Ach ik heb geeneens een PPquote:Op zondag 16 februari 2014 01:33 schreef SailingDuck het volgende:
Tering, zag ik me daar 60,70,80k aan punten voorbij komen. Op die manier komen mensen die er eind januari bijgekomen zijn ook nooit meer aan de bak zo, zelfs als je fulltime mee gaat draaien
Ik hoop het wel, ik want het idee Hakim een elite stem te mogen geven zou al die tijd besteed aan die apen nog wel een beetje goed makenquote:Op zondag 16 februari 2014 01:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Iemand anders zei ergens dat het compleet 'random' is.
Ik zei dat. Ik weet niet of het compleet random is maar bij de vorige ronde waren er mensen die geen eliteplek kregen die dubbel zoveel punten hadden als anderen die wel een eliteplek hadden. Dus er is op z'n best een gewogen randomness en op z'n slechts maakt het geen drol uit hoeveel punten je hebt.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Iemand anders zei ergens dat het compleet 'random' is.
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:43 schreef community het volgende:
[..]
Ik zei dat. Ik weet niet of het compleet random is maar bij de vorige ronde waren er mensen die geen eliteplek kregen die dubbel zoveel punten hadden als anderen die wel een eliteplek hadden. Dus er is op z'n best een gewogen randomness en op z'n slechts maakt het geen drol uit hoeveel punten je hebt.
Oftewel, doe geen moeite, want je bent Elite, of je bent het niet, ongeacht wtf je doet.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:43 schreef community het volgende:
[..]
Ik zei dat. Ik weet niet of het compleet random is maar bij de vorige ronde waren er mensen die geen eliteplek kregen die dubbel zoveel punten hadden als anderen die wel een eliteplek hadden. Dus er is op z'n best een gewogen randomness en op z'n slechts maakt het geen drol uit hoeveel punten je hebt.
En who bloody cares. Wij hebben geen invloed.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oftewel, doe geen moeite, want je bent Elite, of je bent het niet, ongeacht wtf je doet.![]()
Kut weer een illussie armerquote:Op zondag 16 februari 2014 01:49 schreef community het volgende:
[..]
En who bloody cares. Wij hebben geen invloed.
quote:Op zondag 16 februari 2014 02:28 schreef svann het volgende:
Weet niet wat ik heb misdaan op de Utopia-site.
Al mijn comments worden gedelete.
Nee, niet hier.quote:Op zondag 16 februari 2014 02:30 schreef community het volgende:
![]()
Zeker weten? Van wat ik begrepen heb gan mods soms door oude cossen heen om OT te deleten.
ik ga pitten
Ze zijn ergens moe van, maar weet niet waarvan..quote:Op zondag 16 februari 2014 02:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, waarom slapen ze nu allemaal? Ze spoken altijd als ik op bed lig
En off topic, ik sta op plaats 27 met 2662 berichten en ik moet me zorgen maken
Ik op 28quote:Op zondag 16 februari 2014 02:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, waarom slapen ze nu allemaal? Ze spoken altijd als ik op bed lig
En off topic, ik sta op plaats 27 met 2662 berichten en ik moet me zorgen maken
Ik vond dat ook hier teveel een heksenjacht op dit thema werd gemaakt. En een tsunami aan verontwaardiging over met name Andrea.quote:Op zondag 16 februari 2014 04:52 schreef JonJonJip het volgende:
http://glamora.ma/2014/02/utopia_bewoners_jatten_van_afr.html
Ik vind haar sterk .quote:
Kwestie van wennen denk ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 07:03 schreef formule het volgende:
[..]
Ik vind haar sterk .
Doe het haar niet na ,ben wel vroeg op maar dan even de koeien [die ik niet heb]melken nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |