schreef community het volgende:
[..]
Ik zei dat. Ik weet niet of het compleet random is maar bij de vorige ronde waren er mensen die geen eliteplek kregen die dubbel zoveel punten hadden als anderen die wel een eliteplek hadden. Dus er is op z'n best een gewogen randomness en op z'n slechts maakt het geen drol uit hoeveel punten je hebt.
En who bloody cares. Wij hebben geen invloed.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oftewel, doe geen moeite, want je bent Elite, of je bent het niet, ongeacht wtf je doet.![]()
Kut weer een illussie armerquote:Op zondag 16 februari 2014 01:49 schreef community het volgende:
[..]
En who bloody cares. Wij hebben geen invloed.
quote:Op zondag 16 februari 2014 02:28 schreef svann het volgende:
Weet niet wat ik heb misdaan op de Utopia-site.
Al mijn comments worden gedelete.
Nee, niet hier.quote:Op zondag 16 februari 2014 02:30 schreef community het volgende:
![]()
Zeker weten? Van wat ik begrepen heb gan mods soms door oude cossen heen om OT te deleten.
ik ga pitten
Ze zijn ergens moe van, maar weet niet waarvan..quote:Op zondag 16 februari 2014 02:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, waarom slapen ze nu allemaal? Ze spoken altijd als ik op bed lig
En off topic, ik sta op plaats 27 met 2662 berichten en ik moet me zorgen maken
Ik op 28quote:Op zondag 16 februari 2014 02:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, waarom slapen ze nu allemaal? Ze spoken altijd als ik op bed lig
En off topic, ik sta op plaats 27 met 2662 berichten en ik moet me zorgen maken
Ik vond dat ook hier teveel een heksenjacht op dit thema werd gemaakt. En een tsunami aan verontwaardiging over met name Andrea.quote:Op zondag 16 februari 2014 04:52 schreef JonJonJip het volgende:
http://glamora.ma/2014/02/utopia_bewoners_jatten_van_afr.html
Ik vind haar sterk .quote:
Kwestie van wennen denk ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 07:03 schreef formule het volgende:
[..]
Ik vind haar sterk .
Doe het haar niet na ,ben wel vroeg op maar dan even de koeien [die ik niet heb]melken nee
Goede morgen Poezewoesquote:Op zondag 16 februari 2014 07:50 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Allemaal nog onder de vette lappen!
Kost geen drolquote:
Die moet ook operatief verwijderd worden van zijn bed over paar maanden.quote:Op zondag 16 februari 2014 08:30 schreef Poezewoes het volgende:
Hakim gaat er echt niet uit dat zo iemand you love to hate, dus belangrijk voor de regie van Utopia!
En dan gewoon het hek uit rollen!quote:Op zondag 16 februari 2014 08:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die moet ook operatief verwijderd worden van zijn bed over paar maanden.
Denk dat het een zondagmiddag dans gaat worden.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 08:48 schreef formule het volgende:
Sir Thomas More,schrijver[500 jaar geleden]:Utopia is een vreemd en onbekend eiland.
En alle mensen liepen er in dezelfde,eenvoudige kleding van ongeverfde stoffen
Gegooled,Maar die kleding brengt de hebzucht naar boven.Prachtig toch?
Hier doen ze het nooit.quote:Op zondag 16 februari 2014 08:55 schreef 5thencounter het volgende:
Valt me op dat beide 360cams blijkbaar alleen werken alleen als je er geen zak aan hebt, nl als iedereen slaapt.
Ja kloptquote:Op zondag 16 februari 2014 08:57 schreef SailingDuck het volgende:
Nee hoor, je moet hem vaak ff een tweede keer openen dan doet hij het wel.
quote:Op zondag 16 februari 2014 09:02 schreef Injetta het volgende:
Ik dacht dat Andrea vandaag mee ging om de koeien te melken. Vroeg opstaan was geen enkel probleem, vond ze juist heerlijk.
En??? Heeft iemand haar gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw bedrag in de kluis volgens de utopiasite!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Isa heeft de koeien alleen gedaan.quote:
Wat een vreselijk onbetrouwbaar en vals mens is die Andrea. Dit is daar ook weer een staaltje van.quote:
Ja, maar jij zit niet de hele dat te lullen over duurxaam, biologisch en zo.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:05 schreef formule het volgende:
Even voor de bewoners
Foox Groothandel voor sigaretten,shag,vloei,hulzen,filters,e sigaret,luicifers,aanstekers,benzine,
Alles wat een roker wil hebben
Ik rook zelf ook,jaja sorry
Ik had Andrea met liefde mijn kussen gegeven.... In haar slaap, heel hard op haar gezicht.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:15 schreef Injetta het volgende:
[..]
Wat een vreselijk onbetrouwbaar en vals mens is die Andrea. Dit is daar ook weer een staaltje van.
Ik wil ook graag melken! Ik vind dat hartstikke leuk. Waarom mag ik nou niet melken. Isa is veel te gestresst.
Ik sta altijd heel vroeg op , geen probleem. Heerlijk juist.
Lijkt me vreselijk om met zo iemand in de buurt te moeten leven.
Zoals ze die koeien gisteren ook naar binnen sleurde. Vreselijk gewoon. Je hebt ook nog kans dat Isa straks nog de wind van voren krijgt omdat ze Andrea niet wakker heeft gemaakt.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:13 schreef Rica het volgende:
Andrea wil een akker
Andrea wil een kas
Andrea wil een massage spullen en een massage ruimte
Billy schilderen, Andrea wil ook schilderen
Wat ze van het sorteren heeft gemaakt hoeven we het niet eens over te hebben
enz.
Nou wil andrea melken. Twee keer gedaan en het was een drama. Totaal ongeschikt.
Hou dat mens er alsjeblieft vandaan, het gaat nu eindelijk goed.
quote:Op zondag 16 februari 2014 09:13 schreef Rica het volgende:
Andrea wil een akker
Andrea wil een kas
enz.
Nou wil andrea melken. Twee keer gedaan en het was een drama. Totaal ongeschikt.
Nicoline lijkt me beter, Laura misschien. Lot kan het ook wel maar houdt het geen week consequent vol. De mannen laten het sowieso allemaal afweten.
Dus Isa, Nicoline en Laura om en om telkens ieder een week lijkt me het beste.
Even voor de goede orde ik heb geen groen hart en ook geen groene stroomquote:Op zondag 16 februari 2014 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar jij zit niet de hele dat te lullen over duurxaam, biologisch en zo.
Die lui willen gezond leven aanbevelen aan de kijkers maar zelf roken ze tegen de klippen op.
Isa moest het toch ook alleen doen?quote:Op zondag 16 februari 2014 09:18 schreef Injetta het volgende:
[..]
Zoals ze die koeien gisteren ook naar binnen sleurde. Vreselijk gewoon. Je hebt ook nog kans dat Isa straks nog de wind van voren krijgt omdat ze Andrea niet wakker heeft gemaakt.
Alleen zwarte longenquote:Op zondag 16 februari 2014 09:18 schreef formule het volgende:
[..]
Even voor de goede orde ik heb geen groen hart en ook geen groene stroom
Doet ze om 11 uur als ze weer uit bed komt, dit is storend voor de medebewonders, dus doet ze dat later... BTW Isa wil alleen de koeien doen heb ik begrepen uit de cos en wil een vervangster opleiden, dat zou Laura kunnen zijn of Jim, Nicolien maakt zich meer dienstbaar met het regelen, Als ze haar testcase met Humana met een goed resultaat kan afsluiten, zit ze gebakken, en kan ze zich op de biomarkt storten, alhoewel ik haar heel gereserveerd over vind komenquote:Op zondag 16 februari 2014 09:13 schreef formule het volgende:
[..]
Isa heeft de koeien alleen gedaan.
Jammer dat ze niet gelijk de melkmachine schoon heeft gemaakt,ze ging gelijk weer naar bed
Ze zou met Isa mee gaan vanmorgen , maar nee dus ze bleef in bedquote:Op zondag 16 februari 2014 09:13 schreef Rica het volgende:
Andrea wil een akker
Andrea wil een kas
enz.
Nicoline lijkt me beter, Laura misschien. Lot kan het ook wel maar houdt het geen week consequent vol. De mannen laten het sowieso allemaal afweten.
Dus Isa, Nicoline en Laura om en om telkens ieder een week lijkt me het beste.
quote:Op zondag 16 februari 2014 09:21 schreef formule het volgende:
[..]
Wil ik niet weten,[ Kop in t zand]
Ja jammer dat ze dat niet gelijk deedquote:Op zondag 16 februari 2014 09:13 schreef formule het volgende:
[..]
Isa heeft de koeien alleen gedaan.
Jammer dat ze niet gelijk de melkmachine schoon heeft gemaakt,ze ging gelijk weer naar bed
Ja, zit op de rand van het bedquote:
Helaas heeft Lot die broek verpestquote:Op zondag 16 februari 2014 09:27 schreef Burner82 het volgende:
Veel haast om zich aan te kleden heeft ze niet
Ze heeft nog niet eens een broek aan......quote:Op zondag 16 februari 2014 09:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Helaas heeft Lot die broek verpest
Ze heeft die roze thermo ding aanquote:Op zondag 16 februari 2014 09:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet eens een broek aan......
Misschien moet ze even wennen aan haar nieuwe kleding van Humanaquote:Op zondag 16 februari 2014 09:27 schreef Burner82 het volgende:
Veel haast om zich aan te kleden heeft ze niet
De 360 cam heeft geen nachtfilter, die heeft dus Kleurquote:Op zondag 16 februari 2014 09:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet eens een broek aan......
Edit: ow, toch wel al.
Dan is het beter te zien ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De 360 cam heeft geen nachtfilter, die heeft dus Kleur
Was naar de wc, zit weer op bedquote:Op zondag 16 februari 2014 09:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was ff weg.. nu ben ik haar kwijt.. waar zit ze?
Bah .. ik wil dat alle cams 360 cams zijn met richtings geluid.
De techniek is er al lang! (Hang op iedere straathoek binnen 5 jaar)
Nederland in beweging met olga. Oh wacht nicolienquote:Op zondag 16 februari 2014 09:31 schreef Britan het volgende:
Nico is opgestaan we gaan weer sporten😀
Na een wasje in utopia heb je geen lange shirts meer ;-)quote:Op zondag 16 februari 2014 09:41 schreef Dotteke het volgende:
Vind het geen gezicht die broeken van Nico. ALs ze er nu een lang shirtje overheen zou trekken tot net over der kont is het al een heel ander gezicht.
Voor diegene die het interesseert.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was ff weg.. nu ben ik haar kwijt.. waar zit ze?
Bah .. ik wil dat alle cams 360 cams zijn met richtings geluid.
De techniek is er al lang! (Hang op iedere straathoek binnen 5 jaar)
Deze totaal nbutteloze info is u gratis aangeboden door GoAquote:Op zondag 16 februari 2014 09:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor diegene die het interesseert.
Deze 360 cams "bedien" je niet, het is de software die je beeld uitrekend.
Zie het als dat je een foto neemt van een glimmende bol (kerstbal) op die fotro staat dan je hele omgeving, maar in spiegelbeeld en vervormt.
Met de juiste software reken je dat terug tot weer de juiste voor mensen herkenbare verhoudingen.
Vervolgens bepaal je met de muis, welk stukje van dat uitgerekende beeld je wilt zien.
De camera zelf beweegt dus niet.
(PS, het kaan ook zijn dat ze meerdere stationaire camera's gebruiken , in een cirkel opgesteld en die beelden aan elkaar plakken, vervolgens hetzelfde als hierboven)
fixxedquote:Op zondag 16 februari 2014 09:43 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Na een wasje Vanasje in utopia heb je geen lange shirts meer ;-)
Nee, dat is waar. Wasvrouwke Vanessaquote:Op zondag 16 februari 2014 09:43 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Na een wasje in utopia heb je geen lange shirts meer ;-)
Morguh HiDiHoquote:
Toch bedanktquote:Op zondag 16 februari 2014 09:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deze totaal nbutteloze info is u gratis aangeboden door GoA
Vind je het dan gek? Dat na 6 weken iedereen in de zak van max duikt?quote:Op zondag 16 februari 2014 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Wasvrouwke Vanessa
Ja, daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:45 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Nicolien is de kwaadste niet. Beetje naïeve actie met die kleding en filosofisch gezever maar daar kan ik wel mee leven. Ik vind dat dit meiske in ieder geval beschaafdheid uitstraalt.
nee eerst paar rondjes lopen Groetjes van Nicoquote:Op zondag 16 februari 2014 09:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb ik die zonnegroet nu al gemist door ?
Daar had ik nog niet over nagedacht eerlijk gezegd, maar je hebt wel een punt.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:46 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Vind je het dan gek? Dat na 6 weken iedereen in de zak van max duikt?
Jaja, wat gaan we vandaag weer beleven?quote:Op zondag 16 februari 2014 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh HiDiHo
Ook weer klaar voor een dagje streamen
De helft van de ochtend is voorbij en alleen Nico is wakker
Ja en dan middenin zo'n roedel gaan zitten, dat is moedig, maar what next wordt ze verscheurd, of wordt ze er zelf een?quote:Op zondag 16 februari 2014 09:45 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Nicolien is de kwaadste niet. Beetje naïeve actie met die kleding en filosofisch gezever maar daar kan ik wel mee leven. Ik vind dat dit meiske in ieder geval beschaafdheid uitstraalt.
O nee, toen lag ik nog lekker onder de wol.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jaja, wat gaan we vandaag weer beleven?
Ik kom ook alleen als er iets is![]()
Ik was al op toen Isa de koeien deed
Stroomdraad met insulatorquote:
Ik koop echt niet iedere 6 weken andere kledingquote:Op zondag 16 februari 2014 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet over nagedacht eerlijk gezegd, maar je hebt wel een punt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zoveel aan vind, die bootcampsquote:Op zondag 16 februari 2014 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee, toen lag ik nog lekker onder de wol.
Vanmiddag geloof ik weer bootcamp of niet?
boombom is toch leuker.quote:
Maar jij heb geen vanes die de was doetquote:Op zondag 16 februari 2014 09:49 schreef formule het volgende:
[..]
Ik koop echt niet iedere 6 weken andere kleding
goodmeuning,quote:Op zondag 16 februari 2014 09:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zoveel aan vind, die bootcamps
haar trui wasook al verpest doordat vanessa te heet wasquote:Op zondag 16 februari 2014 09:43 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Na een wasje in utopia heb je geen lange shirts meer ;-)
Genoeg sport op tv. Bootcamp kan me gestolen worden.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee, toen lag ik nog lekker onder de wol.
Vanmiddag geloof ik weer bootcamp of niet?
nee, ze gaat eerst hardlopen en dan de restquote:Op zondag 16 februari 2014 09:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb ik die zonnegroet nu al gemist ?
Zo ziet het eruit als een stream, zijn 5 cams zo te zienquote:Op zondag 16 februari 2014 09:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor diegene die het interesseert.
Deze 360 cams "bedien" je niet, het is de software die je beeld uitrekend.
Zie het als dat je een foto neemt van een glimmende bol (kerstbal) op die fotro staat dan je hele omgeving, maar in spiegelbeeld en vervormt.
Met de juiste software reken je dat terug tot weer de juiste voor mensen herkenbare verhoudingen.
Vervolgens bepaal je met de muis, welk stukje van dat uitgerekende beeld je wilt zien.
De camera zelf beweegt dus niet.
(PS, het kaan ook zijn dat ze meerdere stationaire camera's gebruiken , in een cirkel opgesteld en die beelden aan elkaar plakken, vervolgens hetzelfde als hierboven)
Maar ze vist er wel gestolen was uit, dat dan weer welquote:Op zondag 16 februari 2014 09:51 schreef schizolientje het volgende:
[..]
haar trui wasook al verpest doordat vanessa te heet was
Tnx !quote:Op zondag 16 februari 2014 09:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo ziet het eruit als een stream, zijn 5 cams zo te zien
En nicolien zegt niets tegen vanas.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:51 schreef schizolientje het volgende:
[..]
haar trui wasook al verpest doordat vanessa te heet was
Nee ,maar als je in zo loods zit en je draagt al weken hetzelfde zou je denk ik ook wel eens wat anders willen hebben toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 09:49 schreef formule het volgende:
[..]
Ik koop echt niet iedere 6 weken andere kleding
Ze had ook haar eigen was kunnen doenquote:Op zondag 16 februari 2014 09:54 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
En nicolien zegt niets tegen vanas.
Heel zachtjes heeft nicolien het tegen aike gezegd in de keuken. Ze heeft maar twee truien mee, dus 1 mini en 1 normale grote. Aike zei: je mag er wel 1 van mij lenen.
Vanessa wordt uit de wind gehouden.
Ik had haar ermee geconfronteerd. 6 weken zakgeld inleveren ;-)
Dat mag vast niet van Vanas.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:56 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze had ook haar eigen was kunnen doen
Correctie, nic lag leuke dingen op stapeltjes op de tafel. Ze verstopte niets.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar ze vist er wel gestolen was uit, dat dan weer wel
5 minuutjes en dan heb ik het ook wel gezien.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zoveel aan vind, die bootcamps
Ik bedoelde Vanessa, die viste achterover gedrukte kleding uit de was.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:56 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Correctie, nic lag leuke dingen op stapeltjes op de tafel. Ze verstopte niets.
Wel leuk om dit te zienquote:Op zondag 16 februari 2014 09:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo ziet het eruit als een stream, zijn 5 cams zo te zien
Daar heb je een punt. Ik vind dat ze meer moeten rouleren met de werkzaamheden. Op die manier kom je beter achter de zwakke plekken en schakels.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:56 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze had ook haar eigen was kunnen doen
Nee heb de middelen niet om er zelfs maar aan te denken nieuwe kleding te kopenquote:Op zondag 16 februari 2014 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ,maar als je in zo loods zit en je draagt al weken hetzelfde zou je denk ik ook wel eens wat anders willen hebben toch?
Niet dat je het dan moet stelen, dat is weer een ander verhaal natuurlijk,
Kijk s'avonds ook niet naar dat gesport in de loods.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:52 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Genoeg sport op tv. Bootcamp kan me gestolen worden.
Vanassa zocht een grote paarse trui ;-)quote:Op zondag 16 februari 2014 09:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik bedoelde Vanessa, die viste achterover gedrukte kleding uit de was.
Dat vertelde ze gister tegen Nicolien
Komt Andrea daar ook bij? Er omheen rennen: heyja heyja heyja hoja hoja hoja, gimme ool in me lamp....quote:Op zondag 16 februari 2014 09:58 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Ja, en Nicolien gaat buiten de zonnegroet doen.
Hebben Nico en Rienk het ook over gehad, soort rollenspel waarin men elkaars "taken overneemt. Klinkt in ieder geval voor ons, vermakelijkquote:Op zondag 16 februari 2014 09:58 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Ik vind dat ze meer moeten rouleren met de werkzaamheden. Op die manier kom je beter achter de zwakke plekken en schakels.
Uhhh ik begrijp het niet meerquote:Op zondag 16 februari 2014 09:59 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Vanassa zocht een grote paarse trui ;-)
De rest wordt de mensen als Duncan georganiseerd.. Ze wachten nu op mooi weer, dan kunnen ze buiten gaan liggen.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk s'avonds ook niet naar dat gesport in de loods.
Maar dat is Utopia momenteel hé, kraaltjes rijgen, kliederen met verf, biomarkt en sport.
Veel meer is het niet.
ik heb net een bruin truitje gebreidquote:Op zondag 16 februari 2014 09:59 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Vanassa zocht een grote paarse trui ;-)
Volgens mij ruimde ze de kleding op die her en der door de loods lagenquote:Op zondag 16 februari 2014 09:56 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Correctie, nic lag leuke dingen op stapeltjes op de tafel. Ze verstopte niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |