Hetzelfde geldt overigens ook voor Paul. Hoewel hij natuurlijk onmisbaar is omdat ie zoveel bouwt, hoorde ik Billy en Lot vanavond zeggen dat ze bang waren voor zijn uitvallen en grote mond.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Hakims vrijheden zitten vooral in zijn grote bek.
Echt onmisbaar zou ik hem niet noemen, maar op de een of andere manier leeft dat gevoel wel daar.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:36 schreef Flow3r het volgende:
Hetzelfde geldt overigens ook voor Paul. Hoewel hij natuurlijk onmisbaar is omdat ie zoveel bouwt, hoorde ik Billy en Lot vanavond zeggen dat ze bang waren voor zijn uitvallen en grote mond.
en je krijgt er niet eens punten voorquote:Op zondag 16 februari 2014 00:37 schreef GekkePoes het volgende:
Omg heb ik weer 270 berichten in de COS vandaag?
GC / Dagcijfers #230
Maar ze slapen er wel erg vroeg voor zaterdagavond
yup, mee eensquote:Op zondag 16 februari 2014 00:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt onmisbaar zou ik hem niet noemen, maar op de een of andere manier leeft dat gevoel wel daar.
Maar die heeft inderdaad ook zo'n grote bek. Ik vind hem daarin ook onvoorspelbaarder dan Hakim. En enger.
wel Fok! statusquote:Op zondag 16 februari 2014 00:38 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
en je krijgt er niet eens punten voor
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:37 schreef GekkePoes het volgende:
Omg heb ik weer 270 berichten in de COS vandaag?
GC / Dagcijfers #230
Maar ze slapen er wel erg vroeg voor zaterdagavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
En dan stemmen de RuuT2 wegquote:Op zondag 16 februari 2014 00:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt overigens ook voor Paul. Hoewel hij natuurlijk onmisbaar is omdat ie zoveel bouwt, hoorde ik Billy en Lot vanavond zeggen dat ze bang waren voor zijn uitvallen en grote mond.
Ja, echt een deceptie.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat was er eentje die wat kon betekenen, is wel jammer.
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]PeZu heeft van je gewonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep en als je zag wat een kunst hij kon maken ook wellicht heel wat geld in het laatje.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:41 schreef Copycat het volgende:
Ik blijf erbij: Ruut had bij de eerste lichting moeten zitten, dan had je imo een veel constructiever Utopia gehad.
Zal Lindy wel worden dan, Harold had alleen echt contact met Peter en Isabella.En Peter lag buiten de hele groepquote:Op zondag 16 februari 2014 00:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Zou trouwens leuk zijn, als ze mettertijd een oude bewoner opnieuw zouden mogen uitnodigen, om toch weer mee te gaan doen. Wie zouden ze nu gaan kiezen dan?
De vogels zijn dar in de war, vanwege de lichtmasten buiten. Het is er licht maar er is een camera filter die het donker maaktquote:Op zondag 16 februari 2014 00:43 schreef FortyThree het volgende:
Lijkt wel of ik een vogeltje hoor.. of is Ruud op?
Dat lijkt mij nu juist helemaal niet leuk.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Zou trouwens leuk zijn, als ze mettertijd een oude bewoner opnieuw zouden mogen uitnodigen, om toch weer mee te gaan doen. Wie zouden ze nu gaan kiezen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |