Nee, dat is waar. Wasvrouwke Vanessaquote:Op zondag 16 februari 2014 09:43 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Na een wasje in utopia heb je geen lange shirts meer ;-)
Morguh HiDiHoquote:
Toch bedanktquote:Op zondag 16 februari 2014 09:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deze totaal nbutteloze info is u gratis aangeboden door GoA
Vind je het dan gek? Dat na 6 weken iedereen in de zak van max duikt?quote:Op zondag 16 februari 2014 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Wasvrouwke Vanessa
Ja, daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:45 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Nicolien is de kwaadste niet. Beetje naïeve actie met die kleding en filosofisch gezever maar daar kan ik wel mee leven. Ik vind dat dit meiske in ieder geval beschaafdheid uitstraalt.
nee eerst paar rondjes lopen Groetjes van Nicoquote:Op zondag 16 februari 2014 09:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb ik die zonnegroet nu al gemist door ?
Daar had ik nog niet over nagedacht eerlijk gezegd, maar je hebt wel een punt.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:46 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Vind je het dan gek? Dat na 6 weken iedereen in de zak van max duikt?
Jaja, wat gaan we vandaag weer beleven?quote:Op zondag 16 februari 2014 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh HiDiHo
Ook weer klaar voor een dagje streamen
De helft van de ochtend is voorbij en alleen Nico is wakker
Ja en dan middenin zo'n roedel gaan zitten, dat is moedig, maar what next wordt ze verscheurd, of wordt ze er zelf een?quote:Op zondag 16 februari 2014 09:45 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Nicolien is de kwaadste niet. Beetje naïeve actie met die kleding en filosofisch gezever maar daar kan ik wel mee leven. Ik vind dat dit meiske in ieder geval beschaafdheid uitstraalt.
O nee, toen lag ik nog lekker onder de wol.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jaja, wat gaan we vandaag weer beleven?
Ik kom ook alleen als er iets is![]()
Ik was al op toen Isa de koeien deed
Stroomdraad met insulatorquote:
Ik koop echt niet iedere 6 weken andere kledingquote:Op zondag 16 februari 2014 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet over nagedacht eerlijk gezegd, maar je hebt wel een punt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zoveel aan vind, die bootcampsquote:Op zondag 16 februari 2014 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee, toen lag ik nog lekker onder de wol.
Vanmiddag geloof ik weer bootcamp of niet?
boombom is toch leuker.quote:
Maar jij heb geen vanes die de was doetquote:Op zondag 16 februari 2014 09:49 schreef formule het volgende:
[..]
Ik koop echt niet iedere 6 weken andere kleding
goodmeuning,quote:Op zondag 16 februari 2014 09:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zoveel aan vind, die bootcamps
haar trui wasook al verpest doordat vanessa te heet wasquote:Op zondag 16 februari 2014 09:43 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Na een wasje in utopia heb je geen lange shirts meer ;-)
Genoeg sport op tv. Bootcamp kan me gestolen worden.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee, toen lag ik nog lekker onder de wol.
Vanmiddag geloof ik weer bootcamp of niet?
nee, ze gaat eerst hardlopen en dan de restquote:Op zondag 16 februari 2014 09:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb ik die zonnegroet nu al gemist ?
Zo ziet het eruit als een stream, zijn 5 cams zo te zienquote:Op zondag 16 februari 2014 09:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor diegene die het interesseert.
Deze 360 cams "bedien" je niet, het is de software die je beeld uitrekend.
Zie het als dat je een foto neemt van een glimmende bol (kerstbal) op die fotro staat dan je hele omgeving, maar in spiegelbeeld en vervormt.
Met de juiste software reken je dat terug tot weer de juiste voor mensen herkenbare verhoudingen.
Vervolgens bepaal je met de muis, welk stukje van dat uitgerekende beeld je wilt zien.
De camera zelf beweegt dus niet.
(PS, het kaan ook zijn dat ze meerdere stationaire camera's gebruiken , in een cirkel opgesteld en die beelden aan elkaar plakken, vervolgens hetzelfde als hierboven)
Maar ze vist er wel gestolen was uit, dat dan weer welquote:Op zondag 16 februari 2014 09:51 schreef schizolientje het volgende:
[..]
haar trui wasook al verpest doordat vanessa te heet was
Tnx !quote:Op zondag 16 februari 2014 09:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo ziet het eruit als een stream, zijn 5 cams zo te zien
En nicolien zegt niets tegen vanas.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:51 schreef schizolientje het volgende:
[..]
haar trui wasook al verpest doordat vanessa te heet was
Nee ,maar als je in zo loods zit en je draagt al weken hetzelfde zou je denk ik ook wel eens wat anders willen hebben toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 09:49 schreef formule het volgende:
[..]
Ik koop echt niet iedere 6 weken andere kleding
Ze had ook haar eigen was kunnen doenquote:Op zondag 16 februari 2014 09:54 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
En nicolien zegt niets tegen vanas.
Heel zachtjes heeft nicolien het tegen aike gezegd in de keuken. Ze heeft maar twee truien mee, dus 1 mini en 1 normale grote. Aike zei: je mag er wel 1 van mij lenen.
Vanessa wordt uit de wind gehouden.
Ik had haar ermee geconfronteerd. 6 weken zakgeld inleveren ;-)
Dat mag vast niet van Vanas.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:56 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze had ook haar eigen was kunnen doen
Correctie, nic lag leuke dingen op stapeltjes op de tafel. Ze verstopte niets.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar ze vist er wel gestolen was uit, dat dan weer wel
5 minuutjes en dan heb ik het ook wel gezien.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zoveel aan vind, die bootcamps
Ik bedoelde Vanessa, die viste achterover gedrukte kleding uit de was.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:56 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Correctie, nic lag leuke dingen op stapeltjes op de tafel. Ze verstopte niets.
Wel leuk om dit te zienquote:Op zondag 16 februari 2014 09:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo ziet het eruit als een stream, zijn 5 cams zo te zien
Daar heb je een punt. Ik vind dat ze meer moeten rouleren met de werkzaamheden. Op die manier kom je beter achter de zwakke plekken en schakels.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:56 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze had ook haar eigen was kunnen doen
Nee heb de middelen niet om er zelfs maar aan te denken nieuwe kleding te kopenquote:Op zondag 16 februari 2014 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ,maar als je in zo loods zit en je draagt al weken hetzelfde zou je denk ik ook wel eens wat anders willen hebben toch?
Niet dat je het dan moet stelen, dat is weer een ander verhaal natuurlijk,
Kijk s'avonds ook niet naar dat gesport in de loods.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:52 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Genoeg sport op tv. Bootcamp kan me gestolen worden.
Vanassa zocht een grote paarse trui ;-)quote:Op zondag 16 februari 2014 09:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik bedoelde Vanessa, die viste achterover gedrukte kleding uit de was.
Dat vertelde ze gister tegen Nicolien
Komt Andrea daar ook bij? Er omheen rennen: heyja heyja heyja hoja hoja hoja, gimme ool in me lamp....quote:Op zondag 16 februari 2014 09:58 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Ja, en Nicolien gaat buiten de zonnegroet doen.
Hebben Nico en Rienk het ook over gehad, soort rollenspel waarin men elkaars "taken overneemt. Klinkt in ieder geval voor ons, vermakelijkquote:Op zondag 16 februari 2014 09:58 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Ik vind dat ze meer moeten rouleren met de werkzaamheden. Op die manier kom je beter achter de zwakke plekken en schakels.
Uhhh ik begrijp het niet meerquote:Op zondag 16 februari 2014 09:59 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Vanassa zocht een grote paarse trui ;-)
De rest wordt de mensen als Duncan georganiseerd.. Ze wachten nu op mooi weer, dan kunnen ze buiten gaan liggen.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk s'avonds ook niet naar dat gesport in de loods.
Maar dat is Utopia momenteel hé, kraaltjes rijgen, kliederen met verf, biomarkt en sport.
Veel meer is het niet.
ik heb net een bruin truitje gebreidquote:Op zondag 16 februari 2014 09:59 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Vanassa zocht een grote paarse trui ;-)
Volgens mij ruimde ze de kleding op die her en der door de loods lagenquote:Op zondag 16 februari 2014 09:56 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Correctie, nic lag leuke dingen op stapeltjes op de tafel. Ze verstopte niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |